İletişim Fakültesi
Çalışma Alanları: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı , Gazetecilik ve Medya Çalışmaları , Yeni Medya Çalışmaları , Medya Araştırmaları
ORCID: 0000-0002-8522-6644
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ MEDYA ÇALIŞMALARI (DR)
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM FAKÜLTESİ RADYO, TELEVİZYON VE SİNEMA BÖLÜMÜ RADYO-TELEVİZYON ANABİLİM DALI
Tez adı: Öznenin özgürlüğü bağlamında sosyal medya
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
Tez adı: Digital sovereignty: Study of political parties' twitter account according to dialogical communication in 2014 local elections
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM PR. (İNGİLİZCE) (TAM BURSLU)
Digital Transformations in Turkey
ÇETİN GÜNDOĞDU NAZLI, Yayın Yeri: Lexington Books, Sayfa Sayısı: 326, ISBN: 62659
2015 Bilimsel KitapHandbook of Research on Digital Citizenship and Management During Crises
ÇETİN GÜNDOĞDU NAZLI, Yayın Yeri: IGI GLOBAL, Sayfa Sayısı: 440, ISBN: 9781799884217
2021 Bilimsel KitapGlobal Media Perceptions of the United States: The Trump Effect
ÇETİN GÜNDOĞDU NAZLI, AKDENİZLİ UZTÜRK BANU, ÖZÇETİN BURAK, Yayın Yeri: Rowman&Littlefield, Sayfa Sayısı: 312, ISBN: 9781538142417
2021 Bilimsel KitapMedia and Gender: Turkish Media and Women
ÇETİN GÜNDOĞDU NAZLI, Yayın Yeri: Eğitim Yayınevi, Sayfa Sayısı: 167, ISBN: 978-625-7405-45-4
2021 Bilimsel KitapAlternative Media in Turkey: A Categorical Mapping
ÇETİN GÜNDOĞDU NAZLI, Yayın Yeri: Global Media Journal Turkish Edition, 2019
Uluslararası Hakemli EBSCO, ProQuest Özgün MakaleConflicts, Communication And Social Media: What Did Twitter Users In Turkey Say About Climate Policies During The 27th Climate Change Conference?
ÇETİN GÜNDOĞDU NAZLI, Yayın Yeri: Connectist: İstanbul University Journal of Communication Sciences (Online), 2023
Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleThe Effect of Social Media on Gender Roles Attitudes: An Evaluation on Generation Z
ÇETİN GÜNDOĞDU NAZLI, Yayın Yeri: Strata, 2021
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün MakaleDialogue on Twitter: Evaluation of the Presidential Candidates' Tweets During the 2023 Elections in Turkey
ÇETİN GÜNDOĞDU NAZLI(13.05.2024), Yayın Yeri: 22th Annual International Conference on Communication and Mass Media,
Ulusal Özet bildiriIntended Use Of Social Media And Emotional Acquisitions: A Comparative Analysis Of Digital Natives And Digital Immigrants.
ÇETİN GÜNDOĞDU NAZLI(16.05.2023), Yayın Yeri: 10th International Communication Days,
Uluslararası Özet bildiriA Study on Platform Capitalism, Cultural Flows and Everyday Life Practices
ÇETİN GÜNDOĞDU NAZLI(04.11.2021), Yayın Yeri: New Media Studies V. National Congress,
Ulusal Özet bildiriDigital Capitalism and Labor: Job Recruitment Ads in Digital Communication.
ÇETİN GÜNDOĞDU NAZLI(26.10.2021), Yayın Yeri: 18th International Symposium “Communication in the Millennium”,
Uluslararası Özet bildiriCross-Media Ownership and Its Effect on Media Production: The Case of Ciner Group.
ÇETİN GÜNDOĞDU NAZLI(14.05.2023), Yayın Yeri: 21th Annual International Conference on Communication and Mass Media,
Uluslararası Özet bildiriDijital Yerliler Instagram Haber Kaynağındaki Kişiselleştirilmiş Bilgileri Nasıl Değerlendiriyor?
ÇETİN GÜNDOĞDU NAZLI(13.11.2023), Yayın Yeri: Yeni Medya Çalışmaları VI. Ulusal Kongre,
Ulusal Özet bildiriDönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2023-2024 | Halkla İlişkiler ve Siyaset | İngilizce | 3 |
2019-2020 | Pazarlamaya Giriş | İngilizce | 3 |
2019-2020 | Internship | İngilizce | 15 |
2019-2020 | Critical Approaches to Public Relations | İngilizce | 3 |
2019-2020 | Reputation Management | İngilizce | 1 |
2019-2020 | Digital Communication Strategies | İngilizce | 4 |
2019-2020 | Sosyal Medya Yönetimi | İngilizce | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2020-2021 | Dijital Pazarlama İletişimi | İngilizce | 3 |
2020-2021 | İletişim Çalışmalarında Seminer | İngilizce | 3 |
2019-2020 | Brand Management and Corporate Communication | İngilizce | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2020-2021 | Medya Endüstrisi ve Ekonomi Politik Yaklaşım | İngilizce | 3 |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı | Üniversite |
---|---|---|---|
2020 | HÜSEYİN | Sosyal Medyada Kimlik Oluşumu: Instagram'da Muhafazakar Moda Fenomenleri | Yeditepe Üniversitesi |
2022 | İZGÜ | The impact of influencer marketing: A study on brand collaborations on instagram | Yeditepe Üniversitesi |
2023 | BALKI | Assessing media literacy: An analysis of university students | Yeditepe Üniversitesi |
2023 | ÖYKÜ | Reoriented hate speech on social media: An analysis of Instagram beauty influencers | Yeditepe Üniversitesi |
2024 | MELİS | Customer Relationship Management (CRM) contribution to guest loyalty: An analysis of Customer Relationship Management (CRM) process in hospitality indusrty | Yeditepe Üniversitesi |
2024 | EGE BERK | Pursuit of online democracy: Analysis of Facebook and Google in the scope of social contract | Yeditepe Üniversitesi |
2024 | SUFİAN BASSAM MOHAMMAD | Effect of artificial intelligence in social media content creator | Yeditepe Üniversitesi |
2025 | DEMET | DIGITAL MEDIA AND CULTURAL IDENTITY: REPRESENTATION OF FAR EASTERN CUISINE IN NETFLIX | Yeditepe Üniversitesi |
AK YATIRIM
2011 Diğer