Ana içeriğe atla

Dr. Öğr. Üyesi Özge Kirezli

Özge Kirezli

Dr. Öğr. Üyesi

Özge Kirezli

ozge.kirezli@yeditepe.edu.tr

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

Bölüm
  • İşletme Doktora Programı
  • İşletme Yüksek Lisans Programı
  • Muhasebe ve Finans Yüksek Lisans Programı
  • Yöneticiler için İşletme Yüksek Lisans Programı
  • İşletme Lisans Programı
Akademik Görevler
  • 2019
    DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ

  • 2018
    ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ

    İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ İŞLETME PR. (İNGİLİZCE) (TAM BURSLU)

  • 2017
    ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ

    İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ İŞLETME PR. (İNGİLİZCE) (TAM BURSLU)

  • 2010
    ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ

    İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ İŞLETME PR. (İNGİLİZCE) (TAM BURSLU)

  • 2009
    ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

    İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ İŞLETME PR. (İNGİLİZCE) (TAM BURSLU)

Öğrenim Bilgisi
  • 2010-2015
    Doktora

    MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (DR)

    Tez adı: Tüketicilerde alışveriş bağımlılığı eğilimini belirleyen faktörlerin kişisel, nedensel ve durumsal boyutlarıyla incelenmesi

  • 2008-2010
    Yüksek Lisans

    MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ) (İNGİLİZCE)

    Tez adı: Visualizing motivations, strategies and activities of green marketing in organizations: A descriptive study in electronics / battery industry

  • 2003-2007
    Lisans

    MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ İŞLETME PR. (İNGİLİZCE)

Kitaplar
  • Digital Entrepreneurship and the Sharing Economy

    ATAKAN MUKADDES GÜL SERAP,KİREZLİ ÖZGE, Yayın Yeri: Routledge, Taylor and Francis Group, Sayfa Sayısı: 19, ISBN: 978-0-367-47240-5

    2021 Bilimsel Kitap
  • Corporate Sustainability in the Age of Circular Economy

    KİREZLİ ÖZGE,TUZCU MUTEBER, Yayın Yeri: Altınbaş Üniversitesi Yayınları, Sayfa Sayısı: 430, ISBN: 978-625-8174-75-5

    2024 Bilimsel Kitap
  • Transition to the Circular Economy Model: The Case of Turkey

    KİREZLİ ÖZGE,TUZCU MUTEBER, Yayın Yeri: Springer Nature Switzerland, Sayfa Sayısı: 144, ISBN: 978-3-031-52700-5

    2024 Bilimsel Kitap
  • ULUSLARARASI PAZARLAMA

    BARUÖNÜ FATMA ÖZGE, KİREZLİ ÖZGE, Yayın Yeri: SEÇKİN, Sayfa Sayısı: 576, ISBN: 978-975-02-8790-9

    2023 Ders Kitabı
  • Circular Economy Multidisciplinary Approaches from Turkey

    TUZCU MUTEBER, KİREZLİ ÖZGE, Yayın Yeri: Lexington Books, Sayfa Sayısı: 262, ISBN: 978-1-66692-109-0

    2023 Bilimsel Kitap
  • Green Marketing and Environmental Responsibility in Modern Corporations

    KİREZLİ ÖZGE, KAYTAZ YİĞİT MELİS, Yayın Yeri: IGI Global, Sayfa Sayısı: 245, ISBN: 9781522523314

    2017 Bilimsel Kitap
  • Digital Entreprenurship and the Sharing Economy

    KİREZLİ ÖZGE, ATAKAN MUKADDES GÜL SERAP, Yayın Yeri: Routledge, Sayfa Sayısı: 219, ISBN: 978-1-003-03682-1

    2021 Bilimsel Kitap
  • Analyzing Global Social Media Consumption

    KİREZLİ ÖZGE, AYDIN ALTINOKLAR ASLI ELİF, Yayın Yeri: IGI Global, Sayfa Sayısı: 358, ISBN: 9781799847182

    2020 Bilimsel Kitap
  • Muhasebe Organizasyon Pazarlama Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler

    TOLUNAY ASLI, KİREZLİ ÖZGE, Yayın Yeri: Gazi Kitabevi, Sayfa Sayısı: 470, ISBN: 978-625-7358-87-3

    2021 Bilimsel Kitap
  • Muhasebe, Organizasyon, Pazarlama Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler: Cilt 2 - Pazarlama - Organizasyon

    TOLUNAY ASLI, KİREZLİ ÖZGE, Yayın Yeri: Gazi Kitabevi, Sayfa Sayısı: 475, ISBN: 978-625-7358-87-3

    2021 Bilimsel Kitap
  • Dijital Dönüşüm Ekseninde İşletme Uygulamaları

    KİREZLİ ÖZGE, Yayın Yeri: Detay Yayınevi, Sayfa Sayısı: 592, ISBN: 9786052541432

    2019 Bilimsel Kitap
  • Corporate Social Responsibility and Strategic Market Positioning for Organizational Success

    KAYTAZ YİĞİT MELİS, KİREZLİ ÖZGE, Yayın Yeri: IGI Global, Sayfa Sayısı: 250, ISBN: 9781522554097

    2019 Bilimsel Kitap
  • Green Marketing and Environmental Responsiblity in Modern Corporations

    KİREZLİ ÖZGE,KAYTAZ YİĞİT MELİS, Yayın Yeri: IGI Global, Sayfa Sayısı: , ISBN: 978-1-5225-2331-4

    2018 Bilimsel Kitap
  • Corporate Social Responsibility and Strategic Market Positioning for Organizational Success

    KAYTAZ YİĞİT MELİS,KİREZLİ ÖZGE, Yayın Yeri: IGI GLOBAL, Sayfa Sayısı: , ISBN: 9781522554097

    2018 Bilimsel Kitap
Makaleler
  • Analyzing Motivational Determinants of Shopping Addiction Tendency

    KİREZLİ ÖZGE,ARSLAN FATMA MÜGE, Yayın Yeri: EGE ACADEMIC REVIEW, 2019

    Uluslararası Hakemli ESCI Özgün Makale
  • The Varying Impact of Self and Other Oriented Message Appeals on Volunteering

    AYDIN ALTINOKLAR ASLI ELİF, KİREZLİ ÖZGE, YURDAKUL ELİF, Yayın Yeri: Yönetim Bilimleri Dergisi, 2021

    Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
  • Exploring the distress factors of weight-based stigmata in shopping: a qualitative study on obese females

    KİREZLİ ÖZGE,ÖZTUNÇ MÜGE,KAYTAZ YİĞİT MELİS,İRFANOĞLU MÜGE,BARUÖNÜ FATMA ÖZGE, Yayın Yeri: Middle East Journal of Management, 2025

    Uluslararası Hakemli ESCI Özgün Makale
  • A review of counterfeiting research on demand side: Analyzing prior progress and identifying future directions

    BARUÖNÜ LATİF FATMA ÖZGE,KAYTAZ YİĞİT MELİS,KİREZLİ ÖZGE, Yayın Yeri: The Journal of World Intellectual Property, 2018

    Uluslararası Hakemli ESCI Özgün Makale
  • Do Social Media Characteristics Trigger Customer Engagement? An Empirical Study On Smart Phone Brands

    POLAT EMRE, KİREZLİ ÖZGE, Yayın Yeri: Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, 2022

    Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
  • Value Creation in Crowdfunding Projects - Evidence from an Emerging Economy

    OBA BEYZA,ATAKAN MUKADDES GÜL SERAP,KİREZLİ ÖZGE, Yayın Yeri: Journal of Innovation Economics and Management, 2018

    Uluslararası Hakemli ESCI Özgün Makale
Bildiriler
  • Exploring Fair Trade Attitude and Fair Trade Behavior of Turkish Consumers

    KİREZLİ ÖZGE,KABADAYI KUŞCU ZEYNEP(21.06.2012), Yayın Yeri: 8th International Strategic Management Conference,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Consumer Coping Strategies during COVID-19 Pandemic Within a Shopping Context

    ATAKAN MUKADDES GÜL SERAP, KİREZLİ ÖZGE, EKER İŞCİOĞLU TUTKU(06.07.2023), Yayın Yeri: 44th EBES Conference,

    Uluslararası Özet bildiri
  • DÖNGÜSEL EKONOMİ PERSPEKTİFİNDE MODA ENDÜSTRİSİNE BAKIŞ

    KİREZLİ ÖZGE, TUZCU MUTEBER(19.11.2022), Yayın Yeri: CES II CIRCULAR ECONOMY SERIES II INTERNATIONAL CONFERENCE,

    Ulusal Özet bildiri
  • AN EXPLORATORY STUDY ON THE ROLE OF MUNICIPALITIES’ IN CIRCULATION OF THE SECOND-HAND TEXTILE PRODUCTS: UNDERSTANDING THE PROCESS, MOTIVES, AND CHALLENGES

    KİREZLİ ÖZGE, TUZCU MUTEBER(26.12.2021), Yayın Yeri: SÜRDÜRÜLEBİLİR BİR GELECEK İÇİN, MULTİDİSİPLİNER BİR YAKLAŞIM OLARAK DÖNGÜSEL EKONOMİ,

    Ulusal Özet bildiri
  • THE EFFECTS OF VALUE CONSCIOUSNESS, SALE PRONENESS AND PRICE MAVENISM ON CONSUMER SATISFACTION IN DISCOUNT STORES

    KİREZLİ ÖZGE, Gençelli İbrahim Berke(23.06.2022), Yayın Yeri: 26. PAZARLAMA KONGRESİ,

    Ulusal Tam metin bildiri
  • Farklı Güdülerin Sosyal Medya Kullanım Davranışına Etkisi: Yaş ve Cinsiyetin Rolü

    KİREZLİ ÖZGE, AYDIN ALTINOKLAR ASLI ELİF(30.06.2021), Yayın Yeri: 25. Ulusal Pazarlama Kongresi,

    Ulusal Özet bildiri
  • Online Group Buying Behavior: Analyzing the Drivers and Behavioral Patterns of a Recent Trend

    KİREZLİ ÖZGE, ATAKAN MUKADDES GÜL SERAP, JULAR ÖZFİDAN JANSANEM(04.06.2013), Yayın Yeri: 42nd EMAC Annual Conference,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • İnternetten Grup Satın Alma Davranışı:Fırsat Sitelerinde Alışveriş Yapan Tüketicilerin Tutum ve Davranışlarını Anlamaya Yönelik bir Çalışma

    JULAR ÖZFİDAN JANSANEM, ATAKAN MUKADDES GÜL SERAP, KİREZLİ ÖZGE(19.06.2013), Yayın Yeri: 18. Ulusal Pazarlama Kongresi,

    Ulusal Tam metin bildiri
  • Museum Marketing: Shift from Traditional to Experiential Marketing

    KİREZLİ ÖZGE(27.04.2011), Yayın Yeri: CIRCLE Conference,

    Uluslararası Tam metin bildiri
Projeler
  • Advancing Global Collaboration: Establishing a Double Degree Partnership between Henley Business School and Yeditepe University  

    Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar Devam Ediyor 11.04.2025- , 24,826.17

    Projedeki Görev: Proje Koordinatör Yrd.

  • OBEZ TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞTE YAŞADIĞI UTANÇ DUYGUSU : NEDENLERİ VE BAŞA ÇIKMA MEKANİZMALARINI ANLAMAK

    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Devam Ediyor 02.06.2021- , 23.200 TÜRK LİRASI

    Projedeki Görev: Araştırmacı

  • Obez Tüketicilerin Alışverişte Yaşadığı Utanç Duygusu: Nedenleri ve Başa Çıkma Mekanizmalarını Anlamak

    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Devam Ediyor 02.06.2021- , 27376 TÜRK LİRASI

    Projedeki Görev: Araştırmacı

  • Obez Tüketicilerin Alışverişte Yaşadığı Utanç Duygusu: Nedenleri ve Başa Çıkma Mekanizmalarını Anlamak

    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı 02.06.2021-03.06.2024 , 27376 TÜRK LİRASI

    Projedeki Görev: Araştırmacı

Dersler

DönemDers AdıDiliSaat
2024-2025BBA 362 CONSUMER BEHAVIORİngilizce3
2024-2025BBA 361 MARKETING RESEARCHİngilizce3
2024-2025BBA 261İngilizce9
2022-2023BBA 261- Marketing Principlesİngilizce6
2021-2022BBA 261- Marketing Principlesİngilizce6
2021-2022BBA 362- CONSUMER BEHAVIORİngilizce3
2021-2022BBA 361 Marketing Researchİngilizce3
2021-2022BBA 261 Marketing Principlesİngilizce3

DönemDers AdıDiliSaat
2024-2025MBA 532 CONSUMER BEHAVIORİngilizce3
2022-2023FEAS 598- SEMINARİngilizce3
2022-2023MBA 532- CONSUMER BEHAVIORİngilizce3
2021-2022FEAS 598- SEMINARİngilizce3
2021-2022MBA 533 Brand Managementİngilizce3
2021-2022MBA 534 Services Marketingİngilizce3

DönemDers AdıDiliSaat
2024-2025DBA 642 STRATEGIC MARKETING MANAGEMENTİngilizce3
Yönetilen Tezler

YılHazırlayan Ad SoyadTez AdıÜniversite
2021İBRAHİM GÖKHANUnderstanding big data effects on buying intention through usefulness, risk and trust perceptions of consumers towards websitesYeditepe Üniversitesi
2020EMREThe influence of social media characteristics on customer engagement: An empirical study on smartphone industryYeditepe Üniversitesi
2021İBRAHİM BERKEIdentifying price based determinants of consumer satisfaction in discount stores: Analyzing the moderating effect of self-congruityYeditepe Üniversitesi
2021ANILDetermining the effects of environmental-oriented attitudes, eco-label, price sensitivity and social influence on green purchase intention: An empirical study on air-conditioning marketYeditepe Üniversitesi
2021ÇAĞKANThe effects of programmatic advertising characteristics on consumer attitude and intention to clickYeditepe Üniversitesi
2022ÖZGEThe impact of social media marketing efforts on consumer equity and consumer loyaltyYeditepe Üniversitesi
2023MUTEBERThe role diverse perceived values in value co-cretion: A study on collaborative consumptionBoğaziçi Üniversitesi
2023BEYZAGender representation in television advertising and stereotypes on women in advertisementsYeditepe Üniversitesi
2023GÖZDEFactors that affect the intention to use e-learning sites: A study from the perspective of technology acceptance modelYeditepe Üniversitesi
2023ECESUAstrology marketing: Examining diverse factors affecting astrology related consumptionYeditepe Üniversitesi
2024CEYDAAnalyzing the effects of tax awareness and perceived tax fairness on taxpayer compliance: A descriptive research on white-collarsYeditepe Üniversitesi
2024YAPRAKSağlıkta dijitalleşme sürecinde sağlık personelinin sağlık teknolojilerine ilişkin tutumlarının demografik değişkenler açısından incelenmesi: Diyarbakır ili örneğiYeditepe Üniversitesi
2024SEDAUnderstanding the effect of supplier relations and market orientation on firm performance: Evidence from TurkeyYeditepe Üniversitesi

YılHazırlayan Ad SoyadTez AdıÜniversite
2024MERVEThe influence of website quality on customer purchase intention through the mediating role of e-satisfaction anf flow experienceYeditepe Üniversitesi
İdari Görevler
  • 2023
    Bölüm Başkan Yardımcısı

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

  • 2023
    Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Üniversite Dışı Deneyim