YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ KİMYA BÖLÜMÜ KİMYA PR. (İNGİLİZCE)
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZSİZ) (İNGİLİZCE)
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
Tez adı: Antecedents and consequences of brand love: The interplay between the self, engagement and attachment consequences
Sosyal Medyanın İş Yaşamındaki Yeri
TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri: Beta, Sayfa Sayısı: 471, ISBN: 9786052421437
2018 Bilimsel KitapMuhasebe, Organizasyon, Pazarlama Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler: Cilt 2 - Pazarlama - Organizasyon
TOLUNAY ASLI, KİREZLİ ÖZGE, Yayın Yeri: Gazi Kitabevi, Sayfa Sayısı: 475, ISBN: 978-625-7358-87-3
2021 Bilimsel KitapAntecedents and Consequences of Brand Love: The Interplay between the Self, Engagement and Attachment Consequences
TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri: Gazi Kitabevi, Sayfa Sayısı: , ISBN: 978-625-7315-43-2
2020 Bilimsel KitapPazarlama Vizyonunu Genişleten Yeniden Doğan Pazarlar
SAĞLIK ÖZÇAM DİLEK, TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri: Beta, Sayfa Sayısı: 311, ISBN: 9786053331513
2014 Bilimsel KitapThe Circular Economy and Its Applicationson Sustainability and The Green Supply Chain
TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri: IGI Global, Sayfa Sayısı: , ISBN: 9781522581093
2018 Bilimsel KitapImpacts of Online Advertising on Business Performance
TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri: IGI Global, Sayfa Sayısı: 278, ISBN: 978179981
2020 Bilimsel KitapBuilding Consumer Brand Relationship in Luxury Brand Management
TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri: IGI Global, Sayfa Sayısı: 318, ISBN: 9781799843696
2020 Bilimsel KitapAn Investigation on the Influence of Blogs on Consumer Engagement Behaviour
Erem Beril, TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri: YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ, 2021
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleAn Empirical Investigation on Influencer Marketing: the Impact of Content-related, Follower-related and Influencer-related Factors on Consumers’ Purchase Intentions
DEHIMI SARRA, TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri: Istanbul Management Journal, 2021
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleAlgılanan Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Güvenin Aracılık Rolü
TOLUNAY ASLI, KOÇOĞLU SAZKAYA MERVE, VATANSEVER DURMAZ İSMET BURÇAK, Yayın Yeri: Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2020
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleAnalyzing Online Shopping Behavior From The Perspective of Youtube: Do Vlog Content And Vlogger Characteristics Matter?
TOLUNAY ASLI, Hüseyin Ekizler, Yayın Yeri: OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 2021
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleAn Exploratory Study On Turkish Consumers’ Attitude And Purchase Intention Towards Green Products
Midilli Fulya, TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri: Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2021
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleAn Exploratory Study on the Dimensions of Employer Branding
TOLUNAY ASLI, OKAN ELİF, Yayın Yeri: ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi, 2010
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleAnalyzing the Link Between Sales Technology Use and Sales Performance
TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri: ÖNERİ, 2019
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleKurumsal Yetkinlik ile Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Kurum Özdeşleşmesi ve Algılanan Olumsuz Duyurumun Etkisine Yönelik Bir Araştırma
TOLUNAY ASLI, KOÇOĞLU SAZKAYA MERVE, VATANSEVER DURMAZ İSMET BURÇAK, Yayın Yeri: Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2020
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleWhat Drives Consumers to Buy Online? A Study on Exploring Online Consumer Behavior
TOLUNAY ASLI, YOZGAT UĞUR, Yayın Yeri: KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2019
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleUnderstanding Mobile Advertising Acceptance: An Integrative Approach
SAĞLIK ÖZÇAM DİLEK, TOLUNAY ASLI, YOZGAT UĞUR, Yayın Yeri: International Journal of Mobile Communications, 2015
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakaleSocial Media Adoption: A Process-Based Approach
TOKER AYŞE GÜL, SERAJ AKŞİT ZEYNEP MİNA, TOLUNAY ASLI, YAVUZ RAMAZAN, KOCH STEPHAN, CHRISTOPHE BISSON, Yayın Yeri: JOURNAL OF ORGANIZATIONAL COMPUTING AND ELECTRONIC COMMERCE, 2016
Uluslararası Hakemli SCI Özgün MakaleThe Role Of Market Orientation On Business Performance: An Empirical Analysis Within Retail Sector in Turkey
Ekşioğlu Şahnaz, TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri: Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences, 2020
Uluslararası Hakemli Ebsco Özgün MakaleBrand Image, Satisfaction, and Brand Loyalty - How Effective Are They in the Automotive Industry Market Share
ÇETİN DİLEK, TOLUNAY ASLI, SAĞLIK ÖZÇAM DİLEK, ERDEM YUSUF CAN, Yayın Yeri: European Journal of Business and Management, 2017
Uluslararası Hakemli Ebsco Özgün MakaleAnalyzing Factors Affecting Repurchase Intention During Gezi Park Brand Protests
TOLUNAY ASLI, SAĞLIK ÖZÇAM DİLEK, Yayın Yeri: European Journal of Business and Management, 2014
Uluslararası Hakemli Ebsco Özgün MakaleCAN LUXURY BE SUSTAINABLE AND STILL CREATE VALUE FOR A SUSTAINABLE FUTURE?
Midilli Fulya, TOLUNAY ASLI(26.11.2021), Yayın Yeri: 5TH YEDITEPE INTERNATIONAL RESEARCH CONFERENCE ON BUSINESS STRATEGIES,
Ulusal Tam metin bildiriÖnemsediğim İçin Beni Daha Mı Çok Seviyorsun? Sosyal Mesafeye Dikkat Çekmek İçin Yapılan Logo Değişimlerinin ve Marka Antropomorfizminin Marka Aşkı Üzerine Etkisi ‐
TOLUNAY ASLI(30.06.2021), Yayın Yeri: 25. PPAD Pazarlama Kongresi,
Ulusal Özet bildiriSocial Media Maturity and Social Media Usage Intention
TOKER AYŞE GÜL, SERAJ AKŞİT ZEYNEP MİNA, TOLUNAY ASLI, YAVUZ RAMAZAN, KOCH STEPHAN, CHRISTOPHE BISSON(20.01.2015), Yayın Yeri: Emerging Markets Conference,
Uluslararası Tam metin bildiriDoes Ethnocentrism Matter to Brand Equity? Turkish Consumers’ Perceptions of Foreign and Domestic Brands
TOLUNAY ASLI, Okan Elif(19.01.2012), Yayın Yeri: 11th International Marketing Trends Conference,
Uluslararası Tam metin bildiriAn Organization Outcome Model of Interactive Advertising
TOLUNAY ASLI(03.04.2014), Yayın Yeri: 19th International Conference on Corporate and Marketing Communications,
Uluslararası Özet bildiriUse of Brand Symbolism in Teenagers: Evidence from a Modern-Conservative Country
TOLUNAY ASLI(07.06.2012), Yayın Yeri: ISMS Marketing Science Conference,
Uluslararası Özet bildiriUnderstanding Important Factors Affecting Repurchase Intention during Brand Protests
TOLUNAY ASLI, SAĞLIK ÖZÇAM DİLEK(05.07.2014), Yayın Yeri: 13th EBES Conference,
Uluslararası Tam metin bildiriAntecedents and Consequences of Brand Love
KUŞÇU ASLI,HESAPÇI ÖZLEM(23.05.2017), Yayın Yeri: European Marketing Academy,
Uluslararası Özet bildiriHate is such a strong word! Or is it?
KUŞÇU ASLI(09.07.2019), Yayın Yeri: AMSWMC - Academy of Marketing Science World Marketing Congress,
Uluslararası Özet bildiriHate is such a strong world!...Or is it?
TOLUNAY ASLI(02.07.2019), Yayın Yeri: 52nd Academy of Marketing Conference,
Uluslararası Özet bildiriThe Role Of Market Orientation On Business Performance: An Empirical Analysis Within Retail Sector in Turkey
Ekşioğlu Şahnaz, TOLUNAY ASLI(26.09.2020), Yayın Yeri: XIV. International Balkan and Near Eastern Congress Series on Economics, Business and Management,
Uluslararası Tam metin bildiriThe Interplay Between “Inter-functional Coordination”, “Competitor Orientation”, “Brand Orientation” and “Customer Orientation” An Example From the Turkish Retail Industry
SAĞLIK ÖZÇAM DİLEK,KUŞÇU ASLI(05.06.2020), Yayın Yeri: 4th International Management and Social Research Conference,
Uluslararası Tam metin bildiriA Study on the Influence of Downward Brand Extensions on Consumer Responses
KUŞÇU ASLI(01.05.2019), Yayın Yeri: PPAD Pazarlama Kongresi,
Ulusal Özet bildiriMarka askı ve marka adanmıslıgının öncülleri ve sonuçları: Tüketici marka iliskisi nasıl gelisiyor?
ARAŞTIRMA PROJESİ Tamamlandı 31.07.2013-16.09.2015 , 31000 TÜRK LİRASIProjedeki Görev: Araştırmacı
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2021-2022 | Marka Yönetimi | İngilizce | 6 |
2020-2021 | Satış Yönetimi | İngilizce | 3 |
2020-2021 | Dijital Pazarlama | İngilizce | 6 |
2020-2021 | Pazarlama Yönetimi | İngilizce | 3 |
2019-2020 | Marka Yönetimi | İngilizce | 3 |
2019-2020 | Satış Yönetimi | İngilizce | 3 |
2019-2020 | Pazarlama Yönetimi | İngilizce | 3 |
2019-2020 | Dijital Pazarlama | İngilizce | 3 |
2018-2019 | Satış Yönetimi | İngilizce | 3 |
2018-2019 | Dijital Pazarlama | İngilizce | 6 |
2018-2019 | Pazarlama Yönetimi | İngilizce | 3 |
2016-2017 | Brand Management | İngilizce | 6 |
2016-2017 | Marketing Management | İngilizce | 3 |
2017-2018 | Sales Management | İngilizce | 3 |
2017-2018 | Marketing Strategies | İngilizce | 3 |
2017-2018 | Marketing Management | İngilizce | 6 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2021-2022 | Bitirme Projesi | İngilizce | 3 |
2021-2022 | Bitirme Tezi | İngilizce | 3 |
2020-2021 | Bitirme Projesi | İngilizce | 3 |
2020-2021 | Bitirme Tezi | İngilizce | 3 |
2019-2020 | Bitirme Projesi | İngilizce | 3 |
2019-2020 | Bitirme Tezi | İngilizce | 3 |
2019-2020 | Dijital Pazarlama | İngilizce | 3 |
2018-2019 | Bitirme Projesi | İngilizce | 3 |
2018-2019 | Bitirme Tezi | İngilizce | 3 |
2016-2017 | Seminar | İngilizce | 3 |
2016-2017 | Brand Management | İngilizce | 3 |
2016-2017 | Thesis | İngilizce | 3 |
2017-2018 | Thesis | İngilizce | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2021-2022 | Doktora Tezi | İngilizce | 3 |
2021-2022 | Stratejik Pazarlama Yönetimi | İngilizce | 3 |
2019-2020 | Bitirme Tezi | İngilizce | 3 |
2019-2020 | Stratejik Marka Yönetimi | İngilizce | 3 |
2020-2021 | Bitirme Tezi | İngilizce | 3 |
2020-2021 | Müşteri Davranışları | İngilizce | 3 |
2018-2019 | Kantitatif Araştırma Yöntemleri | İngilizce | 3 |
2019-2020 | Bitirme Tezi | İngilizce | 3 |
2018-2019 | Bitirme Tezi | İngilizce | 3 |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı | Üniversite |
---|---|---|---|
2017 | MEHTAP | The relationship between brand image, satisfaction and loyalty intention "An empirical study on cosmetic sector" | Yeditepe Üniversitesi |
2018 | AYBİKE | Factors generating premium value perception | Bahçeşehir Üniversitesi |
2018 | ÖZLEM BAŞAK | Assessment of customer based brand equity and its impact on hospital selection intention in private health care enterprises | Yeditepe Üniversitesi |
2018 | ŞAHNAZ | The role of market orientation on business performance: An emprical analysis with a retail sector service firms in Turkey | Yeditepe Üniversitesi |
2018 | FULYA | An exploratory study on Turkish consumers' attitude and purchase intention towards green products | Yeditepe Üniversitesi |
2019 | BAŞAK | The effect of perceived CSR authenticity on consumer desire for revenge following service failure | Yeditepe Üniversitesi |
2019 | CANPOLAT | Mobil bankacılıkta hizmet kalitesinin, müşterinin algıladığı değere, bağlılığına ve memnuniyetine olası etkileri üzerine bir çalışma | Bahçeşehir Üniversitesi |
2021 | ÇAĞRI | The role of country of brand, country of manufacture and self-congruence in influencing Turkish automobile customers' brand personality perceptions, purchase intentions and willingness to pay price premium | Yeditepe Üniversitesi |
2019 | SARRA | The effects of social media influencers on the customer-brand relationship | Bahçeşehir Üniversitesi |
2019 | NECATİ EMRE | Examination of the relation between consumer's trust – loyalty within relationship marketing in industrial markets | Yeditepe Üniversitesi |
2019 | GÖKÇE | Mobil pazarlama uygulama özelliklerinin tüketici tutumuna yönelik olası etkilerinin incelenmesi | Bahçeşehir Üniversitesi |
2019 | EMİNE KÜBRA | Effects of attitudinal functions in counterfeit purchase intention | Yeditepe Üniversitesi |
2019 | BERİL | Customer engagement in social media and purchasing behavior in online environments | Bahçeşehir Üniversitesi |
2019 | BÜŞRA | Hizmet kalitesinin müşteri memnuniyeti ve fazla fiyat ödeme istekliliği üzerindeki olası etkilerinin incelenmesi | Bahçeşehir Üniversitesi |
2019 | ECE GÜLFEM | Adoption of blockchainin the banking industry and its effectsto employer branding | Bahçeşehir Üniversitesi |
2019 | TANKUT ALP | Satın alma tarzlarının marka imajı üzerinde olası etkileri : Süt ve süt ürünleri pazarına yönelik bir çalışma | Bahçeşehir Üniversitesi |
2020 | MİNA | Interactivity and mediating factors generating co-creation of value on social media | Bahçeşehir Üniversitesi |
2020 | SELİM BURAK | The interplay between marketing mix, brand equtiy, repurchase intention and consumer confusion within the air conditioning market | Bahçeşehir Üniversitesi |
2022 | GİZMEN | An investigation on employee citizenship behaviour: An internal brand management perspective | Yeditepe Üniversitesi |
2022 | NAZLI | The effect of in-game advertising on brand loyalty | Bahçeşehir Üniversitesi |
2023 | SEÇİL | Consumer evaluation of brand activism authenticity: Measuring the effects on consumer behavior | Marmara Üniversitesi |
2023 | HELİN EZGİ | Understanding brands' sustainability communications in social media: How the source of communication influences consumers' responses | Yeditepe Üniversitesi |
2023 | SEVİNÇ | An exploration into the demands and expectations of vegan consumers concerning the consumption of cosmetic products | Yeditepe Üniversitesi |
2023 | TAMER | An investigation on the impact of omnichannel experience on customers' brand loyalty: Mediators brand experience and brand trust | Bahçeşehir Üniversitesi |
2024 | GÖZDE | The effect of advertising appeal and brand awareness on consumers' brand trust and purchase intention in a global pandemic crisis | Bahçeşehir Üniversitesi |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı | Üniversite |
---|---|---|---|
2024 | YUDUM TUĞÇE | Navigating sustainable consumer behavior: A comprehensive study on motivators and message strategies for suboptimal food consumption | Yeditepe Üniversitesi |
2023 | ASLI | From the quest for authenticity to advocacy: How do authentic brands create brand advocate consumers | Yeditepe Üniversitesi |
2023 | KEMAL | Investigating the antecedents of relationship strenght in B2B markets: Turkish plastics industry case | Yeditepe Üniversitesi |
2023 | BURCU | EVALUATION OF CO-BRANDING PARTNERS: A RESEARCH ON TECHNOLOGY BASED BRAND ALLIANCES | Yeditepe Üniversitesi |
2023 | FULYA | Exploring the Role of Sustainability in Luxury | Yeditepe Üniversitesi |
Academy of Marketing
Üye 2019 -2020
Academy of Marketing Science
Üye 2019 -2020
PPAD
Üye 2018 -2020
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
İktisat Yatırım
2000 DiğerPromena (Koç Grubu)
2002 DiğerBoston Scientific
2005 Diğer