YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ LOJİSTİK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ PAZARLAMA (DR)
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)
Tez adı: Behavioral consequences of exposure to infodemic by influencers
BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ ULUSLARARASI TİCARET VE İŞLETMECİLİK BÖLÜMÜ ULUSLARARASI TİCARET VE İŞLETMECİLİK PR. (İNGİLİZCE) (TAM BURSLU)
Pazarlamada Seçme Konular: Kavramlar ve Çalışmalar
ÜNALMIŞ ECE, TULUK TUĞÇE, Yayın Yeri: Özgür Yayınları, Sayfa Sayısı: 391, ISBN: 978-975-447-691-0
2023 Bilimsel KitapWhat Type of Incentives Can be Used to Motivate Generations Z and Y to Prefer More Sustainable Delivery Options?
ÜNALMIŞ ECE,ALTAY BURAK CAN,OKUMUŞ ABDULLAH, Yayın Yeri: Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board, 2024
Uluslararası Hakemli SCI-Expanded Özgün MakaleConsequences of influencer-created content on influencers’ authenticity in the beauty and personal care industry
ÜNALMIŞ ECE,DİRSEHAN TAŞKIN,ERDOĞMUŞ ZEYNEP İREM, Yayın Yeri: Journal of Marketing Communications, 2024
Uluslararası Hakemli Emerging Sources Citation Index Özgün MakaleA Bibliometric Analysis on Reverse Logistics in E-Commerce
GÖNEN SEZA ÖZGE, ÜNALMIŞ ECE, AKKARTAL ERKUT(20.10.2022), Yayın Yeri: 20th International Logistics and Supply Chain Congress,
Uluslararası Özet bildiri