YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ İNGİLİZCE HAZIRLIK OKULU
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Tez adı: Identity construction and negotiation among EFL learners: A case study
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ)
Tez adı: The effects of supplementary computer assisted listening instruction on listening comprehension ability
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PR.
THE HANDBOOK TO ENGLISH AS A LINGUA FRANCA PRACTICES FOR INCLUSIVE MULTILINGUAL CLASSROOMS
BAYYURT KERESTECİOĞLU YASEMİN, ŞENTÜRK HAKAN, Yayın Yeri: Humus, Sayfa Sayısı: 270, ISBN: 978-989-755-676-0
2021 Bilimsel KitapDil Öğretmenlerinin Çokdilli Sınıflara Yaklaşımları: Dilsel İdeolojik Bir Perspektif
ERDUYAN IŞIL, BEKTAŞ SEZEN, ŞENTÜRK HAKAN, Yayın Yeri: Bogazici University Journal of Education, Bogazici University, 2022
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleENRICH:English as a Lingua Franca practices for inclusive multilingual classrooms
Avrupa Birliği Tamamlandı 01.09.2018-31.12.2021 , 30000 EUROProjedeki Görev: Araştırmacı
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2023-2024 | Eden 428 İngilizce Eğitiminde Çevrimiçi Öğretim Yöntemleri | İngilizce | 2 |
2023-2024 | Eden 210 İngilizce Eğitiminde Öğretim Yöntemleri | İngilizce | 3 |
2023-2024 | Eden 412 Öğretmenlik Uygulaması 2 | İngilizce | 6 |
2023-2024 | IBED 411 İngilizce B Program Çalışmaları | İngilizce | 2 |
2023-2024 | Eden 427 İngilizce Eğitiminde Teknoloji Kullanımı ile Materyal Geliştirme | İngilizce | 3 |
2023-2024 | Eden 410 Öğretmenlik Uygulaması 1 | İngilizce | 6 |
2022-2023 | Eden 428 İngilizce Eğitiminde Çevrimiçi Öğretim Yöntemleri | İngilizce | 2 |
2022-2023 | Eden 412 Öğretmenlik Uygulaması 2 | İngilizce | 5 |
2022-2023 | Eden 210 İngilizce Eğitiminde Öğretim Yöntemleri | İngilizce | 3 |
2022-2023 | Eden 410 Öğretmenlik Uygulaması 1 | İngilizce | 5 |
2022-2023 | Eden 427 İngilizce Eğitiminde Teknoloji Kullanımı ile Materyal Geliştirme | İngilizce | 3 |
2022-2023 | Eden 107 Sözlü İletişim Becerileri 1 | İngilizce | 2 |
2020-2021 | GTCP 525 Curriculum Studies in English B | İngilizce | 4 |
2020-2021 | Eden 406 Öğretmenlik Uygulaması | İngilizce | 5 |
2020-2021 | Eden 213 İngilizce Öğretim Programları | İngilizce | 2 |
2020-2021 | Eden 120 Sözel İletişim Becerileri | İngilizce | 2 |
2020-2021 | Eden 411 İngilizce Eğitiminde Materyal Değerlendirmesi, Adaptasyonu ve Geliştirilmesi | İngilizce | 3 |
2020-2021 | Eden 212 İngilizce Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | İngilizce | 2 |
2020-2021 | Eden 119 Sözel İletişim Becerileri | İngilizce | 2 |
2019-2020 | GTCP 525 Curriculum Studies in English B | İngilizce | 4 |
2019-2020 | Eden 406 Öğretmenlik Uygulaması | İngilizce | 2 |
2019-2020 | Eden 213 İngilizce Öğretim Programları | İngilizce | 2 |
2019-2020 | Eden 120 Sözel İletişim Becerileri | İngilizce | 2 |
2019-2020 | Eden 409 Okul Deneyimi | İngilizce | 3 |
2019-2020 | Eden 207 İngilize Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar | İngilizce | 2 |
2019-2020 | Eden 119 Sözel İletişim Becerileri | İngilizce | 2 |
2018-2019 | PING402 | İngilizce | 6 |
2018-2019 | Eden119 | İngilizce | 2 |
2017-2018 | Eden406 | İngilizce | 6 |
2017-2018 | Eden104 | İngilizce | 3 |
2015-2016 | Eden211 | İngilizce | 3 |
2014-2015 | PING304 | İngilizce | 2 |
2013-2014 | CET103 | İngilizce | 3 |
2012-2013 | CET103 | İngilizce | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2023-2024 | Eden 588 Uygulamalı Dilbilimciler için Akademik Yazım | İngilizce | 3 |
2022-2023 | GTCP 525 İngilizce B dersi Öğretim Programı Çalışmaları | İngilizce | 4 |
2022-2023 | Eden 504 İkinci Dil Edinimi Kuramları | İngilizce | 3 |
2020-2021 | Eden 588 Uygulamalı Dilbilimciler için Akademik Yazım | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Reading/Writing | İngilizce | 3 |
2012-2013 | Reading/Writing | İngilizce | 3 |
2011-2012 | Reading/Writing | İngilizce | 3 |
2010-2011 | Reading/Writing | İngilizce | 3 |
2009-2010 | Reading/Writing | İngilizce | 3 |
2008-2009 | Reading/Writing | İngilizce | 3 |
2007-2008 | Reading/Writing | İngilizce | 3 |
2006-2007 | Reading/Writing | İngilizce | 3 |
2005-2006 | Reading/Writing | İngilizce | 3 |
2004-2005 | Reading/Writing | İngilizce | 3 |
2003-2004 | Reading/Writing | İngilizce | 3 |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı | Üniversite |
---|---|---|---|
2023 | ECEM | The effects of individual and collaborative processing of written corrective feedback (WCF) on students' writing performance | Yeditepe Üniversitesi |
2024 | ZÜMRAN | The effects of self assessment and peer assessment activities on the overall writing performance of Turkish students learning English as a foreign language | Yeditepe Üniversitesi |
2024 | SEDA | Gender representation in EFL textbooks used in Turkish State Schools | Yeditepe Üniversitesi |
2024 | ELİF ZEHRA | The relationship between complexity, frequency, and speed factors of listening comprehension and EFL learners' performance | Yeditepe Üniversitesi |
2024 | RABİA | Language Socialization Experiences of Iranian EFL Learners in Turkey | Yeditepe Üniversitesi |
2024 | HÜLYA | IS ARTIFICIAL INTELLIGENCE THE NEW WRITING TEACHER? A COMPARISON OF CHATGPT FEEDBACK AND TEACHER FEEDBACK ON WRITING PROFICIENCY IN TURKISH EFL CLASSROOMS | Yeditepe Üniversitesi |
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
Anadolu Üniversitesi
İletişim Bilimleri İngilizce Hazırlık Okulunda Okutmanlık
1993 Diğer