Ana içeriğe atla

Dr. Öğr. Üyesi Hakan Senturk

Hakan Senturk

Dr. Öğr. Üyesi

Hakan Senturk

hsenturk@yeditepe.edu.tr

Eğitim Fakültesi

Bölüm
  • İngiliz Dili Eğitimi Doktora Programı
  • İngiliz Dili Eğitimi Yüksek Lisans Programı
Akademik Görevler
  • 2022
    DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 2012
    ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 2012
    OKUTMAN

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ

  • 1999
    ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ İNGİLİZCE HAZIRLIK OKULU

Öğrenim Bilgisi
  • 2014-2022
    Doktora

    BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

    Tez adı: Identity construction and negotiation among EFL learners: A case study

  • 1994-1997
    Yüksek Lisans

    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ)

    Tez adı: The effects of supplementary computer assisted listening instruction on listening comprehension ability

  • 1989-1993
    Lisans

    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PR.

Kitaplar
  • THE HANDBOOK TO ENGLISH AS A LINGUA FRANCA PRACTICES FOR INCLUSIVE MULTILINGUAL CLASSROOMS

    BAYYURT KERESTECİOĞLU YASEMİN, ŞENTÜRK HAKAN, Yayın Yeri: Humus, Sayfa Sayısı: 270, ISBN: 978-989-755-676-0

    2021 Bilimsel Kitap
Makaleler
  • Dil Öğretmenlerinin Çokdilli Sınıflara Yaklaşımları: Dilsel İdeolojik Bir Perspektif

    ERDUYAN IŞIL, BEKTAŞ SEZEN, ŞENTÜRK HAKAN, Yayın Yeri: Bogazici University Journal of Education, Bogazici University, 2022

    Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
Projeler
  • ENRICH:English as a Lingua Franca practices for inclusive multilingual classrooms

    Avrupa Birliği Tamamlandı 01.09.2018-31.12.2021 , 30000 EURO

    Projedeki Görev: Araştırmacı

Dersler

Dönem Ders Adı Dili Saat
2023-2024 Eden 428 İngilizce Eğitiminde Çevrimiçi Öğretim Yöntemleri İngilizce 2
2023-2024 Eden 210 İngilizce Eğitiminde Öğretim Yöntemleri İngilizce 3
2023-2024 Eden 412 Öğretmenlik Uygulaması 2 İngilizce 6
2023-2024 IBED 411 İngilizce B Program Çalışmaları İngilizce 2
2023-2024 Eden 427 İngilizce Eğitiminde Teknoloji Kullanımı ile Materyal Geliştirme İngilizce 3
2023-2024 Eden 410 Öğretmenlik Uygulaması 1 İngilizce 6
2022-2023 Eden 428 İngilizce Eğitiminde Çevrimiçi Öğretim Yöntemleri İngilizce 2
2022-2023 Eden 412 Öğretmenlik Uygulaması 2 İngilizce 5
2022-2023 Eden 210 İngilizce Eğitiminde Öğretim Yöntemleri İngilizce 3
2022-2023 Eden 410 Öğretmenlik Uygulaması 1 İngilizce 5
2022-2023 Eden 427 İngilizce Eğitiminde Teknoloji Kullanımı ile Materyal Geliştirme İngilizce 3
2022-2023 Eden 107 Sözlü İletişim Becerileri 1 İngilizce 2
2020-2021 GTCP 525 Curriculum Studies in English B İngilizce 4
2020-2021 Eden 406 Öğretmenlik Uygulaması İngilizce 5
2020-2021 Eden 213 İngilizce Öğretim Programları İngilizce 2
2020-2021 Eden 120 Sözel İletişim Becerileri İngilizce 2
2020-2021 Eden 411 İngilizce Eğitiminde Materyal Değerlendirmesi, Adaptasyonu ve Geliştirilmesi İngilizce 3
2020-2021 Eden 212 İngilizce Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları İngilizce 2
2020-2021 Eden 119 Sözel İletişim Becerileri İngilizce 2
2019-2020 GTCP 525 Curriculum Studies in English B İngilizce 4
2019-2020 Eden 406 Öğretmenlik Uygulaması İngilizce 2
2019-2020 Eden 213 İngilizce Öğretim Programları İngilizce 2
2019-2020 Eden 120 Sözel İletişim Becerileri İngilizce 2
2019-2020 Eden 409 Okul Deneyimi İngilizce 3
2019-2020 Eden 207 İngilize Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar İngilizce 2
2019-2020 Eden 119 Sözel İletişim Becerileri İngilizce 2
2018-2019 PING402 İngilizce 6
2018-2019 Eden119 İngilizce 2
2017-2018 Eden406 İngilizce 6
2017-2018 Eden104 İngilizce 3
2015-2016 Eden211 İngilizce 3
2014-2015 PING304 İngilizce 2
2013-2014 CET103 İngilizce 3
2012-2013 CET103 İngilizce 3

Dönem Ders Adı Dili Saat
2023-2024 Eden 588 Uygulamalı Dilbilimciler için Akademik Yazım İngilizce 3
2022-2023 GTCP 525 İngilizce B dersi Öğretim Programı Çalışmaları İngilizce 4
2022-2023 Eden 504 İkinci Dil Edinimi Kuramları İngilizce 3
2020-2021 Eden 588 Uygulamalı Dilbilimciler için Akademik Yazım İngilizce 3
2013-2014 Reading/Writing İngilizce 3
2012-2013 Reading/Writing İngilizce 3
2011-2012 Reading/Writing İngilizce 3
2010-2011 Reading/Writing İngilizce 3
2009-2010 Reading/Writing İngilizce 3
2008-2009 Reading/Writing İngilizce 3
2007-2008 Reading/Writing İngilizce 3
2006-2007 Reading/Writing İngilizce 3
2005-2006 Reading/Writing İngilizce 3
2004-2005 Reading/Writing İngilizce 3
2003-2004 Reading/Writing İngilizce 3
Yönetilen Tezler

Yıl Hazırlayan Ad Soyad Tez Adı Üniversite
2023 ECEM The effects of individual and collaborative processing of written corrective feedback (WCF) on students' writing performance Yeditepe Üniversitesi
2024 ZÜMRAN The effects of self assessment and peer assessment activities on the overall writing performance of Turkish students learning English as a foreign language Yeditepe Üniversitesi
2024 SEDA Gender representation in EFL textbooks used in Turkish State Schools Yeditepe Üniversitesi
2024 ELİF ZEHRA The relationship between complexity, frequency, and speed factors of listening comprehension and EFL learners' performance Yeditepe Üniversitesi
2024 RABİA Language Socialization Experiences of Iranian EFL Learners in Turkey Yeditepe Üniversitesi
2024 HÜLYA IS ARTIFICIAL INTELLIGENCE THE NEW WRITING TEACHER? A COMPARISON OF CHATGPT FEEDBACK AND TEACHER FEEDBACK ON WRITING PROFICIENCY IN TURKISH EFL CLASSROOMS Yeditepe Üniversitesi
İdari Görevler
  • 2023
    Anabilim Dalı Başkanı

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

  • 2023
    Bölüm Başkanı

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Üniversite Dışı Deneyim
  • Anadolu Üniversitesi

    İletişim Bilimleri İngilizce Hazırlık Okulunda Okutmanlık

    1993 Diğer