Skip to main content

Prof. Hülya Kılıç

Hulya Kilic

Prof. Hülya Kılıç

3006 hulya.kilic@yeditepe.edu.tr

Faculty of Education

Department
  • Department of Elementary Mathematics Teaching | Head of Department
Academic Duties
  • 2024
    PROFESÖR

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

  • 2019
    DOÇENT

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

  • 2013
    DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 2009
    DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK ALANLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

Education Information
  • 2006-2009
    Doktora

    University of Georgia

    Matematik Eğitimi

    Tez adı: Pedagogical Content Knowledge of Preservice Secondary Mathematics Teacher

  • 2002-2005
    Yüksek Lisans

    BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ

    FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK ALANLAR EĞİTİM (YL) (TEZLİ)

    Tez adı: The effects of problem representation on problem solving performance

  • 1997-2001
    Lisans

    BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İNGİLİZCE)

Books
  • Matematik Eğitiminde Etkinlikler ve Uygulamaları

    KILIÇ HÜLYA,DOĞAN OĞUZHAN, Yayın Yeri: Pegem Akademi, Sayfa Sayısı: 22, ISBN: 9786257880084

    2020 Bilimsel Kitap
  • Educating prospective secondary mathematics teachers

    KILIÇ HÜLYA, Yayın Yeri: Springer, Sayfa Sayısı: , ISBN: 978-3-319-91059-8

    2018 Bilimsel Kitap
  • Matematik Eğitiminde Teoriler

    KILIÇ HÜLYA, Yayın Yeri: Pegem Akademi, Sayfa Sayısı: , ISBN:

    2016 Bilimsel Kitap
  • Ülkeler ve eğitim sistemleri Karşılaştırma yazıları

    KILIÇ HÜLYA, Yayın Yeri: Nobel Yayıncılık, Sayfa Sayısı: 223, ISBN: 9789755917092

    2005 Bilimsel Kitap
  • Using research to improve instruction

    Spangler Denise,Kim JiSun,Cross Dionne,KILIÇ HÜLYA,Iscimen Filyet Asli,Swanagan Diana, Yayın Yeri: NCTM, Sayfa Sayısı: , ISBN:

    2014 Bilimsel Kitap
Articles
  • The Development of 7th Grade Students’ Algebraic Thinking Through Task-assisted Instruction

    Arabacı Nil,İMAMOĞLU YEŞİM,KILIÇ HÜLYA, Yayın Yeri: Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 2024

    Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
  • Learning and Teaching with Preservice Teachers: An Action Research for Modelling and Building Faculty-School Collaboration

    DOĞAN OĞUZHAN,KILIÇ HÜLYA, Yayın Yeri: İlköğretim Online, 2020

    Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
  • TIMSS merceğiyle ortaokul matematik öğretim programındaki değişiklikler

    KILIÇ HÜLYA,ASLAN TUTAK FATMA,ERTAŞ FATMA GÜNEŞ, Yayın Yeri: Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2014

    Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
  • PRE SERVICE MATHEMATICS TEACHERS NOTICING SKILLS AND SCAFFOLDING PRACTICES

    KILIÇ HÜLYA, Yayın Yeri: International Journal of Science and Mathematics Education, 2018

    Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
  • Fakülte - okul işbirliği modelinin matematik öğretmen adaylarının pedagojik alan bilgisine etkisi

    KILIÇ HÜLYA, DOĞAN OĞUZHAN, Yayın Yeri: Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2020

    Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
  • Preservice Mathematics Teachers' Noticing in Action and in Reflection

    KILIÇ HÜLYA, DOĞAN OĞUZHAN, Yayın Yeri: INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 2022

    Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
  • The impetus for teaching algebra in the early grades

    KILIÇ HÜLYA, Yayın Yeri: Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2014

    Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
  • Mathematical Opportunities: Noticing and Acting

    DOĞAN OĞUZHAN,KILIÇ HÜLYA, Yayın Yeri: Eğitim ve Bilim, 2019

    Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
  • Preservice secondary mathematics teachers knowledge of students

    KILIÇ HÜLYA, Yayın Yeri: Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry, 2011

    Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
  • Lise öğrencilerinin geometrik düşünme problem çözme ve ispat becerileri

    KILIÇ HÜLYA, Yayın Yeri: Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 2013

    Ulusal Hakemli EBSCO Özgün Makale
  • Materyal kullanımının matematiksel düşünme becerisine etkisi

    KILIÇ HÜLYA,TUNÇ PEKKAN ZELHA,Kızıltoprak Rabia, Yayın Yeri: Eğitimde Kuram ve Uygulama, 2013

    Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
Presentations
  • "New generation" barrier for low SES students: Non-routine problems in mathematics

    DOĞAN OĞUZHAN, KILIÇ HÜLYA, KILIÇ AYŞEGÜL(10.07.2023), Yayın Yeri: CERME 13,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • The inconsistency between curricular expectations and assessment results

    KILIÇ HÜLYA, DOĞAN OĞUZHAN, KILIÇ AYŞEGÜL(10.07.2023), Yayın Yeri: CERME 13,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Öğrenci fikirlerine dayanan matematik öğrenme fırsatları

    DOĞAN OĞUZHAN,YILMAZ ZUHAL,KILIÇ HÜLYA,Ergül Kübra,Arabacı Nil(17.05.2017), Yayın Yeri: 3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu,

    Ulusal Tam metin bildiri
  • Matematik etkinliklerinin öğretmen-öğrenci iletişiminin yapısı üzerindeki etkisi

    KILIÇ HÜLYA,DOĞAN OĞUZHAN,Arabacı Nil,Tün Sena Simay(04.10.2018), Yayın Yeri: 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,

    Ulusal Özet bildiri
  • Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisini ve Fark Etme Becerisini Tasarladıkları Etkinlikler Yoluyla Anlamak

    KILIÇ HÜLYA,DOĞAN OĞUZHAN(26.09.2019), Yayın Yeri: 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu,

    Ulusal Tam metin bildiri
  • Supporting students’ algebraic thinking with pattern tasks

    Arabacı Nil,KILIÇ HÜLYA,İMAMOĞLU YEŞİM,DOĞAN OĞUZHAN(04.09.2018), Yayın Yeri: The European Conference on Educational Research,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Cebir

    Arabacı Nil,KILIÇ HÜLYA,İMAMOĞLU YEŞİM,DOĞAN OĞUZHAN(02.04.2018), Yayın Yeri: Öğrenci Merkezli Etkinlik Sempozyumu,

    Ulusal Özet bildiri
  • Preservice teachers’ noticing of mathematical opportunities

    KILIÇ HÜLYA,DOĞAN OĞUZHAN,Arabacı Nil,Tün Sena Simay(05.02.2019), Yayın Yeri: CERME 11,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Missing pedagogical opportunities

    DOĞAN OĞUZHAN,KILIÇ HÜLYA,Tün Sena Simay,Arabacı Nil(04.09.2018), Yayın Yeri: The European Conference on Educational Research,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Supporting preservice teachers’ in-the-moment noticing

    KILIÇ HÜLYA,DOĞAN OĞUZHAN,Tün Sena Simay,Arabacı Nil(03.07.2018), Yayın Yeri: PME 42 (42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education),

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Matematik öğretmen adaylarının öğretim anında fark edebilme becerisi

    Tün Sena Simay,KILIÇ HÜLYA,DOĞAN OĞUZHAN,Arabacı Nil(27.04.2018), Yayın Yeri: 10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi,

    Uluslararası Özet bildiri
  • Öğretmen adaylarının mesleki gelişimi için fakülte-okul işbirliği modeli

    KILIÇ HÜLYA,DOĞAN OĞUZHAN,Arabacı Nil,Tün Sena Simay(27.04.2018), Yayın Yeri: 10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi,

    Uluslararası Özet bildiri
  • Veri Analizi

    DOĞAN OĞUZHAN,KILIÇ HÜLYA,Arabacı Nil,Tün Sena Simay(02.04.2018), Yayın Yeri: Öğrenci Merkezli Etkinlik Sempozyumu,

    Ulusal Özet bildiri
  • Mathematical opportunities Noticing and acting

    TUNÇ PEKKAN ZELHA,KILIÇ HÜLYA(04.02.2015), Yayın Yeri: 9th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Öğretmen adaylarının eğitsel amaçlı internet kullanım özyeterlik inanç düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

    KILIÇ HÜLYA,DİKER ÇOŞKUN YELKİN(16.09.2010), Yayın Yeri: 19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi,

    Ulusal Tam metin bildiri
  • Örüntüyü keşfetmek ya da keşfedememek

    KILIÇ HÜLYA,YILMAZ ZUHAL,DOĞAN OĞUZHAN,Dönmez Pelin(28.09.2016), Yayın Yeri: UFBMEK 12,

    Ulusal Özet bildiri
  • Mathematics pre service teachers listening experiences

    TUNÇ PEKKAN ZELHA,KILIÇ HÜLYA(09.05.2013), Yayın Yeri: New Issues on Teacher Education International Symposium,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Using manipulatives to enhance students mathematical understanding

    KILIÇ HÜLYA,TUNÇ PEKKAN ZELHA,Özkan Afitap Aydan(06.06.2013), Yayın Yeri: 5. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Open ended assessment formative feedback routines and classroom discourse Influences on student learning

    Spangler Denise,Iscimen Filyet Asli,Cross Dionne,KILIÇ HÜLYA(25.10.2007), Yayın Yeri: 29th North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Preservice teachers perceptions about teacher knowledge

    KILIÇ HÜLYA(06.12.2014), Yayın Yeri: 6th World Conference on Educational Sciences,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Öğretmen adaylarının sorgulama becerileri

    KILIÇ HÜLYA(11.09.2014), Yayın Yeri: 11. Ulusal Fen ve Matematik Öğretimi Sempozyumu,

    Ulusal Tam metin bildiri
  • Soyut kavramlar için somut örnekler Evimizden ülkemize matematik

    KILIÇ HÜLYA,DOĞAN OĞUZHAN(30.01.2016), Yayın Yeri: I. Matematik Öğretiminde Örnek Uygulamalar Konferansı,

    Ulusal Özet bildiri
  • Preservice teachers need for cognition

    GARİPAĞAOĞLU BURÇAK ÇAĞLA,KILIÇ HÜLYA,DİKER ÇOŞKUN YELKİN(05.06.2012), Yayın Yeri: International Conference on New Horizons in Education,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • The nature of preservice mathematics teachers knowledge of students

    KILIÇ HÜLYA(29.10.2010), Yayın Yeri: World Conference on Learning, Teaching and Administration,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • The effects of dynamic geometry software on learning of geometry

    KILIÇ HÜLYA(06.02.2013), Yayın Yeri: 8th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • The nature of preservice teachers pedagogical content knowledge

    KILIÇ HÜLYA(09.02.2011), Yayın Yeri: 7th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • The pedagogical content knowledge of preservice mathematics teachers

    KILIÇ HÜLYA(18.06.2010), Yayın Yeri: 34th annual meeting of the International Group for the Psychology of Mathematics Education,

    Uluslararası Özet bildiri
  • Development of pedagogical content knowledge of preservice secondary mathematics teachers

    KILIÇ HÜLYA(14.06.2011), Yayın Yeri: 14th World Congress of Comparative Education Societies,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Pedagogical content knowledge of preservice secondary mathematics teachers

    KILIÇ HÜLYA(29.04.2010), Yayın Yeri: 2. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Elementary school students discourse practices

    Spangler Denise,Iscimen Filyet Asli,Cross Dionne,KILIÇ HÜLYA,Swanagan Diana,Kim JiSun(09.04.2008), Yayın Yeri: 86th National Council of Teachers of Mathematics,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Student discourse as motivated by rich mathematical tasks

    Spangler Denise,Iscimen Filyet Asli,Cross Dionne,KILIÇ HÜLYA,Swanagan Diana,Kim JiSun(24.03.2008), Yayın Yeri: American Educational Research Association Conference,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Öğretmenlerin matematik öğretme bilgisi üzerine uluslararası bir çalışma FIRSTMATH

    ASLAN TUTAK FATMA,KILIÇ HÜLYA,ERTAŞ FATMA GÜNEŞ(20.06.2013), Yayın Yeri: Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu,

    Ulusal Tam metin bildiri
  • Öğretmen adaylarının özyetkinliklerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN,KILIÇ HÜLYA(13.05.2010), Yayın Yeri: 1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi,

    Ulusal Tam metin bildiri
  • Temsil kullanmanın problem çözme performansına etkisi

    KILIÇ HÜLYA(09.09.2004), Yayın Yeri: 6. Ulusal Fen ve Matematik Öğretimi Sempozyumu,

    Ulusal Özet bildiri
  • PRE SERVICE TEACHERS REFLECTIONS ON THEIR TEACHING

    KILIÇ HÜLYA(24.07.2016), Yayın Yeri: 13th International Congress on Mathematical Education,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • LEARNING AND TEACHING WITH TEACHER CANDIDATES AN ACTION RESEARCH FOR MODELING AND BUILDING FACULTY SCHOOL COOPERATION

    DOĞAN OĞUZHAN,KILIÇ HÜLYA(24.07.2016), Yayın Yeri: 13th International Congress on Mathematical Education,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Matematik öğretmeni adaylarının öğrenci düşünüşlerinin farkına varması ve bu düşünüşleri öğretme amaçlı kullanması

    TUNÇ PEKKAN ZELHA,KILIÇ HÜLYA(11.09.2014), Yayın Yeri: 11. Ulusal Fen ve Matematik Öğretimi Sempozyumu,

    Ulusal Tam metin bildiri
  • Pre service teachers scaffolding practices

    KILIÇ HÜLYA(04.02.2015), Yayın Yeri: 9th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Pre-service teachers’ reflections on task design and implementation

    KILIÇ HÜLYA,DOĞAN OĞUZHAN,YILMAZ ZUHAL,Dönmez Pelin(01.02.2017), Yayın Yeri: CERME 10,

    Uluslararası Tam metin bildiri
Projects
  • Öğretmen Adaylarının Öğrenciye İlişkin Pedagojik Alan Bilgilerinin Gelişimi İçin Fakülte Okul İşbirliği Modeli

    TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı 01.05.2016-01.11.2018 , 210.525 TÜRK LİRASI

    Projedeki Görev: Yürütücü

  • Matematik Öğretmenlerinin Mesleklerinde İlk Beş Yılı

    BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı 12.12.2014-28.12.2016 , 24050 TÜRK LİRASI

    Projedeki Görev: Araştırmacı

    Projedeki Ünvan: YARDIMCI DOÇENT

Courses

Dönem Ders Adı Dili Saat
2019-2020 Etkinlik Temelli Matematik Öğretimi İngilizce 3
2019-2020 Matematik Öğretim Programları İngilizce 2
2019-2020 Matematik Sınıflarında İletişim İngilizce 2
2019-2020 OKUL DENEYİMİ İngilizce 3
2019-2020 Matematiğin Temelleri 1 İngilizce 2
2019-2020 Matematiğin Temelleri 2 İngilizce 2
2018-2019 MATEMATİK EĞİTİMİNDE NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ İngilizce 3
2018-2019 MATEMATİK ÖĞRETİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ İngilizce 3
2018-2019 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI İngilizce 5
2018-2019 Matematiğin Temelleri 2 İngilizce 2
2018-2019 OKUL DENEYİMİ İngilizce 1
2018-2019 MATEMATİK DERS ANALİZİ İngilizce 3
2018-2019 Matematiğin Temelleri 1 İngilizce 2
2018-2019 ÖĞRETMENLER İÇİN GEOMETRİ İngilizce 3
2017-2018 Matematik Öğretiminin Değerlendirilmesi İngilizce 3
2017-2018 Matematiksel Kavramların Gelişimi İngilizce 3
2017-2018 Öğretmenler için Geometri İngilizce 3
2017-2018 Öğretmenlik Uygulaması İngilizce 5
2017-2018 Okul Deneyimi İngilizce 3
2017-2018 Özel Öğretim Yöntemleri II İngilizce 3
2017-2018 Matematik Ders Analizi İngilizce 3
2017-2018 Özel Öğretim Yöntemleri I İngilizce 3
2016-2017 Öğretmenlik Uygulaması İngilizce 5
2016-2017 Okul Deneyimi İngilizce 3
2016-2017 Özel Öğretim Yöntemleri II İngilizce 3
2016-2017 Matematik Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri İngilizce 3
2016-2017 Matematik Ders Analizi İngilizce 3
2016-2017 Özel Öğretim Yöntemleri I İngilizce 3
2015-2016 Alan Seçmeli 9 İngilizce 3
2015-2016 Geometri’yi Keşfetmek İngilizce 3
2015-2016 Matematik Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri İngilizce 3
2015-2016 Matematik Ders Analizi İngilizce 3
2015-2016 Matematik Ders Analizi İngilizce 3
2015-2016 Özel Öğretim Yöntemleri II İngilizce 3
2015-2016 Özel Öğretim Yöntemleri II İngilizce 3
2015-2016 Özel Öğretim Yöntemleri I İngilizce 3
2014-2015 Öklit Geometrisi İngilizce 3
2014-2015 Öklit Geometrisi İngilizce 3
2014-2015 Özel Öğretim Yöntemleri II İngilizce 3
2014-2015 Özel Öğretim Yöntemleri I İngilizce 3
2014-2015 Ölçme ve Değerlendirme İngilizce 3
2014-2015 Özel Öğretim Yöntemleri I İngilizce 3
2013-2014 Bilimsel Araştırma Yöntemleri İngilizce 3
2013-2014 Matematik Eğitiminde Yeni Eğilimler İngilizce 3
2013-2014 Öklit Geometrisi İngilizce 3
2013-2014 Özel Öğretim Yöntemleri II İngilizce 1
2013-2014 Özel Öğretim Yöntemleri I İngilizce 3
2013-2014 Ölçme ve Değerlendirme İngilizce 3
2012-2013 Düşünme Becerilerinin Öğretimi İngilizce 3
2012-2013 Okul Deneyimi II İngilizce 3
2012-2013 Öklit Geometrisi İngilizce 3
2012-2013 Özel Öğretim Yöntemleri I İngilizce 3
2012-2013 Ölçme ve Değerlendirme İngilizce 3
2011-2012 Özel Öğretim Yöntemleri I İngilizce 3
2011-2012 Özel Öğretim Yöntemleri I İngilizce 3
2011-2012 Ölçme ve Değerlendirme İngilizce 3
2011-2012 Matematikte Teknoloji Kullanımı İngilizce 3
2011-2012 Matematiksel Kavramlar İngilizce 3
2011-2012 Öklit Geometrisi İngilizce 3
2011-2012 Özel Öğretim Yöntemleri II İngilizce 3
2011-2012 Özel Öğretim Yöntemleri II İngilizce 3
2011-2012 Ölçme ve Değerlendirme İngilizce 3
2010-2011 Matematiksel Kavramlar İngilizce 3
2010-2011 Matematik Tarihi İngilizce 3
2010-2011 Öklit Geometrisi İngilizce 3
2010-2011 Özel Öğretim Yöntemleri II İngilizce 3
2010-2011 Özel Öğretim Yöntemleri II İngilizce 3
2010-2011 Ölçme ve Değerlendirme İngilizce 3
2010-2011 Ölçme ve Değerlendirme İngilizce 3
2009-2010 Özel Öğretim Yöntemleri II İngilizce 3
2009-2010 Özel Öğretim Yöntemleri II İngilizce 3

Dönem Ders Adı Dili Saat
2017-2018 Tez Çalışması İngilizce 1
2017-2018 Tez Çalışması İngilizce 1
Supervised Theses

Yıl Hazırlayan Ad Soyad Tez Adı Üniversite
2018 NİL The effects of mathematical tasks on the seventh grade students' algebraic thinking and learning Boğaziçi Üniversitesi
2018 SENA SİMAY An investigation of mathematics preservice teachers' noticing skills Boğaziçi Üniversitesi
2022 ECEM A meta-analysis on the use of technology in teaching mathematics Yeditepe Üniversitesi
Awards
  • Proje Performans Ödülü

    TÜBİTAK

    TÜRKİYE

Memberships
  • European Sociecty for Research in Mathematics Education

    Üye

  • Eğitim Fakülteleri Programlarını Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği

    Üye

  • Türk Matematik Eğitimi Derneği

    Üye 2014 -2021

  • International Group for the Psychology of Mathematics Education

    Üye 2010 -2011

  • American Educational Research Association

    Üye 2006 -

Administrative Duties
  • 2013
    Bölüm Başkanı

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

  • 2012
    Dekan Yardımcısı

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

  • 2010
    Bölüm Başkanı

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

  • 2010
    Bölüm Başkanı

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Experience Outside the University
  • Eyüboğlu Eğitim Kurumları

    Matematik Öğretmeni, 6. sınıf seviye koordinatörü, IB-MYP programı entegrasyon calışması

    2001 Diğer
  • MEF Okulları

    Matematik Öğretmeni, 7. sınıf seviye koordinatörü

    2005 Diğer