YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
EDEBİYAT FAKÜLTESİ BATI DİLLERİ VE EDEBİYATLARI BÖLÜMÜ İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI ANABİLİM DALI
Tez adı: Kızıldereli ve Karadereli Edebiyatında Benlik Arayışı
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ BATI DİLLERİ VE EDEBİYATLARI BÖLÜMÜ İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI PR. (İNGİLİZCE)
Tez adı: Creative Aspects of Language Learning
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ BATI DİLLERİ VE EDEBİYATLARI BÖLÜMÜ İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI PR. (İNGİLİZCE)
YALNIZLIKLA TOPLUM ARASINDA
AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: PUHU Yayınevi, Sayfa Sayısı: 96, ISBN:
1986 Bilimsel KitapFakülte Okul İşbirliği Çerçevesinde Yabancı Dil Öğretim Yöntemleri
S Koç, Ayşe Akyel, Ö Emekçi, L Tercanlıoğlu, Yayın Yeri: Öğretmenler Eğitimi Dizisi, YÖK, Sayfa Sayısı: 25, ISBN:
1997 Bilimsel KitapWriting and word processing in the EFL classroom Possible effects on writing strategies
Ayşe Akyel, S Kamışlı, Yayın Yeri: Athelstan, Sayfa Sayısı: 16, ISBN:
1999 Bilimsel KitapComposing in first and second languages Possible effects of EFL writing instruction
Ayşe Akyel, S Kamışlı, Yayın Yeri: Odense, Sayfa Sayısı: 39, ISBN:
1997 Bilimsel KitapCollaboration for Professional Development
AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: Heinle & Heinle, Sayfa Sayısı: 4, ISBN:
2000 Bilimsel KitapResearch Perspectives on Teaching and Learning English in Turkey Policies and Practices
AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: Peter Lang., Sayfa Sayısı: 10, ISBN: ISBN 978-3-631-63334-2
2012 Bilimsel KitapEffects of an in-service teacher education course on language teachers’ research knowledge and practice
SÖNMEZ BORAN GÖRSEV,AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: Journal of theory and practice in education, 2017
Uluslararası Hakemli Ebscho Özgün MakalePossible effects of Sustained Silent Reading in an EFL context: Learner perceptions
SAVAŞÇI MERVE,AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: Journal of Extensive Reading, 2018
Uluslararası Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makalepossible effects of strategy instruction on L1 and Le Reading
AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: Reading in a Foreign Language, 2002
Uluslararası Hakemli British Education Index Özgün MakaleFirst language use in EFL writing Planning in Turkish vs planning in English
AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: International Journal of Applied Linguistics, 1996
Uluslararası Hakemli British Education Index Özgün MakaleDesign of a Language Preparatory Program: A Case Study / Dil Hazırlık Okulu Tasarımı: Bir Örnek Çalışma
MEDE ENİSA,AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: Eğitimde Kuram ve Uygulama, 2014
Ulusal Hakemli Education Index (EI) Özgün MakaleThe role of L1 and L2 reading comprehension in solving mathematical word problems A case in a partial immersion program
AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: Australian Review of Applied linguistics, 2005
Uluslararası Hakemli British Education Index Özgün MakaleEFL Reading Comprehension, Individual Differences and Text Difficulty.
AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: The Reading Matrix, 2014
Uluslararası Hakemli Education Index (EI) Özgün MakaleComposing in First and Second Languages: Possible Effects of EFL Writing Instruction.
AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: ERIC, 1996
Uluslararası Hakemli Education Index (EI) Özgün MakaleTPACK in practice: A qualitative study on technology integrated lesson planning and implementation of Turkish pre-service teachers of English
AKYEL AYŞE SEMRA,KOÇOĞLU ZEYNEP BANU,KURT GÖKÇE, Yayın Yeri: ELT Journal, 2014
Uluslararası Hakemli Education Index (EI) Özgün MakaleThe effects of a professional development Program on English as a Foreign Language Teachers’ Efficacy and Classroom Practice
ORTAÇTEPE DENİZ,AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: TESOL QUARTERLY, 2015
Uluslararası Hakemli Education Index (EI) Özgün MakaleExpectation of the triad members for the roles and responsibilities of university supervisors and cooperating EFL teachers during the pre service practicum
AKYEL AYŞE SEMRA,BÜLBÜL İLKAY, Yayın Yeri: ELT Research Journal, 2015
Uluslararası Hakemli . Özgün MakaleResearch Engagement in the EFL Pre Service Practicum
AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: Language in Focus Journal, 2015
Uluslararası Hakemli . Özgün MakaleLiterature in the EFL class A study of goal achievement incongruence
AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: ELT Journal, 1990
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakaleEvaluation of an ESP program A case study report
AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: ITL: Review of Applied Linguistics, 1991
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakaleReview of classroom observation tasks
AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: ELT Journal, 1994
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakaleStylistic analysis of poetry A perspective from an initial training course in TEFL
AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: TESL Canada Journal, 1995
Uluslararası Hakemli ERIC Özgün MakaleExperienced and student EFL teachers instructional thoughts and actions
AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: Canadian Modern Language Review, 1997
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakaleTeachers attitudes towards their job and professional development in Turkey
AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: Mediterranean Journal of Educational Studies, 1999
Uluslararası Hakemli British Education Index Özgün MakaleCollaboration to explore teaching A case study
AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: TESL Canada Journal, 2000
Uluslararası Hakemli ERIC Özgün MakalePen Paper and Electronic Portfolios An Effective Tool for Developing Reflective Thinking of Turkish EFL Student Teachers
AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: Mediterrean Journal of Educational Studies, 2008
Uluslararası Hakemli British Education Index Özgün MakaleA language needs analysis research at an English medium university in Turkey
AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: Procedia-Social and Behavioral Sciences, 2010
Uluslararası Hakemli SCI Özgün MakaleA possible application of the developmental process in an initial training course for the teaching of literature in the EFL context
AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: Boğaziçi University Journal of Educational Sciences, 1991
Ulusal Hakemli Boğaziçi University Özgün MakaleThe role of learner teacher institution factors in the design and implementation of an ESP program
AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: Boğaziçi University Journal of Educational Sciences, 1994
Ulusal Hakemli Boğaziçi Üniversity Özgün MakaleEtkin Yabancı Dil Öğrenimi
AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: Ana Dili: Dil ve Eğitim Dergisi, 2002
Ulusal Hakemsiz Özgün MakaleTürkiye de Yabancı Dil Eğitimi
AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: Artı Eğitim, 2006
Ulusal Hakemsiz Özgün MakaleLoneliness or the borderline between void and society
AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: Revista Canaria des Estudios Ingleses, 1987
Uluslararası Hakemli google scholar Özgün MakaleThe use of literature in content based writing A conceptual framework
AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: Language Learning Journal, 1990
Uluslararası Hakemli google scholar Özgün MakalePrinciples involved in writing an ESP textbook for Turkish policemen
AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: Journal of Human Sciences, 1991
Uluslararası Hakemli google scholar Özgün MakaleHypermedia Reading Strategies Employed by Advanced Learners of English
AKYEL AYŞE SEMRA, Yayın Yeri: System, 2009
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakaleTurkish EFL Teachers Perceptions of English as a Lingua Franca
Görsev İnceçay, Ayşe Semra Akyel, Yayın Yeri: Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry, 2014
Ulusal Hakemli EBSCO Özgün MakaleAt First Sight: The Effects of a Short-Term Extensive Reading Program on Turkish EFL Learners’ Motivation for Reading and Reading Engagement
SAVAŞÇI MERVE,AKYEL AYŞE SEMRA(04.08.2017), Yayın Yeri: The 4th Extensive Reading World Congress,
Uluslararası Tam metin bildiriPre-service teacher education in Turkey with a special focus on practicum
AKYEL AYŞE SEMRA(30.03.2018), Yayın Yeri: 5th International NTELT Conference,
UluslararasıThe History of Pre-service Language Teacher Education in Turkey with a Special Focus on Practicum: A Neglected Component
AKYEL AYŞE SEMRA(23.10.2014), Yayın Yeri: 3rd National Conference on Foreign Language Education, Boğaziçi University, İstanbul. (,
UlusalCollaboration for Individual Classroom Practice: A Case Study Report
AKYEL AYŞE SEMRA(15.05.2014), Yayın Yeri: 8th International ELT Research Conference: Innovative Approaches to research in ELT, Çanakkale 18 Mart University,,
Uluslararası Özet bildiriExtensive Reading and Output-oriented Activities
SAVAŞÇI MERVE,AKYEL AYŞE SEMRA(04.08.2017), Yayın Yeri: The 4th Extensive Reading World Congress,
Uluslararası Özet bildiriExpectation of the triad members for the roles and responsibilities of university supervisor and cooperating EFL teachers during the pre service practicum
BÜLBÜL İLKAY,AKYEL AYŞE SEMRA(04.03.2015), Yayın Yeri: Language in FocusContemporary Perspectives on Theory, Research, and Praxis in ELT and SLA,
Uluslararası Davetli konuşmacıPre service Teacher Education in Turkey
AKYEL AYŞE SEMRA(), Yayın Yeri: Fulbright Yaz Okulu Etkinlikleri Yurtdışı Seminerleri,
Ulusal Davetli konuşmacıMore comprehensible input supported by grammar instruction Pedagogical Implications
AKYEL AYŞE SEMRA(), Yayın Yeri: Kuleli Askeri Lisesi, 3. EFL Conference,
Ulusal Davetli konuşmacıWriting and word processing in the EFL classroom Possible effects on writing strategies attitudes and compositions
AKYEL AYŞE SEMRA(), Yayın Yeri: Second IATEFL Balkan Conference,
Uluslararası Özet bildiriDeneyimli İngilizce öğretmenleri ile öğretmen adaylarının eğitsel düşünce ve eylemleri üzerine bir karşılaştırma
AKYEL AYŞE SEMRA(), Yayın Yeri: Modern Öğretmen Yetiştirmede İlerlemeler,
Ulusal Tam metin bildiriComposing in first and second languages Possible effects of EFL writing instruction
AKYEL AYŞE SEMRA(), Yayın Yeri: Second IATEFL Balkan Conference,
Uluslararası Özet bildiriInservice Teacher Education
AKYEL AYŞE SEMRA(), Yayın Yeri: 3. EFL Conference,
Ulusal Davetli konuşmacıResearch on the relationship between ESL EFL teachers beliefs and instructional practices
Ayşe Akyel, H Sağlıcak(), Yayın Yeri: New Trends and aims in language education in the 2000's,
Ulusal Tam metin bildiriCollaboration in Teacher Education
AKYEL AYŞE SEMRA(), Yayın Yeri: Kara Kuvvetleri Komutanlığı Yabancı Dil Öğretimi Sempozyumu,
Ulusal Davetli konuşmacıColloboration for Professional Development
AKYEL AYŞE SEMRA(), Yayın Yeri: ELT Conference Proceedings,
Ulusal Tam metin bildiriQuality in Education
AKYEL AYŞE SEMRA(), Yayın Yeri: MEB-Kalder Quality in Education Panel,
Ulusal Davetli konuşmacıEtkin Yabancı Dil Öğrenimi
AKYEL AYŞE SEMRA(), Yayın Yeri: TÖMER,
Ulusal Davetli konuşmacıYabancı bir dil olarak İngilizce eğitimi ve öğretiminde yaşanan sorunlar çözümleri ve gelişmeler
AKYEL AYŞE SEMRA(), Yayın Yeri: Özel Okullar Derneği,
Ulusal Davetli konuşmacıEFL Reading Strategies
AKYEL AYŞE SEMRA(), Yayın Yeri: International ELT Conference,
Ulusal Davetli konuşmacıReading In EFL
AKYEL AYŞE SEMRA(), Yayın Yeri: 3rd ELT conference in Eastern Mediterranean University,
Uluslararası Tam metin bildiriFirst language use in EFL writing Planning in Turkish vs planning in English
AKYEL AYŞE SEMRA(), Yayın Yeri: AILA 10th International Applied Linguistics Conference Proceedings,
Uluslararası Tam metin bildiriExperienced and student EFL teachers instructional thoughts and actions
AKYEL AYŞE SEMRA(), Yayın Yeri: TESOL Convention, Conference Proceedings,
Uluslararası Tam metin bildiriProfessional Development of EFL teachers National and international perspectives
AKYEL AYŞE SEMRA(), Yayın Yeri: TESOL Annual Convention, Conference Proceedings,
Uluslararası Tam metin bildiriColloquium Professional Development Duty or Delight
AKYEL AYŞE SEMRA(), Yayın Yeri: TESOL Annual Convention,
Uluslararası Tam metin bildiriCollaboration to Explore Teaching
AKYEL AYŞE SEMRA(), Yayın Yeri: IATEFL Conference Proceedings,
Uluslararası Tam metin bildiriReading Strategies in EFL
R Salatacı, A Akyel(), Yayın Yeri: TESOL Conference Proceedings,
Uluslararası Tam metin bildiriProfessional Development of EFL Teachers
AKYEL AYŞE SEMRA(), Yayın Yeri: EARLI Conference Proceedings,
Uluslararası Tam metin bildiriFactors affecting reading comprehension in a hypermedia environment
A Akyel, G Erçetin, Y Akbulut(), Yayın Yeri: EUROCALL Conference Proceedings,
Uluslararası Tam metin bildiriFactors affecting reading comprehension in a hypermedia environment
A Akyel, G Erçetin, Y Akbulut(), Yayın Yeri: EUROCALL Conference Proceedings,
Uluslararası Tam metin bildiriHypertext reading strategies employed by advanced EFL learners
G Erçetin, A Akyel(), Yayın Yeri: EUROCALL Conference Proceedings,
Uluslararası Tam metin bildiriThe Relationship of individual difference variables on EFL reading comprehension
A Akyel, A Neslihan(), Yayın Yeri: International TESL Conference Proceedings,
Uluslararası Tam metin bildiriQuality in Teacher Education
AKYEL AYŞE SEMRA(), Yayın Yeri: 11th International Convention on Students' Imece Circles,
Uluslararası Tam metin bildiriTeacher Efficacy and Professional Development
AKYEL AYŞE SEMRA(), Yayın Yeri: 5th International Conference in ELT Research,
Uluslararası Tam metin bildiriInternet based English Language Education Project
AKYEL AYŞE SEMRA(), Yayın Yeri: International Symposium on e-INSET NET: Recent Developments In Distance Education in Language Teaching and Teacher Education Conference,
Uluslararası Tam metin bildiriExpectations of University Supervisors Cooperating Teachers and EFL Student Teachers for the Roles and Responsibilities of University Supervisors and Cooperating Teachers
AKYEL AYŞE SEMRA(), Yayın Yeri: Current Trends in SLA Research and Language Teaching Conference,
Uluslararası Tam metin bildiriThe evaluation of the Foreign Language Education Program in Darüşşafaka High School
DİĞER Tamamlandı , 650Projedeki Görev: Yönetici
Inservice Education for EFL teachers in Musevi Okulu
DİĞER Tamamlandı , 750Projedeki Görev: Yönetici
Possible effects of student teacher supervising teacher collaboration on supervising teachers professional development
DİĞER Tamamlandı , 900Projedeki Görev: Yönetici
The factors affecting reading comprehension in a hypermedia environment for advanced learners of English
DİĞER Tamamlandı , 1500Projedeki Görev: Yönetici
The relationship between professional development and teacher efficacy
DİĞER Tamamlandı , 1000Projedeki Görev: Yönetici
The comparison of face to face and blended M A in ELT program
DİĞER Tamamlandı , 1000Projedeki Görev: Yönetici
Hayat Boyu Öğrenme Programı Comenius
Avrupa Birliği Devam Ediyor , 1500Projedeki Görev: Yönetici
Designing Materials and teaching ESP for Turkish Policemen
DİĞER Tamamlandı , 750Projedeki Görev: Yönetici
The effects of using the first language in writing compositions in English as a foreign language
DİĞER Tamamlandı , 600Projedeki Görev: Yönetici
The effects of word processing on EFL students writing strategies attitudes and compositions
DİĞER Tamamlandı , 700Projedeki Görev: Yönetici
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2018-2019 | İNGİLİZCE EĞİTİMİNDE DİLBİLGİSİ | İngilizce | 3 |
2017-2018 | İngilizce Eğitiminde Dilbilgisi | İngilizce | 3 |
2017-2018 | İngilizce eğitiminde okuma ve yazma | İngilizce | 3 |
2016-2017 | İngilizce Eğitiminde Dilbilgisi | İngilizce | 3 |
2016-2017 | İngilizce eğitiminde okuma ve yazma | İngilizce | 3 |
2007-2008 | Sözel İletişim II | İngilizce | 3 |
2007-2008 | Uygulamalı Dilbilim | İngilizce | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2014-2015 | LİSANSÜSTÜ SEMİNERİ | İngilizce | 1 |
2008-2009 | Yabancı Dil Becerilerinin Öğretimi | İngilizce | 3 |
2008-2009 | İngilizce Öğretmenlerinin Hizmet-içi Eğitimi ve Mesleki Gelişimi Konularına Yaklaşımlar | İngilizce | 3 |
2008-2009 | Dil Becerilerinin Öğretimine Yaklaşımlar | İngilizce | 3 |
2007-2008 | Yabancı Dil Becerilerinin Öğretimi | İngilizce | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2018-2019 | DİL ÖĞRETMENİ EĞİTİMİ | İngilizce | 3 |
2017-2018 | seminer | İngilizce | 1 |
2017-2018 | İkinci dil/yabancı dil olarak ingilizce’xxde okuma yazma konularına yaklaşım | İngilizce | 3 |
2017-2018 | İngilizce öğretmeni eğitimi | İngilizce | 3 |
2016-2017 | İkinci dil/yabancı dil olarak ingilizce’xxde okuma yazma konularına yaklaşım | İngilizce | 3 |
2016-2017 | İngilizce öğretmeni eğitimi | İngilizce | 3 |
2015-2016 | İkinci dil/yabancı dil olarak ingilizce’xxde okuma yazma konularına yaklaşım | İngilizce | 3 |
2015-2016 | İngilizce öğretmeni eğitimi | İngilizce | 3 |
2015-2016 | dünya ingilizceleri | İngilizce | 3 |
2014-2015 | dünya ingilizceleri | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Dil Becerilerinin Öğretimine Yaklaşımlar | İngilizce | 4 |
2013-2014 | İngilizce Öğretmenlerinin Hizmet-içi Eğitimi ve Mesleki Gelişimi Konularına Yaklaşımlar | İngilizce | 4 |
2012-2013 | Dil Becerilerinin Öğretimine Yaklaşımlar | İngilizce | 4 |
2012-2013 | Dil Becerilerinin Öğretimine Yaklaşımlar | İngilizce | 4 |
2011-2012 | İngilizce Öğretmenlerinin Hizmet-içi Eğitimi ve Mesleki Gelişimi Konularına Yaklaşımlar | İngilizce | 4 |
2011-2012 | İngilizce Öğretmenlerinin Hizmet-içi Eğitimi ve Mesleki Gelişimi Konularına Yaklaşımlar | İngilizce | 4 |
2011-2012 | Dil Becerilerinin Öğretimine Yaklaşımlar | İngilizce | 4 |
2011-2012 | Dil Becerilerinin Öğretimine Yaklaşımlar | İngilizce | 4 |
2010-2011 | İngilizce Öğretmenlerinin Hizmet-içi Eğitimi ve Mesleki Gelişimi Konularına Yaklaşımlar | İngilizce | 4 |
2010-2011 | Dil Becerilerinin Öğretimine Yaklaşımlar | İngilizce | 4 |
2009-2010 | İngilizce Öğretmenlerinin Hizmet-içi Eğitimi ve Mesleki Gelişimi Konularına Yaklaşımlar | İngilizce | 4 |
2009-2010 | İngilizce Öğretmenlerinin Hizmet-içi Eğitimi ve Mesleki Gelişimi Konularına Yaklaşımlar | İngilizce | 4 |
2009-2010 | Dil Becerilerinin Öğretimine Yaklaşımlar | İngilizce | 4 |
2009-2010 | Dil Becerilerinin Öğretimine Yaklaşımlar | İngilizce | 4 |
2008-2009 | Dil Öğretmeni Eğitimi | İngilizce | 4 |
2007-2008 | Dil Öğretmeni Eğitimi | İngilizce | 4 |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı | Üniversite |
---|---|---|---|
1995 | ALİ | The Role of input in second language acquisition: More copmrehensible input supported by grammer instruction or more grammer instruction ? | Boğaziçi Üniversitesi |
1997 | REYHAN | Reading strategies in Turkish and English: A case study of Eight Turkish EFL students | Boğaziçi Üniversitesi |
1998 | JOHN GEORGE | Possible influences on teachers instructional thoughts and actions: A case study of two EFL teachers | Boğaziçi Üniversitesi |
1999 | HARİKA | The Effects of teachers beliefs on their instructional practices and decisions in the clasroom | Boğaziçi Üniversitesi |
2006 | NESLİHAN | The Contributions to foreign language reading comprehension of the selected individual-difference variables | Boğaziçi Üniversitesi |
2004 | İLKAY | Expectations for the roles of cooperating teachers and university supervisors during the practice teaching period as perceived by university supervisors, cooperating teachers and student teachers | Boğaziçi Üniversitesi |
2007 | SEMA | Possible effects of in-service education on efl teachers' professional development in terms of teacher efficacy and reflective thinking | Boğaziçi Üniversitesi |
2006 | DENİZ | The relationship between teacher efficacy and professional development within the scope of an in-service teacher education program | Boğaziçi Üniversitesi |
2012 | GÜL | The role of text comprehension, L2 reading proficiency, incidental vs. intentional vocabulary exposure in intake, gain, and retention of target vocabulary | Yeditepe Üniversitesi |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı | Üniversite |
---|---|---|---|
Elif | The relationship of the nature of teacher feedback on student writing practices with EFL teachers’ and their students’ identity construction as writers: a comparison within multiple perspectives. | ||
Orkun | Examining working memory and writing in L1 and L2 from a psycholinguistic | ||
Mutahhar | The role of morphological processing on reading fluency | ||
Sinan | the relationship between writing process and working memory | ||
Merve | the role of extensive reading (ER) and repeated reading (RR): Unveiling the effects and bridging the gap | ||
Sedat | Professional development of preservice teachers at a state university in Turkey: A cross-sectional examination | ||
2001 | DERİN | The Relationship between collaboration and professional development: Possible effects of EFL student teacher / supervising teacher dialogue on the beliefs and instructional practices of the EFL supervising teachers | Boğaziçi Üniversitesi |
2006 | ZEYNEP BANU | The role of protfolios in EFL student teachers` professional development: A case study | Boğaziçi Üniversitesi |
2012 | ENİSA | Design and evaluation of a language preparatory program at an English medium university in an EFL setting: A case study | Yeditepe Üniversitesi |
2012 | GÖKÇE | Developing technological pedagogical content knowledge of Turkish pre-service teachers of English through a design study | Yeditepe Üniversitesi |
2015 | GÖRSEV | An investigation of research knowledge and orientation of English language teachers attending an MA program | Yeditepe Üniversitesi |
2017 | MEHMET ORKUN | A psycholinguistic study of L1Turkish and L2 English writing: The role of working memory | Yeditepe Üniversitesi |
2019 | MERVE | Bridging the gap: Comparing the relative effects of sustained silent reading (SSR), assisted repeated reading (ARR), and traditional reading (TR) on EFL learners' reading comprehension and silent reading rate, vocabulary knowledge, motivation for reading, and attitudes toward reading | Yeditepe Üniversitesi |
2023 | ELİF | The relationship between teachers' attitudes and feedback-giving practices and student expectations: Theorizing from practice in an efl context | Yeditepe Üniversitesi |
TÜBA Uluslararası Yayın Desteği
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
TÜRKİYE
Boğaziçi Üniversitesi Akademik Teşvik Ödülü
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
TÜRKİYE
Boğaziçi Üniversitesi Akademik Teşvik Ödülü
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
TÜRKİYE
Boğaziçi Üniversitesi Vakfı Uluslararası Yayın Desteği / TÜBA Uluslararası Yayın Desteği
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
TÜRKİYE
Boğaziçi Üniversitesi Vakfı Uluslararası Yayın Desteği / TÜBA Uluslararası Yayın Desteği
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
TÜRKİYE
Boğaziçi Üniversitesi Vakfı Uluslararası Yayın Desteği / TÜBA Uluslararası Yayın Desteği
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
TÜRKİYE
Halide Edip Adıvar Edebiyat Ödülü
Arnavutköy Kız Koleji
TÜRKİYE
IATEFL
Üye 1992 -
EARLI
Üye 1992 -
AAAL
Üye 1992 -
TESOL
Üye 1988 -
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
Boğaziçi Üniversitesi
Eğitim Fakültesinde bölüm başkanı olarak çalıştım
1997 DiğerYeditepe Üniversitesi
Eğitim Fakültesinde bölüm başkanı olarak çalıştım
2005 DiğerYeditepe Üniversitesi
Eğitim Fakültesinde dekan olarak çalışmaktayım
2010 DiğerYeditepe Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsünde enstitü müdürü olarak çalıştım.
2005 Diğeristek vakfı okulları
2005 Diğerboğaziçi üniversitesi
2006 Diğeryeditepe üniversitesi
2006 DiğerBoğaziçi Üniversitesi
2004 DiğerBoğaziçi Üniversitesi
2003 DiğerBoğaziçi Üniversitesi
2002 DiğerBoğaziçi Üniversitesi
1993 DiğerBoğaziçi Üniversitesi
1997 Diğer