Sevgili Öğrencimiz;
Hedeflediğiniz başarıya ulaşmak için geçirdiğiniz zorlu bir sınav döneminin ardından Yeditepe Üniversitesi ailesinin en yeni üyeleri olarak sizleri aramızda görmekten büyük bir mutluluk duyuyoruz. Sizleri ve bu başarıyı elde etmenizde en büyük destekçiniz olan saygıdeğer ailelerinizi kutluyorum.
Her yıl akademik takvimimizin en keyifli dönemlerinden biri, yeni öğrencilerimizi karşıladığımız kayıt günleridir. Geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi bu yıl da kayıt günlerimizde sizleri karşılayacak olmanın heyecanı içerisindeyiz.
Başarılı bir geleceğin temellerini atacağınız Yeditepe Üniversitesinde sunduğumuz uluslararası kalitede eğitim ve geniş sosyal imkanlar ile gelecekteki kariyeriniz için gerekli olan birikime sahip olacaksınız. Okulumuzda verilen İngilizce eğitimle beraber öğrenebileceğiniz diğer yabancı diller sayesinde hem ülkemizde hem de uluslararası alanda başarılı bir kariyer sizleri bekliyor olacak.
Yeditepe Üniversitesinde alacağınız akademik eğitimin yanında üniversitemizde bulunan öğrenci kulüplerinin her sene gerçekleştirdiği 1000’in üzerinde etkinliğe katılarak sosyal yetkinlikleri gelişmiş, etkinlik yönetme ve uygulama becerisine sahip bireyler olarak hayata atılıyor olacaksınız
Bizler Yeditepe Üniversitesi olarak kurulduğumuz ilk günden beri Atatürk Rönesansını devam ettirecek aydın bireyler yetiştirmeyi kendimize amaç edindik. Sizlerin de bu amaç doğrultusunda, araştırmacı ve yenilikçi bakış açısıyla ülkemize ve insanlığa fayda sağlayacak ulusal ve uluslararası projelerde yer alarak bizleri gururla temsil edeceğinize yürekten inanıyoruz
Üniversitemize hoş geldiniz.
Hepinize başarılarla dolu, güzel anılar biriktireceğiniz bir üniversite yaşamı diliyorum.
Prof. Dr. Mehmet DURMAN
Yeditepe Üniversitesi Rektörü
11-15 EYLÜL 2025 tarihleri arasında saat 23.59’a kadar https://www.turkiye.gov.tr/yok-universite-ekayit adresinden e-devlet üzerinden kayıt yöntemi ile veya 11-17 EYLÜL 2025 tarihleri arasında Yeditepe Üniversitesi’ne gelerek kayıtlarını yapabilirler.
Öğrenci numaralarına esorgulama.yeditepe.edu.tr adresinden erişilebilir.
Kayıt Sürecinde Dikkat Etmeniz Gerekenler
18 yaş ve üzeri olup Üniversiteye kayıt için şahsen kendileri gelemeyecek öğrenciler yerine vekaletnamesi bulunan vekilleri gelip kayıt yaptırabilirler. Posta yoluyla gönderilen kayıt belgeleri kabul edilmeyecektir.
(YÖK Üniversite E-Kayıt Kullanım Kılavuzu)
Elektronik kayıtlar 11-15 EYLÜL 2025 tarihleri arasında saat 23.59’a kadar https://www.turkiye.gov.tr/yok-universite-ekayit adresinden gerçekleştirilecektir.
Gerekli Belgeler
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Özel Yetenek Sınavı ile Üniversitemiz Güzel Sanat Fakültesine yerleşen öğrencilerin kayıt işlemleri için gerekli belgeler;
1. Lise Diploması / Geçici Mezuniyet Belgesi aslı (Başarı belgesi mezuniyet belgesi yerine kullanılamaz.)
2. YKS Sonuç Belgesi
3. Nüfus cüzdan fotokopisi
4. İkametgâh belgesi: İkametgâh belgesinin alt veya üst kısmına öğrenciye ulaşılabilecek telefon numaralarını lütfen yazınız. (İkametgâh belgesi e-devletten alınabilir.)
5. Askerlik durumunu gösterir belge: 2005 doğumlu ve daha önceki yıllarda doğmuş olanlardan, askerlik görevini yapmamış ise bağlı bulundukları askerlik şubesinden veya e-devletten alınmış "Bir Fakülte veya Yüksekokula Kaydolmasında Askerlik Yönünden Sakınca Olmadığına Dair Belge".
6. 3 adet biyometrik fotoğraf (Son 6 (altı) ay içinde çekilmiş olması.) Fotoğrafların tümünün arka yüzüne öğrencinin adı ve soyadını açık olarak tükenmez kalemle yazınız. Polaroid ve fotokopi resim kabul edilmeyecektir.
7. Gazi ve Şehit yakını olan öğrencilerin durumlarını gösterir belge.
(Veri toplama amaçlıdır.)
8. Engeli olan öğrencilerin engel durumlarını ve oranlarını gösterir belge.
(Veri toplama amaçlıdır.)
NOT:
• Kayıt işlemleri şahsen yapılır. Şahsen kayıt işlemini gerçekleştiremeyecek durumda olan öğrencilerin kayıtları için noter tasdikli vekaletname gereklidir.
• Öğrenci işlerine teslim edilen evrak geri verilmeyeceğinden önceden kendinize fotokopisini almayı unutmayınız.
2025 ÖZEL YETENEK SINAVI SONUÇLARINA GÖRE YERLEŞEN ÖĞRENCİ ÖDEME SEÇENEKLERİ
NOT: Öğrenci kayıt olduktan sonra kendisine bildirilecek 2025 ile başlayan öğrenci numarasını kullanarak ödeme yapabilecektir.
2025-2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI ÜCRETLERİMİZ PEŞİN ÖDEME VE TAKSİTLİ ÖDEME SEÇENEĞİ OLARAK BELİRLENMİŞTİR.
PEŞİN ÖDEME
1- PEŞİN ÜCRET, yıllık eğitim ücretinin tamamının KAYIT SIRASINDA ödenmesi halinde geçerlidir.
2- KREDİ KARTI İLE PEŞİN ÖDEME
Yıllık eğitim ücretinin tamamının kredi kartı ile tek çekim ödenmesi halinde geçerlidir. Peşin eğitim ücreti üzerinden %2 ek ücret alınır.
3- TAKSİTLİ ÖDEME
Yıllık eğitim ücretinin tamamının ödeme planı yapılması halinde geçerlidir.
Garanti Bonus – Yapı Kredi World – İş Bankası Maximum – Akbank Axess kredi kartları ile yıllık ücretin tamamını 8, dönemlik ücreti ise 4 eşit taksitle ödeyebilirsiniz.
Yapı Kredi Bankası Taksitli Eğitim Sistemi ile online olarak ödenebilir. (Ödeme seçeneği %25 peşinat, kalanı 6 taksit şeklindedir)
Ödemeler tüm MYO/Fakülte bölümleri için Hazırlık ücreti üzerinden yapılacaktır. Hazırlık muafiyet sınavını geçerek fakülteye başlayacak öğrencilerden hazırlık ile fakülte ücreti farklı olanların ücret farklarının düzenlenebilmesi için 19 Eylül 2025 Cuma günü mesai bitimine kadar Mali Kayıt Bölümüne başvurup fark düzenlemesinin tamamlanmış olması gerekmektedir.
1- PEŞİN ÖDEME(Havale/EFT)
PEŞİN ÜCRET, yıllık eğitim ücretinin tamamının KAYIT SIRASINDA (Havale/EFT yoluyla) ödenmesi halinde geçerlidir.
2- KREDİ KARTI İLE PEŞİN ÖDEME
Yıllık eğitim ücretinin tamamının kredi kartı ile tek çekim ödenmesi halinde geçerlidir. Peşin eğitim ücreti üzerinden %2 ek ücret alınır.
3- TAKSİTLİ ÖDEME
Yıllık eğitim ücretinin tamamının ödeme planı yapılması halinde geçerlidir.
NOT: Kayıt işlemleri için Yapı Kredi Bankası Taksitli Eğitim Sistemi İle ödeme yapmak isteyen velilerimiz; Yapı Kredi Mobil’e giriş yaparak Ödemeler>Eğitim Ödemesi>Taksitli Eğitim Sistemi Başvuru ve Talimat Girişi adımından okul bilgisi seçimi yapıldıktan sonra öğrenci numarası girişi yaparak başvuru yapabilmektedir. Peşinat tutarı Taksitli Eğitim Sistemi ile yapılacak ise mutlaka ödeyeceğiniz eğitim ücretinin tamamı dahil edilmelidir.
Taksitli eğitim sistemi ile ödeme gerçekleştirmek isteyen velilerimizden Yapı Kredi Bankası hesabı olmayanların bu işlemi yapabilmeleri için hesap açtırmaları gerekmekte olup, Türkiye genelindeki herhangi bir Yapı Kredi Bankası şubesine giderek hesap açtıktan sonra öğrenci numarası ile taksitli eğitim sistemini gerçekleştirebilirler. Ödeme planı şubelerdeki banka görevlileri tarafından velilerimize iletilecektir.
Yapı Kredi Bankası için gerekli evrak: Öğrenci velisinin nüfus cüzdan fotokopisi.
2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Taksitli Ödeme Planı (Ödeme seçeneği %25 peşinat, kalanı 6 taksit şeklindedir ve sadece Yapı Kredi Bankası Taksitli Eğitim Sistemi üzerinden 2025 ile başlayan okul numaranız ile yapılmaktadır ve işlemler tamamlandıktan sonra ödeme planı banka tarafında verilecektir.)
ÖDEME PLANI | ÜCRETLİ | %25 BURSLU | %50 BURSLU | %75 BURSLU |
Peşinat: Kayıt Sırasında Ödenecektir | 324.157,00 | 243.117,00 | 162.079,00 | 81.039,00 |
1.Taksit: 5 Kasım 2025 | 162.078,00 | 121.558,50 | 81.039,00 | 40.519,50 |
2.Taksit: 5 Aralık 2025 | 162.078,00 | 121.558,50 | 81.039,00 | 40.519,50 |
3.Taksit: 5 Şubat 2026 | 162.078,00 | 121.558,50 | 81.039,00 | 40.519,50 |
4.Taksit: 5 Mart 2026 | 162.078,00 | 121.558,50 | 81.039,00 | 40.519,50 |
5.Taksit: 5 Nisan 2026 | 162.078,00 | 121.558,50 | 81.039,00 | 40.519,50 |
6.Taksit: 5 Mayıs 2026 | 162.078,00 | 121.558,50 | 81.039,00 | 40.519,50 |
TOPLAM ÜCRET | 1.296.625,00 | 972.468,00 | 648.313,00 | 324.156,00 |
Ücretlere %10 KDV dahildir.
2025 – 2026 Akademik Yılı yurt kayıtları 01–07 Eylül 2025 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir. Öğrencilerin yurt başvurusundan önce okul kaydını tamamlamaları gerekmektedir. Sadece 2025 yılında üniversitemizi kazanan öğrenciler başvuru yapabilecektir.
Yurt taleplerindeki yoğunluk nedeniyle mağduriyet yaşanmaması için, öğrencilerimizin aşağıda belirtilen süreçleri dikkatle takip etmeleri ve zamanında yurt başvuru işlemlerini tamamlamaları gerekmektedir.
Başvuru Adımları
Öğrencilerimizin 2025-2026 Güz ve Bahar Dönemi yurt genel başvurusu için 01 Eylül Pazartesi 2025 09.00 ile 07 Eylül 2025 Pazar 17.00 arasında a7.yeditepe.edu.tr adresinden yurt başvurusu menüsü üzerinden başvurularını tamamlamaları gerekmektedir. Taleplerin değerlendirilmesinde yurt burslu ve İstanbul ili dışında ikamet eden öğrencilerimize öncelik tanınacaktır. a7.yeditepe.edu.tr için öğrenci giriş bilgileriniz kayıt işlemleri tamamlandıktan sonra SMS ile iletilecektir.
Başvuru sonuçları 10 Eylül 2025 tarihinde 17.00’de a7.yeditepe.edu.tr ve SMS ile de bilgilendirme yapılacaktır. Başvurunuz olumlu sonuçlandıktan sonra ödemeler yıllık olarak gerçekleştirilecek olup, 10-15 Eylül 2025 tarihleri arasında aşağıda yer alan banka hesabına Havale – EFT, fiziksel olarak kredi kartı ile ödeme, Mail Order ve Yurt Sanal Pos üzerinden alınacaktır. Seçilen oda tipi liste fiyat üzerindeki tutar + 15.000 TL depozito ücreti yatırılması gerekmektedir. Eksik yurt ücreti yatıranların başvuruları dikkate alınmayacaktır.
Kayıt için gerekli evraklar:
İlk defa yurtlarımıza kayıt yaptıracak öğrencilerimiz için gerekli belgeler
Öğrencilerimizin kayıt için gerekli evrakların asıllarını, yurt yerleşiminin yapıldığı gün yanlarında getirmeleri önemle rica olunur.
ÖDEME BİLGİLERİ (YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ) | |
---|---|
Banka Adı | Yapı Kredi Bankası |
Hesap Adı | YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ |
Şube | İnönü Caddesi Ticari Şube |
Şube Kodu | 682 |
SWIFT | YAPITRISXXX |
TL IBAN | TR10 0006 7010 0000 0037 7436 85 |
EURO IBAN | TR15 0006 7010 0000 0037 8688 22 |
USD IBAN | TR40 0006 7010 0000 0037 8668 20 |
Açıklama | Öğrenci Adı-Soyadı ve Öğrenci Numarası |
Yurt Burslu Öğrencilerimizin Kayıt İşlemleri
YKS Başarı sıralamasına göre burs hakkı kazanan kayıtlı öğrencilerimizin 01 – 07 Eylül 2025 tarihleri arasında a7.yeditepe.edu.tr adresine girerek başvurularını tamamlamaları gerekmektedir. Bu tarihler arası başvuru yapan öğrencilerimizin oda garantileri bulunmaktadır.
Yurt burslu öğrencilerimiz için herhangi bir oda tipi taahhüdümüz bulunmamaktadır. Bu konuda yetkililerin yönlendirmelerine uyulması gerekmektedir.
07 Eylül 2025 tarihinden sonra gerçekleştirilecek başvurular ancak yer kalması durumunda karşılanabilecektir.
SMS ile bilgilendirme yapılan yurt burslu öğrencilerimizin 10 Eylül 2025 - 15 Eylül 2025 tarihleri arasında aşağıda yer alan banka hesabına sadece depozito ücretini ödemeleri gerekmektedir.
Öğrencilerin seçtikleri odayı değiştirme talepleri kayıt dönemi bittikten sonra değerlendirilecektir.
a7.yeditepe.edu.tr linki üzerinden başvurular 01 Eylül 2025 09:00’da aktif hale gelecektir.
2025-2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI ERKEK ÖĞRENCİ YURDU ÜCRETLERİ | |
---|---|
ERKEK YURDU ODA TİPİ | 2025-26 ÜCRETLERİ |
TEK KİŞİLİK DIŞA BAKAN ODA | ₺260.000 |
TEK KİŞİLİK KURANGLEZE BAKAN ODA | ₺210.000 |
TEK KİŞİLİK İÇE BAKAN ODA | ₺205.000 |
2 KİŞİLİK DIŞA BAKAN A TİPİ ODA | ₺220.000 |
2 KİŞİLİK DIŞA BAKAN ODA | ₺200.000 |
2 KİŞİLİK KURANGLEZE BAKAN ODA | ₺170.000 |
2 KİŞİLİK İÇE BAKAN ODA | ₺160.000 |
3 KİŞİLİK DIŞA BAKAN ODA | ₺140.000 |
3 KİŞİLİK KURANGLEZE BAKAN ODA | ₺120.000 |
3 KİŞİLİK İÇE BAKAN ODA | ₺105.000 |
4 KİŞİLİK DIŞA BAKAN ODA | ₺71.400 |
*Seçilen oda tipi liste fiyat üzerindeki tutar + 15.000 TL depozito ücreti yatırılması gerekmektedir.
**Ücretlere KDV dahildir.
KIZ YURDU MEVCUT ODA TİPİ | 2025-26 ÜCRETLERİ |
TEK KİŞİLİK DIŞA BAKAN ODA | ₺260.000 |
TEK KİŞİLİK KURANGLEZE BAKAN ODA | ₺210.000 |
2 KİŞİLİK KURANGLEZE BAKAN ODA | ₺170.000 |
2 KİŞİLİK DIŞA BAKAN ODA | ₺200.000 |
2 KİŞİLİK DIŞA BAKAN ODA A TİPİ | ₺220.000 |
*Seçilen oda tipi liste fiyat üzerindeki tutar + 15.000 TL depozito ücreti yatırılması gerekmektedir.
**Ücretlere KDV dahildir.
Üniversitemizin düzenli servis hizmetini de veren İSTEK A.Ş., 1992 yılından itibaren İSTEK Vakfı Okulları ve 1996 senesinden itibaren de Yeditepe Üniversitesi öğrenci ve personeline servis hizmeti vermektedir.
Misyonu, hizmet verdiği öğrenci ve personelin ihtiyaç ve beklentilerini doğru ve tam anlamak, onları güvenli ve konforlu sağlıklı ve hijyenik ortamlarda taşımak, yeni ve teknolojik üstünlüğü olan araçlarla değişen ve gelişen teknolojiyi kullanarak taşımacılık yapmak, araçların periyodik bakımlarını ve sürekli kontrollerini yaparak olası arızaları sıfıra indirmek, uygun iletişim teknolojileri kullanarak araçların konumu hakkında bilgi sahibi olmak, çalışanların eğitimini ve memnuniyetini, bununla birlikte hizmet kalitesinin sürekliliğini sağlamak ve olası her olumsuz duruma karşı, uygun çözümler geliştirmektir.
Toplam 440 araçla hizmet vermektedir. 370 araçlık bir minibüs filosu İSTEK Vakfı Okulları, 70 araçlık midibüs filosu da Yeditepe Üniversitesi öğrenci ve personeli için çalışmaktadır.
İstanbul'da şu an için Çatalca, Silivri, Beylikdüzü, Şile ve Sultanbeyli ilçeleri dışındaki tüm ilçelerden, Üniversitemize öğrenci servis hizmeti mevcuttur. Güzergah ve saat bilgilerine www.istekservis.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.
Ayrıca, 26 Ağustos Yerleşimi içinde saat 08.00-23.00 arasında, 5 adet ring servisi de hizmet vermektedir.
Yeditepe Üniversitesi 26 Ağustos Yerleşimi İstanbul’un merkezi Ataşehir’de ulaşım açısından son derece kolay bir güzergah üzerinde yer almaktadır. Taksim, Üsküdar, Kadıköy, (Metrobüs Uzunçayır), Metro (Marmaray), Bostancı, Kartal gibi merkezlerden toplu taşıma araçları kullanılarak rahatlıkla ulaşım sağlanabilmektedir.
Ulaşım servisi hakkında bilgi almak isteyenler için iletişim adresleri:
(0216) 578 01 34 - (0216) 578 01 35 - (0216) 578 01 13
E-Posta: istekservis@istek.org.tr