Dear Student;
You have joined us as the newest members of the Yeditepe University family after a challenging exam period to achieve the success you have targeted. I congratulate you and your esteemed families who are your biggest supporters in achieving this success.
Every year, one of the most enjoyable periods of our academic calendar is the Registration Days when we welcome our new students.
At Yeditepe University, where you will lay the foundations of a successful future, you will have the solid infrastructure you will need in your future career with the international quality education and wide social opportunities we offer. Thanks to the English education given in our school and other foreign languages you can learn, a successful career both in our country and in the international arena will be waiting for you.
In addition to the academic education you will receive at Yeditepe University, you will be able to participate in more than 1000 events organised by the student clubs at our university every year, and you will be able to enter business life as individuals with developed social skills and the ability to manage and implement events.
As Yeditepe University, we have aimed to raise enlightened individuals who will continue the Atatürk Renaissance since the first day we were founded. In line with this purpose, we are confident that you will proudly represent us by taking part in national and international projects that will bring added value to our country with a researcher and innovative perspective.
I wish you all a university life full of success and beautiful memories. Welcome to our university.
Prof. Dr. Canan Aykut Bingöl
Rector
2024-2025 akademik yılında DGS Ek Yerleştirme ile Üniversitemize yerleştirilen öğrencilerimiz
11-13 Kasım 2024 tarihleri arasında saat 23.59’a kadar https://www.turkiye.gov.tr/yok-universite-ekayit adresinden e-devlet üzerinden kayıt yöntemi ile veya 11-15 Kasım 2024 tarihleri arasında Yeditepe Üniversitesi’ne gelerek kayıtlarını yapabilirler.
Öğrenci numaralarına esorgulama.yeditepe.edu.tr adresinden erişilebilir.
E-Devlet Kapısı Üzerinden Elektronik Kayıt İçin İşlem Adımları
(YÖK Üniversite E-Kayıt Kullanım Kılavuzu)
Elektronik kayıtlar 11-13 Kasım 2024 tarihleri arasında saat 23.59’a kadar https://www.turkiye.gov.tr/yok-universite-ekayit adresinden gerçekleştirilecektir.
• esorgulama.yeditepe.edu.tr adresinden Öğrenci Numarası öğrenilir.
• Aşağıda belirtilen ödeme koşullarına göre mali kayıt tamamlanır. (Tam burslu olarak kazanan öğrenciler herhangi bir mali işlem yapmadan E-kayıt yapabilirler.)
• E-Kayıt İşlemleri için E-Devlet Kapısı https://www.turkiye.gov.tr adresine girilir.
• Giriş yaptıktan sonra, “E-Hizmetler” sayfasında yer alan “Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı” başlığında “Üniversite E-Kayıt” sayfasına girerek Üniversite kaydı tamamlanır.
• Elektronik kaydını tamamlayan öğrencilerimiz, Yabancı Dil Hazırlık Okulu Sınavı kaydını gerçekleştirmek için tıklayınız.
Tüm kayıt süreçleri için aşağıda yer alan kırmızı ile belirtilmiş Adım Adım Kayıt Kılavuzumuzu inceleyebilirsiniz.
Kampüste Kayıt İçin İşlem Adımları Gerekli Belgeler
- Adayın mezun olduğu Yükseköğretim kurumundan aldığı önlisans diplomanın onaylı örneği ya da yeni tarihli mezuniyet belgesi (E-devletten alınmış mezuniyet belgesi geçerlidir.)
- Nüfus Cüzdanının fotokopisi
- DGS Yerleşme Sonuç Belgesi
- 2 adet vesikalık fotoğraf
- Askerlik durumunu gösterir belge: 2004 ve daha önceki yıllarda doğmuş olanlardan, askerlik görevini yapmamış ise bağlı bulundukları askerlik şubesinden veya e-Devletten alınmış̧ “Bir Fakülte veya Yüksekokula kaydolmasında askerlik yönünden sakınca olmadığına dair belge”.
- Gazi veya şehit yakını olan öğrencilerin durumlarını gösterir belge (Veri toplama amaçlıdır)
- Engeli olan öğrencilerin engel durumlarını ve oranlarını gösterir belge (Veri toplama amaçlıdır)
Kayıt Sürecinde Dikkat Etmeniz Gerekenler
- Erkek öğrencilerin askerlik durumları e-devlet sistemi üzerinden kontrol edilecektir. Kontrol sonucunda şubeye yönlendirilen öğrenciler askerlik tecil yazısı getirmelerinin ardından kayıt işlemi yapabileceklerdir.
- 2024 DGS Ek Yerleştirme kayıt tarihleri arasında yükseköğretim kurumlarından mezun olamadığı için kazandığı programa kayıt yaptıramayan ancak kayıt tarihinden sonra stajını tamamlama, bütünleme sınavı, tek ders sınavı vb. başararak mezuniyet hakkı elde eden ön lisans öğrencilerinin bu durumlarını belgelemeleri kaydıyla DGS Ek Yerleştirme’de kayıt hakkı kazandıkları lisans programlarına, 11-15 Kasım 2024 tarihleri arasında üniversitemize kayıt işlemleri “Geçici Kayıt” olarak gerçekleştirilecektir.
“Geçici Kayıt” yaptıran öğrencilerin; 2024-2025 Eğitim Öğretim yılının bahar dönemi başlangıcına kadar (01 Şubat 2025) mezun olduklarını üniversitemize ibraz etmeleri gerekmektedir. 01 Şubat 2025 tarihine kadar mezun olduklarını belgeleyemeyen öğrencilerin “Geçici Kayıtları” silinecektir.
- Başka bir üniversitede lisans programında kaydı bulunan öğrencilerin Yeditepe Üniversitesine kayıt yaptırmaları için mevcut kayıtlarını sildirmiş olmaları gerekir.
18 yaş ve üzeri olup Üniversiteye kayıt için şahsen kendileri gelemeyecek öğrenciler yerine vekaletnamesi bulunan vekilleri gelip kayıt yaptırabilirler. Posta yoluyla gönderilen kayıt belgeleri kabul edilmeyecektir.
Öğrenci numaralarına esorgulama.yeditepe.edu.tr adresinden erişilebilir.
Adım Adım Kayıt Kılavuzu ve E-Kayıt hakkında tüm detaylar için tıklayınız.
2024-2025 akademik yılında DGS ile Üniversitemize yerleştirilen öğrencilerimiz
02-07 EKİM 2024 tarihleri arasında saat 23.59’a kadar https://www.turkiye.gov.tr/yok-universite-ekayit adresinden e-devlet üzerinden kayıt yöntemi ile veya 02-09 EKİM 2024 tarihleri arasında Yeditepe Üniversitesi’ne gelerek kayıtlarını yapabilirler.
Öğrenci numaralarına esorgulama.yeditepe.edu.tr adresinden erişilebilir.
E-Devlet Kapısı Üzerinden Elektronik Kayıt İçin İşlem Adımları
(YÖK Üniversite E-Kayıt Kullanım Kılavuzu)
Elektronik kayıtlar 02-07 EKİM 2024 tarihleri arasında saat 23.59’a kadar https://www.turkiye.gov.tr/yok-universite-ekayit adresinden gerçekleştirilecektir.
- esorgulama.yeditepe.edu.tr adresinden Öğrenci Numarası öğrenilir.
- Aşağıda belirtilen ödeme koşullarına göre mali kayıt tamamlanır. (Tam burslu olarak kazanan öğrenciler herhangi bir mali işlem yapmadan E-kayıt yapabilirler.)
- E-Kayıt İşlemleri için E-Devlet Kapısı https://www.turkiye.gov.tr adresine girilir.
- Giriş yaptıktan sonra, “E-Hizmetler” sayfasında yer alan “Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı” başlığında “Üniversite E-Kayıt” sayfasına girerek Üniversite kaydı tamamlanır.
- Elektronik kaydını tamamlayan öğrencilerimiz, Yabancı Dil Hazırlık Okulu Sınavı kaydını gerçekleştirmek için tıklayınız.
Tüm kayıt süreçleri için aşağıda yer alan kırmızı ile belirtilmiş Adım Adım Kayıt Kılavuzumuzu inceleyebilirsiniz.
Kampüste Kayıt İçin İşlem Adımları Gerekli Belgeler
- Adayın mezun olduğu Yükseköğretim kurumundan aldığı önlisans diplomanın onaylı örneği ya da yeni tarihli mezuniyet belgesi (E-devletten alınmış mezuniyet belgesi geçerlidir.)
- Nüfus Cüzdanının fotokopisi
- DGS Yerleşme Sonuç Belgesi
- 2 adet vesikalık fotoğraf
- Askerlik durumunu gösterir belge: 2004 ve daha önceki yıllarda doğmuş olanlardan, askerlik görevini yapmamış ise bağlı bulundukları askerlik şubesinden veya e-Devletten alınmış̧ “Bir Fakülte veya Yüksekokula kaydolmasında askerlik yönünden sakınca olmadığına dair belge”.
- Gazi veya şehit yakını olan öğrencilerin durumlarını gösterir belge (Veri toplama amaçlıdır)
- Engeli olan öğrencilerin engel durumlarını ve oranlarını gösterir belge (Veri toplama amaçlıdır)
Kayıt Sürecinde Dikkat Etmeniz Gerekenler
- Erkek öğrencilerin askerlik durumları e-devlet sistemi üzerinden kontrol edilecektir. Kontrol sonucunda şubeye yönlendirilen öğrenciler askerlik tecil yazısı getirmelerinin ardından kayıt işlemi yapabileceklerdir.
- 2024 DGS kayıt tarihleri arasında yükseköğretim kurumlarından mezun olamadığı için kazandığı programa kayıt yaptıramayan ancak kayıt tarihinden sonra stajını tamamlama, bütünleme sınavı, tek ders sınavı vb. başararak mezuniyet hakkı elde eden ön lisans öğrencilerinin bu durumlarını belgelemeleri kaydıyla DGS’de kayıt hakkı kazandıkları lisans programlarına, 02-09 Ekim 2024 tarihleri arasında üniversitemize kayıt işlemleri “Geçici Kayıt” olarak gerçekleştirilecektir.
- “Geçici Kayıt” yaptıran öğrencilerin; 2024-2025 Eğitim Öğretim yılının bahar dönemi başlangıcına kadar (01 Şubat 2025) mezun olduklarını üniversitemize ibraz etmeleri gerekmektedir. 01 Şubat 2025 tarihine kadar mezun olduklarını belgeleyemeyen öğrencilerin “Geçici Kayıtları” silinecektir.
- Başka bir üniversitede lisans programında kaydı bulunan öğrencilerin Yeditepe Üniversitesine kayıt yaptırmaları için mevcut kayıtlarını sildirmiş olmaları gerekir.
18 yaş ve üzeri olup Üniversiteye kayıt için şahsen kendileri gelemeyecek öğrenciler yerine vekaletnamesi bulunan vekilleri gelip kayıt yaptırabilirler. Posta yoluyla gönderilen kayıt belgeleri kabul edilmeyecektir.
Öğrenci numaralarına esorgulama.yeditepe.edu.tr adresinden erişilebilir.
Adım Adım Kayıt Kılavuzu ve E-Kayıt hakkında tüm detaylar için tıklayınız.
2024-2025 akademik yılında YKS Ek Yerleştirme ile Üniversitemize yerleştirilen öğrencilerimiz 25-27 EYLÜL 2024 tarihleri arasında https://www.turkiye.gov.tr/yok-universite-ekayit adresinden e-devlet üzerinden kayıt yöntemi ile veya 25 Eylül-30 Eylül 2024 tarihleri arasında Yeditepe Üniversitesi’ne gelerek kayıtlarını yapabilirler.
E-Devlet Kapısı Üzerinden Elektronik Kayıt İçin İşlem Adımları (YÖK Üniversite E-Kayıt Kullanım Kılavuzu)
Elektronik kayıtlar 25-27 EYLÜL 2024 tarihleri arasında saat 23.59’a kadar https://www.turkiye.gov.tr/yok-universite-ekayit adresinden gerçekleştirilecektir.
- esorgulama.yeditepe.edu.tr adresinden Öğrenci Numarası öğrenilir.
- Ödeme koşullarına göre mali kayıt tamamlanır. (Tam burslu olarak kazanan öğrenciler herhangi bir mali işlem yapmadan E-kayıt yapabilirler.)
- E-Kayıt İşlemleri için E-Devlet Kapısı https://www.turkiye.gov.tr adresine girilir.
- Giriş yaptıktan sonra, “E-Hizmetler” sayfasında yer alan “Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı” başlığında “Üniversite E-Kayıt” sayfasına girerek Üniversite kaydı tamamlanır.
- Elektronik kaydını tamamlayan öğrencilerimiz, Yabancı Dil Hazırlık Okulu Sınavı kaydını gerçekleştirmek için tıklayınız.
- Elektronik kaydını tamamlayan öğrencilerimiz 2024-2025 Akademik yılı öğrenci kayıt bilgi formunu dijital ortamda doldurunuz. (Çıktı alınmasına gerek yoktur.)
Kampüste Kayıt İçin İşlem Adımları Gerekli Belgeler
- Adayın mezun olduğu ortaöğretim kurumundan aldığı diplomanın onaylı örneği ya da yeni tarihli mezuniyet belgesi (E-devletten alınmış mezuniyet belgesi geçerlidir.)
- Nüfus Cüzdanının Aslı ve fotokopisi (Aslı görüldükten sonra iade edilecektir.)
- ÖSYM YKS Yerleştirme Sonuç Belgesi
- Askerlik durumunu gösterir belge: 2004 ve daha önceki yıllarda doğmuş olanlardan, askerlik görevini yapmamış ise bağlı bulundukları askerlik şubesinden veya e-Devletten alınmış “Bir Fakülte veya Yüksekokula kaydolmasında askerlik yönünden sakınca olmadığına dair belge”
- Gazi veya şehit yakını olan öğrencilerin durumlarını gösterir belge (Veri toplama amaçlıdır)
- Engeli olan öğrencilerin engel durumlarını ve oranlarını gösterir belge (Veri toplama amaçlıdır.)
Kayıt Sürecinde Dikkat Etmeniz Gerekenler
- Erkek öğrencilerin askerlik durumları e-devlet sistemi üzerinden kontrol edilecektir. Kontrol sonucunda şubeye yönlendirilen öğrenciler askerlik tecil yazısı getirmelerinin ardından kayıt işlemi yapabileceklerdir.
- Başka bir üniversitede lisans programında kaydı bulunan öğrencilerin Yeditepe Üniversitesine kayıt yaptırmaları için mevcut kayıtlarını sildirmiş olmaları gerekir.
18 yaş ve üzeri olup Üniversiteye kayıt için şahsen kendileri gelemeyecek öğrenciler yerine vekaletnamesi bulunan vekilleri gelip kayıt yaptırabilirler. Posta yoluyla gönderilen kayıt belgeleri kabul edilmeyecektir.
The application and registration period opens every year between the dates determined by the Council of Higher Education.
Online applications will be made at ebs.yeditepe.edu.tr.
Documents required during the online application phase;
1- Passport
2- High school diploma or temporary graduation certificate
3- Transcript of all high school years
4- Blue card if available (for those with dual citizenship)
5- TOEFL result if available
6- SAT result, if any
After the student applies online, a pre-acceptance letter is sent to accepted students. The student who pays the deposit sends the receipt to int@yeditepe.edu.tr. Then a final acceptance letter is sent to the student.
Documents required for registration;
1- Passport
2- Blue card for dual citizens
3- Original diploma and translations
4- Original transcripts and translations
5- 2 photographs
6- Equivalency certificate, if any
Contact information for aptitude tests, English language proficiency tests and any questions you may have;
E-mail: int@yeditepe.edu.tr
GSM: 0535 961 08 70
GSM: 0531 503 07 15
Phone: +90 216 578 00 00 (extension: 1287)
Ödemeler tüm MYO/Fakülte bölümleri için Hazırlık ücreti üzerinden yapılacaktır. Hazırlık muafiyet sınavını geçerek fakülteye başlayacak öğrencilerden hazırlık ile fakülte ücreti farklı olanların ücret farklarının düzenlenebilmesi için 18 Ekim 2024 Cuma günü mesai bitimine kadar Mali Kayıt Bölümüne başvurup fark düzenlemesinin tamamlanmış olması gerekmektedir.
ÖDEME SEÇENEKLERİ
- https://payment.yeditepe.edu.tr internet adresimizden sanal pos aracılığı ile Garanti Bonus – Yapı Kredi World – İş Bankası Maximum – Akbank Axess kredi kartları ile yıllık ücretin tamamını 7, dönemlik ücreti ise 3 eşit taksitle ödeyebilirsiniz.
- Herhangi bir Yapı Kredi Bankası şubesine giderek Yıllık eğitim ücretinin tamamı Yapı Kredi Bankası Taksitli Eğitim Sistemi ile online olarak ödenebilir. (Ödeme seçeneği %25 peşinat, kalanı 6 taksit şeklindedir ve işlemleri öğrencinin ÖSYM ye bildirdiği cep telefonuna iletilen ve 2024 ile başlayan okul numarasını girerek başlatmanız gerekmekte)
NOT: Kayıt işlemleri için Yeditepe Üniversitesine gelmeden önce Yapı Kredi Bankası Taksitli Eğitim Sistemi İle ödeme yapmak isteyen velilerimiz; Yapı Kredi Mobil’e giriş yaparak Ödemeler>Eğitim Ödemesi>Taksitli Eğitim Sistemi Başvuru ve Talimat Girişi adımından okul bilgisi seçimi yapıldıktan sonra öğrenci numarası girişi yaparak başvuru yapabilmektedir. Peşinat tutarı Taksitli Eğitim Sistemi ile yapılacak ise mutlaka ödeyeceğiniz eğitim ücretinin tamamı dahil edilmelidir.
Taksitli eğitim sistemi ile ödeme gerçekleştirmek isteyen velilerimizden Yapı Kredi Bankası hesabı olmayanların bu işlemi yapabilmeleri için hesap açtırmaları gerekmekte olup, Türkiye genelindeki herhangi bir Yapı Kredi Bankası şubesine giderek hesap açtıktan sonra öğrenci numarası ile taksitli eğitim sistemini gerçekleştirebilirler. Ödeme planı şubelerdeki banka görevlileri tarafından velilerimize iletilecektir.
Yapı Kredi Bankası için gerekli evrak: Öğrenci velisinin nüfus cüzdan fotokopisi.
2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Taksitli Ödeme Planı (Ödeme seçeneği %25 peşinat, kalanı 6 taksit şeklindedir ve sadece Yapı Kredi Bankası Taksitli Eğitim Sistemi üzerinden yapılmaktadır ve işlemler tamamlandıktan sonra ödeme planı banka tarafında verilecektir.)
Yıllık eğitim ücretinin tamamının ödeme planı yapılması halinde geçerlidir.
ÖDEME PLANI | ÜCRETLİ | %50 BURSLU |
Peşinat: Kayıt Sırasında Ödenecektir | 183.428,00 | 91.714,00 |
1.Taksit: 5 Kasım 2024 | 91.712,00 | 45.856,00 |
2.Taksit: 5 Aralık 2024 | 91.712,00 | 45.856,00 |
3.Taksit: 5 Şubat 2025 | 91.712,00 | 45.856,00 |
4.Taksit: 5 Mart 2025 | 91.712,00 | 45.856,00 |
5.Taksit: 5 Nisan 2025 | 91.712,00 | 45.856,00 |
6.Taksit: 5 Mayıs 2025 | 91.712,00 | 45.856,00 |
TOPLAM ÜCRET | 733.700,00 | 366.850,00 |
Ücretlere %10 KDV dahildir.
Ödemeler tüm MYO/Fakülte bölümleri için Hazırlık ücreti üzerinden yapılacaktır. Hazırlık muafiyet sınavını geçerek fakülteye başlayacak öğrencilerden hazırlık ile fakülte ücreti farklı olanların ücret farklarının düzenlenebilmesi için 13 Eylül 2024 Cuma günü mesai bitimine kadar Mali Kayıt Bölümüne başvurup fark düzenlemesinin tamamlanmış olması gerekmektedir.
- 2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI ÜCRETLERİMİZ PEŞİN ÖDEME VE TAKSİTLİ ÖDEME SEÇENEĞİ OLARAK BELİRLENMİŞTİR.
1- PEŞİN ÖDEME
PEŞİN ÜCRET, yıllık eğitim ücretinin tamamının KAYIT SIRASINDA ödenmesi halinde geçerlidir. 2024-2025 öğretim yılı için belirlenen YILLIK PEŞİN ÜCRETİN tamamı;
- Herhangi bir Yapı Kredi Bankası şubesine giderek online ödeme sisteminden (öğrencinin ÖSYM ye bildirdiği cep telefonuna iletilen ve 2024 ile başlayan okul numarasını girerek) ödenebilir.
- Yeditepe Üniversitesinin Yapı Kredi Bankası İnönü Caddesi Şubesindeki TR32 0006 7010 0000 0092 7118 31 numaralı hesaba (öğrenci adı, soyadı ve öğrenci numarası açıklaması ile) havale veya EFT ile ödenebilir.
2- KREDİ KARTI İLE PEŞİN ÖDEME
Yıllık eğitim ücretinin tamamının kredi kartı ile tek çekim ödenmesi halinde geçerlidir. Peşin eğitim ücreti üzerinden %2 ek ücret alınır.
- Herhangi bir kredi kartı ile https://payment.yeditepe.edu.tr sistemimiz aracılığı ile online ödenebilir.
3- TAKSİTLİ ÖDEME
Yıllık eğitim ücretinin tamamının ödeme planı yapılması halinde geçerlidir.
- https://payment.yeditepe.edu.tr internet adresimizden sanal pos aracılığı ile Garanti Bonus – Yapı Kredi World – İş Bankası Maximum – Akbank Axess kredi kartları ile yıllık ücretin tamamını 8, dönemlik ücreti ise 4 eşit taksitle ödeyebilirsiniz.
- Herhangi bir Yapı Kredi Bankası şubesine giderek Yıllık eğitim ücretinin tamamı Yapı Kredi Bankası Taksitli Eğitim Sistemi ile online olarak ödenebilir. (Ödeme seçeneği %25 peşinat, kalanı 6 taksit şeklindedir ve işlemleri öğrencinin ÖSYM ye bildirdiği cep telefonuna iletilen ve 2024 ile başlayan okul numarasını girerek başlatmanız gerekmekte)
NOT: Kayıt işlemleri için Yeditepe Üniversitesine gelmeden önce Yapı Kredi Bankası Taksitli Eğitim Sistemi ile ödeme yapmak isteyen velilerimiz; Yapı Kredi Mobil’e giriş yaparak Ödemeler>Eğitim Ödemesi>Taksitli Eğitim Sistemi Başvuru ve Talimat Girişi adımından okul bilgisi seçimi yapıldıktan sonra öğrenci numarası girişi yaparak başvuru yapabilmektedir. Peşinat tutarı Taksitli Eğitim Sistemi ile yapılacak ise mutlaka ödeyeceğiniz eğitim ücretinin tamamı dahil edilmelidir.
Taksitli eğitim sistemi ile ödeme gerçekleştirmek isteyen velilerimizden Yapı Kredi Bankası hesabı olmayanların bu işlemi yapabilmeleri için hesap açtırmaları gerekmekte olup, Türkiye genelindeki herhangi bir Yapı Kredi Bankası şubesine giderek hesap açtıktan sonra öğrenci numarası ile taksitli eğitim sistemini gerçekleştirebilirler. Ödeme planı şubelerdeki banka görevlileri tarafından velilerimize iletilecektir.
Yapı Kredi Bankası için gerekli evrak: Öğrenci velisinin nüfus cüzdan fotokopisi.
2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Taksitli Ödeme Planı (Ödeme seçeneği %25 peşinat, kalanı 6 taksit şeklindedir ve sadece Yapı Kredi Bankası Taksitli Eğitim Sistemi üzerinden yapılmaktadır ve işlemler tamamlandıktan sonra ödeme planı banka tarafında verilecektir.)
ÖDEME PLANI | ÜCRETLİ | %25 BURSLU | %50 BURSLU | %75 BURSLU |
Peşinat: Kayıt Sırasında Ödenecektir | 183.428,00 | 137.571,00 | 91.714,00 | 45.857,00 |
1.Taksit: 5 Kasım 2024 | 91.712,00 | 68.784,00 | 45.856,00 | 22.928,00 |
2.Taksit: 5 Aralık 2024 | 91.712,00 | 68.784,00 | 45.856,00 | 22.928,00 |
3.Taksit: 5 Şubat 2025 | 91.712,00 | 68.784,00 | 45.856,00 | 22.928,00 |
4.Taksit: 5 Mart 2025 | 91.712,00 | 68.784,00 | 45.856,00 | 22.928,00 |
5.Taksit: 5 Nisan 2025 | 91.712,00 | 68.784,00 | 45.856,00 | 22.928,00 |
6.Taksit: 5 Mayıs 2025 | 91.712,00 | 68.784,00 | 45.856,00 | 22.928,00 |
TOPLAM ÜCRET | 733.700,00 | 550.275,00 | 366.850,00 | 183.425,00 |
Ücretlere %10 KDV dahildir.
Yeditepe University offers students the opportunity to live in its centrally located campus with its dormitories for male and female students with a capacity of 3,529 beds in 26 Ağustos Campus.
Dormitories for female students have rooms for 1 and 2 persons. Dormitories for male students have rooms for 1, 2, 3 and 4 persons and are equipped with bathroom-toilet, mini fridge, private desk, chair, library with glass shelves, wardrobe with mirror and other equipment made of fireproof materials.
Dormitory registrations for the 2024 – 2025 academic year will be conducted from August 19st to 26th, 2024.
To avoid any inconvenience due to high demand, students must carefully follow the steps outlined below and complete their registration renewals on time.
Registration Renewal Steps
- Students must fill out the application form for the 2024 - 2025 Fall and Spring Semester dormitory general application between August 19 to August 26, by accessing the following link: Application Form
- Students whose applications are approved will be notified via SMS on September 02, 2024. Payments must be made annually, between September 02 and September 06, 2024, to the bank account listed below via bank transfer, EFT or physically using a credit card. The selected room type rate + $500 deposit must be paid. Applications with incomplete payment will not be considered.
Requests to change the selected room will be evaluated after the registration period ends.
One application is sufficient; multiple room types can be selected in a single application.
BANK | YAPI KREDİ BANK |
ACCOUNT NAME | YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ |
BRANCH | İNÖNÜ CADDESİ TİCARİ ŞUBE |
BRANCH CODE | 682 |
SWIFT | YAPITRISXXX |
Bank Address | 19 Mayıs, İnönü Cd. No:104, 34736 Kadıköy/ İstanbul |
EURO | TR15 0006 7010 0000 0037 8688 22 |
USD | TR40 0006 7010 0000 0037 8668 20 |
Explanation | Student Name-Surname and Student Number |
DOCUMENTS NEEDED FOR REGISTRATION
Documents required for students who will enrol in our student residences for the first time
For students who have previously stayed in our dormitories:
- Health Report
1 copy of the ID card
Criminal record certificate
For students registering for our dormitories for the first time:
- Health Report
1 copy of the ID card
2 passport photos
Criminal record certificate
Students must bring the original documents required for registration on the day of dormitory placement.
For international students only.
MALE DORMITORY ROOM TYPE | ROOM SIZE (m²) | 2024-25 FEES |
SINGLE ROOM WITH EXTERNAL VIEW | 13.50 M² | 8,700 USD |
DOUBLE ROOM WITH EXTERNAL VIEW | 16.50 M² | 6,800 USD |
TRIPLE ROOM WITH EXTERNAL VIEW | 27.00 M² | 5,800 USD |
The selected room type rate + $500 deposit must be paid.
Fees include VAT.
For international students only.
MEYDAN (SQUARE) ROOM TYPE | ROOM SIZE (m²) | 2024-25 FEES |
SINGLE ROOM WITH EXTERNAL VIEW | 17.31 M² | 8,700 USD |
DOUBLE ROOM WITH EXTERNAL VIEW | 16.00 M² | 6,800 USD |
ALT GÜNEY (LOWER SOUTH) ROOM TYPE | ROOM SIZE (m²) | 2024-25 FEES |
SINGLE ROOM WITH EXTERNAL VIEW | 17.57 M² | 8,700 USD |
DOUBLE ROOM WITH EXTERNAL VIEW | 16.37 M² | 6,800 USD |
KUZEY 1 (NORTH 1) ROOM TYPE | ROOM SIZE (m²) | 2024-25 FEES |
SINGLE ROOM WITH EXTERNAL VIEW | 14.86 M² | 8,700 USD |
DOUBLE ROOM WITH EXTERNAL VIEW | 14.88 M² | 6,800 USD |
KUZEY 2 (NORTH 2) ROOM TYPE | ROOM SIZE (m²) | 2024-25 FEES |
SINGLE ROOM WITH EXTERNAL VIEW | 12.06 M² | 8,700 USD |
DOUBLE ROOM WITH EXTERNAL VIEW | 17.02 M² | 6,800 USD |
The selected room type rate + $500 deposit must be paid.
Fees include VAT.
ISTEK A.S., which also provides regular shuttle services for our university, has been providing shuttle services to the students and staff of ISTEK Foundation Schools since 1992 and Yeditepe University since 1996.
Its mission is to understand the needs and expectations of the students and staff it serves accurately and completely, to transport them in safe and comfortable, healthy and hygienic environments, to carry out transportation using new and technologically superior vehicles by using changing and developing technology, to reduce possible malfunctions to zero by performing periodic maintenance and continuous checks of the vehicles, to have information about the location of the vehicles by using appropriate communication technologies, to ensure the training and satisfaction of employees, as well as the continuity of service quality and to develop appropriate solutions against any possible adverse situation.
It provides service with a total of 440 vehicles. A 370-vehicle minibus fleet operates for ISTEK Foundation Schools and a 70-vehicle midibus fleet operates for Yeditepe University students and staff.
Currently, student shuttle services are available from all districts in Istanbul except Çatalca, Silivri, Beylikdüzü, Şile and Sultanbeyli. Route and time information can be found at www.istekservis.com.tr.
In addition, there are 5 ring shuttle services between 08.00 and 23.00 within the 26 August Campus.
Yeditepe University 26 August Campus is located in Ataşehir, the centre of Istanbul, on an extremely easy route in terms of transportation. It is easily accessible by public transport from centres such as Taksim, Üsküdar, Kadıköy, (Metrobus Uzunçayır), Metro (Marmaray), Bostancı, Kartal.
Contact addresses for those who want to get information about the transport service:
(0216) 578 01 34 - (0216) 578 01 35
E-mail: istekservis@istek.org.tr