Ana içeriğe atla

Doç. Dr. Aslı Tolunay

Aslı Tolunay

Doç. Dr.

Aslı Tolunay

asli.tolunay@yeditepe.edu.tr

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

Bölüm
  • İşletme Yüksek Lisans Programı
  • İşletme Lisans Programı
  • Muhasebe ve Finans Yüksek Lisans Programı
  • Yöneticiler için İşletme Yüksek Lisans Programı
  • İşletme Doktora Programı
Akademik Görevler
  • 2017
    DOÇENT

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ

Öğrenim Bilgisi
  • 1995-2000
    Lisans

    BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ

    FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ KİMYA BÖLÜMÜ KİMYA PR. (İNGİLİZCE)

  • 2002-2009
    Yüksek Lisans

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZSİZ) (İNGİLİZCE)

  • 2010-2016
    Doktora

    BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)

    Tez adı: Antecedents and consequences of brand love: The interplay between the self, engagement and attachment consequences

Kitaplar
  • Sosyal Medyanın İş Yaşamındaki Yeri

    TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri: Beta, Sayfa Sayısı: 471, ISBN: 9786052421437

    2018 Bilimsel Kitap
  • Muhasebe, Organizasyon, Pazarlama Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler: Cilt 2 - Pazarlama - Organizasyon

    TOLUNAY ASLI, KİREZLİ ÖZGE, Yayın Yeri: Gazi Kitabevi, Sayfa Sayısı: 475, ISBN: 978-625-7358-87-3

    2021 Bilimsel Kitap
  • Antecedents and Consequences of Brand Love: The Interplay between the Self, Engagement and Attachment Consequences

    TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri: Gazi Kitabevi, Sayfa Sayısı: , ISBN: 978-625-7315-43-2

    2020 Bilimsel Kitap
  • Pazarlama Vizyonunu Genişleten Yeniden Doğan Pazarlar

    SAĞLIK ÖZÇAM DİLEK, TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri: Beta, Sayfa Sayısı: 311, ISBN: 9786053331513

    2014 Bilimsel Kitap
  • The Circular Economy and Its Applicationson Sustainability and The Green Supply Chain

    TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri: IGI Global, Sayfa Sayısı: , ISBN: 9781522581093

    2018 Bilimsel Kitap
  • Impacts of Online Advertising on Business Performance

    TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri: IGI Global, Sayfa Sayısı: 278, ISBN: 978179981

    2020 Bilimsel Kitap
  • Building Consumer Brand Relationship in Luxury Brand Management

    TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri: IGI Global, Sayfa Sayısı: 318, ISBN: 9781799843696

    2020 Bilimsel Kitap
Makaleler
  • An Investigation on the Influence of Blogs on Consumer Engagement Behaviour

    Erem Beril, TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri: YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ, 2021

    Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
  • An Empirical Investigation on Influencer Marketing: the Impact of Content-related, Follower-related and Influencer-related Factors on Consumers’ Purchase Intentions

    DEHIMI SARRA, TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri: Istanbul Management Journal, 2021

    Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
  • Algılanan Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Güvenin Aracılık Rolü

    TOLUNAY ASLI, KOÇOĞLU SAZKAYA MERVE, VATANSEVER DURMAZ İSMET BURÇAK, Yayın Yeri: Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2020

    Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
  • Analyzing Online Shopping Behavior From The Perspective of Youtube: Do Vlog Content And Vlogger Characteristics Matter?

    TOLUNAY ASLI, Hüseyin Ekizler, Yayın Yeri: OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 2021

    Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
  • An Exploratory Study On Turkish Consumers’ Attitude And Purchase Intention Towards Green Products

    Midilli Fulya, TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri: Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2021

    Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
  • An Exploratory Study on the Dimensions of Employer Branding

    TOLUNAY ASLI, OKAN ELİF, Yayın Yeri: ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi, 2010

    Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
  • Analyzing the Link Between Sales Technology Use and Sales Performance

    TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri: ÖNERİ, 2019

    Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
  • Kurumsal Yetkinlik ile Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Kurum Özdeşleşmesi ve Algılanan Olumsuz Duyurumun Etkisine Yönelik Bir Araştırma

    TOLUNAY ASLI, KOÇOĞLU SAZKAYA MERVE, VATANSEVER DURMAZ İSMET BURÇAK, Yayın Yeri: Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2020

    Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
  • What Drives Consumers to Buy Online? A Study on Exploring Online Consumer Behavior

    TOLUNAY ASLI, YOZGAT UĞUR, Yayın Yeri: KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2019

    Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
  • Understanding Mobile Advertising Acceptance: An Integrative Approach

    SAĞLIK ÖZÇAM DİLEK, TOLUNAY ASLI, YOZGAT UĞUR, Yayın Yeri: International Journal of Mobile Communications, 2015

    Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
  • Social Media Adoption: A Process-Based Approach

    TOKER AYŞE GÜL, SERAJ AKŞİT ZEYNEP MİNA, TOLUNAY ASLI, YAVUZ RAMAZAN, KOCH STEPHAN, CHRISTOPHE BISSON, Yayın Yeri: JOURNAL OF ORGANIZATIONAL COMPUTING AND ELECTRONIC COMMERCE, 2016

    Uluslararası Hakemli SCI Özgün Makale
  • The Role Of Market Orientation On Business Performance: An Empirical Analysis Within Retail Sector in Turkey

    Ekşioğlu Şahnaz, TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri: Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences, 2020

    Uluslararası Hakemli Ebsco Özgün Makale
  • Brand Image, Satisfaction, and Brand Loyalty - How Effective Are They in the Automotive Industry Market Share

    ÇETİN DİLEK, TOLUNAY ASLI, SAĞLIK ÖZÇAM DİLEK, ERDEM YUSUF CAN, Yayın Yeri: European Journal of Business and Management, 2017

    Uluslararası Hakemli Ebsco Özgün Makale
  • Analyzing Factors Affecting Repurchase Intention During Gezi Park Brand Protests

    TOLUNAY ASLI, SAĞLIK ÖZÇAM DİLEK, Yayın Yeri: European Journal of Business and Management, 2014

    Uluslararası Hakemli Ebsco Özgün Makale
Bildiriler
  • CAN LUXURY BE SUSTAINABLE AND STILL CREATE VALUE FOR A SUSTAINABLE FUTURE?

    Midilli Fulya, TOLUNAY ASLI(26.11.2021), Yayın Yeri: 5TH YEDITEPE INTERNATIONAL RESEARCH CONFERENCE ON BUSINESS STRATEGIES,

    Ulusal Tam metin bildiri
  • Önemsediğim İçin Beni Daha Mı Çok Seviyorsun? Sosyal Mesafeye Dikkat Çekmek İçin Yapılan Logo Değişimlerinin ve Marka Antropomorfizminin Marka Aşkı Üzerine Etkisi ‐

    TOLUNAY ASLI(30.06.2021), Yayın Yeri: 25. PPAD Pazarlama Kongresi,

    Ulusal Özet bildiri
  • Social Media Maturity and Social Media Usage Intention

    TOKER AYŞE GÜL, SERAJ AKŞİT ZEYNEP MİNA, TOLUNAY ASLI, YAVUZ RAMAZAN, KOCH STEPHAN, CHRISTOPHE BISSON(20.01.2015), Yayın Yeri: Emerging Markets Conference,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Does Ethnocentrism Matter to Brand Equity? Turkish Consumers’ Perceptions of Foreign and Domestic Brands

    TOLUNAY ASLI, Okan Elif(19.01.2012), Yayın Yeri: 11th International Marketing Trends Conference,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • An Organization Outcome Model of Interactive Advertising

    TOLUNAY ASLI(03.04.2014), Yayın Yeri: 19th International Conference on Corporate and Marketing Communications,

    Uluslararası Özet bildiri
  • Use of Brand Symbolism in Teenagers: Evidence from a Modern-Conservative Country

    TOLUNAY ASLI(07.06.2012), Yayın Yeri: ISMS Marketing Science Conference,

    Uluslararası Özet bildiri
  • Understanding Important Factors Affecting Repurchase Intention during Brand Protests

    TOLUNAY ASLI, SAĞLIK ÖZÇAM DİLEK(05.07.2014), Yayın Yeri: 13th EBES Conference,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Antecedents and Consequences of Brand Love

    KUŞÇU ASLI,HESAPÇI ÖZLEM(23.05.2017), Yayın Yeri: European Marketing Academy,

    Uluslararası Özet bildiri
  • Hate is such a strong word! Or is it?

    KUŞÇU ASLI(09.07.2019), Yayın Yeri: AMSWMC - Academy of Marketing Science World Marketing Congress,

    Uluslararası Özet bildiri
  • Hate is such a strong world!...Or is it?

    TOLUNAY ASLI(02.07.2019), Yayın Yeri: 52nd Academy of Marketing Conference,

    Uluslararası Özet bildiri
  • The Role Of Market Orientation On Business Performance: An Empirical Analysis Within Retail Sector in Turkey

    Ekşioğlu Şahnaz, TOLUNAY ASLI(26.09.2020), Yayın Yeri: XIV. International Balkan and Near Eastern Congress Series on Economics, Business and Management,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • The Interplay Between “Inter-functional Coordination”, “Competitor Orientation”, “Brand Orientation” and “Customer Orientation” An Example From the Turkish Retail Industry

    SAĞLIK ÖZÇAM DİLEK,KUŞÇU ASLI(05.06.2020), Yayın Yeri: 4th International Management and Social Research Conference,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • A Study on the Influence of Downward Brand Extensions on Consumer Responses

    KUŞÇU ASLI(01.05.2019), Yayın Yeri: PPAD Pazarlama Kongresi,

    Ulusal Özet bildiri
Projeler
  • Marka askı ve marka adanmıslıgının öncülleri ve sonuçları: Tüketici marka iliskisi nasıl gelisiyor?

    ARAŞTIRMA PROJESİ Tamamlandı 31.07.2013-16.09.2015 , 31000 TÜRK LİRASI

    Projedeki Görev: Araştırmacı

Dersler

DönemDers AdıDiliSaat
2021-2022Marka Yönetimiİngilizce6
2020-2021Satış Yönetimiİngilizce3
2020-2021Dijital Pazarlamaİngilizce6
2020-2021Pazarlama Yönetimiİngilizce3
2019-2020Marka Yönetimiİngilizce3
2019-2020Satış Yönetimiİngilizce3
2019-2020Pazarlama Yönetimiİngilizce3
2019-2020Dijital Pazarlamaİngilizce3
2018-2019Satış Yönetimiİngilizce3
2018-2019Dijital Pazarlamaİngilizce6
2018-2019Pazarlama Yönetimiİngilizce3
2016-2017Brand Managementİngilizce6
2016-2017Marketing Managementİngilizce3
2017-2018Sales Managementİngilizce3
2017-2018Marketing Strategiesİngilizce3
2017-2018Marketing Managementİngilizce6

DönemDers AdıDiliSaat
2021-2022Bitirme Projesiİngilizce3
2021-2022Bitirme Teziİngilizce3
2020-2021Bitirme Projesiİngilizce3
2020-2021Bitirme Teziİngilizce3
2019-2020Bitirme Projesiİngilizce3
2019-2020Bitirme Teziİngilizce3
2019-2020Dijital Pazarlamaİngilizce3
2018-2019Bitirme Projesiİngilizce3
2018-2019Bitirme Teziİngilizce3
2016-2017Seminarİngilizce3
2016-2017Brand Managementİngilizce3
2016-2017Thesisİngilizce3
2017-2018Thesisİngilizce3

DönemDers AdıDiliSaat
2021-2022Doktora Teziİngilizce3
2021-2022Stratejik Pazarlama Yönetimiİngilizce3
2019-2020Bitirme Teziİngilizce3
2019-2020Stratejik Marka Yönetimiİngilizce3
2020-2021Bitirme Teziİngilizce3
2020-2021Müşteri Davranışlarıİngilizce3
2018-2019Kantitatif Araştırma Yöntemleriİngilizce3
2019-2020Bitirme Teziİngilizce3
2018-2019Bitirme Teziİngilizce3
Yönetilen Tezler

YılHazırlayan Ad SoyadTez AdıÜniversite
2017MEHTAPThe relationship between brand image, satisfaction and loyalty intention "An empirical study on cosmetic sector"Yeditepe Üniversitesi
2018AYBİKEFactors generating premium value perceptionBahçeşehir Üniversitesi
2018ÖZLEM BAŞAKAssessment of customer based brand equity and its impact on hospital selection intention in private health care enterprisesYeditepe Üniversitesi
2018ŞAHNAZThe role of market orientation on business performance: An emprical analysis with a retail sector service firms in TurkeyYeditepe Üniversitesi
2018FULYAAn exploratory study on Turkish consumers' attitude and purchase intention towards green productsYeditepe Üniversitesi
2019BAŞAKThe effect of perceived CSR authenticity on consumer desire for revenge following service failureYeditepe Üniversitesi
2019CANPOLATMobil bankacılıkta hizmet kalitesinin, müşterinin algıladığı değere, bağlılığına ve memnuniyetine olası etkileri üzerine bir çalışmaBahçeşehir Üniversitesi
2021ÇAĞRIThe role of country of brand, country of manufacture and self-congruence in influencing Turkish automobile customers' brand personality perceptions, purchase intentions and willingness to pay price premiumYeditepe Üniversitesi
2019SARRAThe effects of social media influencers on the customer-brand relationshipBahçeşehir Üniversitesi
2019NECATİ EMREExamination of the relation between consumer's trust – loyalty within relationship marketing in industrial marketsYeditepe Üniversitesi
2019GÖKÇEMobil pazarlama uygulama özelliklerinin tüketici tutumuna yönelik olası etkilerinin incelenmesiBahçeşehir Üniversitesi
2019EMİNE KÜBRAEffects of attitudinal functions in counterfeit purchase intentionYeditepe Üniversitesi
2019BERİLCustomer engagement in social media and purchasing behavior in online environmentsBahçeşehir Üniversitesi
2019BÜŞRAHizmet kalitesinin müşteri memnuniyeti ve fazla fiyat ödeme istekliliği üzerindeki olası etkilerinin incelenmesiBahçeşehir Üniversitesi
2019ECE GÜLFEMAdoption of blockchainin the banking industry and its effectsto employer brandingBahçeşehir Üniversitesi
2019TANKUT ALPSatın alma tarzlarının marka imajı üzerinde olası etkileri : Süt ve süt ürünleri pazarına yönelik bir çalışmaBahçeşehir Üniversitesi
2020MİNAInteractivity and mediating factors generating co-creation of value on social mediaBahçeşehir Üniversitesi
2020SELİM BURAKThe interplay between marketing mix, brand equtiy, repurchase intention and consumer confusion within the air conditioning marketBahçeşehir Üniversitesi
2022GİZMENAn investigation on employee citizenship behaviour: An internal brand management perspectiveYeditepe Üniversitesi
2022NAZLIThe effect of in-game advertising on brand loyaltyBahçeşehir Üniversitesi
2023SEÇİLConsumer evaluation of brand activism authenticity: Measuring the effects on consumer behaviorMarmara Üniversitesi
2023HELİN EZGİUnderstanding brands' sustainability communications in social media: How the source of communication influences consumers' responsesYeditepe Üniversitesi
2023SEVİNÇAn exploration into the demands and expectations of vegan consumers concerning the consumption of cosmetic productsYeditepe Üniversitesi
2023TAMERAn investigation on the impact of omnichannel experience on customers' brand loyalty: Mediators brand experience and brand trustBahçeşehir Üniversitesi
2024GÖZDEThe effect of advertising appeal and brand awareness on consumers' brand trust and purchase intention in a global pandemic crisisBahçeşehir Üniversitesi

YılHazırlayan Ad SoyadTez AdıÜniversite
2024YUDUM TUĞÇENavigating sustainable consumer behavior: A comprehensive study on motivators and message strategies for suboptimal food consumptionYeditepe Üniversitesi
2023ASLIFrom the quest for authenticity to advocacy: How do authentic brands create brand advocate consumersYeditepe Üniversitesi
2023KEMALInvestigating the antecedents of relationship strenght in B2B markets: Turkish plastics industry caseYeditepe Üniversitesi
2023BURCUEVALUATION OF CO-BRANDING PARTNERS: A RESEARCH ON TECHNOLOGY BASED BRAND ALLIANCESYeditepe Üniversitesi
2023FULYAExploring the Role of Sustainability in LuxuryYeditepe Üniversitesi
Üyelikler
  • Academy of Marketing

    Üye 2019 -2020

  • Academy of Marketing Science

    Üye 2019 -2020

  • PPAD

    Üye 2018 -2020

İdari Görevler
  • 2018
    Komisyon Üyeliği

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Üniversite Dışı Deneyim
  • İktisat Yatırım

    2000 Diğer
  • Promena (Koç Grubu)

    2002 Diğer
  • Boston Scientific

    2005 Diğer