Ana içeriğe atla

Doç. Dr. F. Nazlı Köksal

F. Nazlı Köksal

Doç. Dr.

F. Nazlı Köksal

fatmanazli.koksal@yeditepe.edu.tr

İletişim Fakültesi

Bölüm
  • Reklam Tasarımı ve İletişimi Lisans Programı
Akademik Görevler
  • 2023
    DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ REKLAM TASARIMI VE İLETİŞİMİ BÖLÜMÜ

  • 2020
    DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

    İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ

  • 2019
    DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    Dogu Akdeniz Üniversitesi

  • 2010
    ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    Dogu Akdeniz Üniversitesi

Öğrenim Bilgisi
  • 2005-2010
    Lisans

    DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK PR. (İNGİLİZCE) (ÜCRETLİ)

  • 2010-2013
    Yüksek Lisans

    DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

    LİSANSÜSTÜ EĞİTİM, ÖĞRETİM VE ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ İLETİŞİM (YL) (TEZLİ) (İNGİLİZCE)

    Tez adı: The use of artwork images in advertising: A visual rhetorical analysis

  • 2013-2019
    Doktora

    Doğu Akdeniz Üniversitesi

    İLETİŞİM

    Tez adı: Artworks in advertising: Visual rhetoric based on triadic modality

Kitaplar
  • Communication as the Intersection of the Old and the New

    KÖKSAL FATMA NAZLI, ADİLOĞLU FATOŞ, Yayın Yeri: Edition Lumiere, Sayfa Sayısı: 11, ISBN: 978-3-948077-03-7

    2019 Bilimsel Kitap
  • Iconoclastic Controversies A photographic inquiry into antagonistic nationalism

    Carpentier Nico, Doudaki Vaia, Christidis Yiannis, Yayın Yeri: Intellect Books, Sayfa Sayısı: 166, ISBN: 9781789384550

    2021 Bilimsel Kitap
  • METAVERSE Yeni Gerçeklik Paradigmaları

    KÖKSAL FATMA NAZLI, Yayın Yeri: Nobel Yayınları, Sayfa Sayısı: 209, ISBN: 978-625-427-980-5

    2023 Bilimsel Kitap
  • Disiplinlerarası Sanat ve İletişim Araştırmaları I

    KÖKSAL FATMA NAZLI, Yayın Yeri: Literatürk Academia, Sayfa Sayısı: 297, ISBN: 978-625-6949-59-1

    2023 Bilimsel Kitap
  • Media Rhetoric: How Advertising and Digital Media Influence Us

    KÖKSAL FATMA NAZLI, İNATÇI ÜMİT, Yayın Yeri: Cambridge Scholar Publishing, Sayfa Sayısı: 153, ISBN: 1-5275-6779-6

    2021 Bilimsel Kitap
  • International Research in Social, Human and Administrative Sciences XVIII

    KÖKSAL FATMA NAZLI, BEDİR UMUR, Yayın Yeri: Eğitim Yayınevi, Sayfa Sayısı: 231, ISBN: :978-625-6552-86-9

    2023 Bilimsel Kitap
  • Dijital Okumalar

    KÖKSAL FATMA NAZLI, Yayın Yeri: Nobel Yayınları, Sayfa Sayısı: 314, ISBN: 978-625-398-344-4

    2023 Bilimsel Kitap
  • Routledge Handbook of Descriptive Rhetorical Studies and World Languages

    KÖKSAL FATMA NAZLI, İNATÇI ÜMİT, Yayın Yeri: Routledge, Sayfa Sayısı: 466, ISBN: 978-1-032-04944-1

    2023 Bilimsel Kitap
  • Mind and Matter- Challenges and Opportunities in Cognitive Semiotics and Aesthetics

    KÖKSAL FATMA NAZLI, Yayın Yeri: Intechopen, Sayfa Sayısı: 194, ISBN: 978-1-83969-936-8

    2022 Bilimsel Kitap
  • TÜKETİCİYİ ANLAMAK: Reklam Araştırmalarında Disiplinlerarası Yaklaşımlar ve Yeni Yönelimler

    KÖKSAL FATMA NAZLI, Yayın Yeri: Efeakademi Yayınları, Sayfa Sayısı: 265, ISBN: 978-625-6939-52-3

    2023 Bilimsel Kitap
Makaleler
  • De-Naturalizing Antagonistic Nationalism Through an Academic Intervention: The Reception of Two Photography Exhibitions on the Memorialization of the Cyprus Problem

    Carpentier Nico, Doudaki Vaia, Christidis Yiannis, KÖKSAL FATMA NAZLI, Yayın Yeri: Communicazioni Sociali, 2018

    Uluslararası Hakemli SCOPUS Özgün Makale
  • Gelenekselden Dijitale Evrilen Bir Medya Olarak Afiş

    KÖKSAL FATMA NAZLI, ALUÇ ENGİN, Yayın Yeri: The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2022

    Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
  • Multimodal Discourse: An Analysis Of Two Political Advertising Visuals

    KÖKSAL FATMA NAZLI, Erisen Hanife, Yayın Yeri: İMGELEM, 2023

    Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
  • Minimalist Reklam Tasarımı: "Az" ile Özü Yansıtmak

    KÖKSAL FATMA NAZLI, Yayın Yeri: Uluslararası Sosyal Bilimler ve Sanat Araştırmaları Dergisi, 2023

    Ulusal Hakemli ICI Journals Master List -İndex Copernicus Özgün Makale
  • Visual Rhetoric Based on Triadic Approach: Intellectual Knowledge, Visual Representation and Aesthetics as Modality

    KÖKSAL FATMA NAZLI, İNATÇI ÜMİT, Yayın Yeri: SEMIOTICA, 2020

    Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
  • The Role and Usage of Visual Rhetoric in Advertising

    KÖKSAL FATMA NAZLI, Yayın Yeri: Online Journal of Communication and Media Technologies, 2013

    Uluslararası Hakemli SCOPUS Özgün Makale
Bildiriler
  • Hackerlığın Popüler Sinema Filmlerinde Görsel Temsili

    BEDİR UMUR, KÖKSAL FATMA NAZLI(26.10.2021), Yayın Yeri: 18th International Symposium Communication in the Millennium,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Reklamın Saklı Dili: Retorik

    KÖKSAL FATMA NAZLI, İnatçı Ümit(01.05.2014), Yayın Yeri: Uluslararası Müzik ve Medya Sempozyumu,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Sürrealist Bir Metin Olarak Reklam

    KÖKSAL FATMA NAZLI(26.05.2022), Yayın Yeri: 2. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu, İstinye Üniversitesi,,

    Uluslararası Özet bildiri
  • Visual Semiology in Architectural Design

    Doğan Hasan, KÖKSAL FATMA NAZLI(12.04.2021), Yayın Yeri: İletişim ve Teknoloji Kongresi,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Reklamda Figüratif Anlatım Biçimi Olarak Görsel Metafor

    KÖKSAL FATMA NAZLI(16.05.2022), Yayın Yeri: 9. Uluslararası İletişim Günleri, Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu,

    Uluslararası Özet bildiri
  • Teknoloji Şirketlerinin Kurumsal Reklamlarında Tekno-Çözümcülüğün Yansımaları ve Çevresel Sürdürülebilirlik Söylem

    BEDİR UMUR, KÖKSAL FATMA NAZLI(16.05.2023), Yayın Yeri: 10. İFİG: Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu- Üsküdar Üniversitesi,

    Uluslararası Özet bildiri
Projeler
  • Görünenin Ötesinde: Kendini Anlayan Mülteci

    Avrupa Birliği Tamamlandı 14.05.2022-31.12.2022 , 3000 EURO

    Projedeki Görev: Yürütücü

Dersler

DönemDers AdıDiliSaat
2023-2024Presentation Skillsİngilizce4
2023-2024Introduction to Communicationİngilizce3
2022-2023Digital Marketingİngilizce3
2022-2023Medya Planlama ve Satın AlmaTürkçe3
2022-2023Reklam ve İknaTürkçe3
2022-2023Reklamda Görsel AlgılamaTürkçe3
2022-2023Medya PlanlamaTürkçe3
2022-2023Reklamcılık ve Sanat AkımlarıTürkçe3
2022-2023Reklam ve EtikTürkçe3
2022-2023İletişim SosyolojisiTürkçe3
2022-2023Kültürlerarası İletişim ve ReklamTürkçe3
2021-2022Kurumsal ReklamcılıkTürkçe3
2021-2022Medya Planlama ve Satın AlmaTürkçe3
2021-2022Reklamda Görsel AlgılamaTürkçe3
2021-2022Reklam Tasarımı AnaliziTürkçe3
2021-2022Medya PlanlamaTürkçe3
2021-2022Reklamcılık ve Sanat AkımlarıTürkçe3
2021-2022Reklam ve EtikTürkçe3
2021-2022Kültürlerarası İletişim ve ReklamTürkçe3
2021-2022İletişim SosyolojisiTürkçe3

DönemDers AdıDiliSaat
2022-2023İletişim Bilimlerinde Araştırma YöntemleriTürkçe3

DönemDers AdıDiliSaat
2022-2023İletişim Çalışmalarında İleri Araştırma MetodlarıTürkçe3
Üyelikler
  • İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD)

    Üye 2021

  • ECREA: Europen Communication Research and Education Association

    Üye 2015

İdari Görevler
  • 2021
    Kalite Komisyon Üyeliği

    İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

Üniversite Dışı Deneyim