Skip to main content

Assoc. Prof. Dr. Fatma Nazlı Köksal

Fatma Nazlı Köksal

Assoc. Prof. Dr. Fatma Nazlı Köksal

1211 fatmanazli.koksal@yeditepe.edu.tr

Faculty of Communication

Department
    Academic Duties
    • 2023
      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

      YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

      YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ REKLAM TASARIMI VE İLETİŞİMİ BÖLÜMÜ

    • 2020
      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

      İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

      İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ

    • 2019
      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

      Dogu Akdeniz Üniversitesi

    • 2010
      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

      Dogu Akdeniz Üniversitesi

    Education Information
    • 2013-2019
      Doktora

      Doğu Akdeniz Üniversitesi

      İLETİŞİM

      Tez adı: Artworks in advertising: Visual rhetoric based on triadic modality

    • 2010-2013
      Yüksek Lisans

      DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

      LİSANSÜSTÜ EĞİTİM, ÖĞRETİM VE ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ İLETİŞİM (YL) (TEZLİ) (İNGİLİZCE)

      Tez adı: The use of artwork images in advertising: A visual rhetorical analysis

    • 2005-2010
      Lisans

      DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

      İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK PR. (İNGİLİZCE) (ÜCRETLİ)

    Books
    • Communication as the Intersection of the Old and the New

      KÖKSAL FATMA NAZLI, ADİLOĞLU FATOŞ, Yayın Yeri: Edition Lumiere, Sayfa Sayısı: 11, ISBN: 978-3-948077-03-7

      2019 Bilimsel Kitap
    • Iconoclastic Controversies A photographic inquiry into antagonistic nationalism

      Carpentier Nico, Doudaki Vaia, Christidis Yiannis, Yayın Yeri: Intellect Books, Sayfa Sayısı: 166, ISBN: 9781789384550

      2021 Bilimsel Kitap
    • METAVERSE Yeni Gerçeklik Paradigmaları

      KÖKSAL FATMA NAZLI, Yayın Yeri: Nobel Yayınları, Sayfa Sayısı: 209, ISBN: 978-625-427-980-5

      2023 Bilimsel Kitap
    • Disiplinlerarası Sanat ve İletişim Araştırmaları I

      KÖKSAL FATMA NAZLI, Yayın Yeri: Literatürk Academia, Sayfa Sayısı: 297, ISBN: 978-625-6949-59-1

      2023 Bilimsel Kitap
    • Media Rhetoric: How Advertising and Digital Media Influence Us

      KÖKSAL FATMA NAZLI, İNATÇI ÜMİT, Yayın Yeri: Cambridge Scholar Publishing, Sayfa Sayısı: 153, ISBN: 1-5275-6779-6

      2021 Bilimsel Kitap
    • International Research in Social, Human and Administrative Sciences XVIII

      KÖKSAL FATMA NAZLI, BEDİR UMUR, Yayın Yeri: Eğitim Yayınevi, Sayfa Sayısı: 231, ISBN: :978-625-6552-86-9

      2023 Bilimsel Kitap
    • Dijital Okumalar

      KÖKSAL FATMA NAZLI, Yayın Yeri: Nobel Yayınları, Sayfa Sayısı: 314, ISBN: 978-625-398-344-4

      2023 Bilimsel Kitap
    • Routledge Handbook of Descriptive Rhetorical Studies and World Languages

      KÖKSAL FATMA NAZLI, İNATÇI ÜMİT, Yayın Yeri: Routledge, Sayfa Sayısı: 466, ISBN: 978-1-032-04944-1

      2023 Bilimsel Kitap
    • Mind and Matter- Challenges and Opportunities in Cognitive Semiotics and Aesthetics

      KÖKSAL FATMA NAZLI, Yayın Yeri: Intechopen, Sayfa Sayısı: 194, ISBN: 978-1-83969-936-8

      2022 Bilimsel Kitap
    • TÜKETİCİYİ ANLAMAK: Reklam Araştırmalarında Disiplinlerarası Yaklaşımlar ve Yeni Yönelimler

      KÖKSAL FATMA NAZLI, Yayın Yeri: Efeakademi Yayınları, Sayfa Sayısı: 265, ISBN: 978-625-6939-52-3

      2023 Bilimsel Kitap
    Articles
    • De-Naturalizing Antagonistic Nationalism Through an Academic Intervention: The Reception of Two Photography Exhibitions on the Memorialization of the Cyprus Problem

      Carpentier Nico, Doudaki Vaia, Christidis Yiannis, KÖKSAL FATMA NAZLI, Yayın Yeri: Communicazioni Sociali, 2018

      Uluslararası Hakemli SCOPUS Özgün Makale
    • Gelenekselden Dijitale Evrilen Bir Medya Olarak Afiş

      KÖKSAL FATMA NAZLI, ALUÇ ENGİN, Yayın Yeri: The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2022

      Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
    • Multimodal Discourse: An Analysis Of Two Political Advertising Visuals

      KÖKSAL FATMA NAZLI, Erisen Hanife, Yayın Yeri: İMGELEM, 2023

      Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
    • Minimalist Reklam Tasarımı: "Az" ile Özü Yansıtmak

      KÖKSAL FATMA NAZLI, Yayın Yeri: Uluslararası Sosyal Bilimler ve Sanat Araştırmaları Dergisi, 2023

      Ulusal Hakemli ICI Journals Master List -İndex Copernicus Özgün Makale
    • Visual Rhetoric Based on Triadic Approach: Intellectual Knowledge, Visual Representation and Aesthetics as Modality

      KÖKSAL FATMA NAZLI, İNATÇI ÜMİT, Yayın Yeri: SEMIOTICA, 2020

      Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
    • The Role and Usage of Visual Rhetoric in Advertising

      KÖKSAL FATMA NAZLI, Yayın Yeri: Online Journal of Communication and Media Technologies, 2013

      Uluslararası Hakemli SCOPUS Özgün Makale
    Presentations
    • Hackerlığın Popüler Sinema Filmlerinde Görsel Temsili

      BEDİR UMUR, KÖKSAL FATMA NAZLI(26.10.2021), Yayın Yeri: 18th International Symposium Communication in the Millennium,

      Uluslararası Tam metin bildiri
    • Reklamın Saklı Dili: Retorik

      KÖKSAL FATMA NAZLI, İnatçı Ümit(01.05.2014), Yayın Yeri: Uluslararası Müzik ve Medya Sempozyumu,

      Uluslararası Tam metin bildiri
    • Sürrealist Bir Metin Olarak Reklam

      KÖKSAL FATMA NAZLI(26.05.2022), Yayın Yeri: 2. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu, İstinye Üniversitesi,,

      Uluslararası Özet bildiri
    • Visual Semiology in Architectural Design

      Doğan Hasan, KÖKSAL FATMA NAZLI(12.04.2021), Yayın Yeri: İletişim ve Teknoloji Kongresi,

      Uluslararası Tam metin bildiri
    • Reklamda Figüratif Anlatım Biçimi Olarak Görsel Metafor

      KÖKSAL FATMA NAZLI(16.05.2022), Yayın Yeri: 9. Uluslararası İletişim Günleri, Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu,

      Uluslararası Özet bildiri
    • Teknoloji Şirketlerinin Kurumsal Reklamlarında Tekno-Çözümcülüğün Yansımaları ve Çevresel Sürdürülebilirlik Söylem

      BEDİR UMUR, KÖKSAL FATMA NAZLI(16.05.2023), Yayın Yeri: 10. İFİG: Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu- Üsküdar Üniversitesi,

      Uluslararası Özet bildiri
    Projects
    • Görünenin Ötesinde: Kendini Anlayan Mülteci

      Avrupa Birliği Tamamlandı 14.05.2022-31.12.2022 , 3000 EURO

      Projedeki Görev: Yürütücü

    Courses

    DönemDers AdıDiliSaat
    2023-2024Presentation Skillsİngilizce4
    2023-2024Introduction to Communicationİngilizce3
    2022-2023Digital Marketingİngilizce3
    2022-2023Medya Planlama ve Satın AlmaTürkçe3
    2022-2023Reklam ve İknaTürkçe3
    2022-2023Reklamda Görsel AlgılamaTürkçe3
    2022-2023Medya PlanlamaTürkçe3
    2022-2023Reklamcılık ve Sanat AkımlarıTürkçe3
    2022-2023Reklam ve EtikTürkçe3
    2022-2023İletişim SosyolojisiTürkçe3
    2022-2023Kültürlerarası İletişim ve ReklamTürkçe3
    2021-2022Kurumsal ReklamcılıkTürkçe3
    2021-2022Medya Planlama ve Satın AlmaTürkçe3
    2021-2022Reklamda Görsel AlgılamaTürkçe3
    2021-2022Reklam Tasarımı AnaliziTürkçe3
    2021-2022Medya PlanlamaTürkçe3
    2021-2022Reklamcılık ve Sanat AkımlarıTürkçe3
    2021-2022Reklam ve EtikTürkçe3
    2021-2022Kültürlerarası İletişim ve ReklamTürkçe3
    2021-2022İletişim SosyolojisiTürkçe3

    DönemDers AdıDiliSaat
    2022-2023İletişim Bilimlerinde Araştırma YöntemleriTürkçe3

    DönemDers AdıDiliSaat
    2022-2023İletişim Çalışmalarında İleri Araştırma MetodlarıTürkçe3
    Memberships
    • İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD)

      Üye 2021

    • ECREA: Europen Communication Research and Education Association

      Üye 2015

    Administrative Duties
    • 2021
      Kalite Komisyon Üyeliği

      İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

    Experience Outside the University