YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
Tez adı: Üniversite öğrencilerinin yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
Tez adı: Disiplinlerarası öğretim yaklaşımına ilişkin durum çalışması
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
Cumhuriyetin İlk Yüzyılında Eğitim.
DİKER ÇOŞKUN YELKİN, Yayın Yeri: Yeditepe Üniversitesi Yayınları, Sayfa Sayısı: 100, ISBN: 978-975-307-154-3
2024 Bilimsel KitapEğitim Teknolojisi Okumaları
KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA,DİKER ÇOŞKUN YELKİN, Yayın Yeri: TOJET, Sayfa Sayısı: 932, ISBN: 978-605-4735-94-5
2017 Bilimsel KitapEğitim Teknolojileri Okumaları
DİKER ÇOŞKUN YELKİN, KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA, Yayın Yeri: PEGEM, Sayfa Sayısı: 722, ISBN: ISBN: 9786052415108
2018 Bilimsel KitapEğitim Teknolojileri Okumaları
DİKER ÇOŞKUN YELKİN, Yayın Yeri: PEGEM, Sayfa Sayısı: 768, ISBN: 978-625-8044-24-9
2021 Bilimsel KitapEleştirel Düşün: Öğren Sorgula Üret
DİKER ÇOŞKUN YELKİN, KIRIKKANAT BERKE, BAYAZIT ALPER, PELVANOĞLU EMRAH, KUNDURACI AYSUN, DEMİRBULAK DİLARA, DOĞAN OĞUZHAN, Yayın Yeri: Yeditepe Üniversitesi Yayınevi, Sayfa Sayısı: 133, ISBN: 978-975-307-074-4
2018 Bilimsel KitapEğitimciler Ve Ebeveynler İçin Kriz Zamanlarında Eğitim
DİKER ÇOŞKUN YELKİN, KÖRÜK SERDAR, KIRIKKANAT BERKE, GARİPAĞAOĞLU BURÇAK ÇAĞLA, DULUN ÖYKÜ, Yayın Yeri: Eğitim, Sayfa Sayısı: 200, ISBN: Eğitimciler Ve Ebeveynler İçin Kriz Zamanlarında Eğitim
2022 Bilimsel KitapTurkey and Turkish Studies Special edition (ATINER)
DİKER ÇOŞKUN YELKİN, Yayın Yeri: ATINER-Athens Institute for Education and Research, Sayfa Sayısı: 190, ISBN: ISBN: 978-960-598-243-0
2019 Bilimsel KitapAn experimental study of metacognitive reading strategies do authentic intellectual reading materials work
DİKER ÇOŞKUN YELKİN, Yayın Yeri: International Journal of Teaching and Case Studies, 2015
Uluslararası Hakemli British Education Index Özgün MakalePromoting Digital Change in Higher Education Evaluating The Curriculum Digitalisation
DİKER ÇOŞKUN YELKİN, Yayın Yeri: Journal of International Education Research (JIER)., 2015
Uluslararası Hakemli ERIC Özgün MakaleTOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİ AÇISINDAN ÖĞRETİM PROGRAMLARININ İNCELENMESİ
DİKER ÇOŞKUN YELKİN, Karakuş Emel, Sezgin Esra, Yayın Yeri: İstanbul Üniversitesi Kadın Araştırmaları Dergisi, 2018
Ulusal Hakemli Ulakbim Özgün MakaleOkul Psikolojik Danışmanlarının Sürekli Eğitim İhtiyaçlarının Belirlenmesi.
KÖSE ŞİRİN AYŞEN, DİKER ÇOŞKUN YELKİN, Yayın Yeri: Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi., 2021
Uluslararası Hakemli Ulakbim Özgün MakaleAre academic procrastination behaviours of engineering students related to their mindfulness levels?
DİKER ÇOŞKUN YELKİN,ERGİN ATİLLA, Yayın Yeri: International Journal of Educational Researchers, 2019
Uluslararası Hakemli EBSCO Host Education Indexes Özgün MakaleExamination of the relationship between engineering faculty students’ academic procrastination behaviors and problem solving skills.
DİKER ÇOŞKUN YELKİN,ERGİN ATİLLA, Yayın Yeri: The Journal of International Education Science, 2021
Uluslararası Hakemli ISSN: 2149-0848 Özgün MakaleViews of academicians on design thinking skills in different disciplines in higher education
DİKER ÇOŞKUN YELKİN,ERGİN ATİLLA, Yayın Yeri: Journal of Educational Theory and Practice Research, 2022
Uluslararası Hakemli EBSCO Host Education Indexes Özgün MakaleLIFELONG LEARNING TENDENCIES OF UNIVERSITY STUDENTS
DİKER ÇOŞKUN YELKİN,DEMİREL MELEK, Yayın Yeri: HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITYJOURNAL OF EDUCATION, 2012
Ulusal Hakemli SSCI Özgün MakaleDetermining the Relationship between High School Students' Critical Thinking Dispositions and Reflective Thinking Skills
DİKER ÇOŞKUN YELKİN, ERGİN ATİLLA, Sezgin Esra, Yayın Yeri: Educational Research Association The International Journal of Educational Researchers, 2020
Uluslararası Hakemli Ebsco Özgün MakaleÖğretmenlerin Problem Çözme Yeterlik Algıları ve Yeni Yaklaşımları Uygulamada Yaşadıkları Problemler
DİKER ÇOŞKUN YELKİN,ÖZTUNA KAPLAN AYSUN, Yayın Yeri: Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2011
Ulusal Hakemli ULAKBIM Özgün MakaleÖğretmenlerin akademik erteleme davranışı ile teknoloji kullanımı arasındaki ilişki
KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA,DİKER ÇOŞKUN YELKİN, Yayın Yeri: Turkish Studies, 2012
Ulusal Hakemli ULAKBIM Özgün MakaleTürkçe Ders Kitaplarının PISA Sınavı Okuma Ölçütleri Açısından İncelenmesi
DİKER ÇOŞKUN YELKİN, Yayın Yeri: Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2013
Ulusal Hakemli Ulakbim Özgün MakaleBilgisayar Öğretmen Adaylarının Bilişim Alanıyla İlgili Okuryazarlık Kavramlarına Yönelik Görüşleri
DİKER ÇOŞKUN YELKİN,KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA,SEÇKİN HÜMSET, Yayın Yeri: International Journal of Human Sciences, 2013
Ulusal Hakemli EBSCO Özgün MakaleProje Tabanlı Öğretim Uygulamalarında Karşılaşılan Güçlükler ve Çözüm Önerilerine Yönelik Bir Eylem Araştırması
ÖZTUNA KAPLAN AYSUN,DİKER ÇOŞKUN YELKİN, Yayın Yeri: Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2012
Ulusal Hakemli ULAKBIM Özgün MakalePre-service Teachers' Need for Cognition
DİKER ÇOŞKUN YELKİN(07.02.2012), Yayın Yeri: 3rd. International Conference on New Horizons in Education - INTE,
Ulusal Tam metin bildiriLifelong Learning Tendency Scale The Study Of Validity And Reliability
Diker Coşkun. Yelkin, Demirel. Melek(10.02.2010), Yayın Yeri: World Conference on Educational Sciences-Procedia Social and Behavioral Sciences,
Uluslararası Tam metin bildiriA study on the assesment of undergraduate students learning preference
DEMİREL MELEK,DİKER ÇOŞKUN YELKİN(10.02.2010), Yayın Yeri: World Conference on Educational Sciences. Procedia- Social and Behavioral Sciences.,
Uluslararası Tam metin bildiriScale of Teachers Beliefs on the Effect of the Use of Mobile Devices on Students
DİKER ÇOŞKUN YELKİN,KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA(10.10.2013), Yayın Yeri: 4th International Conference on New Horizons in Education. Procedia Social and Behavioral Sciences,
Uluslararası Tam metin bildiriClassroom teachers styles of using and development materials of inclusive education
DİKER ÇOŞKUN YELKİN,TOSUN ÜLKÜ,AKGÜL ESRA(28.02.2009), Yayın Yeri: 4th World Conference on Psychology, Counseling and Guidance. Procedia Social and Behavioral Sciences,
Uluslararası Tam metin bildiriPre service Teachers Need for Cognition
Garipağaoğlu. Çağla, Kılıç. Hülya, Diker Coşkun. Yelkin(05.10.2012), Yayın Yeri: 3rd. International Conference on New Horizons in Education - INTE 2012. Procedia Social and Behavioral Sciences,
Uluslararası Tam metin bildiriÜniversite Öğrencilerinin Meraklılık Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
DEMİREL MELEK,DİKER ÇOŞKUN YELKİN(01.10.2009), Yayın Yeri: 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı,,
Ulusal Özet bildiriYükseköğretimde Yaşam Boyu Öğrenme
DİKER ÇOŞKUN YELKİN,DEMİREL MELEK(27.10.2011), Yayın Yeri: Uluslar arası YükseköğretimKongresi: Yeni Yönelişler ve Sorunlar (UYK-2011) (International Higher Education Congress: NewTrends and Issues Proceedings Book),
Uluslararası Özet bildiriZayıfları İkinci Dönem Düzeltmenin Yolları
DİKER ÇOŞKUN YELKİN(19.10.2012), Yayın Yeri: Hürriyet Gazetesi, İnsan Kaynakları Eki,
Ulusal Özet bildiriÇağdaş Üniversite Modeli
DİKER ÇOŞKUN YELKİN(07.07.2012), Yayın Yeri: CNN Türk,
Ulusal Davetli konuşmacıFarklı Gelişen Çocuklarda Öğrenme Süreci
DİKER ÇOŞKUN YELKİN(20.08.2014), Yayın Yeri: TRT Radyo 1 Evin Neşesi Programı,
Ulusal Davetli konuşmacıÇocuklarda öğrenme süreci ve ailelerin bu süreçte izleyecekleri yollar
DİKER ÇOŞKUN YELKİN(14.10.2014), Yayın Yeri: TRT Radyo- Evin Neşesi Programı,
Ulusal Davetli konuşmacıProspective Teachers Opinions About Improving Intellectual Skills in Digital Age
DİKER ÇOŞKUN YELKİN(27.06.2013), Yayın Yeri: WASET International Conferance on Higher Education,
Uluslararası Özet bildiriİlköğretimde I Kademe Ders Kitaplarının Kaynaştırma Eğitimi Açısından İncelenmesi
DİKER ÇOŞKUN YELKİN,TOSUN ÜLKÜ(10.10.2013), Yayın Yeri: VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. Onsekizmart Üniversitesi,
Ulusal Tam metin bildiriInvestigation of Academic Self concept of Eighth Grade Students In Terms Of Various Variables towards Mathematics
DİKER ÇOŞKUN YELKİN,Büşra Betül Aydın(10.06.2015), Yayın Yeri: ISER, World Conference on Education “A framework and research agenda for 21st century education”,
Uluslararası Özet bildiriOkul Psikolojik Danışmanlarının İlköğretim Rehberlik Programına İlişkin Görüşlerinin Program Ögeleri Açısından İncelenmesi
Diker Coşkun. Yelkin, Tosun. Ülkü(27.05.2013), Yayın Yeri: 19. Eğitim Bilimleri Kongresi,
Ulusal Özet bildiriStandartlara Dayalı Okuduğunu Anlama Becerilerine Ulaşmada Etkin Öğrenmenin Erişi ve Tutuma Etkisi
DEMİREL ÖZCAN,EPÇAÇAN CEVDET,DİKER ÇOŞKUN YELKİN,SEÇKİN HÜMSET(28.09.2005), Yayın Yeri: . XIV. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi, Pamukkale Üniversitesi Egitim Fakültesi, Denizli,,
Ulusal Tam metin bildiriAnalysis of the Relationship between the Resiliency Level and Problem Solving Skills of University Students
Diker Coşkun. Yelkin, Garipağaoğlu. Çağla, Tosun. Ülkü(24.05.2013), Yayın Yeri: 4th World Conference on Psychology, Counseling and Guidance.,
Uluslararası Tam metin bildiriAn Experimental Study of Metacognitive Reading Strategies
DİKER ÇOŞKUN YELKİN(08.03.2015), Yayın Yeri: Second 21st Century Academic Forum Conference at Harvard University. “Teaching, Learning, and Research in the "Just Google It" Age.,
Uluslararası Özet bildiriÖğretmen Adaylarının Özyetkinliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
DİKER ÇOŞKUN YELKİN,KILIÇ HÜLYA(13.05.2010), Yayın Yeri: I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir.,
Ulusal Özet bildiriÖğretmen Adaylarının Eğitsel Amaçlı İnternet Kullanım Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
DİKER ÇOŞKUN YELKİN,KILIÇ HÜLYA(10.09.2009), Yayın Yeri: 19. Eğitim Bilimleri Kongresi,
Ulusal Özet bildiriAvrupa Dijital Yeterlikler Çerçevesi Türkiye Örneği
DİKER ÇOŞKUN YELKİN,KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA(08.06.2015), Yayın Yeri: International Eurasian Educational Research Congress,
Uluslararası Özet bildiriEntelektüel Deneyim Ölçeği nin TürkçeyeUyarlama Çalışması
DİKER ÇOŞKUN YELKİN,KIZILKAYA CUMAOĞLU GONCA(04.09.2014), Yayın Yeri: 23. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KURULTAYI,
Ulusal Sözlü BildiriSchool Counselors Views About The Individualized Educational Program Practices
DİKER ÇOŞKUN YELKİN(29.10.2010), Yayın Yeri: WCLTA- World Conference on Learning, Teaching and Administration. Cairo, Egypt.,
Uluslararası Tam metin bildiriHayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının Bütünleştirilmiş Öğretim Yaklaşımı Açısından Değerlendirilmesi
DEMİREL MELEK,DİKER ÇOŞKUN YELKİN(23.06.2008), Yayın Yeri: International Conferance on Educational Science,
Uluslararası Tam metin bildiriScale of Teachers Beliefs on the Effect of the Use of Mobile Devices on Students
Diker Coşkun. Yelkin, Kızılkaya Cumaoğlu. Gonca(10.12.2012), Yayın Yeri: 4th International Conference on New Horizons in Education,
Uluslararası Tam metin bildiriProje Tabanlı Mentorluk Yoluyla Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitiminin Teşvik Edilmesi: 'Üniversite ve K-12' işbirliğinin bir parçası olarak Tohum Bankası Projesi
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Devam Ediyor 03.01.2024-Projedeki Görev: Araştırmacı
Öğrenme Yönetim Sistemleri ile Entegre Edilebilir Yapay Zekâ Destekli Kişiselleştirilmiş Dijital Asistan (I- mentor)
TÜBİTAK PROJESİ Devam Ediyor 03.01.2024-Projedeki Görev: Araştırmacı
Sınıf Öğretmenleri Otantik Öğrenme İle Yenilikçi Öğrenme Ortamları Hazırlıyor
TÜBİTAK PROJESİ Devam Ediyor 01.06.2018-01.12.2018Projedeki Görev: Proje İzleyiciliği
Sağlıklı Adımlar_NESTLE_MEB
Diğer (Uluslararası) Devam Ediyor 20.05.2020-Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2017-2018 | Field Study | İngilizce | 3 |
2017-2018 | Internship | İngilizce | 3 |
2017-2018 | Teaching Principles and Methods | İngilizce | 6 |
2017-2018 | Educational Psychology | İngilizce | 6 |
2014-2015 | Öğretim İlke Yöntem ve Teknikleri | İngilizce | 3 |
2014-2015 | Eğitimde Program Geliştirme | İngilizce | 3 |
2014-2015 | Eğitimde Program Geliştirme | İngilizce | 6 |
2014-2015 | Bireyselleştirilmiş Öğretim Uygulamaları (Seçmeli) | İngilizce | 3 |
2014-2015 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | İngilizce | 3 |
2014-2015 | Ölçme ve Değerlendirme | İngilizce | 6 |
2014-2015 | Eğitimde Yenilikçi Uygulamalar (Seçmeli) | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | İngilizce | 9 |
2013-2014 | Bireyselleştirilmiş Öğretim Uygulamaları | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Ölçme ve Değerlendirme | İngilizce | 6 |
2013-2014 | Eğitimde Program Geliştirme | Türkçe | 6 |
2013-2014 | Eğitim Bilimlerine Giriş | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Ölçme ve Değerlendirme | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Kurum Deneyimi | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Öğretim İlke Yöntem ve Teknikleri | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Eğitimde Program Geliştirme | İngilizce | 9 |
2012-2013 | Türk Eğitim Tarihi | Türkçe | 2 |
2012-2013 | Ölçme ve Değerlendirme | İngilizce | 3 |
2012-2013 | Eğitim Terminolojisi | İngilizce | 2 |
2012-2013 | Eğitim Bilimlerine Giriş | İngilizce | 3 |
2012-2013 | Ölçme ve Değerlendirme | İngilizce | 3 |
2012-2013 | Kurum Deneyimi | İngilizce | 3 |
2012-2013 | Kurum Deneyimi | İngilizce | 3 |
2012-2013 | Türk Eğitim Tarihi | İngilizce | 2 |
2012-2013 | Öğretim İlke Yöntem ve Teknikleri | İngilizce | 3 |
2012-2013 | Eğitimde Program Geliştirme | İngilizce | 6 |
2011-2012 | Eğitim Bilimlerine Giriş | İngilizce | 3 |
2011-2012 | Ölçme ve Değerlendirme | İngilizce | 3 |
2011-2012 | Kurum Deneyimi | İngilizce | 3 |
2011-2012 | Öğrenme Psikolojisi | İngilizce | 3 |
2011-2012 | Öğretim İlke Yöntem ve Teknikleri | İngilizce | 3 |
2011-2012 | Eğitimde Program Geliştirme | İngilizce | 9 |
2010-2011 | Ölçme ve Değerlendirme | İngilizce | 6 |
2010-2011 | Rehberlikte Program Geliştirme | İngilizce | 3 |
2010-2011 | Öğretmenlik Mesleğine Giriş | Türkçe | 3 |
2010-2011 | Öğretimde Planlama ve Değerlendirme | Türkçe | 6 |
2010-2011 | Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları | Türkçe | 3 |
2010-2011 | Türk Eğitim Tarihi | Türkçe | 2 |
2010-2011 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | Türkçe | 2 |
2010-2011 | Program Geliştirme ve Öğretim | İngilizce | 3 |
2010-2011 | Rehberlikte Program Geliştirme | İngilizce | 3 |
2010-2011 | Eğitim Bilimlerine Giriş | İngilizce | 3 |
2010-2011 | Ölçme ve Değerlendirme | İngilizce | 3 |
2010-2011 | Öğretim İlke Yöntem ve Teknikleri | İngilizce | 3 |
2010-2011 | Eğitimde Program Geliştirme | İngilizce | 9 |
2009-2010 | Rehberlikte Program Geliştirme | İngilizce | 3 |
2009-2010 | Program Geliştirme ve Öğretim | Türkçe | 3 |
2009-2010 | Öğretmenlik Mesleğine Giriş | İngilizce | 3 |
2009-2010 | Gelişim ve Öğrenme | İngilizce | 3 |
2009-2010 | Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları | Türkçe | 6 |
2009-2010 | Eğitim Bilimlerine Giriş | İngilizce | 3 |
2009-2010 | Ölçme ve Değerlendirme | İngilizce | 3 |
2009-2010 | Öğrenme Psikolojisi | İngilizce | 3 |
2009-2010 | Eğitimde Program Geliştirme | Türkçe | 3 |
2008-2009 | Öğretimde Planlama ve Değerlendirme | İngilizce | 3 |
2008-2009 | Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları | Türkçe | 3 |
2008-2009 | Eğitim Bilimlerine Giriş | İngilizce | 3 |
2008-2009 | Eğitimde Program Geliştirme | Türkçe | 6 |
2007-2008 | Öğretmenlik Mesleğine Giriş | Türkçe | 3 |
2007-2008 | Eğitimde Program Geliştirme | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2017-2018 | Problem Based Learning | İngilizce | 2 |
2015-2016 | Problem Çözme Becerisi | İngilizce | 1 |
2015-2016 | Yenilikçi Öğretim Yaklaşımları | İngilizce | 3 |
2014-2015 | Eğitimde Program Geliştirmenin Kuramsal Temelleri | İngilizce | 3 |
2013-2014 | Program Geliştirme Uygulaması | İngilizce | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2017-2018 | Curriculum Issues | İngilizce | 3 |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı | Üniversite |
---|---|---|---|
2015 | Büşra Betül | İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Başarı Güdüsü ve Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerisi Düzeylerinin İncelenmesi | YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ |
2015 | Merve | Akademisyenlerin Program Bağlılığına İlişkin Görüşleri | YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ |
2014 | ERENDİZ | Altıncı, yedinci ve sekizinci sınıf öğrencilerinin okuma alışkanlıkları ile eleştirel düşünme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi | Yeditepe Üniversitesi |
2015 | BÜŞRA BETÜL | The relationship between math achievement motivation and reflective thinking skills towards problem solving of the 8th grade students | Yeditepe Üniversitesi |
2018 | ERKAN | Öğretmenlerin hizmet içi eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi | Yeditepe Üniversitesi |
2018 | DENİZ DEMET | Examining the relationship between 7th and 8th grade middle school students' perceived social support and empathy levels | Yeditepe Üniversitesi |
2019 | ÜLKER ŞİRİN | A needs analysis of an online community of teacher educatorsfor their continuing professional development | Yeditepe Üniversitesi |
2019 | DUYGU NAZİME | The relationship between the systems thinking skills and writing skills of English preparatory schools' students | Yeditepe Üniversitesi |
2019 | MERVE | Akademisyenlerin program bağlılığına ilişkin görüşlerinin incelenmesi | Yeditepe Üniversitesi |
2020 | YAPRAK | Okul yöneticileri ve öğretmenlerin dil ve konuşma bozukluğuna sahip öğrencilerin eğitimine ilişkin görüşlerinin incelenmesi | Yeditepe Üniversitesi |
2020 | ÖMÜR | Investigation of the effect of breath control training program on anxiety level | Yeditepe Üniversitesi |
2020 | ECE | Türkiye ve Kanada ortaöğretim matematik öğretim programlarının program ögeleri açısından karşılaştırılması | Yeditepe Üniversitesi |
2021 | TİJEN | Investigation of the curiosity and exploration characteristics of undergraduate students in terms of some variables | Yeditepe Üniversitesi |
2021 | GİZEM | Uluslararası Bakalorya ve MEB kimya dersi öğretim programlarının program öğeleri ile izleme, denetim ve değerlendirme açısından karşılaştırılması | Yeditepe Üniversitesi |
2021 | MEVHİBE BURCU | Secondary school students' learning conceptions and attitudes towards learning foreign language | Yeditepe Üniversitesi |
2021 | UMMAN | The relationship between metacognitive skills and innovative work behaviours of information communication technologies sector employees | Yeditepe Üniversitesi |
2022 | İREM | The investigations of scholars' academic procrastination levels in terms of different variables | Yeditepe Üniversitesi |
2022 | SEDA | Examination of the relationship between 21st century learning skills and digital literacy levels of university students | Yeditepe Üniversitesi |
2022 | ÖZER | The effect of the SQ3R reading comprehension strategy on the reading comprehension skills of primary school sophomores | Yeditepe Üniversitesi |
2022 | SİMAY | Üniversite öğrencilerinde affetme: Çocukluk çağı travması ve mizahın rolü | Yeditepe Üniversitesi |
2022 | SELVİ SİMGE | Ebeveynlik stilleri ile 48-72 aylık çocukların duygu düzenleme becerileri ve öz düzenleme becerileri arasındaki ilişki | Maltepe Üniversitesi |
2023 | GÜLCE | The examination of the lifelong learning tendencies of the students in the international exchange program (Erasmus+) | Yeditepe Üniversitesi |
2024 | BUKET | Investigation of career guidance programs implemented in Science and Art Centers (BİLSEM) in terms of curriculum components | Yeditepe Üniversitesi |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı | Üniversite |
---|---|---|---|
2023 | ESRA | The effect of the differentiated thinking skills curriculum on fifth grade students' cultural quotient and critical thinking skills | Yeditepe Üniversitesi |
2023 | ERAY | University students' sustainability development awareness in an embedded course design | Yeditepe Üniversitesi |
2024 | ATTİLLA | A model for the predictive power of university students' design thinking and digital literacy skills on intellectual experience skills | Yeditepe Üniversitesi |
Eğitim Fakülteleri Programlarını Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği
Üye 2013
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
MEV-Milli Eğitim Vakfı
Eğitim Programlarının Geliştirilmesi-Hizmetiçi Eğitim
2001 DiğerKültür2000 Koleji
Eğitim Programlarının Geliştirilmesi-Ölçme Değerlendirme
2007 Diğer