YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İNGİLİZCE)
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İLKÖĞRETİM (DR) (İNGİLİZCE)
Tez adı: Upper elementary mathematics curriculum in Turkey: A critical discourse analysis
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ) (İNGİLİZCE)
Tez adı: A study on pattern of 6th grade elementary mathematics lesson
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İNGİLİZCE)
Matematik Eğitiminde Etkinlikler ve Uygulamaları
KILIÇ HÜLYA,DOĞAN OĞUZHAN, Yayın Yeri: Pegem Akademi, Sayfa Sayısı: 22, ISBN: 9786257880084
2020 Bilimsel KitapPreservice Mathematics Teachers’ Noticing in Action and in Reflection
DOĞAN OĞUZHAN, KILIÇ HÜLYA, Yayın Yeri: International Journal of Science and Mathematics Education, 2022
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakaleLearning and Teaching with Preservice Teachers: An Action Research for Modelling and Building Faculty-School Collaboration
DOĞAN OĞUZHAN,KILIÇ HÜLYA, Yayın Yeri: İlköğretim Online, 2020
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleFakülte-Okul İşbirliği Modelinin Matematik Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisine Etkisi
KILIÇ HÜLYA, DOĞAN OĞUZHAN, Yayın Yeri: Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2020
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makaleİlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Epistemolojik Kavramlamaları: Üniversite ve Sınıf Düzeyinin Etkisi
DOĞAN OĞUZHAN, ERHAN GÖNÜL, ÇAKIROĞLU ERDİNÇ, ISIKSAL BOSTAN MINE, Yayın Yeri: İlköğretim Online (elektronik), 2007
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleEleştirel Matematik Eğitimi: Pandemi Sonrası Matematik Sınıfı için Alternatifler
DOĞAN OĞUZHAN, Yayın Yeri: Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2022
Ulusal Hakemli TR DİZİN Derleme MakaleTracing students’ mathematics learning loss during school closures in teachers’ self-reported practices
DOĞAN OĞUZHAN, ERHAN GÖNÜL, HASER ÇİĞDEM, Yayın Yeri: International Journal of Educational Development, 2022
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakaleMathematical Opportunities: Noticing and Acting
DOĞAN OĞUZHAN,KILIÇ HÜLYA, Yayın Yeri: Eğitim ve Bilim, 2019
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakaleNeoliberal and nationalist discourses in Turkish elementary mathematics education
DOĞAN OĞUZHAN,HASER ÇİĞDEM, Yayın Yeri: ZDM Mathematics Education, 2014
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Özgün MakalePreservice mathematics teachers belief systems
DOĞAN OĞUZHAN,HASER ÇİĞDEM, Yayın Yeri: JOURNAL OF EDUCATION FOR TEACHING, 2012
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakaleOrtaokul Öğrencileri İçin Beceri Temelli Sorulara Yönelik Görüşler Ölçeği Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.
ERHAN GÖNÜL,HASER ÇİĞDEM,DOĞAN OĞUZHAN(27.09.2023), Yayın Yeri: 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,
Ulusal Özet bildiriThe inconsistency between curricular expectations and assessment results.
DOĞAN OĞUZHAN,KILIÇ AYŞEGÜL,KILIÇ HÜLYA(10.07.2023), Yayın Yeri: The 13th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 13),
Uluslararası Tam metin bildiri‘New Generation’ Barrier for Low SES Students: Non-routine problems in Mathematics.
DOĞAN OĞUZHAN,KILIÇ HÜLYA,KILIÇ AYŞEGÜL(10.07.2023), Yayın Yeri: The 13th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 13),
Uluslararası Tam metin bildiriGerçekçi matematik eğitiminin ortaokul 7.sınıf öğrencilerinin cebirsel ifadeler konusundaki başarılarına etkisi
DOĞAN OĞUZHAN, Dönmez Pelin(28.09.2016), Yayın Yeri: 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,
Ulusal Özet bildiriÖrüntüyü keşfetmek ya da keşfedememek
DOĞAN OĞUZHAN, KILIÇ HÜLYA, Dönmez Pelin, Yılmaz Zuhal(28.09.2016), Yayın Yeri: 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,
Ulusal Özet bildiriThe gap between mathematics education low income students real life: A case from Turkey
DOĞAN OĞUZHAN, HASER ÇİĞDEM(06.02.2013), Yayın Yeri: Eighth Congress of European Research in Mathematics Education (CERME8),
Uluslararası Tam metin bildiriUnderstanding the Impact of an Initial Methods Course on Preservice Teachers Teaching Beliefs
DOĞAN OĞUZHAN, HASER ÇİĞDEM(25.09.2009), Yayın Yeri: European Conference on Educational Research (ECER),
Uluslararası Tam metin bildiriÖğrenci fikirlerine dayanan matematik öğrenme fırsatları
DOĞAN OĞUZHAN,YILMAZ ZUHAL,KILIÇ HÜLYA,Ergül Kübra,Arabacı Nil(17.05.2017), Yayın Yeri: 3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu,
Ulusal Tam metin bildiriA Study of Elementary Mathematics Lessons in Turkey
DOĞAN OĞUZHAN, ÇAKIROĞLU ERDİNÇ(25.09.2009), Yayın Yeri: European Conference on Educational Research (ECER),
Uluslararası Tam metin bildiriTracing Critical Issues in Elementary Mathematics in Turkey An Investigation of Elementary Mathematics Curriculum and Textbooks
DOĞAN OĞUZHAN, HASER ÇİĞDEM(23.08.2010), Yayın Yeri: European Conference on Educational Research (ECER),
Uluslararası Tam metin bildiriThe Impacts of Cultural Capital on Students’ Communication and Learning of Mathematics
DOĞAN OĞUZHAN(07.09.2015), Yayın Yeri: European Conference on Educational Research (ECER) 2015,
Uluslararası Özet bildiriMATEMATİĞE VEDA EDİLEN AN: BİR SOSYAL MEDYA ARAŞTIRMASI
DOĞAN OĞUZHAN(04.10.2018), Yayın Yeri: 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,
Ulusal Özet bildiriMatematik etkinliklerinin öğretmen-öğrenci iletişiminin yapısı üzerindeki etkisi
KILIÇ HÜLYA,DOĞAN OĞUZHAN,Arabacı Nil,Tün Sena Simay(04.10.2018), Yayın Yeri: 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,
Ulusal Özet bildiriÖğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisini ve Fark Etme Becerisini Tasarladıkları Etkinlikler Yoluyla Anlamak
KILIÇ HÜLYA,DOĞAN OĞUZHAN(26.09.2019), Yayın Yeri: 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu,
Ulusal Tam metin bildiriSupporting students’ algebraic thinking with pattern tasks
Arabacı Nil,KILIÇ HÜLYA,İMAMOĞLU YEŞİM,DOĞAN OĞUZHAN(04.09.2018), Yayın Yeri: The European Conference on Educational Research,
Uluslararası Tam metin bildiriPreservice teachers’ noticing of mathematical opportunities
KILIÇ HÜLYA,DOĞAN OĞUZHAN,Arabacı Nil,Tün Sena Simay(05.02.2019), Yayın Yeri: CERME 11,
Uluslararası Tam metin bildiriÖğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Epistemolojik Kavramlamaları
DOĞAN OĞUZHAN,IŞIKSAL MİNE,KURT GÖNÜL,ÇAKIROĞLU ERDİNÇ(07.09.2006), Yayın Yeri: VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,
Ulusal Özet bildiriA Farewell to Mathematics: A Personal Choice or Social Exclusion
DOĞAN OĞUZHAN(06.02.2019), Yayın Yeri: CERME 11,
Uluslararası Tam metin bildiriMissing pedagogical opportunities
DOĞAN OĞUZHAN,KILIÇ HÜLYA,Tün Sena Simay,Arabacı Nil(04.09.2018), Yayın Yeri: The European Conference on Educational Research,
Uluslararası Tam metin bildiriSupporting preservice teachers’ in-the-moment noticing
KILIÇ HÜLYA,DOĞAN OĞUZHAN,Tün Sena Simay,Arabacı Nil(03.07.2018), Yayın Yeri: PME 42 (42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education),
Uluslararası Tam metin bildiriVeri Analizi
DOĞAN OĞUZHAN,KILIÇ HÜLYA,Arabacı Nil,Tün Sena Simay(02.04.2018), Yayın Yeri: Öğrenci Merkezli Etkinlik Sempozyumu,
Ulusal Özet bildiriÖrüntüyü keşfetmek ya da keşfedememek
KILIÇ HÜLYA,YILMAZ ZUHAL,DOĞAN OĞUZHAN,Dönmez Pelin(28.09.2016), Yayın Yeri: UFBMEK 12,
Ulusal Özet bildiriPre-service teachers’ reflections on task design and implementation
KILIÇ HÜLYA,DOĞAN OĞUZHAN,YILMAZ ZUHAL,Dönmez Pelin(01.02.2017), Yayın Yeri: CERME 10,
Uluslararası Tam metin bildiriÖğretmen Adaylarının Öğrenciye İlişkin Pedagojik Alan Bilgilerinin Gelişimi İçin Fakülte Okul İşbirliği Modeli
TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı 01.05.2016-01.11.2018 , 210.525 TÜRK LİRASIProjedeki Görev: Araştırmacı
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2023-2024 | Matematik Öğretiminde Modelleme | İngilizce | 2 |
2023-2024 | Matematik Tarihi ve Felsefesi | İngilizce | 3 |
2022-2023 | Misconceptions in Mathematics | İngilizce | 2 |
2022-2023 | Teaching Geometry and Measurement | İngilizce | 3 |
2022-2023 | Teaching Practice | İngilizce | 8 |
2021-2022 | Computer Assisted Mathematics Instruction | İngilizce | 2 |
2020-2021 | Teaching Methods in Elementary Mathematics | İngilizce | 3 |
2020-2021 | Statistics | İngilizce | 2 |
2019-2020 | Mathematical Modelling and Problem Solving | İngilizce | 3 |
2019-2020 | Teaching Methods in Elementary Mathematics 2 | İngilizce | 3 |
2018-2019 | Teaching Methods in Elementary Mathematics Education | İngilizce | 3 |
2018-2019 | School Experience | İngilizce | 8 |
2017-2018 | Teaching Methods in Elementary Mathematics Education | İngilizce | 3 |
2017-2018 | School Experience | İngilizce | 5 |
2016-2017 | Material Development in Elementary Mathematics | İngilizce | 3 |
2016-2017 | Teaching Methods in Elementary Mathematics Education | İngilizce | 3 |
2016-2017 | School Experience | İngilizce | 5 |
2015-2016 | School Experience | İngilizce | 5 |
2014-2015 | School Experience | İngilizce | 5 |
2013-2014 | School Experience | İngilizce | 5 |
2013-2014 | MATEMATİKTE BİLGİSAYAR KULLANIM BECERİLERİ | İngilizce | 3 |
2012-2013 | TEMEL MATEMATİK KAVRAMLARI | Türkçe | 3 |
2012-2013 | School Experience | İngilizce | 3 |
2012-2013 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | İngilizce | 8 |
2012-2013 | MATEMATİKTE BİLGİSAYAR KULLANIM BECERİLERİ | İngilizce | 3 |
2012-2013 | TEMEL BİLGİSAYAR KULLANIM BECERİLERİ | İngilizce | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2021-2022 | Educational Statistics and Applications | İngilizce | 3 |
2017-2018 | Statistics for Educational Sciences | İngilizce | 3 |
2016-2017 | Statistics for Educational Sciences | İngilizce | 3 |
2015-2016 | Educational Statistics | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Educational Statistics | İngilizce | 3 |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı | Üniversite |
---|---|---|---|
2018 | PELİN | The effect of using realistic mathematics education on the 7th grade students' mathematical achievement about algebraic expression and attitude towards mathematics | Yeditepe Üniversitesi |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı | Üniversite |
---|---|---|---|
2024 | BÜŞRA BETÜL | THE EFFECT OF SELF REGULATED INSTRUCTIONAL DESIGN IN MATHEMATICS ON SELF REGULATION STRATEGIES, MOTIVATIONAL BELIEFS AND PROBLEM SOLVING OF THE 6th GRADE STUDENTS | Yeditepe Üniversitesi |
Proje Performans Ödülü
TÜRKİYE
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
Pazarköy İlköğretim Okulu
2003 Diğer