Ana içeriğe atla

Üniversitemiz The One Awards’da Zirveye En Yakın Eğitim Kurumu Oldu

Pazarlama dergisi Marketing Türkiye ile Akademetre tarafından ortaklaşa gerçekleştirilen The One Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri, bu yıl da sahiplerini buldu. İSTEK Vakfı ve Yeditepe Üniversitesi, iki dalda ikinci olma başarısı gösterdi.

2015 yılında 12 sektör ile başlayan The One Awards, üçüncü yılında ölçümlemelerini ve kapsamını genişleterek 43 kategori üzerinden gerçekleştirildi. 12 ilden 1200 kişiyle yüz yüze yapılan araştırmalar sonucunda, halk jürisi tarafından 2016 yılının en çalışkan markaları seçildi.

Markaların yanı sıra reklam ajanslarının ve halkla ilişkiler şirketlerinin de değerlendirildiği The One Awards’da İSTEK Vakfı, Ulusal Dernek-Vakıf Sektörü kategorisinde ikinci, Yeditepe Üniversitesi de Özel Eğitim Kurumları Sektörü kategorisinde ikinci olma başarısı gösterdi. Yeditepe Üniversitesi Hastanesi de Sağlık Kurumu Sektöründe Yılın En Başarılı Markaları arasında yer aldı.

Basınında Çıkmış Haberler İçin Tıklayınız: Marketing Türkiye