YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İNGİLİZCE) (TAM BURSLU)
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İNGİLİZCE) (TAM BURSLU)
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İNGİLİZCE) (TAM BURSLU)
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Tez adı: Yansıtıcı düşünme etkinlikleri ile desteklenmiş web tabanlı öğrenme ortamlarının problem çözme üzerine etkisi
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Tez adı: Eğitsel arayüz ajanı ile desteklenmiş eğitim yazılımının ve cinsiyetin başarı üzerindeki etkisi
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ PR.
Eğitim Teknolojisi Okumaları
KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA,DİKER ÇOŞKUN YELKİN, Yayın Yeri: TOJET, Sayfa Sayısı: 932, ISBN: 978-605-4735-94-5
2017 Bilimsel KitapSosyal Bilgiler Öğretiminde Teknolojinin Kullanımı: Uzaktan Eğitim İçin Alternatifler
KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA, Yayın Yeri: Yeni İnsan Yayınevi, Sayfa Sayısı: 216, ISBN: 978-605-7764-42-3
2020 Bilimsel KitapBilişim Teknolojileri: Kuramsal Yaklaşımlar ve Uygulamalar
KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA,Birdal Eda, Yayın Yeri: NOBEL, Sayfa Sayısı: 360, ISBN: 978-605-033-237-7
2020 Ders KitabıMatematik Eğitiminde Yenilikçi Teknolojiler
KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA, İSTANBULLU ASLIHAN, Yayın Yeri: Nobel Akademik Yayıncılık, Sayfa Sayısı: 376, ISBN: 978-625-439-900-8
2021 Bilimsel KitapEğitim Teknolojileri Okumaları
KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA,BAYAZIT ALPER, Yayın Yeri: Salmat Basım Yayıncılık, Sayfa Sayısı: , ISBN: 978-605-318-448-5
2016 Bilimsel KitapÖğretmen ve Öğretmen Adayları için Bilgisayara Giriş
AKKOYUNLU BUKET,KIZILKAYA GONCA, Yayın Yeri: Kriter, Sayfa Sayısı: 261, ISBN: 9786055863234
2009 Ders KitabıEncyclopedia of Distance Learning Vol 2
AŞKAR PETEK,DÖNMEZ OKTAY,KIZILKAYA GONCA,VOLKAN ÇEVİK,GÜLTEKİN KEREM, Yayın Yeri: Idea-Group Reference, Sayfa Sayısı: 2381, ISBN: 9781605661988
2005 Bilimsel KitapEğitim Teknolojileri Okumaları
ARKÜN KOCADERE SELAY,KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA, Yayın Yeri: Ayrıntı Basım Yayın ve Matbaacılık, Sayfa Sayısı: , ISBN: 978-605-318-126-2
2015 Bilimsel KitapYABANCI DİL DİNLEME STİLİ ÖLÇEĞİNİN (FL-LSS) GELİŞTİRİLMESİ
GENÇ HÜMEYRA, KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA, Yayın Yeri: international journal of Turkish academic studies, 2023
Uluslararası Hakemli EBSCO Özgün MakaleThe effect of an embedded pedagogical agent on the students' science achievement
KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA,AŞKAR PETEK, Yayın Yeri: INTERACTIVE TECHNOLOGY AND SMART EDUCATION, 2008
Uluslararası Hakemli ESCI Özgün MakaleThe effects of computer games on primary school students achievement and motivation in geography learning
TÜZÜN HAKAN,YILMAZ SOYLU MERYEM,KARAKUŞ TÜRKAN,YAVUZ İNAL,KIZILKAYA GONCA, Yayın Yeri: Computers & Education, 2009
Uluslararası Hakemli SCI-Expanded Özgün MakaleÇevrimiçi öğrenme ortamlarında tartışma tahtasının kullanımında öğretmenin rolü
KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA,USLUEL YASEMİN, Yayın Yeri: The Journal of Academic Social Science Studies, 2013
Uluslararası Hakemli SOBİAD (Sosyal Bilimler Atıf Dizini), EBSCO, MLA, ASOS,TEİ(Türk Eğitim İndeksi),ARASTIRMAX,Akademik Dizin (Akademik Türk Dergileri İndeksi),Journal Seek,Research Bible,İSAM,Index Copernicus,Mendeley,Open Academic Journals Index,DRJI,CiteFactor,Scientific Indexing Services,Akademic Keys,ASI (Advanced Science Index),Sjournals Index Özgün MakaleEğitim yazılımlarında eğitsel yardımcı kullanımı Eğitsel ara yüz ajanı
KIZILKAYA GONCA,AŞKAR PETEK, Yayın Yeri: Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education, 2006
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakaleE Book versus Printed Materials Preferences of University Students
KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA,ESRA SAÇICI,KEREM TORUN, Yayın Yeri: Contemporary Educational Technology, 2013
Uluslararası Hakemli Education Full Text (H.W. Wilson) Database Covarage List Özgün MakaleProblem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerisi Ölçeğinin Geliştirilmesi
KIZILKAYA GONCA,AŞKAR PETEK, Yayın Yeri: EĞİTİM VE BİLİM, 2009
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakaleBilgisayar öğretmen adaylarının bilişim alanıyla ilgili okuryazarlık kavramlarına yönelik görüşleri
DİKER ÇOŞKUN YELKİN,KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA,SEÇKİN HÜMSET, Yayın Yeri: İnternational Journal of Human Sciences, 2013
Uluslararası Hakemli EBSCO, TÜBİTAK ULAKBİM Keşif Arama Motoru, TÜBİTAK Ulusal Toplu Katalog (TO-KAT) Özgün MakaleThe Effect of Educational Software DENIS and Games on Vocabulary Learning Strategies and Achievement
KOCAMAN ORHAN,KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA, Yayın Yeri: TED EĞİTİM VE BİLİM, 2014
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakaleÖğretmenlerin Akademik Erteleme Davranışı İle Teknoloji Kullanım Özellikleri Arasındaki İlişki
KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA,DİKER ÇOŞKUN YELKİN, Yayın Yeri: Journal of Turkish Studies, 2012
Uluslararası Hakemli ULAKBİM Özgün MakaleHow Mobile Devices Affect Students According To Teachers Beliefs
KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA, Yayın Yeri: Journal of International Education Research, 2015
Uluslararası Hakemli ERIC Özgün MakaleDeveloping a Scale for Vocabulary Learning Strategies in Foreign Languages
KOCAMAN ORHAN,KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA, Yayın Yeri: TED EĞİTİM VE BİLİM, 2014
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakaleÇocuklarda dijital bağımlılık ve mobil cihaz kullanımı
KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA(08.10.2014), Yayın Yeri: TRT Radyo - Evin Neşesi Programı,
Ulusal Davetli konuşmacıAvrupa Dijital Yeterlikler Çerçevesi Türkiye Örneği
DİKER ÇOŞKUN YELKİN,KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA(08.06.2015), Yayın Yeri: International Eurasian Educational Research Congress,
Uluslararası Özet bildiriOBEB OKEK konularındaki kavram yanılgılarının giderilmesine yönelik Web tabanlı tasarım örneği
FATİH GÜRSUL,KIZILKAYA GONCA(24.11.2004), Yayın Yeri: International Educational Technology Conference (IETC, 2004),
Uluslararası Tam metin bildiriYükseköğretimde Öğrenme Yönetim Sistemleri Kurumsal Dönüşüm İhtiyacı
KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA(04.10.2012), Yayın Yeri: 6th International Computer and Instructional Technologies symposium (ICITS'12),
Uluslararası Tam metin bildiriEntelektüel Deneyim Ölçeği nin Türkçeye Uyarlama Çalışması
DİKER ÇOŞKUN YELKİN,KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA(04.09.2014), Yayın Yeri: 23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı,
Ulusal Özet bildiriThe effects of computer games on primary school students achievement and motivation in geography learning
TÜZÜN HAKAN,YILMAZ SOYLU MERYEM,KARAKUŞ TÜRKAN,YAVUZ İNAL,KIZILKAYA GONCA(26.03.2006), Yayın Yeri: Annual Meeting of the American Educational Research Association,
Uluslararası Sözlü BildiriUniversity Students in a Non Linear Environment Need Non Linear Higher Education System
KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA,KUŞBEYZİ AYBAR İLKNUR,OLGUN BURAK(11.06.2013), Yayın Yeri: The 6th Chaotic Modeling and Simulation International Conference,
Uluslararası Sözlü BildiriEvaluating Bologna Information Packages in Terms of Digital University Concept
DİKER ÇOŞKUN YELKİN,KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA(24.10.2013), Yayın Yeri: The Open and Flexible Higher Education Conferance (EADTU),
Uluslararası Sözlü BildiriEnabling Pre Service Teachers to Integrate Technology by Using Peer E Mentoring
KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA,ARKÜN KOCADERE SELAY(29.10.2014), Yayın Yeri: International Society for Educational Research World Conference,
Uluslararası Sözlü BildiriYükseköğretimde Akran Öğrenme İçin Bir Yöntem Olarak E Mentörlük
KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA(14.04.2014), Yayın Yeri: International Conference on New Trends in Educational Technology INTET’14,
Uluslararası Sözlü BildiriEyvah öğrenciler küçüldü Üniversite örgencilerinin çok kullanıcılı sanal bir bilgisayar ortamında bilgisayar okuryazarlığı eğitimi alması
TÜZÜN HAKAN,YILMAZ SOYLU MERYEM,KARAKUŞ TÜRKAN,YAVUZ İNAL,KIZILKAYA GONCA(07.09.2006), Yayın Yeri: VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresinde düzenlenen mini sempozyum,
Ulusal Özet bildiriBilgisayar oyunlarının öğrencilerin öğrenme ve motivasyonuna olan etkileri
TÜZÜN HAKAN,YILMAZ SOYLU MERYEM,KARAKUŞ TÜRKAN,YAVUZ İNAL,KIZILKAYA GONCA(09.02.2006), Yayın Yeri: Akademik Bilişim 2006,
Ulusal Özet bildiriEffects of programming course on middle school students reflective thinking skills towards problem solving
Olgun Burak,KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA,GÜLSEÇEN SEVİNÇ(22.09.2014), Yayın Yeri: 7th International Conference on Informatics in Schools: Situation, Evolution and Perspectives,
Uluslararası Özet bildiriScale of Teachers Beliefs on the Effect of the Use of Mobile Devices on Students
DİKER ÇOŞKUN YELKİN,KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA(10.12.2013), Yayın Yeri: 4th International Conference on New Horizons in Education,
Uluslararası Tam metin bildiriWeb tabanlı öğrenme ortamlarında etkileşim
KIZILKAYA GONCA,USLUEL YASEMİN(06.05.2008), Yayın Yeri: International Educational Technology Conference (IETC, 2008),
Uluslararası Tam metin bildiriÖğretmenlerin mesleki gelişimi için BİT entegrasyonunun sürdürülebilirliğinin sağlanması
KIZILKAYA GONCA,USLUEL YASEMİN(12.05.2007), Yayın Yeri: Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu,
Uluslararası Tam metin bildiriÖğrenme etkinlik yönetim sistemi LAMS ve Türkçeye çeviri çalışması
KIZILKAYA GONCA,AŞKAR PETEK(06.05.2009), Yayın Yeri: International Educational Technology Conference (IECT, 2009),
Uluslararası Tam metin bildiriRestructuring e learning with ontologies
KIZILKAYA GONCA,DİKBAŞ TORUN EMEL,AŞKAR PETEK(26.08.2007), Yayın Yeri: Fifth International Conference on Computational Science and Appliccations,
Uluslararası Tam metin bildiriWeb tabanlı öğrenmede öğrenci memnuniyetinin katılım kararına etkisi
KIZILKAYA GONCA,AŞKAR PETEK(26.04.2010), Yayın Yeri: International Educational Technology Conference,
Uluslararası Tam metin bildiriÖğrenme Yönetim Sistemleri ile Entegre Edilebilir Yapay Zeka Destekli Kişiselleştirilmiş Dijital Asistan (i-Mentor)
TÜBİTAK PROJESİ Devam Ediyor 01.01.2024- , 2.500.000 TÜRK LİRASIProjedeki Görev: Araştırmacı
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliliklerinin Geliştirilmesine Yönelik Eğitim Uygulamaları
TÜBİTAK PROJESİ Devam Ediyor 01.06.2018-01.12.2018Projedeki Görev: Proje İzleyiciliği
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliliklerinin Geliştirilmesine Yönelik Eğitim Uygulamaları
TÜBİTAK PROJESİ Devam Ediyor 01.06.2018-01.12.2018Projedeki Görev: Proje İzleyiciliği
Üniversitenin Kalite Güvence Sistemini Kapsayan Anketlerin Geliştirilmesi, Elektronik Uygulama Ortamının ve Değerlendirme Süreçlerinin Tasarlanması
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı 01.10.2019-22.11.2022Projedeki Görev: Yürütücü
Yansıtıcı düşünme etkinlikleri ile desteklenmiş web tabanlı öğrenme ortamlarının problem çözme üzerine etkisi
TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı , 16400 TÜRK LİRASIProjedeki Görev: Bursiyer
H Ü Eğitim Fakültesi Dergisinin İndekslenmesi ve Elektronik Ortama Aktarılması
DİĞER Tamamlandı , 0Projedeki Görev: Araştırmacı
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2019-2020 | Eğirimde Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2019-2020 | GRAPHİCS AND VİSUALİZATİON İN EDUCATİON | İngilizce | 4 |
2019-2020 | INFORMATİON TECHNOLOGİES İN EDUCATİON 2 | İngilizce | 4 |
2019-2020 | INFORMATİON TECHNOLOGİES İN EDUCATİON 1 | İngilizce | 4 |
2019-2020 | TEACHİNG METHODS İN COMPUTER EDUCATİON 2 | İngilizce | 4 |
2019-2020 | TEACHİNG METHODS İN COMPUTER EDUCATİON 1 | İngilizce | 4 |
2019-2020 | SCHOOL EXPERİENCE İN COMPUTER EDUCATİON I | İngilizce | 4 |
2019-2020 | PRACTİCE TEACHİNG İN COMPUTER EDUCATİON | İngilizce | 4 |
2019-2020 | MULTİMEDİA DESİGN AND DEVELOPMENT | İngilizce | 4 |
2018-2019 | Öğreteim Teknolojilerinin Temelleri | İngilizce | 2 |
2018-2019 | TEACHİNG METHODS İN COMPUTER EDUCATİON 1 | İngilizce | 4 |
2018-2019 | SCHOOL EXPERİENCE İN COMPUTER EDUCATİON I | İngilizce | 4 |
2018-2019 | MATERİAL DEVELOPMENT İN EDUCATİON | İngilizce | 4 |
2018-2019 | INFORMATİON TECHNOLOGİES İN EDUCATİON I | İngilizce | 4 |
2017-2018 | TEACHİNG METHODS İN COMPUTER EDUCATİON 1 | İngilizce | 4 |
2017-2018 | SCHOOL EXPERİENCE İN COMPUTER EDUCATİON I | İngilizce | 4 |
2017-2018 | MATERİAL DEVELOPMENT İN EDUCATİON | İngilizce | 4 |
2017-2018 | INFORMATİON TECHNOLOGİES İN EDUCATİON I | İngilizce | 4 |
2016-2017 | Material Development in Education | İngilizce | 4 |
2016-2017 | INFORMATION TECHNOLOGIES İN EDUCATION 2 | İngilizce | 4 |
2016-2017 | INFORMATİON TECHNOLOGİES İN EDUCATİON 1 | İngilizce | 4 |
2016-2017 | PRACTİCE TEACHİNG İN COMPUTER EDUCATİON | İngilizce | 5 |
2016-2017 | TEACHİNG METHODS İN COMPUTER EDUCATİON 1 | İngilizce | 4 |
2016-2017 | TEACHİNG METHODS İN COMPUTER EDUCATİON 2 | İngilizce | 4 |
2016-2017 | MULTİMEDİA DESİGN AND DEVELOPMENT | İngilizce | 4 |
2015-2016 | Data Mining and Social Network Analysis | İngilizce | 3 |
2015-2016 | Multimedia Design and Development | İngilizce | 4 |
2015-2016 | School Experience in Computer Education I | İngilizce | 3 |
2015-2016 | Information Technologies in Education I | İngilizce | 4 |
2015-2016 | Teaching Methods in Computer Education 1 | İngilizce | 4 |
2014-2015 | Fundamentals of Computer Assisted Instruction | İngilizce | 3 |
2014-2015 | Practice Teaching in Computer Education | İngilizce | 4 |
2014-2015 | School Experience in Computer Education II | İngilizce | 3 |
2014-2015 | Information Technologies in Education II | İngilizce | 4 |
2014-2015 | Information Technologies in Education I | İngilizce | 4 |
2014-2015 | Teaching Methods in Computer Education 2 | İngilizce | 3 |
2014-2015 | Teaching Methods in Computer Education 1 | İngilizce | 3 |
2014-2015 | Instructional Materials in Education | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Practice Teaching in Computer Education | İngilizce | 4 |
2013-2014 | Content and Learning Management Systems | İngilizce | 3 |
2013-2014 | School Experience in Computer Education II | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Information Technologies in Education II | İngilizce | 4 |
2013-2014 | Information Technologies in Education I | İngilizce | 4 |
2013-2014 | Teaching Methods in Computer Education 2 | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Teaching Methods in Computer Education 1 | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Instructional Materials in Education | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Practice Teaching in Computer Education | İngilizce | 4 |
2013-2014 | Content and Learning Management Systems | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Design & Development of Educational Software | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Teaching Methods in Computer Education I | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Principles of Distance Education | İngilizce | 3 |
2012-2013 | Basic Computer Using Skills I | İngilizce | 3 |
2012-2013 | Graphics and Visualization in Education | İngilizce | 3 |
2012-2013 | School Experience in Computer Education II | İngilizce | 3 |
2012-2013 | Information Technologies in Education II | İngilizce | 4 |
2012-2013 | Information Technologies in Education I | İngilizce | 4 |
2011-2012 | Fundamentals of Computer Assisted Instruction | İngilizce | 3 |
2011-2012 | Content and Learning Management Systems | İngilizce | 3 |
2011-2012 | Project Development in Computer Education | İngilizce | 3 |
2011-2012 | School Experience in Computer Education II | İngilizce | 3 |
2011-2012 | Information Technologies in Education II | İngilizce | 4 |
2011-2012 | Information Technologies in Education I | İngilizce | 4 |
2011-2012 | Teaching Methods in Computer Education 2 | İngilizce | 3 |
2011-2012 | Teaching Methods in Computer Education 1 | İngilizce | 3 |
2011-2012 | Instructional Materials in Education | İngilizce | 3 |
2010-2011 | Eğitimde Grafik ve Canlandırma (kurum dışı- Yıldız Teknik Ün.-BÖTE) | Türkçe | 3 |
2010-2011 | School Experience in Computer Education I | İngilizce | 3 |
2010-2011 | Information Technologies in Education II | İngilizce | 4 |
2010-2011 | Information Technologies in Education I | İngilizce | 4 |
2010-2011 | Principles of Distance Education | İngilizce | 3 |
2010-2011 | Instructional Materials in Education | İngilizce | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2019-2020 | RESEARCH METHODS AND TECHNİQUES İN EDUCATİON | İngilizce | 3 |
2018-2019 | THESİS | İngilizce | 1 |
2018-2019 | COMPUTER AND SOCİAL MEDİA LİTERACY | İngilizce | 3 |
2018-2019 | Research Methods and Techniques in Education | İngilizce | 3 |
2016-2017 | THESİS | İngilizce | 1 |
2016-2017 | COMPUTER AND SOCİAL MEDİA LİTERACY | İngilizce | 3 |
2016-2017 | Communication Theories and Media Education | İngilizce | 3 |
2015-2016 | Computer and Social Media Literacy | İngilizce | 3 |
2014-2015 | E-learning Design and Development | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Tez | Türkçe | 1 |
2013-2014 | Thesis | İngilizce | 1 |
2013-2014 | Distance Education | İngilizce | 3 |
2013-2014 | E-öğrenme Tasarlama ve Geliştirme | Türkçe | 3 |
2012-2013 | Öğretmenlik Uygulaması (Pedagojik Formasyon) | Türkçe | 5 |
2012-2013 | Özel Öğretim Yöntemleri (Pedagojik Formasyon) | Türkçe | 4 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2014-2015 | Thesis | İngilizce | 1 |
2013-2014 | Thesis | İngilizce | 1 |
2012-2013 | Thesis | İngilizce | 1 |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı | Üniversite |
---|---|---|---|
2014 | İKBAL | The investigation of the effects of received total in-service training on overall job satisfaction and organizational commitment of employees in the it sector | Yeditepe Üniversitesi |
2014 | KADİR BURAK | Programlamanın ortaokul öğrencilerinin düşünme stilleri üzerine etkisi | İstanbul Üniversitesi |
2018 | DİDEM DAMLA | The relationship between five factor personality traits and nomophobia levels among university students | Yeditepe Üniversitesi |
2018 | KADER | Investigation of university students' new media literacy levels | Yeditepe Üniversitesi |
2019 | KÜBRA | Developing 9th grade students' digital competencies as apart of statistics lesson | Yeditepe Üniversitesi |
2019 | DUYGU | Investigation of the relationship between social media users' social anxiety and communication competencies of high school students | Yeditepe Üniversitesi |
2021 | BURCU | The examination of emotional intelligence among middle school students in terms of parental attitudes | Yeditepe Üniversitesi |
2021 | MUSTAFA UĞURCAN | The effects of face-to-face and blended learning environments in coding training on students' computational thinking skills | Yeditepe Üniversitesi |
2021 | AYTAÇ | The effects of students' attitudes towards digital technology on English vocabulary learning via mobile devices | Yeditepe Üniversitesi |
2021 | GİZEM | Investigation of COVID-19 anxiety and social media addiction in adults in terms of socio demographic characteristics | Yeditepe Üniversitesi |
2021 | DAMLA | The effect of video feedback tools on academic writing skills in blended learning at English preparatory schools in Turkish universities | Yeditepe Üniversitesi |
2021 | GÖKSU | Analysis of the relationship between the communication skills of university students and the new media literacy skills | Yeditepe Üniversitesi |
2021 | ARZU | Examination of school counselors' opinions on cyberbullying cases at schools | Yeditepe Üniversitesi |
2022 | EDA | Üniversite öğrencilerinin e-öğrenme stilleri ile teknoloji bağımlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi | Yeditepe Üniversitesi |
2022 | ÖZGÜL | Examination of the relationship between high school students' strategies to cope with cyberbullying and the levels of nomophobia | Yeditepe Üniversitesi |
2023 | MARZİEH | Exploring students' attitudes toward motivation, satisfaction, and perceived learning outcomes using online feedback in writing argumentative essay | Yeditepe Üniversitesi |
2023 | ÇAĞAN | Examining the relationship between systems thinking and environmental perception | Yeditepe Üniversitesi |
2023 | ÖZGE | Examining the relationship between digital media literacy and sensitivity to cyberbullying of university students | Yeditepe Üniversitesi |
2023 | ÖZGE | Investigation of the effects of the pandemic on teachers according to online teacher's role and qualifications | Yeditepe Üniversitesi |
2024 | GONCA | Investigation of the learning agility of private sector employees in terms of different variables | Yeditepe Üniversitesi |
2024 | CEREN | Hazırlık okulu okutmanlarının Web 2.0 araçlarını kullanmaya yönelik algılarının incelenmesi | Yeditepe Üniversitesi |
2024 | MELİKE | EXAMINING THE RELATIONSHIP BETWEEN ACADEMIC ACHIEVEMENT OF UNIVERSITY STUDENTS' AND VIDEO LOG DATA IN COURSES DELIVERED THROUGH DISTANCE EDUCATION | Yeditepe Üniversitesi |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı | Üniversite |
---|---|---|---|
2015 | ORHAN | Effects of computer assisted vocabulary instruction on vocabulary learning and vocabulary learning strategies | Yeditepe Üniversitesi |
2017 | HÜMEYRA | The impact of context and content visuals in multi-modal input on efl academic listening comprehension | Yeditepe Üniversitesi |
2023 | GÖRKEM | The effect of technology enhanced problem-centered curriculum on language learners' oral communication skills in higher education | Yeditepe Üniversitesi |
Eğitim Araştırmaları Ödüllü
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
TÜRKİYE
Bilişim Teknolojileri Eğitimcileri Derneği
Üye 2014
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
Sincan Koç İlköğretim okulu
öğretmen
2003 Diğer