YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ REKLAM TASARIMI VE İLETİŞİMİ BÖLÜMÜ
İSTANBUL ŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
İSTANBUL ŞEHİR ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
İSTANBUL ŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
İSTANBUL ŞEHİR ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
OKAN ÜNİVERSİTESİ
OKAN ÜNİVERSİTESİ UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ REKLAMCILIK VE TANITIM (DR)
Tez adı: Postmodernizm, kültür ve reklam: Diyet gıda ürünü reklamlarının söylemi
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER (YL) (TEZSİZ)
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM PR.
CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Pazarlama İletişimi
YILDIRIM FAZLI,PANAYIRCI UĞUR CEVDET, Yayın Yeri: Papatya Yayıncılık, Sayfa Sayısı: 127, ISBN: 978-975-6342-74-9
2016 Araştırma (Tez Hariç) KitabıMedya ve Gündelik Yaşamda Çevre Gerçeği
PANAYIRCI UĞUR CEVDET,USLUSOY BELKIS, Yayın Yeri: AYA Yayınevi, Sayfa Sayısı: 207, ISBN: 9789944106399
2012 Araştırma (Tez Hariç) KitabıDENEYİMSEL PAZARLAMA VE TÜKETİCİ ANGAJMANI: TÜKETİCİ TERCİHLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
PANAYIRCI UĞUR CEVDET, Akyalçın Gökçe, Yayın Yeri: Fenerbahçe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2022
Ulusal Hakemli ASOS Index Özgün MakaleThe Sphere of Consensus in a Polarized Media System:The Case of Turkey During the Catastrophic Coup Attempt
İŞERİ EMRE,Şekercioğlu Eser,PANAYIRCI UĞUR CEVDET, Yayın Yeri: International Journal of Communication, 2019
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakalePolitical agency of news outlets in a polarized media system: Framing the corruption probe in Turkey
PANAYIRCI UĞUR CEVDET,İŞERİ EMRE,Sekercioglu Eser, Yayın Yeri: EUROPEAN JOURNAL OF COMMUNICATION, 2016
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakaleA Content Analysis of the AKP s Honorable Foreign Policy Discourse The Nexus of Domestic International Politics
PANAYIRCI UĞUR CEVDET,İŞERİ EMRE, Yayın Yeri: Turkish Studies, 2014
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakaleKENDİNE YÖNELİK ŞİDDET ÇERÇEVESİNDE REKLAMCILIĞABİR BAKIŞ
PANAYIRCI UĞUR CEVDET,USLUSOY BELKIS, Yayın Yeri: INTERNATIONAL PEER-REVIEWED JOURNAL OF COMMUNICATION AND HUMANITIES RESEARCHES, 2016
Uluslararası Hakemli ResearchBib, ASOS, ASI, DRJI, MLA, CiteFactor, Özgün MakaleMODA MARKALARININ PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE ŞİDDET SHOCKVERTISING
PANAYIRCI UĞUR CEVDET,BAYAZIT ŞAHİNOĞLU DİDEM ZEYNEP, Yayın Yeri: İstanbul Sosyal Bİlimler Dergisi, 2015
Uluslararası Hakemli ASOS, ISI (International Scientific Indexing) Özgün MakaleVIRTUAL SOCIAL LIFE AND RELATED MARKETING EFFORTS IN THE WORLD OF ONLINE GAMES
PANAYIRCI UĞUR CEVDET,YILDIRIM FAZLI, Yayın Yeri: INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT STUDIES, 2010
Uluslararası Hakemli EBSCO, Proquest-Ulrich-CSA, IBSS, ASOS, DOAJ, Open Science Directory Özgün MakaleGOVERNMENTAL MOBILE TECHNOLOGY USAGES DURINGPROMOTION EFFORTS OF REACHING THEIR CITIZENS
YILDIRIM FAZLI,PANAYIRCI UĞUR CEVDET, Yayın Yeri: INTERNATIONAL JOURNAL OF eBUSINESS AND eGOVERNMENT STUDIES, 2012
Uluslararası Hakemli EBSCO, Proquest-Ulrich-CSA, IBSS, ASOS, DOAJ, Open Science Directory, Econlit, CiteFactor Özgün MakaleAre Communication Theories Affected by New Communication Technologies A Look at Spiral of Silence Theory
PANAYIRCI UĞUR CEVDET, Yayın Yeri: AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology, 2016
Uluslararası Hakemli ULAKBİM, Crossref, Index Copernicus, Ulrich's Web, Cabell's Directories, EBSCO, ProQuest, DOAJ, Citefactor, ASOS Özgün MakaleM Devlet in Bireylere Ulaşması İçin Mobil Teknolojilerin Tanıtım Amaçlı Kullanımı
PANAYIRCI UĞUR CEVDET,YILDIRIM FAZLI(06.05.2010), Yayın Yeri: 2. Ulusal Mobil Devlet Konferansı,
Ulusal Tam metin bildiriA Chase For Perfection A Look At Men And Masculinity In Turkish Advertising
PANAYIRCI UĞUR CEVDET,USLUSOY BELKIS(15.06.2014), Yayın Yeri: 12th Annual convention of Communication in the Millenium,
Uluslararası Tam metin bildiriNews Media as political actor Framing corruption probe in Turkey
PANAYIRCI UĞUR CEVDET,İŞERİ EMRE(18.02.2015), Yayın Yeri: 56th Convention of the International Studies Association,
Uluslararası Tam metin bildiriA content analysis of AKP s honorable foreign policy discourse The nexus of domestics international politics
PANAYIRCI UĞUR CEVDET,İŞERİ EMRE(03.04.2013), Yayın Yeri: 54th Annual Convention of the International Studies Association,
Uluslararası Tam metin bildiriMedyanın Üniversite Öğrencileri Üzerinde Çevre Konularında Duyarsızlaştırıcı Etkisi
PANAYIRCI UĞUR CEVDET,USLUSOY BELKIS(09.06.2010), Yayın Yeri: 1. Ulusal İletişim Ortamlarında Çevre Etkileşimi Sempozyumu,
Ulusal Tam metin bildiriVirtual Social Life and Related Marketing Efforts in The World of Online Games
PANAYIRCI UĞUR CEVDET,YILDIRIM FAZLI(07.10.2010), Yayın Yeri: International Conference On Social Sciences,
Uluslararası Tam metin bildiriAre Communication Theories Affected by New Communication Technologies A look at Spiral of Silence Theory
PANAYIRCI UĞUR CEVDET(14.05.2008), Yayın Yeri: Communication in the Millenium (6th International Symposium),
Uluslararası Tam metin bildiriYeni İletişim Teknolojileri ve Marka İtibarı Yaratmak
PANAYIRCI UĞUR CEVDET,USLUSOY BELKIS,BAYAZIT ŞAHİNOĞLU DİDEM ZEYNEP,ÜRPER OSMAN(01.11.2006), Yayın Yeri: Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim,
Uluslararası Tam metin bildiriGlobal Anlamda Eşcinsel Tüketim Pazarının Oluşumu ve Reklamların Etkisi
PANAYIRCI UĞUR CEVDET,BAYAZIT ŞAHİNOĞLU DİDEM ZEYNEP,USLUSOY BELKIS,ÜRPER OSMAN(04.05.2006), Yayın Yeri: Uluslararası 1. İletişim Sempozyumu,
Uluslararası Tam metin bildiriSpheres of Consensus in a Polarized Media System: The Case of Turkey in Catastrophic Coup Attempt
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı 10.11.2016-01.12.2017 , 10.000 EUROProjedeki Görev: Araştırmacı
Bilim İnsanları ve Vatandaşlar arasında Bilim İletişimi: Beklenen İstanbul Depremi Üzerine Bir Araştırma
-Tübitak 1001 Tamamlandı 01.02.2020-01.12.2022 , 340.806 TÜRK LİRASIProjedeki Görev: Araştırmacı
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2014-2015 | Pazarlama iletişiminde yeni yaklaşımlar | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Bitirme Projesi | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Reklam Atölyesi | Türkçe | 3 |
2014-2015 | MEDYA, KÜLTÜR VE TOPLUM | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Spor Odaklı Pazarlama İletişimi | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Reklam Analizi | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Halkla İlişkiler Kampanyaları | Türkçe | 3 |
2014-2015 | REKLAMCILIĞIN TEMELLERİ | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Bitirme Projesi | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Pazarlama İletişiminde Yeni Yaklaşımlar | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Reklam Atölyesi | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Reklamda Yaratıcılık | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Reklam Analizi | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Kurumsal İletişim Yönetimi | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Spor Odaklı Pazarlama İletişimi | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Marka Yönetimi | Türkçe | 3 |
2013-2014 | REKLAMCILIĞIN TEMELLERİ | Türkçe | 3 |
2013-2014 | MEDYA, KÜLTÜR VE TOPLUM | Türkçe | 3 |
2012-2013 | Bitirme Projesi | Türkçe | 3 |
2012-2013 | Pazarlama İletişiminde Yeni Yaklaşımlar | Türkçe | 3 |
2012-2013 | Reklamda Yaratıcılık | Türkçe | 3 |
2012-2013 | Advertising Analysis | İngilizce | 3 |
2012-2013 | Spor Odaklı Pazarlama İletişimi | Türkçe | 3 |
2012-2013 | Media, Culture & Society | İngilizce | 3 |
2012-2013 | REKLAMCILIĞIN TEMELLERİ | Türkçe | 3 |
2012-2013 | Foundations of Advertising | İngilizce | 3 |
2012-2013 | MEDYA, KÜLTÜR VE TOPLUM | Türkçe | 3 |
2011-2012 | Medya Planlama | Türkçe | 3 |
2011-2012 | Spor Odaklı Pazarlama İletişimi | Türkçe | 3 |
2011-2012 | Reklam Metni Yazarlığı | Türkçe | 3 |
2011-2012 | Reklamcılığın Temelleri | Türkçe | 3 |
2011-2012 | Foundations of Advertising | İngilizce | 3 |
2011-2012 | Halkla İlişkiler için Yazım Teknikleri | Türkçe | 3 |
2011-2012 | Reklam Atölyesi | Türkçe | 3 |
2011-2012 | Bitirme Projesi | Türkçe | 3 |
2011-2012 | Reklamda Yaratıcılık | Türkçe | 3 |
2011-2012 | Reklam Analizi | Türkçe | 3 |
2011-2012 | MEDYA, KÜLTÜR VE TOPLUM | Türkçe | 3 |
2010-2011 | HALKLA İLİŞKİLER İÇİN YAZIM TEKNİKLERİ | Türkçe | 3 |
2010-2011 | MESLEKİ SEMİNERLER I | Türkçe | 3 |
2010-2011 | YARATICILIK | Türkçe | 3 |
2010-2011 | REKLAM ANALİZİ | Türkçe | 3 |
2010-2011 | MEDYA, KÜLTÜR VE TOPLUM | Türkçe | 3 |
2010-2011 | MARKA VE İMAJ YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
2010-2011 | HALKLA İLİŞKİLERİN TEMELLERİ | Türkçe | 3 |
2009-2010 | MEDYA, KÜLTÜR VE TOPLUM | Türkçe | 3 |
2009-2010 | DAVRANIŞ BİLİMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2015-2016 | Marka İletişimi ve Stratejik Marka Yönetimi | Türkçe | 3 |
2015-2016 | İletişim Yönetimi | Türkçe | 5 |
2015-2016 | Pazarlama Stratejileri ve Pazarlamanın Yeniden Yapılandırılması | Türkçe | 9 |
2014-2015 | Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Gastronomi ve İletişim | Türkçe | 3 |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı | Üniversite |
---|---|---|---|
Mustafa | Gayrimenkul Sektöründe ESN Uygulamalarının CRM’e Etkisi | ||
2018 | MUSTAFA | Tüketicilerin alışveriş merkezi tercihlerinde AVM konseptlerinin önemi ve AVM'lerin evrimi | Bahçeşehir Üniversitesi |
2018 | PINAR | Sigorta sektöründe son dönem yenilikler | Bahçeşehir Üniversitesi |
2019 | GÖKÇE | Küreselleşmenin pazarlama stratejilerine etkisi: Deneyimsel pazarlama üzerine bir araştırma | Bahçeşehir Üniversitesi |
2019 | DİDEM | Deneyimsel pazarlamanın alışveriş merkezleri üzerindeki etkisine yönelik bir araştırma | Bahçeşehir Üniversitesi |
2019 | SEDA | B2b teknoloji şirketlerinde stratejik pazarlama yönetimi | Bahçeşehir Üniversitesi |
2019 | MERVE | E-TİCARETTE ALIŞVERİŞÇİ PAZARLAMA(SHOPPER MARKETİNG)UYGULAMALARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ARASINDAKİ İLİŞKİ | Bahçeşehir Üniversitesi |
2019 | NESLİHAN | Online alışveriş sitelerinin m-ticarete dönüşüm sürecine yönelik tüketici davranışları odaklı bir araştırma | Bahçeşehir Üniversitesi |
2020 | ANIL | Emerging marketing automation tools: Chatbot implementation in industry | Bahçeşehir Üniversitesi |
2020 | HOUDA | The construction of beauty: A cross-cultural analysis of representation of femininity in advertising | İstanbul Şehir Üniversitesi |
2020 | ELİF | Rearch of branded content concept for B2B electronics sector in Turkey | Bahçeşehir Üniversitesi |
2021 | KEMAL EKİN | The influence of covid-19 pandemic on consumer behavior: A research on e-commerce based on Maslow's hierarchy of needs | Bahçeşehir Üniversitesi |
2021 | AYBERK | Analysis of investment decision based on behavioral science: case of real estate investment in Turkey | Bahçeşehir Üniversitesi |
Türkiye Avrupa Birliği Derneği
Üye 2012
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
OKAN ÜNİVERSİTESİ
OKAN ÜNİVERSİTESİ
OKAN ÜNİVERSİTESİ
PRO İLETİŞİM DANIŞMANLIK HİZMETLERİ A.Ş.
Müşteri temsilcisi olarak ulusal ve uluslararası şirketlerin Türkiye’deki halkla ilişkiler çalışmaları sorumluluğu.
2007 DiğerAIDA HALKLA İLİŞKİLER ve YAYINCILIK
Halkla ilişkiler çalışmaları sorumluluğu
2005 Diğer