YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ REKLAM TASARIMI VE İLETİŞİMİ BÖLÜMÜ
İHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ
İNSANİ BİLİMLER VE EDEBİYAT FAKÜLTESİ AMERİKAN KÜLTÜRÜ VE EDEBİYATI BÖLÜMÜ AMERİKAN KÜLTÜRÜ VE EDEBİYATI PR. (İNGİLİZCE) (ÜCRETLİ)
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ HALKLA İLİŞKİLER ANABİLİM DALI
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ HALKLA İLİŞKİLER ANABİLİM DALI
Strategic Communication for Non-Profit Organisations: Challenges and Alternative Approaches
ÜLGER BİLLUR,ÜLGER GÜRDAL, Yayın Yeri: Vernon Press, Sayfa Sayısı: , ISBN:
2016 Bilimsel Kitapİletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri Görsel Metin Çözümleme
ÜLGER BİLLUR, Yayın Yeri: Ütopya, Sayfa Sayısı: , ISBN:
2012 Bilimsel KitapAğdaki Şüphe Bir Sosyal Medya Eleştirisi
ÜLGER GÜRDAL,ÜLGER BİLLUR, Yayın Yeri: Beta, Sayfa Sayısı: , ISBN:
2015 Bilimsel KitapPropaganda Algı İdeoloji ve Toplum İnşasına Dair İncelemeler
ÜLGER BİLLUR, Yayın Yeri: Beta, Sayfa Sayısı: , ISBN:
2015 Bilimsel KitapDigital Transformations in Turkey
ÜLGER BİLLUR, Yayın Yeri: Rowman and Littlefield, Sayfa Sayısı: , ISBN:
2015 Bilimsel KitapCommunication Ethics in a Connected World
HÜRMERİÇ PELİN,ÜLGER BİLLUR, Yayın Yeri: P. I. E. Peter Lang, Sayfa Sayısı: , ISBN:
2015 Bilimsel Kitapİşletmelerde İletişim ve Halkla İlişkiler The Big Business
ÜLGER BİLLUR, Yayın Yeri: Der Yayınları, Sayfa Sayısı: 340, ISBN: 975353313-6
2003 Ders KitabıYeditepe Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi
Ülger Billur, Sabuncuoğlu Burcu, Yayın Yeri: Yeditepe Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi, 2007
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün MakaleJournal of Marketing Communications
ÜLGER BİLLUR, Yayın Yeri: Journal of Marketing Communications, 2011
Uluslararası Hakemli AHCI Özgün Makale4 Uluslararası Sinop Bienali Kitabı
ÜLGER BİLLUR, Yayın Yeri: 4. Uluslararası Sinop Bienali Kitabı, 2014
Uluslararası Hakemsiz Özgün MakaleJournal of Food Products Marketing
ÜLGER BİLLUR, Yayın Yeri: Journal of Food Products Marketing, 2009
Uluslararası Hakemli AHCI Özgün MakalePİ
ÜLGER BİLLUR, Yayın Yeri: Pİ, 2012
Ulusal Hakemsiz Özgün MakaleJournal of Human Values
ÜLGER BİLLUR, Yayın Yeri: Journal of Human Values, 2005
Uluslararası Hakemli AHCI Özgün MakaleVerimlilik Dergisi
ÜLGER BİLLUR, Yayın Yeri: Verimlilik Dergisi, 2001
Ulusal Hakemsiz Özgün MakalePazarlama Dünyası
ÜLGER BİLLUR, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası, 2001
Ulusal Hakemsiz Özgün MakaleAnadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
ÜLGER BİLLUR, Yayın Yeri: Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2002
Ulusal Hakemli iletişim Özgün MakalePazarlama Dünyası
ÜLGER BİLLUR, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası, 2003
Ulusal Hakemsiz Özgün MakaleŞiddet, Dil ve İletişim
ÜLGER BİLLUR(03.04.2021), Yayın Yeri: Etiler Lions Kulübü Kadın İçin E-Zirve: Kadına Saygıya Evet,
Ulusal Tam metin bildiriYeni Nesil İletişim
ÜLGER BİLLUR(27.04.2018), Yayın Yeri: TÜHİD Anadolu Buluşmaları,
UlusalHalkla İlişkiler ve Sosyal Medya
ÜLGER BİLLUR(29.11.2017), Yayın Yeri: Geçmişten Geleceğe Halkla İlişkiler Sempozyumu,
UlusalEthics Statements of Public Relations Agencies in Turkey How Do Turkish PR Agencies Present Themselves on the Web
HÜRMERİÇ PELİN,ÜLGER BİLLUR(29.09.2014), Yayın Yeri: EUPRERA Annual Congress: Communication Ethics in a Connected World,
Uluslararası Özet bildiriThe Language of Competence in the Historical Discourse of Company Websites
ÜLGER BİLLUR,ÜLGER GÜRDAL(01.10.2015), Yayın Yeri: EUPRERA Annual Congress: The Management Game of Communication,
Uluslararası Özet bildiriA Comparison between Public Relations and Advertising Students’xx Perceptions of Communication Ethics
ÜLGER BİLLUR,ÜLGER GÜRDAL(29.09.2016), Yayın Yeri: EUPRERA Annual Congress: How Strategic Communication Shapes Value and Innovation in Society,
UluslararasıConstructing Organisational Identities on the Web A Case Study of the Presidency of Religious Affairs in Turkey
ÜLGER BİLLUR,ÜLGER GÜRDAL(01.12.2015), Yayın Yeri: ECREA Organisational and Strategic Communication Section: Strategic Communication for Non-Profit Organisations-Challenges and Alternative Approaches,
Uluslararası Özet bildiriEkonomi Turizm İlişkisi Bağlamında 2001 Şubat Krizinin Türk Turizm Sektörüne Etkileri ve Türkiye nin Turistik İmajının Bir Değerlendirmesi
Ülger. Billur, Ülger. Gürdal(), Yayın Yeri: 2. Ulusal Türkiye Turizmi Sempozyumu,
Ulusal Tam metin bildiriTo Go or Not to Go The Role of Mass Communication in Tourists Decision Process
Ülger Billur, Ülger Gürdal(), Yayın Yeri: Tourism and Photography: Still Visions-Changing Lives,
Uluslararası Tam metin bildiriAkhism as a Non Governmental Association Model in the History of the Turkish Nation and an Assessment of Today s Business Ethics A Relationship or a Contradiction
Ülger Billur, Ülger Gürdal(), Yayın Yeri: 11th Annual International Conference on Advances in Management,
Uluslararası Tam metin bildiriNükleer Gücü Tutundurma Çabalarının Kantçı Perspektifte İrdelenmesi Kuruluşların Vicdanı Olarak Halkla İlişkiler ve Nükleer Gücün Masumiyet Sorunu
ÜLGER BİLLUR(), Yayın Yeri: 1. Uluslararası Türkiye İş ve Meslek Ahlakı Kongresi,
Uluslararası Tam metin bildiriThe Painted Representation of the Ürgüp Region To What Extent Can TV Series Attract Tourists
ÜLGER BİLLUR(), Yayın Yeri: Tourism and Performance: Scripts, Stages, and Stories,
Uluslararası Tam metin bildiriMauss un Armağan Değişimi Kuramı ve Çift Yönlü Simetrik Halkla İlişkiler Halkla İlişkilerde Karşılıklı Fayda İlkesine Dair Bir Değerlendirme
ÜLGER BİLLUR(), Yayın Yeri: Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu,
Uluslararası Tam metin bildiriA Semiotic Approach to Marketing Sea Sand Sun Holidays in Turkey
ÜLGER BİLLUR(), Yayın Yeri: Resorting to the Coast: Tourism Heritage and Cultures of the Seaside,
Uluslararası Tam metin bildiriBurjuva Değerlerin İnşası ve Masallar La Fontaine Masallarındaki Burjuva Görünümler
ÜLGER BİLLUR(), Yayın Yeri: International Symposium on Language and Communication: Research Trends and Challenges,
Uluslararası Tam metin bildiriDönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2020-2021 | Mezuniyet Projesi | İngilizce | 3 |
2019-2020 | Mezuniyet Projesi | İngilizce | 3 |
2020-2021 | Pazarlamaya Giriş | İngilizce | 3 |
2020-2021 | Kültürel Çalışmalar | İngilizce | 3 |
2020-2021 | Pazarlama İlkeleri | İngilizce | 3 |
2019-2020 | Kültürel Çalışmalar | İngilizce | 3 |
2019-2020 | Pazarlama İlkeleri | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Pazarlama Yönlü Halkla İlişkiler | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Kurumsal İletişim Uygulamaları | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Pazarlama İlkeleri | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Mezuniyet Projesi 2 | İngilizce | 4 |
2013-2014 | Reklamcılıkta Kültürel Çalışmalar | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Pazarlama İlkeleri | İngilizce | 3 |
2012-2013 | Mezuniyet Projesi 2 | İngilizce | 4 |
2012-2013 | Reklamcılıkta Kültürel Çalışmalar | İngilizce | 3 |
2012-2013 | Pazarlama İlkeleri | İngilizce | 3 |
2011-2012 | Mezuniyet Projesi 2 | İngilizce | 4 |
2011-2012 | Kurumsal İletişim Uygulamaları | İngilizce | 3 |
2011-2012 | Kitle İletişime Giriş | İngilizce | 3 |
2011-2012 | Mezuniyet Projesi 2 | İngilizce | 4 |
2011-2012 | Reklamcılıkta Kültürel Çalışmalar | İngilizce | 3 |
2011-2012 | Pazarlama İlkeleri | İngilizce | 3 |
2011-2012 | Pazarlama İlkeleri | İngilizce | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2020-2021 | Tez | İngilizce | 3 |
2019-2020 | Tez | İngilizce | 3 |
2020-2021 | Seminer | İngilizce | 3 |
2019-2020 | Seminer | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Doktora Tez | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Doktora Tez | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Doktora Tez | İngilizce | 3 |
2012-2013 | Doktora Tez | İngilizce | 3 |
2012-2013 | Doktora Tez | İngilizce | 3 |
2011-2012 | Kütürel Çalışmalar ve Reklam | İngilizce | 3 |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı | Üniversite |
---|---|---|---|
2018 | AYHAN EMRE | The logic of the fetish in consumption society: Commodification in advertising images | Yeditepe Üniversitesi |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı | Üniversite |
---|---|---|---|
2016 | GÖZDE | The role of preschool children's food packaging design in the communication process | Yeditepe Üniversitesi |
2018 | GÜL | Reading the media over Bourdieu's critical sociological perspective: "Seda Sayan the Sultan of mornings" television program | Yeditepe Üniversitesi |
2024 | BERNA | The reconstruction of the national identity in media: The example of Doctor Who TV serial | Yeditepe Üniversitesi |
2024 | HANDAN | The communication dimension of art: Reflections of curatorship in Turkey | Yeditepe Üniversitesi |
2024 | EBRU | Artificial intelligence's reproduction of big data-based race and ethnicity discrimination: An evaluation via Google search engine | Yeditepe Üniversitesi |
2021 | NEVRİYE | The role of global advertising networks in media planning: An assessment of international media agencies in Turkey | Yeditepe Üniversitesi |
2025 | HANDE | THE ROLE OF PRODUCT PLACEMENT IN TURKISH TV AND DIGITAL PLATFORM SERIALS WITHIN THE PERSPECTIVE OF CUSTOMER-BASED BRAND EQUITY | Yeditepe Üniversitesi |
Avrupa Kültür Derneği
Üye 2004
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
Trakya Üniversitesi
1994 DiğerCitibank NA
İhracat Kredileri alanı
1992 Diğer