YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ REKLAM TASARIMI VE İLETİŞİMİ BÖLÜMÜ
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Dogu Akdeniz Üniversitesi
Dogu Akdeniz Üniversitesi
DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK PR. (İNGİLİZCE) (ÜCRETLİ)
DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
LİSANSÜSTÜ EĞİTİM, ÖĞRETİM VE ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ İLETİŞİM (YL) (TEZLİ) (İNGİLİZCE)
Tez adı: The use of artwork images in advertising: A visual rhetorical analysis
Doğu Akdeniz Üniversitesi
İLETİŞİM
Tez adı: Artworks in advertising: Visual rhetoric based on triadic modality
Communication as the Intersection of the Old and the New
KÖKSAL FATMA NAZLI, ADİLOĞLU FATOŞ, Yayın Yeri: Edition Lumiere, Sayfa Sayısı: 11, ISBN: 978-3-948077-03-7
2019 Bilimsel KitapIconoclastic Controversies A photographic inquiry into antagonistic nationalism
Carpentier Nico, Doudaki Vaia, Christidis Yiannis, Yayın Yeri: Intellect Books, Sayfa Sayısı: 166, ISBN: 9781789384550
2021 Bilimsel KitapMETAVERSE Yeni Gerçeklik Paradigmaları
KÖKSAL FATMA NAZLI, Yayın Yeri: Nobel Yayınları, Sayfa Sayısı: 209, ISBN: 978-625-427-980-5
2023 Bilimsel KitapDisiplinlerarası Sanat ve İletişim Araştırmaları I
KÖKSAL FATMA NAZLI, Yayın Yeri: Literatürk Academia, Sayfa Sayısı: 297, ISBN: 978-625-6949-59-1
2023 Bilimsel KitapMedia Rhetoric: How Advertising and Digital Media Influence Us
KÖKSAL FATMA NAZLI, İNATÇI ÜMİT, Yayın Yeri: Cambridge Scholar Publishing, Sayfa Sayısı: 153, ISBN: 1-5275-6779-6
2021 Bilimsel KitapInternational Research in Social, Human and Administrative Sciences XVIII
KÖKSAL FATMA NAZLI, BEDİR UMUR, Yayın Yeri: Eğitim Yayınevi, Sayfa Sayısı: 231, ISBN: :978-625-6552-86-9
2023 Bilimsel KitapDijital Okumalar
KÖKSAL FATMA NAZLI, Yayın Yeri: Nobel Yayınları, Sayfa Sayısı: 314, ISBN: 978-625-398-344-4
2023 Bilimsel KitapRoutledge Handbook of Descriptive Rhetorical Studies and World Languages
KÖKSAL FATMA NAZLI, İNATÇI ÜMİT, Yayın Yeri: Routledge, Sayfa Sayısı: 466, ISBN: 978-1-032-04944-1
2023 Bilimsel KitapMind and Matter- Challenges and Opportunities in Cognitive Semiotics and Aesthetics
KÖKSAL FATMA NAZLI, Yayın Yeri: Intechopen, Sayfa Sayısı: 194, ISBN: 978-1-83969-936-8
2022 Bilimsel KitapTÜKETİCİYİ ANLAMAK: Reklam Araştırmalarında Disiplinlerarası Yaklaşımlar ve Yeni Yönelimler
KÖKSAL FATMA NAZLI, Yayın Yeri: Efeakademi Yayınları, Sayfa Sayısı: 265, ISBN: 978-625-6939-52-3
2023 Bilimsel KitapDe-Naturalizing Antagonistic Nationalism Through an Academic Intervention: The Reception of Two Photography Exhibitions on the Memorialization of the Cyprus Problem
Carpentier Nico, Doudaki Vaia, Christidis Yiannis, KÖKSAL FATMA NAZLI, Yayın Yeri: Communicazioni Sociali, 2018
Uluslararası Hakemli SCOPUS Özgün MakaleGelenekselden Dijitale Evrilen Bir Medya Olarak Afiş
KÖKSAL FATMA NAZLI, ALUÇ ENGİN, Yayın Yeri: The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2022
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleMultimodal Discourse: An Analysis Of Two Political Advertising Visuals
KÖKSAL FATMA NAZLI, Erisen Hanife, Yayın Yeri: İMGELEM, 2023
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleMinimalist Reklam Tasarımı: "Az" ile Özü Yansıtmak
KÖKSAL FATMA NAZLI, Yayın Yeri: Uluslararası Sosyal Bilimler ve Sanat Araştırmaları Dergisi, 2023
Ulusal Hakemli ICI Journals Master List -İndex Copernicus Özgün MakaleVisual Rhetoric Based on Triadic Approach: Intellectual Knowledge, Visual Representation and Aesthetics as Modality
KÖKSAL FATMA NAZLI, İNATÇI ÜMİT, Yayın Yeri: SEMIOTICA, 2020
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakaleThe Role and Usage of Visual Rhetoric in Advertising
KÖKSAL FATMA NAZLI, Yayın Yeri: Online Journal of Communication and Media Technologies, 2013
Uluslararası Hakemli SCOPUS Özgün MakaleHackerlığın Popüler Sinema Filmlerinde Görsel Temsili
BEDİR UMUR, KÖKSAL FATMA NAZLI(26.10.2021), Yayın Yeri: 18th International Symposium Communication in the Millennium,
Uluslararası Tam metin bildiriReklamın Saklı Dili: Retorik
KÖKSAL FATMA NAZLI, İnatçı Ümit(01.05.2014), Yayın Yeri: Uluslararası Müzik ve Medya Sempozyumu,
Uluslararası Tam metin bildiriSürrealist Bir Metin Olarak Reklam
KÖKSAL FATMA NAZLI(26.05.2022), Yayın Yeri: 2. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu, İstinye Üniversitesi,,
Uluslararası Özet bildiriVisual Semiology in Architectural Design
Doğan Hasan, KÖKSAL FATMA NAZLI(12.04.2021), Yayın Yeri: İletişim ve Teknoloji Kongresi,
Uluslararası Tam metin bildiriReklamda Figüratif Anlatım Biçimi Olarak Görsel Metafor
KÖKSAL FATMA NAZLI(16.05.2022), Yayın Yeri: 9. Uluslararası İletişim Günleri, Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu,
Uluslararası Özet bildiriTeknoloji Şirketlerinin Kurumsal Reklamlarında Tekno-Çözümcülüğün Yansımaları ve Çevresel Sürdürülebilirlik Söylem
BEDİR UMUR, KÖKSAL FATMA NAZLI(16.05.2023), Yayın Yeri: 10. İFİG: Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu- Üsküdar Üniversitesi,
Uluslararası Özet bildiriGörünenin Ötesinde: Kendini Anlayan Mülteci
Avrupa Birliği Tamamlandı 14.05.2022-31.12.2022 , 3000 EUROProjedeki Görev: Yürütücü
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2023-2024 | Presentation Skills | İngilizce | 4 |
2023-2024 | Introduction to Communication | İngilizce | 3 |
2022-2023 | Digital Marketing | İngilizce | 3 |
2022-2023 | Medya Planlama ve Satın Alma | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Reklam ve İkna | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Reklamda Görsel Algılama | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Medya Planlama | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Reklamcılık ve Sanat Akımları | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Reklam ve Etik | Türkçe | 3 |
2022-2023 | İletişim Sosyolojisi | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Kültürlerarası İletişim ve Reklam | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Kurumsal Reklamcılık | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Medya Planlama ve Satın Alma | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Reklamda Görsel Algılama | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Reklam Tasarımı Analizi | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Medya Planlama | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Reklamcılık ve Sanat Akımları | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Reklam ve Etik | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Kültürlerarası İletişim ve Reklam | Türkçe | 3 |
2021-2022 | İletişim Sosyolojisi | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2022-2023 | İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2022-2023 | İletişim Çalışmalarında İleri Araştırma Metodları | Türkçe | 3 |
İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD)
Üye 2021
ECREA: Europen Communication Research and Education Association
Üye 2015
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ