YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ ELEKTRONİK TİCARET VE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ GEDİK MESLEK YÜKSEKOKULU DIŞ TİCARET BÖLÜMÜ DIŞ TİCARET PR. (İNGİLİZCE)
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANS PR. (İNGİLİZCE) (TAM BURSLU)
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ PAZARLAMA (DR)
Tez adı: Tüketicilerin müzik akış hizmetlerini kullanma niyetini etkileyen faktörler: Türkiye örneği
Bournemouth University {England}
PAZARLAMA YÖNETİMİ
Tez adı: The impact of social media on fans loyalty: The case of Turkish music bands' fan pages
İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ İŞLETME PR. (İNGİLİZCE) (%50 BURSLU)
Turizm Pazarlaması
TAVMAN EMİNE BAŞAK,SOYAK MUSTAFA SERKAN,YALÇIN DOĞAN DERYA, Yayın Yeri: Detay Yayıncılık, Sayfa Sayısı: 34, ISBN: 978-605-254-978-0
2024 Ders KitabıUluslararası Pazarlama
TAVMAN EMİNE BAŞAK, YALÇIN DOĞAN DERYA, SOYAK MUSTAFA SERKAN, Yayın Yeri: Seçkin Yayıncılık, Sayfa Sayısı: 576, ISBN: 9789750287909
2023 Ders KitabıMüzik Akış Hizmetlerini Kullanma Niyetini Etkileyen Faktörler
SOYAK MUSTAFA SERKAN, Yayın Yeri: Der Yayınları, Sayfa Sayısı: 150, ISBN: 978-975-353-704-9
2022 Bilimsel KitapTeknoloji Kabul Modeli Bağlamında Sosyal Etkinin Metaverse Teknolojilerini Kullanma Niyetine Etkisi
SOYAK MUSTAFA SERKAN,TAVMAN EMİNE BAŞAK, Yayın Yeri: Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2024
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleGeçmişten Günümüze Pazarlama Sistemi Düşünce Okulu
TAVMAN EMİNE BAŞAK, SOYAK MUSTAFA SERKAN, Yayın Yeri: Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 2021
Ulusal Hakemli TR DİZİN Derleme MakaleAn Empirical Research on Turkish Musicians’ Intention to Purchase Online: The Case of Mydukkan.com
SOYAK SERKAN, Yayın Yeri: Social Sciences Research Journal, 2020
Uluslararası Hakemli Academic Resource Index, Scientific Indexing Services, Eurasion Scientific Journal Index, SOBIAD Özgün MakaleCOVID-19 Pandemisinin Küresel Müzik Endüstrisi Üzerindeki Etkisi
SOYAK MUSTAFA SERKAN, TIĞLI MEHMET(12.11.2021), Yayın Yeri: ISPEC International Congress On Multidisciplinary Studies,
Uluslararası Tam metin bildiri”Sanayi 4.0 Döneminde Pazarlamada Dijital Arayışlar ve Bazı Küresel Şirketlerden Örnekler”
SOYAK MUSTAFA SERKAN,SOYAK NURİ ALKAN(02.11.2018), Yayın Yeri: V.Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Antalya/Türkiye,
Uluslararası Tam metin bildiriPendik İlçesi’nde Bulunan Mesleki ve Teknik Liselerin ve Meslek Yüksek Okullarının İş Kolları Yönelim Haritasının Belirlenmesi
YAVUZ TİFTİKÇİGİL BURCU,USLU TUNA,SOYAK MUSTAFA SERKAN,SEZDİ TOLGA(10.05.2018), Yayın Yeri: 18. Ulusal Bölge Bilimi ve Bölge Planlama Kongresi,
Ulusal Özet bildiriWomen in Power II (Güçlü Kadınlar II)
0 Diğer (Ulusal) Tamamlandı 01.04.2019-08.08.2019 , 50000 TÜRK LİRASIProjedeki Görev: Yürütücü
Women in Power (Güçlü Kadınlar)
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) Tamamlandı 19.07.2018-17.08.2018 , 50000 TÜRK LİRASIProjedeki Görev: Proje Koordinatör Yrd.
Projedeki Ünvan: DOÇENT
PENDİK İLÇESİ’NDE BULUNAN MESLEKİ VE TEKNİK LİSELERİN VE MESLEK YÜKSEK OKULLARI’NIN İŞ KOLLARI YÖNELİM HARİTASININ BELİRLENMESİ
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı 10.01.2018-10.10.2018Projedeki Görev: Araştırmacı
Projedeki Ünvan: ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2024-2025 | Digital Marketing Management | İngilizce | 3 |
2024-2025 | Introduction to Digital Marketing | İngilizce | 3 |
2023-2024 | E-Crm with Salesforce | İngilizce | 3 |
2023-2024 | Digital Marketing Management | İngilizce | 3 |
2022-2023 | Introduction to Business | İngilizce | 3 |
2022-2023 | E-Commerce | İngilizce | 3 |
2022-2023 | Current Marketing Strategies | İngilizce | 3 |
2021-2022 | Uluslararası Ticaret ve Lojistik Yönetimi | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2024-2025 | E-Crm / Social Media Marketing | İngilizce | 3 |
2024-2025 | Digital Marketing | İngilizce | 3 |
2024-2025 | Digital Marketing And Sales | İngilizce | 3 |
2023-2024 | E-CRM / Social Media Marketing | İngilizce | 3 |
2023-2024 | Digital Marketing and Sales | İngilizce | 3 |
2023-2024 | Digital Marketing | İngilizce | 3 |
2022-2023 | Seminer | Türkçe | 1 |
2022-2023 | Seminar | İngilizce | 1 |
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ
Diğer
Profesyonel Müzisyen (2007 - ...) - Vokal ve Gitarist (Klasik, Akustik, Elektrik Gitar ve Bas Gitar) Sahne Deneyimi: - Türkiye ve İngiltere’de 25’ten fazla konser mekânında sahne almıştır (2007 – …) - Türkiye’nin farklı şehirlerinde 15’ten fazla müzik festivali, üniversite bahar şenliği ve lise festivalinde sahne almıştır (2009 – …) Ödüller ve Dereceler: - Çeyrek Finalist | O Ses Türkiye – Jüri Takımı: Mazhar ve Özkan (2014/15) - Yarışma Şampiyonu (Dekadans grubu ile) | Doğulu Müzik - Genç Orkestralar Yarışıyor (2012) - En İyi Enstrüman 3'üncülüğü (Elektro Gitar) | 12.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması (2009) - En iyi Orkestra 2'nciliği (Lise müzik grubu ile) | 12.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması (2009)
2007 Diğer