Ana içeriğe atla

Prof. Dr. Can Erdem

Yusuf Can Erdem

Prof. Dr.

Can Erdem

canerdem@yeditepe.edu.tr

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

Bölüm
  • İşletme Doktora Programı
  • İşletme Yüksek Lisans Programı
  • Muhasebe ve Finans Yüksek Lisans Programı
  • Yöneticiler için İşletme Yüksek Lisans Programı
  • Sağlık Yönetimi Yüksek Lisans Programı
  • İşletme Lisans Programı
Akademik Görevler
  • 2017
    DOÇENT

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ

Öğrenim Bilgisi
  • 1972-1978
    Lisans

    ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ İŞLETME ANABİLİM DALI

  • 1980-1981
    Yüksek Lisans

    East Carolina University

  • 2002-2007
    Doktora

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)

    Tez adı: The effects of pric discounts on consumer attitude in the process of purchasing

Kitaplar
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi

    ERDEM YUSUF CAN, Yayın Yeri: BETA, Sayfa Sayısı: 246, ISBN: 9786052423875

    2020Bilimsel Kitap
  • Customer Experience Management

    ERDEM YUSUF CAN, Yayın Yeri: Tasora Books, Sayfa Sayısı: 300, ISBN: 978-1934690956

    2018Bilimsel Kitap
  • Business A Changing World

    Enes Molu., Senem Göl Beşer, Yusuf Can Erdrm, Yayın Yeri: McGraw-Hill Education, Sayfa Sayısı: 630, ISBN: 139780077159825

    2014Bilimsel Kitap
  • EBES 2014 ANTHOLOGY

    ERDEM YUSUF CAN,SAĞLIK ÖZÇAM DİLEK, Yayın Yeri: EBES Yayınları, Sayfa Sayısı: 79, ISBN: 978-605-84468-0-9

    2015Bilimsel Kitap
  • Global Issues in Health Care Systems Social Legal Economic and Managerial Perspectives

    ERDEM YUSUF CAN, Yayın Yeri: Lambert Academic Publishing, Sayfa Sayısı: 282, ISBN: 978-3-659-51284-1

    2013Bilimsel Kitap
  • Pazarlama İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar

    Ersoy. Begüm, Erdem. Yusuf Can, Yayın Yeri: Beta, Sayfa Sayısı: 477, ISBN: 978-605-377-598-0

    2011Bilimsel Kitap
  • Pazarlama İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar

    Erdem. Yusuf Can, Gürkaynak. Nilgün, Yayın Yeri: Beta, Sayfa Sayısı: 479, ISBN: 978-605-377-598-0

    2011Bilimsel Kitap
Makaleler
  • Development of group buying in Turkey shopping on Daily Deal websites

    ERDEM YUSUF CAN,DEMİRAĞ AŞKIN, Yayın Yeri: AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology, 2015

    UluslararasıHakemliASOS, Cross Ref, Ulrich's periodicals Directory, Cabell's Directories, EBSCO, ProQuest, DOAJ.Özgün Makale
  • Türk Giyim Sektöründe Yeni Bir e Ticaret Modeli Özel Alışveriş Siteleri

    DURMUŞ BERİL,ERDEM YUSUF CAN,SAĞLIK ÖZÇAM DİLEK,AKGÜN SERKAN, Yayın Yeri: Öneri-Marmara Üniversitesi, 2015

    UlusalHakemliEBSCO,Ulakbim, UlrihcswebÖzgün Makale
  • Exploring Antecedents of Private Shopping Intention The Case of Turkish Apparel Industry

    DURMUŞ BERİL,ERDEM YUSUF CAN,SAĞLIK ÖZÇAM DİLEK,AKGÜN SERKAN, Yayın Yeri: European Journal of Business and Management, 2015

    UluslararasıHakemliEBSCO, CrossRef, QCLC, UlrichswebÖzgün Makale
  • Tuzak Pazarlama

    ERDEM YUSUF CAN, Yayın Yeri: Yeditepe Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi, 2012

    UlusalHakemliULAKBIMÖzgün Makale
  • HİLE İLE MÜCADELEDE MUHASEBE ve PAZARLAMA İŞBİRLİĞİ

    ERDEM YUSUF CAN,KAYA CAN TANSEL, Yayın Yeri: The Journal of Academic Social Sciences, 2015

    UluslararasıHakemliASOSÖzgün Makale
  • The Perceived Country Images in Turkey

    Mehmet Tığlı, Serdar Pirtini, Can Erdem, Yayın Yeri: International Business and Economics Research Journal, 2010

    UluslararasıHakemliIBSSÖzgün Makale
Bildiriler
  • İşletme Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri Pazarlama Öğrencileri Farkl mı

    OKAN ELİF,ERDEM YUSUF CAN(10.06.2015), Yayın Yeri: 2015 Ulusal Pazarlama Kongresi,

    UlusalÖzet bildiri
  • The Perception of E Health Applications by Patients in Turkey

    ERDEM YUSUF CAN(08.01.2015), Yayın Yeri: 15th Eurasia Business and Economics Society Conference Lisbon,

    UluslararasıÖzet bildiri
  • Changing Channels A Conceptual Review of Internet Marketing

    Can Erdem, Altan Erdem(03.10.2004), Yayın Yeri: Academy of Business Adminitration 2004 National Conference,

    UluslararasıTam metin bildiri
  • Sanal Toplulukların Bölgesel Kültür Pazarlama Sürecinde Kullanım Potansiyeli Sosyal Medya Gruplarında Avrupa Kültür Başkentleri

    Nilgün Gürkaynak, Can Erdem(14.10.2009), Yayın Yeri: Ulusal Pazarlama Kongresi Bozok Üniversitesi,

    UlusalTam metin bildiri
  • The Importance of Certain Products in Creating Couıntry Images in International Marketing

    Mehmet Tığlı, Can Erdem, Başak Gök(13.06.2008), Yayın Yeri: International Research Conference on Business Strategies,

    UluslararasıTam metin bildiri
  • E Commerce and Distribution Channels

    Can Erdem(16.06.2005), Yayın Yeri: International Conference on Business, Management and Economics,

    UluslararasıTam metin bildiri
Dersler

DönemDers AdıDiliSaat
2012-2013Introduction to Marketingİngilizce3
2013-2014Elektronic Businessİngilizce3
2013-2014Sales Managementİngilizce3
2015-2016Marketing Researchİngilizce3
2015-2016Consumer Behaviorİngilizce3
2015-2016International Marketingİngilizce6
2015-2016Marketing Managementİngilizce6
2006-2007Strategic Marketingİngilizce3
2007-2008Supply Chain Managementİngilizce3
2004-2005Customer Relationship Managementİngilizce3
2012-2013Sales Managementİngilizce3
2014-2015Marketing Managementİngilizce6
2014-2015International Marketingİngilizce6
2014-2015Consumer Behaviorİngilizce6
2012-2013Consumer Behaviorİngilizce3
2012-2013International Marketingİngilizce6
2013-2014Introduction to Marketingİngilizce3
2013-2014Consumer Behaviorİngilizce3
2013-2014International Marketingİngilizce6

DönemDers AdıDiliSaat
2012-2013Graduation Thesisİngilizce6
2012-2013Marketing Managementİngilizce4
2013-2014Marketinf Managementİngilizce3
2013-2014Graduation Thesisİngilizce6
2014-2015Marketing Managementİngilizce3
2014-2015Graduation Thesisİngilizce3
2014-2015International Marketingİngilizce3
2014-2015Graduation Projectİngilizce6
2015-2016Current Issues on Managementİngilizce3
2015-2016Graduation projectİngilizce3
2015-2016Graduation Thesisİngilizce6
2015-2016Consumer Behaviorİngilizce6
2005-2006Tedarik Zinciri YönetimiTürkçe3
2003-2004E-Businessİngilizce3
2013-2014Sağlık Yönetiminde PazarlamaTürkçe3
2014-2015Sağlık Yönetiminde PazarlamaTürkçe3
2014-2015Consumer Behaviorİngilizce3
2012-2013Graduation Projectİngilizce3
2012-2013International Marketingİngilizce6
2013-2014Graduation Projectİngilizce6
2013-2014International Marketingİngilizce6
Yönetilen Tezler

YılHazırlayan Ad SoyadTez AdıÜniversite
2008MEHMET FATİHA psychographic view of market segmentation: Introducing a new paradigm: EnneagramYeditepe Üniversitesi
2009ASLIThe differences/similarities of the roles and the authority levels of product managers, working in local and international pharmaceutical companies in TurkeyYeditepe Üniversitesi
2011UMUTUsage of predictive analytics for retail sector and an application exampleYeditepe Üniversitesi
2014MELİSAPrivate label purchase intension of consumersBahçeşehir Üniversitesi
2017ERKANThe role of branding in B2B purchasing context of heating, ventilating and air conditioning sectorYeditepe Üniversitesi
2017BAHAR CANAFactors affecting customer satisfaction of luxury goods consumption: Research on luxury eyewear consumption in İstanbulYeditepe Üniversitesi
2017EDAThe role of consumer ethnocentrism and country of origin effect on consumer purchase decisionYeditepe Üniversitesi
2018KEMALAn examination of brand loyalty components: A case study of construction equipment sector in TurkeyBahçeşehir Üniversitesi
2018EZGİ DİDEMThe relationships between impulse buying tendency, variety-seeking tendency, price consciousness and interpersonal influence on consumer decision making processBahçeşehir Üniversitesi
2018MUSTAFATürkiye'de İndirimli Gıda Perakendeciliğinin Gelişim Potansiyeli Üzerine Bir AraştırmaYeditepe Üniversitesi
2019BESTEThe effect of social media : A case study on university studentsYeditepe Üniversitesi
2019ESRA NUROnline shoppers' intention of using self collection services for last mile delivery: The mediating role of perceived customer value and the moderator effect of customer innovativenessYeditepe Üniversitesi
2019BURCUThe effect of emotional commitment on brand loyalty in retro marketing for turkish beverage sector: A study on a foundation university students in İstanbulYeditepe Üniversitesi
2019MUSTAFADiscount Retail Market in Turkey and Whitespace AnalysisYeditepe Üniversitesi
2019MAHURFactors affecting consumers' perceived quality on appeal brands consumption: Research on appeal brands in İzmirYeditepe Üniversitesi
2019İREMThe effects of luxury purchase intention in TurkeyYeditepe Üniversitesi
2020MUHAMMET ESATThe study on customers' fuel-oil station choices: A case of IstanbulYeditepe Üniversitesi
2020DENİZ ALİEvaluation of service quality, customer satisfaction and loyalty in marine services industryYeditepe Üniversitesi
2022ELİFThe influence of fashion attitudes on Turkish consumers' clothing purchase intentionsYeditepe Üniversitesi
2022VEYSİAn analysis of the relationship between customer satisfaction, repurchase intention, and the factors affecting purchasing behavior: An example of electric oven purchases by Turkish consumersYeditepe Üniversitesi
2022ELİFThe factors affecting the adoption of self-service technologies in mobile telecommunications industry in TurkeyYeditepe Üniversitesi
2023BÜŞRAThe effect of ethnocentrism level of consumers on country of origin: A study with Chinese household appliancesYeditepe Üniversitesi
2024GAMZEInvestigation of purchasing behavior in industrial markets and buyer-supplier relationship qualityYeditepe Üniversitesi
2024İNANÇRelationship between consumer skepticism, variety seeking tendency, risk aversion and loyalty proneness on consumer electronics shoppingYeditepe Üniversitesi

YılHazırlayan Ad SoyadTez AdıÜniversite
2013AYLİNThe role of children on family purchase decision-making processYeditepe Üniversitesi
2014BİLGEHANInfluence of brand experience and its antecedents on customer-based brand equity for women's purchases of convenience and shopping productsYeditepe Üniversitesi
2014MÜGEThe effects of E-atmospherics on online consumer intentionsYeditepe Üniversitesi
2015HANDE BEGÜMThe effect of consumer variables on consumer ethicsYeditepe Üniversitesi
2017AHMET NİHATCustomer experience and its consequences on attitudinal and behavioral loyaltyYeditepe Üniversitesi
2018AYPEREffects of brand equity dimensions on firm value and examining the moderating effect of perceived reputation: A study on large stores listed on iseYeditepe Üniversitesi
2018ÖZGECANKey success factors of managing co-creation experienceYeditepe Üniversitesi
2018IRMAKEffects of market orientation on firm's performance in the framework of brand orientation and brand performance: A study on turkish SMEs in home textile, carpet and furniture industriesYeditepe Üniversitesi
2019UTKUThe impact of retail service quality on store loyalty intentions of the grocery shoppers within the framework of organized retailsector of consumer packaged goods in TurkeyYeditepe Üniversitesi
2019MURATLifestyle segmentation: When is it applicable for the brands?Yeditepe Üniversitesi
2020EBRUExploring the factors affecting the adoption of smart home appliances: An application and extension of UTAUT2 Model and E-S-QUALYeditepe Üniversitesi
2022CEYDAA new insight in socially responsible behavior: The relation among uniqueness, frugality and self-esteem with the mediation of socially responsible consumptionYeditepe Üniversitesi
2023MEHMET FATİHRelationship between personality and effective decision making in online shopping - introducing a holistic personality system: EnneagramYeditepe Üniversitesi
2024AYŞE YEŞİMConsumers acceptance of generative artificial intelligence based on chatbot useYeditepe Üniversitesi
2024İLKE İBRAHİMRelationship between impulse buying and social interaction: how do social connectedness and social influences affect impulsiveness?Yeditepe Üniversitesi
Ödüller
  • Yeditepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler FAkültesi en başarılı akademisyen ikincilik ödülü

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    TÜRKİYE

  • Yeditepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler FAkültesi en başarılı akademisyen ikincilik ödülü

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    TÜRKİYE

İdari Görevler
  • 2023
    Enstitü Müdür Yardımcısı

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

  • 2014
    Anabilim Dalı Başkanı

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

  • 2023
    Anabilim Dalı Başkanı

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

  • 2013
    Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

  • 2006
    Bölüm Başkan Yardımcısı

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Üniversite Dışı Deneyim
  • General Electric - Tradanet A.Ş:

    Elektronik Ticaret servis sağlayıcı olarak çalışan GE Tradanet Şirketinin tüm yönetim süreçlerinin sorumlusu olarak çalışmak.

    1998Diğer
  • Nutrifarma A.Ş.

    Şrketin kuruluş ve tüm satış/pazarlama işlevlerinden görev almak.

    1996Diğer
  • Müderrisoglu İlaç a.Ş.

    Şirketin ithalat, dağıtım, satış pazarlamgibi ticari faliyetlerinden sorumlu olmak

    1993Diğer
  • Fresenius İlaç A.Ş:

    İç pazardaki tüm atış/pazarlama faaliyetleri ve Almanyadaki Genel Müdürlük ile koordinasyon sağlanması

    1991Diğer
  • Sifar İlaçları A.Ş.

    İç pazardaki tüm satış ve pazarlama faaliyetleri

    1987Diğer
  • Pancar Motor A.Ş.

    İç ve Dış Pazarlarda tüm pazarlama ve satış işlemlerinde sorumluluk almak.

    1983Diğer
  • Türkiiye Demir Çelik İşletmeleri

    Satınalama Bölümünde ithalat sorumlusu olarak çalışmak

    1982Diğer
  • Türkiye İş Bankası

    Banka çalışanlarına eğitim desteği sağlamak.

    1978Diğer