YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ HALKLA İLİŞKİLER ANABİLİM DALI
Tez adı: Sosyal Pazarlama Yöntemi Olarak Karşılıklı Yarar Odaklı Sponsorluk (Neden İlişkili Pazarlama) Uygulamalarının Tutumlar Üzerine Etkisi
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (YL) (TEZSİZ) (İNGİLİZCE)
Tez adı: A Special Use of PR: Corporate Social Responsibility Te
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM PR.
Women in PR History
HÜRMERİÇ PELİN, BIÇAKÇI AYŞE BANU, Yayın Yeri: Routledge, Sayfa Sayısı: 130, ISBN: 9780367687731
2020 Bilimsel KitapPublic Relations, Values and Cultural Identity
Bıçakçı Ayşe Banu,HÜRMERİÇ PELİN, Yayın Yeri: PETER LANG, Sayfa Sayısı: , ISBN: 978-2875742513
2015 Bilimsel KitapCommunication Ethics in a Connected World: Research in Public Relations and Organisational Communication
HÜRMERİÇ PELİN,ÜLGER BİLLUR, Yayın Yeri: PETER LANG, Sayfa Sayısı: , ISBN: 978-2875742865
2015 Bilimsel KitapProtest Public Relations: Communicating Dissent and Activism
Bıçakçı Ayşe Banu,HÜRMERİÇ PELİN, Yayın Yeri: Routledge, Sayfa Sayısı: , ISBN: 9780815386995
2018 Bilimsel Kitapİletişimin Gücü: Kurumsaldan Küresele Halkla İlişkiler
HÜRMERİÇ PELİN, Yayın Yeri: Beta Yayınevi, Sayfa Sayısı: 434, ISBN: 978-605-333-565-8
2016 Bilimsel KitapInternational Public Relations: Perspectives from deeply divided societies
Bıçakçı A Banu,HÜRMERİÇ PELİN,BIÇAKÇI İLKER CENAN, Yayın Yeri: Routledge, Sayfa Sayısı: 259, ISBN: 978-1-138-86013-1
2017 Bilimsel KitapMedya Akademi İletişim Pazarlama İletişimi Ağ Toplumu Teknoloji
Gülşah Gönenli, Pelin Hürmeriç, Yayın Yeri: Beta Yayınları, Sayfa Sayısı: , ISBN:
2012 Bilimsel Kitapİletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri Görsel Metin Çözümleme
HÜRMERİÇ PELİN, Yayın Yeri: Ütopya Yayınevi, Sayfa Sayısı: , ISBN:
2012 Bilimsel KitapPathways to Public Relations History
A Banu Bıçakçı, Pelin Hürmeriç, Yayın Yeri: Routledge, Sayfa Sayısı: , ISBN:
2014 Bilimsel KitapAuthentic Leadership, Motivating Language, Psychological Empowerment, and Work Engagement: A Serial Mediation Model
ULUTÜRK BÜLENT, YILMAZ ALTUNBAŞ ELGİZ, HÜRMERİÇ PELİN, Yayın Yeri: International Journal of Business Communication, 2024
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakaleKurumsal Kimliğin Dijitalleştirilmesinde Kullanılan Parametreler
Gönç Deniz,HÜRMERİÇ PELİN, Yayın Yeri: Global Media Journal Turkish Edition, 2020
Uluslararası Hakemli EBSCOhost, IBSS, Asos Özgün MakaleReflections of Sustainability on Corporate Communication: Semiotic Analysis of Global Automotive Brands’ CorporateAdvertisements
HÜRMERİÇ PELİN,Bıçakçı Ayşe Banu, Yayın Yeri: Global Media Journal Turkish Edition, 2015
Uluslararası Hakemli SCI-Expanded Özgün MakaleSocial Media Used as a Marketing PublicRelations Tool in Turkish Football Teams
Filiz Balta Peltekoğlu, Pelin Hürmeriç, Yayın Yeri: Selçuk İletişim Dergisi, 2012
Ulusal Hakemli TÜBİTAK/ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Tabanı Özgün MakaleSimmel Veblen ve Sombart ın Penceresinden Hedonik Tüketim Ütopya da Negotium ve Otium
Pelin Hürmeriç, Ece Baban, Yayın Yeri: Global Media Journal Turkish Edition, 2014
Uluslararası Hakemli SCI-Expanded Özgün MakaleMilestones in Turkish Public Relations History
A Banu Bıçakçı, Pelin Hürmeriç, Yayın Yeri: Public Relations Review, 2013
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakaleThree Women, Three Decades in IPRA: How Did TurkishWomen Presidents of IPRA Influence the PR Profession?
HÜRMERİÇ PELİN,Bıçakçı Ayşe Banu(06.07.2016), Yayın Yeri: International History of PR Conference,
Uluslararası Özet bildiriThe Milestones Influencing Public Relations Profession in Turkey Insights from the PR Pioneers
Bıçakçı A Banu, Hürmeriç Pelin(11.07.2012), Yayın Yeri: International History of Public Relations Conference,
Uluslararası Tam metin bildiriTurkish Universities Adoption of Social Media for Dialogic Communication
A Banu Bıçakçı, Pelin Hürmeriç(03.10.2013), Yayın Yeri: EUPRERA 2013 Congress (Kitap bölümü olarak yayım aşamasında),
Uluslararası Tam metin bildiriETHICS STATEMENTS OF PUBLIC RELATIONS AGENCIES IN TURKEY HOW DO TURKISH PR AGENCIES PRESENT THEMSELVES ON THE WEB
HÜRMERİÇ PELİN(11.09.2014), Yayın Yeri: EUPRERA 2014 International Congress (Kitap bölümü olarak yayım aşamasında),
Uluslararası Tam metin bildiriPublic Relations as a Tool to Cultivate PublicHealth An Overall Analysis of Smoke Free Air Space Campaign
Pelin Hürmeriç, Gülşah Gönenli(09.05.2012), Yayın Yeri: International Conference on Communication, Media, Technology and Design,
Uluslararası Tam metin bildiriThe Effects of the Environment on Public Relations and Advertising as Key Elements of Promotion Strategy in the Marketing Efforts
Filiz Balta Peltekoğlu, Pelin Hürmeriç(13.06.2012), Yayın Yeri: International Conference on Contemporary Marketing Issues,
Uluslararası Tam metin bildiriSUSTAINABILITY REFLECTIONS IN CORPORATE ADVERTISEMENTS A SEMIOTIC ANALYSIS
Pelin Hürmeriç, A Banu Bıçakçı(20.09.2012), Yayın Yeri: Euprera 2012 Congress,
Uluslararası Tam metin bildiriReflections of the Current Economic Crisis in the Turkish Media Framing the Government Public Relations in Turkey
Pelin Hürmeriç, A Banu Bıçakçı(25.05.2013), Yayın Yeri: IAMCR 2013,
Uluslararası Tam metin bildiriTransformation of Turkish Printed Newspapers Corporate Cultures
HÜRMERİÇ PELİN(02.07.2014), Yayın Yeri: International History of Public Relations Conference,
Uluslararası Tam metin bildiriTurkish Universities Adoption of Social Media for Dialogic Communication
A Banu Bıçakçı, Pelin Hürmeriç(03.10.2013), Yayın Yeri: EUPRERA 2013 Congress,
Uluslararası Tam metin bildiriDönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2017-2018 | KURUMSAL HALKLA İLİŞKİLER | İngilizce | 3 |
2017-2018 | HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAMA VE ÖRNEKOLAY ÇALIŞMALARI | İngilizce | 4 |
2017-2018 | HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAMA VE ÖRNEKOLAY ÇALIŞMALARI | İngilizce | 4 |
2017-2018 | HALKLA İLİŞKİLERDE STRATEJİ VE KAMPANYA YÖNETİMİ | İngilizce | 4 |
2017-2018 | HALKLA İLİŞKİLERDE STRATEJİ VE KAMPANYA YÖNETİMİ | İngilizce | 4 |
2017-2018 | HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ | İngilizce | 3 |
2017-2018 | HALKLA İLİŞKİLERE ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR | İngilizce | 3 |
2017-2018 | KURUMSAL HALKLA İLİŞKİLER | İngilizce | 3 |
2016-2017 | HALKLA İLİŞKİLER STRATEJİ VE KAMPANYA YÖNETİMİ | İngilizce | 4 |
2016-2017 | HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAMA VE ÖRNEKOLAY ÇALIŞMALARI | İngilizce | 4 |
2016-2017 | KURUMSAL HALKLA İLİŞKİLER | İngilizce | 3 |
2016-2017 | BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ | İngilizce | 3 |
2016-2017 | KURUMSAL HALKLA İLİŞKİLER | İngilizce | 3 |
2016-2017 | KURUMSAL HALKLA İLİŞKİLER | İngilizce | 3 |
2016-2017 | BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ | İngilizce | 3 |
2016-2017 | BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ | İngilizce | 3 |
2015-2016 | HALKLA İLİŞKİLER İÇİN FON ARTIRMA | İngilizce | 3 |
2015-2016 | KURUMSAL HALKLA İLİŞKİLER | İngilizce | 3 |
2015-2016 | HALKLA İLİŞKİLER STRATEJİ VE KAMPANYA YÖNETİMİ | İngilizce | 1 |
2015-2016 | HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAMA VE ÖRNEKOLAY ÇALIŞMALARI | İngilizce | 4 |
2015-2016 | HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAMA VE ÖRNEKOLAY ÇALIŞMALARI | İngilizce | 4 |
2015-2016 | BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ | İngilizce | 3 |
2015-2016 | HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAMA VE ÖRNEKOLAY ÇALIŞMALARI | İngilizce | 4 |
2015-2016 | HALKLA İLİŞKİLER STRATEJİ VE KAMPANYA YÖNETİMİ | İngilizce | 4 |
2015-2016 | KURUMSAL HALKLA İLİŞKİLER | İngilizce | 3 |
2014-2015 | KURUMSAL HALKLA İLİŞKİLER | İngilizce | 3 |
2014-2015 | HALKLA İLİŞKİLER STRATEJİ VE KAMPANYA YÖNETİMİ | İngilizce | 4 |
2014-2015 | HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAMA VE ÖRNEKOLAY ÇALIŞMALARI | İngilizce | 4 |
2014-2015 | HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAMA VE ÖRNEKOLAY ÇALIŞMALARI | İngilizce | 4 |
2014-2015 | HALKLA İLİŞKİLERDE STRATEJİ VE KAMPANYA YÖNETİMİ | İngilizce | 3 |
2014-2015 | KURUMSAL HALKLA İLİŞKİLER | İngilizce | 3 |
2014-2015 | KURUMSAL HALKLA İLİŞKİLER | İngilizce | 3 |
2014-2015 | HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAMA VE ÖRNEKOLAY ÇALIŞMALARI | İngilizce | 3 |
2013-2014 | HALKLA İLİŞKİLERDE PRATİKLER VE ÖRNEKOLAY ÇALIŞMALARI | İngilizce | 3 |
2013-2014 | HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAMA VE ÖRNEKOLAY ÇALIŞMALARI | İngilizce | 3 |
2013-2014 | HALKLA İLİŞKİLER STRATEJİ VE KAMPANYA YÖNETİMİ | İngilizce | 3 |
2013-2014 | KURUMSAL HALKLA İLİŞKİLER | İngilizce | 3 |
2013-2014 | HALKLA İLİŞKİLER STRATEJİ VE KAMPANYA YÖNETİMİ | İngilizce | 3 |
2013-2014 | HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAMA VE ÖRNEKOLAY ÇALIŞMALARI | İngilizce | 3 |
2013-2014 | KURUMSAL HALKLA İLİŞKİLER | İngilizce | 3 |
2012-2013 | HALKLA İLİŞKİLERDE STRATEJİ VE KAMPANYA YÖNETİMİ | İngilizce | 3 |
2012-2013 | KURUMSAL HALKLA İLİŞKİLER | İngilizce | 3 |
2012-2013 | HALKLA İLİŞKİLERDE PRATİKLER VE ÖRNEKOLAY ÇALIŞMALARI | İngilizce | 3 |
2012-2013 | İLETİŞİMİN TEMELLERİ | İngilizce | 3 |
2012-2013 | İLETİŞİMİN TEMELLERİ | İngilizce | 3 |
2012-2013 | KURUMSAL HALKLA İLİŞKİLER | İngilizce | 3 |
2012-2013 | HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAMA VE ÖRNEKOLAY ÇALIŞMALARI | İngilizce | 3 |
2012-2013 | HALKLA İLİŞKİLER STRATEJİ VE KAMPANYA YÖNETİMİ | İngilizce | 3 |
2011-2012 | HALKLA İLİŞKİLERDE STRATEJİ VE KAMPANYA YÖNETİMİ | İngilizce | 3 |
2011-2012 | KURUMSAL HALKLA İLİŞKİLER | İngilizce | 3 |
2011-2012 | HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAMA VE ÖRNEKOLAY ÇALIŞMALARI | İngilizce | 3 |
2011-2012 | İLETİŞİMİN TEMELLERİ | İngilizce | 3 |
2011-2012 | İLETİŞİMİN TEMELLERİ | İngilizce | 3 |
2011-2012 | İLETİŞİMİN TEMELLERİ | İngilizce | 3 |
2011-2012 | MEZUNİYET İÇİN SOSYAL SORUMLULUK PROJESİ | İngilizce | 4 |
2011-2012 | HALKLA İLİŞKİLERDE STRATEJİ VE KAMPANYA YÖNETİMİ | İngilizce | 3 |
2011-2012 | KURUMSAL HALKLA İLİŞKİLER | İngilizce | 3 |
2011-2012 | HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAMA VE ÖRNEKOLAY ÇALIŞMALARI | İngilizce | 3 |
2011-2012 | HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAMA VE ÖRNEKOLAY ÇALIŞMALARI | İngilizce | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2017-2018 | TEZ DANIŞMANLIĞI | İngilizce | 3 |
2017-2018 | BİTİRME PROJESİ | İngilizce | 3 |
2017-2018 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | İngilizce | 3 |
2016-2017 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | İngilizce | 3 |
2016-2017 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | İngilizce | 3 |
2015-2016 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | İngilizce | 3 |
2014-2015 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | İngilizce | 3 |
2013-2014 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | İngilizce | 1 |
2013-2014 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | İngilizce | 1 |
2012-2013 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | İngilizce | 1 |
2012-2013 | İLETİŞİM TARİHİ | İngilizce | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2017-2018 | PAZARLAMA İLETİŞİMİ TEORİSİ | İngilizce | 3 |
2013-2014 | TEZ DANIŞMANLIĞI | İngilizce | 2 |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı | Üniversite |
---|---|---|---|
2018 | CANSU | The role of brand personality on consumer based brand equity: A research on automobile brands in Turkey | Yeditepe Üniversitesi |
2019 | DENİZ | The impact of call centers on recognition and representation of corporate identities: A research on Call Centers Association | Yeditepe Üniversitesi |
2019 | BEREN | Brand equity and the use of social media: A study on brands in the banking system | Yeditepe Üniversitesi |
2019 | GÜNSU SERVAN | Crisis preparadness in educational institution in Turkey: Perception of crisis management in private schools | Yeditepe Üniversitesi |
2019 | AYŞE EDA | The role of digital marketing on consumer attitudes and effects | Yeditepe Üniversitesi |
2019 | CEMAL | Is social media the new mainstream? / Rise of alternative media channels in the light of 2019 Turkish local elections | Yeditepe Üniversitesi |
2019 | PELİN YELDA | Sport media perception: A study of leading brands from Turkey interms of readers profile | Yeditepe Üniversitesi |
2020 | EGE SİMGE | The impact of influencer marketing on consumer behavior: A study on luxury consumption | Yeditepe Üniversitesi |
2023 | SANEM | A tale as old as time or a whole new world? A comparison of Disney classics and their remakes | Yeditepe Üniversitesi |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı | Üniversite |
---|---|---|---|
2016 | DUYGU | Understanding new generation consumers in the Turkish consumption society: Research on shopping practices and buying behaviors of generations X and Y | Yeditepe Üniversitesi |
2017 | AHMET GÖKÇE | Rereading football in the postmodern era in Turkey: Research on fans and sponsorship activities of the great triad | Yeditepe Üniversitesi |
2024 | DENİZ | Transhumanism in animated cartoons | Yeditepe Üniversitesi |
2021 | AYŞE SEREM | The Impact of #hashtags Culture in Football Club Management on Twitter: A Case Study of Sports Media Consumption in Turkey | Yeditepe Üniversitesi |
2025 | BETÜL | Life design during emerging adulthood: The role of media on career orientation | Yeditepe Üniversitesi |
NCA Prize Award
National Communication Association
AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ
IAMCR
Üye 2013
EUPRERA
Üye 2011
ECREA
Üye 2010
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
CNN TÜRK
2000 Diğer
BPR Halkla İlişkiler
1999 Diğer