Assist. Prof. Dr.
Gözde Baycur
gozde.baycur@yeditepe.edu.trFaculty of Economics and Administrative Sciences
Bölüm
- International Trade and Business Undergraduate Program
Education Information
- 2005-2011
LisansBOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İKTİSAT BÖLÜMÜ İKTİSAT PR. (İNGİLİZCE)
- 2013-2015
Yüksek LisansDOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İNGİLİZCE İŞLETME YÖNETİMİ (YL) (TEZLİ)
Tez adı: The relationship of lovemarks with brand experience and brand equity
- 2015-2022
DoktoraBOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
Tez adı: #Paidpartnership: How do influencers shape customer decision journey?
Books
Handbook of Research on War Policies, Strategies, and Cyber Wars
yurdagel ayşe mıne, BAYCUR KEÇECİ GÖZDE, Yayın Yeri: ıgı global, Sayfa Sayısı: 21, ISBN: 9781668467411
2023Bilimsel KitapManaging the Digital Workplace in the Post-Pandemic: A Companion for Study and Practice.
BAYCUR KEÇECİ GÖZDE, nejad amin, Yayın Yeri: Routledge, Sayfa Sayısı: 11, ISBN: 9781003283386
2022Bilimsel KitapConflict Management in Digital Business
BAYCUR KEÇECİ GÖZDE, DELEN EZGİ, KAYIŞKAN DOĞU, Yayın Yeri: emerald, Sayfa Sayısı: 18, ISBN: 978-1-80262-774-9
2022Bilimsel Kitap
Articles
REKLAMLARDAKİ ÜNLÜLERDEN SOSYAL MEDYADAKİ FENOMENLERE: INFLUENCER PAZARLAMASINA BÜTÜNCÜL BİR BAKIŞ
BAYCUR KEÇECİ GÖZDE, KARACA HÜSEYİN SAMİ, Yayın Yeri: pazarlama ve pazarlama araştırmaları dergisi, 2022
UlusalHakemliTR DİZİNDerleme Makale