YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ
İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ İŞLETME PR. (İNGİLİZCE) (TAM BURSLU)
İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ
İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ İŞLETME PR. (İNGİLİZCE) (TAM BURSLU)
İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ
İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ İŞLETME PR. (İNGİLİZCE) (TAM BURSLU)
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ İŞLETME PR. (İNGİLİZCE) (TAM BURSLU)
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (DR)
Tez adı: Tüketicilerde alışveriş bağımlılığı eğilimini belirleyen faktörlerin kişisel, nedensel ve durumsal boyutlarıyla incelenmesi
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ) (İNGİLİZCE)
Tez adı: Visualizing motivations, strategies and activities of green marketing in organizations: A descriptive study in electronics / battery industry
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ İŞLETME PR. (İNGİLİZCE)
Digital Entrepreneurship and the Sharing Economy
ATAKAN MUKADDES GÜL SERAP,KİREZLİ ÖZGE, Yayın Yeri: Routledge, Taylor and Francis Group, Sayfa Sayısı: 19, ISBN: 978-0-367-47240-5
2021 Bilimsel KitapCorporate Sustainability in the Age of Circular Economy
KİREZLİ ÖZGE,TUZCU MUTEBER, Yayın Yeri: Altınbaş Üniversitesi Yayınları, Sayfa Sayısı: 430, ISBN: 978-625-8174-75-5
2024 Bilimsel KitapTransition to the Circular Economy Model: The Case of Turkey
KİREZLİ ÖZGE,TUZCU MUTEBER, Yayın Yeri: Springer Nature Switzerland, Sayfa Sayısı: 144, ISBN: 978-3-031-52700-5
2024 Bilimsel KitapULUSLARARASI PAZARLAMA
BARUÖNÜ FATMA ÖZGE, KİREZLİ ÖZGE, Yayın Yeri: SEÇKİN, Sayfa Sayısı: 576, ISBN: 978-975-02-8790-9
2023 Ders KitabıCircular Economy Multidisciplinary Approaches from Turkey
TUZCU MUTEBER, KİREZLİ ÖZGE, Yayın Yeri: Lexington Books, Sayfa Sayısı: 262, ISBN: 978-1-66692-109-0
2023 Bilimsel KitapGreen Marketing and Environmental Responsibility in Modern Corporations
KİREZLİ ÖZGE, KAYTAZ YİĞİT MELİS, Yayın Yeri: IGI Global, Sayfa Sayısı: 245, ISBN: 9781522523314
2017 Bilimsel KitapDigital Entreprenurship and the Sharing Economy
KİREZLİ ÖZGE, ATAKAN MUKADDES GÜL SERAP, Yayın Yeri: Routledge, Sayfa Sayısı: 219, ISBN: 978-1-003-03682-1
2021 Bilimsel KitapAnalyzing Global Social Media Consumption
KİREZLİ ÖZGE, AYDIN ALTINOKLAR ASLI ELİF, Yayın Yeri: IGI Global, Sayfa Sayısı: 358, ISBN: 9781799847182
2020 Bilimsel KitapMuhasebe Organizasyon Pazarlama Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler
TOLUNAY ASLI, KİREZLİ ÖZGE, Yayın Yeri: Gazi Kitabevi, Sayfa Sayısı: 470, ISBN: 978-625-7358-87-3
2021 Bilimsel KitapMuhasebe, Organizasyon, Pazarlama Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler: Cilt 2 - Pazarlama - Organizasyon
TOLUNAY ASLI, KİREZLİ ÖZGE, Yayın Yeri: Gazi Kitabevi, Sayfa Sayısı: 475, ISBN: 978-625-7358-87-3
2021 Bilimsel KitapDijital Dönüşüm Ekseninde İşletme Uygulamaları
KİREZLİ ÖZGE, Yayın Yeri: Detay Yayınevi, Sayfa Sayısı: 592, ISBN: 9786052541432
2019 Bilimsel KitapCorporate Social Responsibility and Strategic Market Positioning for Organizational Success
KAYTAZ YİĞİT MELİS, KİREZLİ ÖZGE, Yayın Yeri: IGI Global, Sayfa Sayısı: 250, ISBN: 9781522554097
2019 Bilimsel KitapGreen Marketing and Environmental Responsiblity in Modern Corporations
KİREZLİ ÖZGE,KAYTAZ YİĞİT MELİS, Yayın Yeri: IGI Global, Sayfa Sayısı: , ISBN: 978-1-5225-2331-4
2018 Bilimsel KitapCorporate Social Responsibility and Strategic Market Positioning for Organizational Success
KAYTAZ YİĞİT MELİS,KİREZLİ ÖZGE, Yayın Yeri: IGI GLOBAL, Sayfa Sayısı: , ISBN: 9781522554097
2018 Bilimsel KitapAnalyzing Motivational Determinants of Shopping Addiction Tendency
KİREZLİ ÖZGE,ARSLAN FATMA MÜGE, Yayın Yeri: EGE ACADEMIC REVIEW, 2019
Uluslararası Hakemli ESCI Özgün MakaleThe Varying Impact of Self and Other Oriented Message Appeals on Volunteering
AYDIN ALTINOKLAR ASLI ELİF, KİREZLİ ÖZGE, YURDAKUL ELİF, Yayın Yeri: Yönetim Bilimleri Dergisi, 2021
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleExploring the distress factors of weight-based stigmata in shopping: a qualitative study on obese females
KİREZLİ ÖZGE,ÖZTUNÇ MÜGE,KAYTAZ YİĞİT MELİS,İRFANOĞLU MÜGE,BARUÖNÜ FATMA ÖZGE, Yayın Yeri: Middle East Journal of Management, 2025
Uluslararası Hakemli ESCI Özgün MakaleA review of counterfeiting research on demand side: Analyzing prior progress and identifying future directions
BARUÖNÜ LATİF FATMA ÖZGE,KAYTAZ YİĞİT MELİS,KİREZLİ ÖZGE, Yayın Yeri: The Journal of World Intellectual Property, 2018
Uluslararası Hakemli ESCI Özgün MakaleDo Social Media Characteristics Trigger Customer Engagement? An Empirical Study On Smart Phone Brands
POLAT EMRE, KİREZLİ ÖZGE, Yayın Yeri: Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, 2022
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleValue Creation in Crowdfunding Projects - Evidence from an Emerging Economy
OBA BEYZA,ATAKAN MUKADDES GÜL SERAP,KİREZLİ ÖZGE, Yayın Yeri: Journal of Innovation Economics and Management, 2018
Uluslararası Hakemli ESCI Özgün MakaleExploring Fair Trade Attitude and Fair Trade Behavior of Turkish Consumers
KİREZLİ ÖZGE,KABADAYI KUŞCU ZEYNEP(21.06.2012), Yayın Yeri: 8th International Strategic Management Conference,
Uluslararası Tam metin bildiriConsumer Coping Strategies during COVID-19 Pandemic Within a Shopping Context
ATAKAN MUKADDES GÜL SERAP, KİREZLİ ÖZGE, EKER İŞCİOĞLU TUTKU(06.07.2023), Yayın Yeri: 44th EBES Conference,
Uluslararası Özet bildiriDÖNGÜSEL EKONOMİ PERSPEKTİFİNDE MODA ENDÜSTRİSİNE BAKIŞ
KİREZLİ ÖZGE, TUZCU MUTEBER(19.11.2022), Yayın Yeri: CES II CIRCULAR ECONOMY SERIES II INTERNATIONAL CONFERENCE,
Ulusal Özet bildiriAN EXPLORATORY STUDY ON THE ROLE OF MUNICIPALITIES’ IN CIRCULATION OF THE SECOND-HAND TEXTILE PRODUCTS: UNDERSTANDING THE PROCESS, MOTIVES, AND CHALLENGES
KİREZLİ ÖZGE, TUZCU MUTEBER(26.12.2021), Yayın Yeri: SÜRDÜRÜLEBİLİR BİR GELECEK İÇİN, MULTİDİSİPLİNER BİR YAKLAŞIM OLARAK DÖNGÜSEL EKONOMİ,
Ulusal Özet bildiriTHE EFFECTS OF VALUE CONSCIOUSNESS, SALE PRONENESS AND PRICE MAVENISM ON CONSUMER SATISFACTION IN DISCOUNT STORES
KİREZLİ ÖZGE, Gençelli İbrahim Berke(23.06.2022), Yayın Yeri: 26. PAZARLAMA KONGRESİ,
Ulusal Tam metin bildiriFarklı Güdülerin Sosyal Medya Kullanım Davranışına Etkisi: Yaş ve Cinsiyetin Rolü
KİREZLİ ÖZGE, AYDIN ALTINOKLAR ASLI ELİF(30.06.2021), Yayın Yeri: 25. Ulusal Pazarlama Kongresi,
Ulusal Özet bildiriOnline Group Buying Behavior: Analyzing the Drivers and Behavioral Patterns of a Recent Trend
KİREZLİ ÖZGE, ATAKAN MUKADDES GÜL SERAP, JULAR ÖZFİDAN JANSANEM(04.06.2013), Yayın Yeri: 42nd EMAC Annual Conference,
Uluslararası Tam metin bildiriİnternetten Grup Satın Alma Davranışı:Fırsat Sitelerinde Alışveriş Yapan Tüketicilerin Tutum ve Davranışlarını Anlamaya Yönelik bir Çalışma
JULAR ÖZFİDAN JANSANEM, ATAKAN MUKADDES GÜL SERAP, KİREZLİ ÖZGE(19.06.2013), Yayın Yeri: 18. Ulusal Pazarlama Kongresi,
Ulusal Tam metin bildiriMuseum Marketing: Shift from Traditional to Experiential Marketing
KİREZLİ ÖZGE(27.04.2011), Yayın Yeri: CIRCLE Conference,
Uluslararası Tam metin bildiriAdvancing Global Collaboration: Establishing a Double Degree Partnership between Henley Business School and Yeditepe University
Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar Devam Ediyor 11.04.2025- , 24,826.17Projedeki Görev: Proje Koordinatör Yrd.
OBEZ TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞTE YAŞADIĞI UTANÇ DUYGUSU : NEDENLERİ VE BAŞA ÇIKMA MEKANİZMALARINI ANLAMAK
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Devam Ediyor 02.06.2021- , 23.200 TÜRK LİRASIProjedeki Görev: Araştırmacı
Obez Tüketicilerin Alışverişte Yaşadığı Utanç Duygusu: Nedenleri ve Başa Çıkma Mekanizmalarını Anlamak
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Devam Ediyor 02.06.2021- , 27376 TÜRK LİRASIProjedeki Görev: Araştırmacı
Obez Tüketicilerin Alışverişte Yaşadığı Utanç Duygusu: Nedenleri ve Başa Çıkma Mekanizmalarını Anlamak
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı 02.06.2021-03.06.2024 , 27376 TÜRK LİRASIProjedeki Görev: Araştırmacı
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2024-2025 | BBA 362 CONSUMER BEHAVIOR | İngilizce | 3 |
2024-2025 | BBA 361 MARKETING RESEARCH | İngilizce | 3 |
2024-2025 | BBA 261 | İngilizce | 9 |
2022-2023 | BBA 261- Marketing Principles | İngilizce | 6 |
2021-2022 | BBA 261- Marketing Principles | İngilizce | 6 |
2021-2022 | BBA 362- CONSUMER BEHAVIOR | İngilizce | 3 |
2021-2022 | BBA 361 Marketing Research | İngilizce | 3 |
2021-2022 | BBA 261 Marketing Principles | İngilizce | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2024-2025 | MBA 532 CONSUMER BEHAVIOR | İngilizce | 3 |
2022-2023 | FEAS 598- SEMINAR | İngilizce | 3 |
2022-2023 | MBA 532- CONSUMER BEHAVIOR | İngilizce | 3 |
2021-2022 | FEAS 598- SEMINAR | İngilizce | 3 |
2021-2022 | MBA 533 Brand Management | İngilizce | 3 |
2021-2022 | MBA 534 Services Marketing | İngilizce | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2024-2025 | DBA 642 STRATEGIC MARKETING MANAGEMENT | İngilizce | 3 |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı | Üniversite |
---|---|---|---|
2021 | İBRAHİM GÖKHAN | Understanding big data effects on buying intention through usefulness, risk and trust perceptions of consumers towards websites | Yeditepe Üniversitesi |
2020 | EMRE | The influence of social media characteristics on customer engagement: An empirical study on smartphone industry | Yeditepe Üniversitesi |
2021 | İBRAHİM BERKE | Identifying price based determinants of consumer satisfaction in discount stores: Analyzing the moderating effect of self-congruity | Yeditepe Üniversitesi |
2021 | ANIL | Determining the effects of environmental-oriented attitudes, eco-label, price sensitivity and social influence on green purchase intention: An empirical study on air-conditioning market | Yeditepe Üniversitesi |
2021 | ÇAĞKAN | The effects of programmatic advertising characteristics on consumer attitude and intention to click | Yeditepe Üniversitesi |
2022 | ÖZGE | The impact of social media marketing efforts on consumer equity and consumer loyalty | Yeditepe Üniversitesi |
2023 | MUTEBER | The role diverse perceived values in value co-cretion: A study on collaborative consumption | Boğaziçi Üniversitesi |
2023 | BEYZA | Gender representation in television advertising and stereotypes on women in advertisements | Yeditepe Üniversitesi |
2023 | GÖZDE | Factors that affect the intention to use e-learning sites: A study from the perspective of technology acceptance model | Yeditepe Üniversitesi |
2023 | ECESU | Astrology marketing: Examining diverse factors affecting astrology related consumption | Yeditepe Üniversitesi |
2024 | CEYDA | Analyzing the effects of tax awareness and perceived tax fairness on taxpayer compliance: A descriptive research on white-collars | Yeditepe Üniversitesi |
2024 | YAPRAK | Sağlıkta dijitalleşme sürecinde sağlık personelinin sağlık teknolojilerine ilişkin tutumlarının demografik değişkenler açısından incelenmesi: Diyarbakır ili örneği | Yeditepe Üniversitesi |
2024 | SEDA | Understanding the effect of supplier relations and market orientation on firm performance: Evidence from Turkey | Yeditepe Üniversitesi |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı | Üniversite |
---|---|---|---|
2024 | MERVE | The influence of website quality on customer purchase intention through the mediating role of e-satisfaction anf flow experience | Yeditepe Üniversitesi |
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ