Skip to main content

Prof. Yelkin Diker Coşkun

Yelkin Diker Coskun

Prof.

Yelkin Diker Coşkun

ydiker@yeditepe.edu.tr

Faculty of Education

Department
  • Doctoral Program in Curriculum and Instruction
  • Master's Program in Curriculum and Instruction
Academic Duties
  • 2022
    PROFESÖR

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ

  • 2014
    DOÇENT

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI

  • 2010
    YARDIMCI DOÇENT

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI

Education Information
  • 2004-2009
    Doktora

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI

    Tez adı: Üniversite öğrencilerinin yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi

  • 2001-2004
    Yüksek Lisans

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI

    Tez adı: Disiplinlerarası öğretim yaklaşımına ilişkin durum çalışması

  • 1997-2000
    Lisans

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI

Books
  • Cumhuriyetin İlk Yüzyılında Eğitim.

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN, Yayın Yeri: Yeditepe Üniversitesi Yayınları, Sayfa Sayısı: 100, ISBN: 978-975-307-154-3

    2024 Bilimsel Kitap
  • Eğitim Teknolojisi Okumaları

    KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA,DİKER ÇOŞKUN YELKİN, Yayın Yeri: TOJET, Sayfa Sayısı: 932, ISBN: 978-605-4735-94-5

    2017 Bilimsel Kitap
  • Eğitim Teknolojileri Okumaları

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN, KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA, Yayın Yeri: PEGEM, Sayfa Sayısı: 722, ISBN: ISBN: 9786052415108

    2018 Bilimsel Kitap
  • Eğitim Teknolojileri Okumaları

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN, Yayın Yeri: PEGEM, Sayfa Sayısı: 768, ISBN: 978-625-8044-24-9

    2021 Bilimsel Kitap
  • Eleştirel Düşün: Öğren Sorgula Üret

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN, KIRIKKANAT BERKE, BAYAZIT ALPER, PELVANOĞLU EMRAH, KUNDURACI AYSUN, DEMİRBULAK DİLARA, DOĞAN OĞUZHAN, Yayın Yeri: Yeditepe Üniversitesi Yayınevi, Sayfa Sayısı: 133, ISBN: 978-975-307-074-4

    2018 Bilimsel Kitap
  • Eğitimciler Ve Ebeveynler İçin Kriz Zamanlarında Eğitim

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN, KÖRÜK SERDAR, KIRIKKANAT BERKE, GARİPAĞAOĞLU BURÇAK ÇAĞLA, DULUN ÖYKÜ, Yayın Yeri: Eğitim, Sayfa Sayısı: 200, ISBN: Eğitimciler Ve Ebeveynler İçin Kriz Zamanlarında Eğitim

    2022 Bilimsel Kitap
  • Turkey and Turkish Studies Special edition (ATINER)

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN, Yayın Yeri: ATINER-Athens Institute for Education and Research, Sayfa Sayısı: 190, ISBN: ISBN: 978-960-598-243-0

    2019 Bilimsel Kitap
Articles
  • An experimental study of metacognitive reading strategies do authentic intellectual reading materials work

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN, Yayın Yeri: International Journal of Teaching and Case Studies, 2015

    Uluslararası Hakemli British Education Index Özgün Makale
  • Promoting Digital Change in Higher Education Evaluating The Curriculum Digitalisation

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN, Yayın Yeri: Journal of International Education Research (JIER)., 2015

    Uluslararası Hakemli ERIC Özgün Makale
  • TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİ AÇISINDAN ÖĞRETİM PROGRAMLARININ İNCELENMESİ

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN, Karakuş Emel, Sezgin Esra, Yayın Yeri: İstanbul Üniversitesi Kadın Araştırmaları Dergisi, 2018

    Ulusal Hakemli Ulakbim Özgün Makale
  • Okul Psikolojik Danışmanlarının Sürekli Eğitim İhtiyaçlarının Belirlenmesi.

    KÖSE ŞİRİN AYŞEN, DİKER ÇOŞKUN YELKİN, Yayın Yeri: Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi., 2021

    Uluslararası Hakemli Ulakbim Özgün Makale
  • Are academic procrastination behaviours of engineering students related to their mindfulness levels?

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN,ERGİN ATİLLA, Yayın Yeri: International Journal of Educational Researchers, 2019

    Uluslararası Hakemli EBSCO Host Education Indexes Özgün Makale
  • Examination of the relationship between engineering faculty students’ academic procrastination behaviors and problem solving skills.

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN,ERGİN ATİLLA, Yayın Yeri: The Journal of International Education Science, 2021

    Uluslararası Hakemli ISSN: 2149-0848 Özgün Makale
  • Views of academicians on design thinking skills in different disciplines in higher education

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN,ERGİN ATİLLA, Yayın Yeri: Journal of Educational Theory and Practice Research, 2022

    Uluslararası Hakemli EBSCO Host Education Indexes Özgün Makale
  • LIFELONG LEARNING TENDENCIES OF UNIVERSITY STUDENTS

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN,DEMİREL MELEK, Yayın Yeri: HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITYJOURNAL OF EDUCATION, 2012

    Ulusal Hakemli SSCI Özgün Makale
  • Determining the Relationship between High School Students' Critical Thinking Dispositions and Reflective Thinking Skills

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN, ERGİN ATİLLA, Sezgin Esra, Yayın Yeri: Educational Research Association The International Journal of Educational Researchers, 2020

    Uluslararası Hakemli Ebsco Özgün Makale
  • Öğretmenlerin Problem Çözme Yeterlik Algıları ve Yeni Yaklaşımları Uygulamada Yaşadıkları Problemler

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN,ÖZTUNA KAPLAN AYSUN, Yayın Yeri: Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2011

    Ulusal Hakemli ULAKBIM Özgün Makale
  • Öğretmenlerin akademik erteleme davranışı ile teknoloji kullanımı arasındaki ilişki

    KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA,DİKER ÇOŞKUN YELKİN, Yayın Yeri: Turkish Studies, 2012

    Ulusal Hakemli ULAKBIM Özgün Makale
  • Türkçe Ders Kitaplarının PISA Sınavı Okuma Ölçütleri Açısından İncelenmesi

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN, Yayın Yeri: Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2013

    Ulusal Hakemli Ulakbim Özgün Makale
  • Bilgisayar Öğretmen Adaylarının Bilişim Alanıyla İlgili Okuryazarlık Kavramlarına Yönelik Görüşleri

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN,KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA,SEÇKİN HÜMSET, Yayın Yeri: International Journal of Human Sciences, 2013

    Ulusal Hakemli EBSCO Özgün Makale
  • Proje Tabanlı Öğretim Uygulamalarında Karşılaşılan Güçlükler ve Çözüm Önerilerine Yönelik Bir Eylem Araştırması

    ÖZTUNA KAPLAN AYSUN,DİKER ÇOŞKUN YELKİN, Yayın Yeri: Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2012

    Ulusal Hakemli ULAKBIM Özgün Makale
Presentations
  • Pre-service Teachers' Need for Cognition

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN(07.02.2012), Yayın Yeri: 3rd. International Conference on New Horizons in Education - INTE,

    Ulusal Tam metin bildiri
  • Lifelong Learning Tendency Scale The Study Of Validity And Reliability

    Diker Coşkun. Yelkin, Demirel. Melek(10.02.2010), Yayın Yeri: World Conference on Educational Sciences-Procedia Social and Behavioral Sciences,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • A study on the assesment of undergraduate students learning preference

    DEMİREL MELEK,DİKER ÇOŞKUN YELKİN(10.02.2010), Yayın Yeri: World Conference on Educational Sciences. Procedia- Social and Behavioral Sciences.,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Scale of Teachers Beliefs on the Effect of the Use of Mobile Devices on Students

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN,KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA(10.10.2013), Yayın Yeri: 4th International Conference on New Horizons in Education. Procedia Social and Behavioral Sciences,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Classroom teachers styles of using and development materials of inclusive education

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN,TOSUN ÜLKÜ,AKGÜL ESRA(28.02.2009), Yayın Yeri: 4th World Conference on Psychology, Counseling and Guidance. Procedia Social and Behavioral Sciences,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Pre service Teachers Need for Cognition

    Garipağaoğlu. Çağla, Kılıç. Hülya, Diker Coşkun. Yelkin(05.10.2012), Yayın Yeri: 3rd. International Conference on New Horizons in Education - INTE 2012. Procedia Social and Behavioral Sciences,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Üniversite Öğrencilerinin Meraklılık Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

    DEMİREL MELEK,DİKER ÇOŞKUN YELKİN(01.10.2009), Yayın Yeri: 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı,,

    Ulusal Özet bildiri
  • Yükseköğretimde Yaşam Boyu Öğrenme

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN,DEMİREL MELEK(27.10.2011), Yayın Yeri: Uluslar arası YükseköğretimKongresi: Yeni Yönelişler ve Sorunlar (UYK-2011) (International Higher Education Congress: NewTrends and Issues Proceedings Book),

    Uluslararası Özet bildiri
  • Zayıfları İkinci Dönem Düzeltmenin Yolları

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN(19.10.2012), Yayın Yeri: Hürriyet Gazetesi, İnsan Kaynakları Eki,

    Ulusal Özet bildiri
  • Çağdaş Üniversite Modeli

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN(07.07.2012), Yayın Yeri: CNN Türk,

    Ulusal Davetli konuşmacı
  • Farklı Gelişen Çocuklarda Öğrenme Süreci

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN(20.08.2014), Yayın Yeri: TRT Radyo 1 Evin Neşesi Programı,

    Ulusal Davetli konuşmacı
  • Çocuklarda öğrenme süreci ve ailelerin bu süreçte izleyecekleri yollar

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN(14.10.2014), Yayın Yeri: TRT Radyo- Evin Neşesi Programı,

    Ulusal Davetli konuşmacı
  • Prospective Teachers Opinions About Improving Intellectual Skills in Digital Age

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN(27.06.2013), Yayın Yeri: WASET International Conferance on Higher Education,

    Uluslararası Özet bildiri
  • İlköğretimde I Kademe Ders Kitaplarının Kaynaştırma Eğitimi Açısından İncelenmesi

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN,TOSUN ÜLKÜ(10.10.2013), Yayın Yeri: VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. Onsekizmart Üniversitesi,

    Ulusal Tam metin bildiri
  • Investigation of Academic Self concept of Eighth Grade Students In Terms Of Various Variables towards Mathematics

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN,Büşra Betül Aydın(10.06.2015), Yayın Yeri: ISER, World Conference on Education “A framework and research agenda for 21st century education”,

    Uluslararası Özet bildiri
  • Okul Psikolojik Danışmanlarının İlköğretim Rehberlik Programına İlişkin Görüşlerinin Program Ögeleri Açısından İncelenmesi

    Diker Coşkun. Yelkin, Tosun. Ülkü(27.05.2013), Yayın Yeri: 19. Eğitim Bilimleri Kongresi,

    Ulusal Özet bildiri
  • Standartlara Dayalı Okuduğunu Anlama Becerilerine Ulaşmada Etkin Öğrenmenin Erişi ve Tutuma Etkisi

    DEMİREL ÖZCAN,EPÇAÇAN CEVDET,DİKER ÇOŞKUN YELKİN,SEÇKİN HÜMSET(28.09.2005), Yayın Yeri: . XIV. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi, Pamukkale Üniversitesi Egitim Fakültesi, Denizli,,

    Ulusal Tam metin bildiri
  • Analysis of the Relationship between the Resiliency Level and Problem Solving Skills of University Students

    Diker Coşkun. Yelkin, Garipağaoğlu. Çağla, Tosun. Ülkü(24.05.2013), Yayın Yeri: 4th World Conference on Psychology, Counseling and Guidance.,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • An Experimental Study of Metacognitive Reading Strategies

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN(08.03.2015), Yayın Yeri: Second 21st Century Academic Forum Conference at Harvard University. “Teaching, Learning, and Research in the "Just Google It" Age.,

    Uluslararası Özet bildiri
  • Öğretmen Adaylarının Özyetkinliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN,KILIÇ HÜLYA(13.05.2010), Yayın Yeri: I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir.,

    Ulusal Özet bildiri
  • Öğretmen Adaylarının Eğitsel Amaçlı İnternet Kullanım Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN,KILIÇ HÜLYA(10.09.2009), Yayın Yeri: 19. Eğitim Bilimleri Kongresi,

    Ulusal Özet bildiri
  • Avrupa Dijital Yeterlikler Çerçevesi Türkiye Örneği

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN,KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA(08.06.2015), Yayın Yeri: International Eurasian Educational Research Congress,

    Uluslararası Özet bildiri
  • Entelektüel Deneyim Ölçeği nin TürkçeyeUyarlama Çalışması

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN,KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA(04.09.2014), Yayın Yeri: 23. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KURULTAYI,

    Ulusal Sözlü Bildiri
  • School Counselors Views About The Individualized Educational Program Practices

    DİKER ÇOŞKUN YELKİN(29.10.2010), Yayın Yeri: WCLTA- World Conference on Learning, Teaching and Administration. Cairo, Egypt.,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının Bütünleştirilmiş Öğretim Yaklaşımı Açısından Değerlendirilmesi

    DEMİREL MELEK,DİKER ÇOŞKUN YELKİN(23.06.2008), Yayın Yeri: International Conferance on Educational Science,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  • Scale of Teachers Beliefs on the Effect of the Use of Mobile Devices on Students

    Diker Coşkun. Yelkin, Kızılkaya Cumaoğlu. Gonca(10.12.2012), Yayın Yeri: 4th International Conference on New Horizons in Education,

    Uluslararası Tam metin bildiri
Projects
  • Proje Tabanlı Mentorluk Yoluyla Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitiminin Teşvik Edilmesi: 'Üniversite ve K-12' işbirliğinin bir parçası olarak Tohum Bankası Projesi

    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Devam Ediyor 03.01.2024-

    Projedeki Görev: Araştırmacı

  • Öğrenme Yönetim Sistemleri ile Entegre Edilebilir Yapay Zekâ Destekli Kişiselleştirilmiş Dijital Asistan (I- mentor)

    TÜBİTAK PROJESİ Devam Ediyor 03.01.2024-

    Projedeki Görev: Araştırmacı

  • Sınıf Öğretmenleri Otantik Öğrenme İle Yenilikçi Öğrenme Ortamları Hazırlıyor

    TÜBİTAK PROJESİ Devam Ediyor 01.06.2018-01.12.2018

    Projedeki Görev: Proje İzleyiciliği

  • Sağlıklı Adımlar_NESTLE_MEB

    Diğer (Uluslararası) Devam Ediyor 20.05.2020-
Courses

Dönem Ders Adı Dili Saat
2017-2018 Field Study İngilizce 3
2017-2018 Internship İngilizce 3
2017-2018 Teaching Principles and Methods İngilizce 6
2017-2018 Educational Psychology İngilizce 6
2014-2015 Öğretim İlke Yöntem ve Teknikleri İngilizce 3
2014-2015 Eğitimde Program Geliştirme İngilizce 3
2014-2015 Eğitimde Program Geliştirme İngilizce 6
2014-2015 Bireyselleştirilmiş Öğretim Uygulamaları (Seçmeli) İngilizce 3
2014-2015 Öğretim İlke ve Yöntemleri İngilizce 3
2014-2015 Ölçme ve Değerlendirme İngilizce 6
2014-2015 Eğitimde Yenilikçi Uygulamalar (Seçmeli) İngilizce 3
2013-2014 Öğretim İlke ve Yöntemleri İngilizce 9
2013-2014 Bireyselleştirilmiş Öğretim Uygulamaları İngilizce 3
2013-2014 Ölçme ve Değerlendirme İngilizce 6
2013-2014 Eğitimde Program Geliştirme Türkçe 6
2013-2014 Eğitim Bilimlerine Giriş İngilizce 3
2013-2014 Ölçme ve Değerlendirme İngilizce 3
2013-2014 Kurum Deneyimi İngilizce 3
2013-2014 Öğretim İlke Yöntem ve Teknikleri İngilizce 3
2013-2014 Eğitimde Program Geliştirme İngilizce 9
2012-2013 Türk Eğitim Tarihi Türkçe 2
2012-2013 Ölçme ve Değerlendirme İngilizce 3
2012-2013 Eğitim Terminolojisi İngilizce 2
2012-2013 Eğitim Bilimlerine Giriş İngilizce 3
2012-2013 Ölçme ve Değerlendirme İngilizce 3
2012-2013 Kurum Deneyimi İngilizce 3
2012-2013 Kurum Deneyimi İngilizce 3
2012-2013 Türk Eğitim Tarihi İngilizce 2
2012-2013 Öğretim İlke Yöntem ve Teknikleri İngilizce 3
2012-2013 Eğitimde Program Geliştirme İngilizce 6
2011-2012 Eğitim Bilimlerine Giriş İngilizce 3
2011-2012 Ölçme ve Değerlendirme İngilizce 3
2011-2012 Kurum Deneyimi İngilizce 3
2011-2012 Öğrenme Psikolojisi İngilizce 3
2011-2012 Öğretim İlke Yöntem ve Teknikleri İngilizce 3
2011-2012 Eğitimde Program Geliştirme İngilizce 9
2010-2011 Ölçme ve Değerlendirme İngilizce 6
2010-2011 Rehberlikte Program Geliştirme İngilizce 3
2010-2011 Öğretmenlik Mesleğine Giriş Türkçe 3
2010-2011 Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Türkçe 6
2010-2011 Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları Türkçe 3
2010-2011 Türk Eğitim Tarihi Türkçe 2
2010-2011 Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi Türkçe 2
2010-2011 Program Geliştirme ve Öğretim İngilizce 3
2010-2011 Rehberlikte Program Geliştirme İngilizce 3
2010-2011 Eğitim Bilimlerine Giriş İngilizce 3
2010-2011 Ölçme ve Değerlendirme İngilizce 3
2010-2011 Öğretim İlke Yöntem ve Teknikleri İngilizce 3
2010-2011 Eğitimde Program Geliştirme İngilizce 9
2009-2010 Rehberlikte Program Geliştirme İngilizce 3
2009-2010 Program Geliştirme ve Öğretim Türkçe 3
2009-2010 Öğretmenlik Mesleğine Giriş İngilizce 3
2009-2010 Gelişim ve Öğrenme İngilizce 3
2009-2010 Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları Türkçe 6
2009-2010 Eğitim Bilimlerine Giriş İngilizce 3
2009-2010 Ölçme ve Değerlendirme İngilizce 3
2009-2010 Öğrenme Psikolojisi İngilizce 3
2009-2010 Eğitimde Program Geliştirme Türkçe 3
2008-2009 Öğretimde Planlama ve Değerlendirme İngilizce 3
2008-2009 Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları Türkçe 3
2008-2009 Eğitim Bilimlerine Giriş İngilizce 3
2008-2009 Eğitimde Program Geliştirme Türkçe 6
2007-2008 Öğretmenlik Mesleğine Giriş Türkçe 3
2007-2008 Eğitimde Program Geliştirme Türkçe 3

Dönem Ders Adı Dili Saat
2017-2018 Problem Based Learning İngilizce 2
2015-2016 Problem Çözme Becerisi İngilizce 1
2015-2016 Yenilikçi Öğretim Yaklaşımları İngilizce 3
2014-2015 Eğitimde Program Geliştirmenin Kuramsal Temelleri İngilizce 3
2013-2014 Program Geliştirme Uygulaması İngilizce 3

Dönem Ders Adı Dili Saat
2017-2018 Curriculum Issues İngilizce 3
Supervised Theses

Yıl Hazırlayan Ad Soyad Tez Adı Üniversite
2015 Büşra Betül İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Başarı Güdüsü ve Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerisi Düzeylerinin İncelenmesi YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
2015 Merve Akademisyenlerin Program Bağlılığına İlişkin Görüşleri YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
2014 ERENDİZ Altıncı, yedinci ve sekizinci sınıf öğrencilerinin okuma alışkanlıkları ile eleştirel düşünme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi Yeditepe Üniversitesi
2015 BÜŞRA BETÜL The relationship between math achievement motivation and reflective thinking skills towards problem solving of the 8th grade students Yeditepe Üniversitesi
2018 ERKAN Öğretmenlerin hizmet içi eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi Yeditepe Üniversitesi
2018 DENİZ DEMET Examining the relationship between 7th and 8th grade middle school students' perceived social support and empathy levels Yeditepe Üniversitesi
2019 ÜLKER ŞİRİN A needs analysis of an online community of teacher educatorsfor their continuing professional development Yeditepe Üniversitesi
2019 DUYGU NAZİME The relationship between the systems thinking skills and writing skills of English preparatory schools' students Yeditepe Üniversitesi
2019 MERVE Akademisyenlerin program bağlılığına ilişkin görüşlerinin incelenmesi Yeditepe Üniversitesi
2020 YAPRAK Okul yöneticileri ve öğretmenlerin dil ve konuşma bozukluğuna sahip öğrencilerin eğitimine ilişkin görüşlerinin incelenmesi Yeditepe Üniversitesi
2020 ÖMÜR Investigation of the effect of breath control training program on anxiety level Yeditepe Üniversitesi
2020 ECE Türkiye ve Kanada ortaöğretim matematik öğretim programlarının program ögeleri açısından karşılaştırılması Yeditepe Üniversitesi
2021 TİJEN Investigation of the curiosity and exploration characteristics of undergraduate students in terms of some variables Yeditepe Üniversitesi
2021 GİZEM Uluslararası Bakalorya ve MEB kimya dersi öğretim programlarının program öğeleri ile izleme, denetim ve değerlendirme açısından karşılaştırılması Yeditepe Üniversitesi
2021 MEVHİBE BURCU Secondary school students' learning conceptions and attitudes towards learning foreign language Yeditepe Üniversitesi
2021 UMMAN The relationship between metacognitive skills and innovative work behaviours of information communication technologies sector employees Yeditepe Üniversitesi
2022 İREM The investigations of scholars' academic procrastination levels in terms of different variables Yeditepe Üniversitesi
2022 SEDA Examination of the relationship between 21st century learning skills and digital literacy levels of university students Yeditepe Üniversitesi
2022 ÖZER The effect of the SQ3R reading comprehension strategy on the reading comprehension skills of primary school sophomores Yeditepe Üniversitesi
2022 SİMAY Üniversite öğrencilerinde affetme: Çocukluk çağı travması ve mizahın rolü Yeditepe Üniversitesi
2022 SELVİ SİMGE Ebeveynlik stilleri ile 48-72 aylık çocukların duygu düzenleme becerileri ve öz düzenleme becerileri arasındaki ilişki Maltepe Üniversitesi
2023 GÜLCE The examination of the lifelong learning tendencies of the students in the international exchange program (Erasmus+) Yeditepe Üniversitesi
2024 BUKET Investigation of career guidance programs implemented in Science and Art Centers (BİLSEM) in terms of curriculum components Yeditepe Üniversitesi

Yıl Hazırlayan Ad Soyad Tez Adı Üniversite
2023 ESRA The effect of the differentiated thinking skills curriculum on fifth grade students' cultural quotient and critical thinking skills Yeditepe Üniversitesi
2023 ERAY University students' sustainability development awareness in an embedded course design Yeditepe Üniversitesi
2024 ATTİLLA A model for the predictive power of university students' design thinking and digital literacy skills on intellectual experience skills Yeditepe Üniversitesi
Memberships
  • Eğitim Fakülteleri Programlarını Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği

    Üye 2013

Administrative Duties
  • 2022
    Dekan

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

  • 2020
    Dekan Yardımcısı

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

  • 2018
    Anabilim Dalı Başkanı

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

  • 2012
    Komisyon Üyeliği

    YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Experience Outside the University
  • MEV-Milli Eğitim Vakfı

    Eğitim Programlarının Geliştirilmesi-Hizmetiçi Eğitim

    2001 Diğer
  • Kültür2000 Koleji

    Eğitim Programlarının Geliştirilmesi-Ölçme Değerlendirme

    2007 Diğer