Yeditepe Üniversitesi Öğrenci Kayıt İşlemleri Müdürlüğü; 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ve ilgili Kanun esas alınarak hazırlanmış olan Yönetmelik ve Yönergeler çerçevesinde; kayıt ve kabul sürecinden başlamak üzere tüm öğrenim hayatları boyunca öğrencilere destek veren ve hizmet eden birimdir.
Üniversitemiz bünyesinde 13 Fakülte, 1 Yüksekokul, 1 Meslek Yüksekokulu ve Lisansüstü Eğitim Enstitüsü bulunmaktadır. Lisans ve lisansüstü tüm öğrenci işlemleri Müdürlüğümüz tarafından yürütülmektedir.
Öğrenci Kayıt İşlemleri Müdürlüğü, öğrencilerle ile ilgili her türlü kayıtların ve özlük dosyalarının tutulduğu, ilgili mevzuatlar doğrultusunda öğrenci işlemlerinin gerçekleştirildiği, birim veya kurumlar tarafından talep edilen akademik, idari bilgi ve belgelerin hazırlanarak sunulduğu, bu bilgi ve belgelerin kurum arşivinde muhafaza edilmesinin sağlandığı birimdir.
Müdürlüğümüzün misyonu; hizmet ve süreçlerde etkinlik, süreklilik, verimlilik ve memnuniyet sağlamaktır. Ayrıca iç ve dış paydaşlara değişen ihtiyaçlar göz önünde bulundurularak doğru, hızlı ve güncel bilgiyi sunmaktır.
Müdürlüğümüz, Rektörlük Bünyesinde öncelikli olarak Akademik İşlerden Sorumlu Rektör Yardımcısı ve idari işleyişte Genel Sekreterlik Makamına bağlı olarak çalışmaktadır.
Öğrenci Kayıt İşlemleri Müdürlüğünün başlıca görevleri;
Lisans Programları ile ilgili soru ve görüşleriniz için
Lisansüstü Programları ile ilgili soru ve görüşleriniz için