YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK ALANLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
University of Georgia
Matematik Eğitimi
Tez adı: Pedagogical Content Knowledge of Preservice Secondary Mathematics Teacher
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK ALANLAR EĞİTİM (YL) (TEZLİ)
Tez adı: The effects of problem representation on problem solving performance
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İNGİLİZCE)
Matematik Eğitiminde Etkinlikler ve Uygulamaları
KILIÇ HÜLYA,DOĞAN OĞUZHAN, Yayın Yeri: Pegem Akademi, Sayfa Sayısı: 22, ISBN: 9786257880084
2020 Bilimsel KitapEducating prospective secondary mathematics teachers
KILIÇ HÜLYA, Yayın Yeri: Springer, Sayfa Sayısı: , ISBN: 978-3-319-91059-8
2018 Bilimsel KitapMatematik Eğitiminde Teoriler
KILIÇ HÜLYA, Yayın Yeri: Pegem Akademi, Sayfa Sayısı: , ISBN:
2016 Bilimsel KitapÜlkeler ve eğitim sistemleri Karşılaştırma yazıları
KILIÇ HÜLYA, Yayın Yeri: Nobel Yayıncılık, Sayfa Sayısı: 223, ISBN: 9789755917092
2005 Bilimsel KitapUsing research to improve instruction
Spangler Denise,Kim JiSun,Cross Dionne,KILIÇ HÜLYA,Iscimen Filyet Asli,Swanagan Diana, Yayın Yeri: NCTM, Sayfa Sayısı: , ISBN:
2014 Bilimsel KitapThe Development of 7th Grade Students’ Algebraic Thinking Through Task-assisted Instruction
Arabacı Nil,İMAMOĞLU YEŞİM,KILIÇ HÜLYA, Yayın Yeri: Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 2024
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleLearning and Teaching with Preservice Teachers: An Action Research for Modelling and Building Faculty-School Collaboration
DOĞAN OĞUZHAN,KILIÇ HÜLYA, Yayın Yeri: İlköğretim Online, 2020
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleTIMSS merceğiyle ortaokul matematik öğretim programındaki değişiklikler
KILIÇ HÜLYA,ASLAN TUTAK FATMA,ERTAŞ FATMA GÜNEŞ, Yayın Yeri: Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2014
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakalePRE SERVICE MATHEMATICS TEACHERS NOTICING SKILLS AND SCAFFOLDING PRACTICES
KILIÇ HÜLYA, Yayın Yeri: International Journal of Science and Mathematics Education, 2018
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakaleFakülte - okul işbirliği modelinin matematik öğretmen adaylarının pedagojik alan bilgisine etkisi
KILIÇ HÜLYA, DOĞAN OĞUZHAN, Yayın Yeri: Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2020
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakalePreservice Mathematics Teachers' Noticing in Action and in Reflection
KILIÇ HÜLYA, DOĞAN OĞUZHAN, Yayın Yeri: INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 2022
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakaleThe impetus for teaching algebra in the early grades
KILIÇ HÜLYA, Yayın Yeri: Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2014
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleMathematical Opportunities: Noticing and Acting
DOĞAN OĞUZHAN,KILIÇ HÜLYA, Yayın Yeri: Eğitim ve Bilim, 2019
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakalePreservice secondary mathematics teachers knowledge of students
KILIÇ HÜLYA, Yayın Yeri: Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry, 2011
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleLise öğrencilerinin geometrik düşünme problem çözme ve ispat becerileri
KILIÇ HÜLYA, Yayın Yeri: Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 2013
Ulusal Hakemli EBSCO Özgün MakaleMateryal kullanımının matematiksel düşünme becerisine etkisi
KILIÇ HÜLYA,TUNÇ PEKKAN ZELHA,Kızıltoprak Rabia, Yayın Yeri: Eğitimde Kuram ve Uygulama, 2013
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale"New generation" barrier for low SES students: Non-routine problems in mathematics
DOĞAN OĞUZHAN, KILIÇ HÜLYA, KILIÇ AYŞEGÜL(10.07.2023), Yayın Yeri: CERME 13,
Uluslararası Tam metin bildiriThe inconsistency between curricular expectations and assessment results
KILIÇ HÜLYA, DOĞAN OĞUZHAN, KILIÇ AYŞEGÜL(10.07.2023), Yayın Yeri: CERME 13,
Uluslararası Tam metin bildiriÖğrenci fikirlerine dayanan matematik öğrenme fırsatları
DOĞAN OĞUZHAN,YILMAZ ZUHAL,KILIÇ HÜLYA,Ergül Kübra,Arabacı Nil(17.05.2017), Yayın Yeri: 3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu,
Ulusal Tam metin bildiriMatematik etkinliklerinin öğretmen-öğrenci iletişiminin yapısı üzerindeki etkisi
KILIÇ HÜLYA,DOĞAN OĞUZHAN,Arabacı Nil,Tün Sena Simay(04.10.2018), Yayın Yeri: 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,
Ulusal Özet bildiriÖğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisini ve Fark Etme Becerisini Tasarladıkları Etkinlikler Yoluyla Anlamak
KILIÇ HÜLYA,DOĞAN OĞUZHAN(26.09.2019), Yayın Yeri: 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu,
Ulusal Tam metin bildiriSupporting students’ algebraic thinking with pattern tasks
Arabacı Nil,KILIÇ HÜLYA,İMAMOĞLU YEŞİM,DOĞAN OĞUZHAN(04.09.2018), Yayın Yeri: The European Conference on Educational Research,
Uluslararası Tam metin bildiriCebir
Arabacı Nil,KILIÇ HÜLYA,İMAMOĞLU YEŞİM,DOĞAN OĞUZHAN(02.04.2018), Yayın Yeri: Öğrenci Merkezli Etkinlik Sempozyumu,
Ulusal Özet bildiriPreservice teachers’ noticing of mathematical opportunities
KILIÇ HÜLYA,DOĞAN OĞUZHAN,Arabacı Nil,Tün Sena Simay(05.02.2019), Yayın Yeri: CERME 11,
Uluslararası Tam metin bildiriMissing pedagogical opportunities
DOĞAN OĞUZHAN,KILIÇ HÜLYA,Tün Sena Simay,Arabacı Nil(04.09.2018), Yayın Yeri: The European Conference on Educational Research,
Uluslararası Tam metin bildiriSupporting preservice teachers’ in-the-moment noticing
KILIÇ HÜLYA,DOĞAN OĞUZHAN,Tün Sena Simay,Arabacı Nil(03.07.2018), Yayın Yeri: PME 42 (42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education),
Uluslararası Tam metin bildiriMatematik öğretmen adaylarının öğretim anında fark edebilme becerisi
Tün Sena Simay,KILIÇ HÜLYA,DOĞAN OĞUZHAN,Arabacı Nil(27.04.2018), Yayın Yeri: 10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi,
Uluslararası Özet bildiriÖğretmen adaylarının mesleki gelişimi için fakülte-okul işbirliği modeli
KILIÇ HÜLYA,DOĞAN OĞUZHAN,Arabacı Nil,Tün Sena Simay(27.04.2018), Yayın Yeri: 10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi,
Uluslararası Özet bildiriVeri Analizi
DOĞAN OĞUZHAN,KILIÇ HÜLYA,Arabacı Nil,Tün Sena Simay(02.04.2018), Yayın Yeri: Öğrenci Merkezli Etkinlik Sempozyumu,
Ulusal Özet bildiriMathematical opportunities Noticing and acting
TUNÇ PEKKAN ZELHA,KILIÇ HÜLYA(04.02.2015), Yayın Yeri: 9th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education,
Uluslararası Tam metin bildiriÖğretmen adaylarının eğitsel amaçlı internet kullanım özyeterlik inanç düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
KILIÇ HÜLYA,DİKER ÇOŞKUN YELKİN(16.09.2010), Yayın Yeri: 19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi,
Ulusal Tam metin bildiriÖrüntüyü keşfetmek ya da keşfedememek
KILIÇ HÜLYA,YILMAZ ZUHAL,DOĞAN OĞUZHAN,Dönmez Pelin(28.09.2016), Yayın Yeri: UFBMEK 12,
Ulusal Özet bildiriMathematics pre service teachers listening experiences
TUNÇ PEKKAN ZELHA,KILIÇ HÜLYA(09.05.2013), Yayın Yeri: New Issues on Teacher Education International Symposium,
Uluslararası Tam metin bildiriUsing manipulatives to enhance students mathematical understanding
KILIÇ HÜLYA,TUNÇ PEKKAN ZELHA,Özkan Afitap Aydan(06.06.2013), Yayın Yeri: 5. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi,
Uluslararası Tam metin bildiriOpen ended assessment formative feedback routines and classroom discourse Influences on student learning
Spangler Denise,Iscimen Filyet Asli,Cross Dionne,KILIÇ HÜLYA(25.10.2007), Yayın Yeri: 29th North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education,
Uluslararası Tam metin bildiriPreservice teachers perceptions about teacher knowledge
KILIÇ HÜLYA(06.12.2014), Yayın Yeri: 6th World Conference on Educational Sciences,
Uluslararası Tam metin bildiriÖğretmen adaylarının sorgulama becerileri
KILIÇ HÜLYA(11.09.2014), Yayın Yeri: 11. Ulusal Fen ve Matematik Öğretimi Sempozyumu,
Ulusal Tam metin bildiriSoyut kavramlar için somut örnekler Evimizden ülkemize matematik
KILIÇ HÜLYA,DOĞAN OĞUZHAN(30.01.2016), Yayın Yeri: I. Matematik Öğretiminde Örnek Uygulamalar Konferansı,
Ulusal Özet bildiriPreservice teachers need for cognition
GARİPAĞAOĞLU BURÇAK ÇAĞLA,KILIÇ HÜLYA,DİKER ÇOŞKUN YELKİN(05.06.2012), Yayın Yeri: International Conference on New Horizons in Education,
Uluslararası Tam metin bildiriThe nature of preservice mathematics teachers knowledge of students
KILIÇ HÜLYA(29.10.2010), Yayın Yeri: World Conference on Learning, Teaching and Administration,
Uluslararası Tam metin bildiriThe effects of dynamic geometry software on learning of geometry
KILIÇ HÜLYA(06.02.2013), Yayın Yeri: 8th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education,
Uluslararası Tam metin bildiriThe nature of preservice teachers pedagogical content knowledge
KILIÇ HÜLYA(09.02.2011), Yayın Yeri: 7th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education,
Uluslararası Tam metin bildiriThe pedagogical content knowledge of preservice mathematics teachers
KILIÇ HÜLYA(18.06.2010), Yayın Yeri: 34th annual meeting of the International Group for the Psychology of Mathematics Education,
Uluslararası Özet bildiriDevelopment of pedagogical content knowledge of preservice secondary mathematics teachers
KILIÇ HÜLYA(14.06.2011), Yayın Yeri: 14th World Congress of Comparative Education Societies,
Uluslararası Tam metin bildiriPedagogical content knowledge of preservice secondary mathematics teachers
KILIÇ HÜLYA(29.04.2010), Yayın Yeri: 2. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi,
Uluslararası Tam metin bildiriElementary school students discourse practices
Spangler Denise,Iscimen Filyet Asli,Cross Dionne,KILIÇ HÜLYA,Swanagan Diana,Kim JiSun(09.04.2008), Yayın Yeri: 86th National Council of Teachers of Mathematics,
Uluslararası Tam metin bildiriStudent discourse as motivated by rich mathematical tasks
Spangler Denise,Iscimen Filyet Asli,Cross Dionne,KILIÇ HÜLYA,Swanagan Diana,Kim JiSun(24.03.2008), Yayın Yeri: American Educational Research Association Conference,
Uluslararası Tam metin bildiriÖğretmenlerin matematik öğretme bilgisi üzerine uluslararası bir çalışma FIRSTMATH
ASLAN TUTAK FATMA,KILIÇ HÜLYA,ERTAŞ FATMA GÜNEŞ(20.06.2013), Yayın Yeri: Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu,
Ulusal Tam metin bildiriÖğretmen adaylarının özyetkinliklerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
DİKER ÇOŞKUN YELKİN,KILIÇ HÜLYA(13.05.2010), Yayın Yeri: 1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi,
Ulusal Tam metin bildiriTemsil kullanmanın problem çözme performansına etkisi
KILIÇ HÜLYA(09.09.2004), Yayın Yeri: 6. Ulusal Fen ve Matematik Öğretimi Sempozyumu,
Ulusal Özet bildiriPRE SERVICE TEACHERS REFLECTIONS ON THEIR TEACHING
KILIÇ HÜLYA(24.07.2016), Yayın Yeri: 13th International Congress on Mathematical Education,
Uluslararası Tam metin bildiriLEARNING AND TEACHING WITH TEACHER CANDIDATES AN ACTION RESEARCH FOR MODELING AND BUILDING FACULTY SCHOOL COOPERATION
DOĞAN OĞUZHAN,KILIÇ HÜLYA(24.07.2016), Yayın Yeri: 13th International Congress on Mathematical Education,
Uluslararası Tam metin bildiriMatematik öğretmeni adaylarının öğrenci düşünüşlerinin farkına varması ve bu düşünüşleri öğretme amaçlı kullanması
TUNÇ PEKKAN ZELHA,KILIÇ HÜLYA(11.09.2014), Yayın Yeri: 11. Ulusal Fen ve Matematik Öğretimi Sempozyumu,
Ulusal Tam metin bildiriPre service teachers scaffolding practices
KILIÇ HÜLYA(04.02.2015), Yayın Yeri: 9th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education,
Uluslararası Tam metin bildiriPre-service teachers’ reflections on task design and implementation
KILIÇ HÜLYA,DOĞAN OĞUZHAN,YILMAZ ZUHAL,Dönmez Pelin(01.02.2017), Yayın Yeri: CERME 10,
Uluslararası Tam metin bildiriÖğretmen Adaylarının Öğrenciye İlişkin Pedagojik Alan Bilgilerinin Gelişimi İçin Fakülte Okul İşbirliği Modeli
TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı 01.05.2016-01.11.2018 , 210.525 TÜRK LİRASIProjedeki Görev: Yürütücü
Matematik Öğretmenlerinin Mesleklerinde İlk Beş Yılı
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı 12.12.2014-28.12.2016 , 24050 TÜRK LİRASIProjedeki Görev: Araştırmacı
Projedeki Ünvan: YARDIMCI DOÇENT
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2019-2020 | Etkinlik Temelli Matematik Öğretimi | İngilizce | 3 |
2019-2020 | Matematik Öğretim Programları | İngilizce | 2 |
2019-2020 | Matematik Sınıflarında İletişim | İngilizce | 2 |
2019-2020 | OKUL DENEYİMİ | İngilizce | 3 |
2019-2020 | Matematiğin Temelleri 1 | İngilizce | 2 |
2019-2020 | Matematiğin Temelleri 2 | İngilizce | 2 |
2018-2019 | MATEMATİK EĞİTİMİNDE NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | İngilizce | 3 |
2018-2019 | MATEMATİK ÖĞRETİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ | İngilizce | 3 |
2018-2019 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | İngilizce | 5 |
2018-2019 | Matematiğin Temelleri 2 | İngilizce | 2 |
2018-2019 | OKUL DENEYİMİ | İngilizce | 1 |
2018-2019 | MATEMATİK DERS ANALİZİ | İngilizce | 3 |
2018-2019 | Matematiğin Temelleri 1 | İngilizce | 2 |
2018-2019 | ÖĞRETMENLER İÇİN GEOMETRİ | İngilizce | 3 |
2017-2018 | Matematik Öğretiminin Değerlendirilmesi | İngilizce | 3 |
2017-2018 | Matematiksel Kavramların Gelişimi | İngilizce | 3 |
2017-2018 | Öğretmenler için Geometri | İngilizce | 3 |
2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması | İngilizce | 5 |
2017-2018 | Okul Deneyimi | İngilizce | 3 |
2017-2018 | Özel Öğretim Yöntemleri II | İngilizce | 3 |
2017-2018 | Matematik Ders Analizi | İngilizce | 3 |
2017-2018 | Özel Öğretim Yöntemleri I | İngilizce | 3 |
2016-2017 | Öğretmenlik Uygulaması | İngilizce | 5 |
2016-2017 | Okul Deneyimi | İngilizce | 3 |
2016-2017 | Özel Öğretim Yöntemleri II | İngilizce | 3 |
2016-2017 | Matematik Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri | İngilizce | 3 |
2016-2017 | Matematik Ders Analizi | İngilizce | 3 |
2016-2017 | Özel Öğretim Yöntemleri I | İngilizce | 3 |
2015-2016 | Alan Seçmeli 9 | İngilizce | 3 |
2015-2016 | Geometri’yi Keşfetmek | İngilizce | 3 |
2015-2016 | Matematik Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri | İngilizce | 3 |
2015-2016 | Matematik Ders Analizi | İngilizce | 3 |
2015-2016 | Matematik Ders Analizi | İngilizce | 3 |
2015-2016 | Özel Öğretim Yöntemleri II | İngilizce | 3 |
2015-2016 | Özel Öğretim Yöntemleri II | İngilizce | 3 |
2015-2016 | Özel Öğretim Yöntemleri I | İngilizce | 3 |
2014-2015 | Öklit Geometrisi | İngilizce | 3 |
2014-2015 | Öklit Geometrisi | İngilizce | 3 |
2014-2015 | Özel Öğretim Yöntemleri II | İngilizce | 3 |
2014-2015 | Özel Öğretim Yöntemleri I | İngilizce | 3 |
2014-2015 | Ölçme ve Değerlendirme | İngilizce | 3 |
2014-2015 | Özel Öğretim Yöntemleri I | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Matematik Eğitiminde Yeni Eğilimler | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Öklit Geometrisi | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Özel Öğretim Yöntemleri II | İngilizce | 1 |
2013-2014 | Özel Öğretim Yöntemleri I | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Ölçme ve Değerlendirme | İngilizce | 3 |
2012-2013 | Düşünme Becerilerinin Öğretimi | İngilizce | 3 |
2012-2013 | Okul Deneyimi II | İngilizce | 3 |
2012-2013 | Öklit Geometrisi | İngilizce | 3 |
2012-2013 | Özel Öğretim Yöntemleri I | İngilizce | 3 |
2012-2013 | Ölçme ve Değerlendirme | İngilizce | 3 |
2011-2012 | Özel Öğretim Yöntemleri I | İngilizce | 3 |
2011-2012 | Özel Öğretim Yöntemleri I | İngilizce | 3 |
2011-2012 | Ölçme ve Değerlendirme | İngilizce | 3 |
2011-2012 | Matematikte Teknoloji Kullanımı | İngilizce | 3 |
2011-2012 | Matematiksel Kavramlar | İngilizce | 3 |
2011-2012 | Öklit Geometrisi | İngilizce | 3 |
2011-2012 | Özel Öğretim Yöntemleri II | İngilizce | 3 |
2011-2012 | Özel Öğretim Yöntemleri II | İngilizce | 3 |
2011-2012 | Ölçme ve Değerlendirme | İngilizce | 3 |
2010-2011 | Matematiksel Kavramlar | İngilizce | 3 |
2010-2011 | Matematik Tarihi | İngilizce | 3 |
2010-2011 | Öklit Geometrisi | İngilizce | 3 |
2010-2011 | Özel Öğretim Yöntemleri II | İngilizce | 3 |
2010-2011 | Özel Öğretim Yöntemleri II | İngilizce | 3 |
2010-2011 | Ölçme ve Değerlendirme | İngilizce | 3 |
2010-2011 | Ölçme ve Değerlendirme | İngilizce | 3 |
2009-2010 | Özel Öğretim Yöntemleri II | İngilizce | 3 |
2009-2010 | Özel Öğretim Yöntemleri II | İngilizce | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2017-2018 | Tez Çalışması | İngilizce | 1 |
2017-2018 | Tez Çalışması | İngilizce | 1 |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı | Üniversite |
---|---|---|---|
2018 | NİL | The effects of mathematical tasks on the seventh grade students' algebraic thinking and learning | Boğaziçi Üniversitesi |
2018 | SENA SİMAY | An investigation of mathematics preservice teachers' noticing skills | Boğaziçi Üniversitesi |
2022 | ECEM | A meta-analysis on the use of technology in teaching mathematics | Yeditepe Üniversitesi |
Proje Performans Ödülü
TÜBİTAK
TÜRKİYE
European Sociecty for Research in Mathematics Education
Üye
Eğitim Fakülteleri Programlarını Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği
Üye
Türk Matematik Eğitimi Derneği
Üye 2014 -2021
International Group for the Psychology of Mathematics Education
Üye 2010 -2011
American Educational Research Association
Üye 2006 -
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
Eyüboğlu Eğitim Kurumları
Matematik Öğretmeni, 6. sınıf seviye koordinatörü, IB-MYP programı entegrasyon calışması
2001 DiğerMEF Okulları
Matematik Öğretmeni, 7. sınıf seviye koordinatörü
2005 Diğer