Assist. Prof. Dr.
Faculty of Economics and Administrative Sciences
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
Tez adı: #Paidpartnership: How do influencers shape customer decision journey?
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İNGİLİZCE İŞLETME YÖNETİMİ (YL) (TEZLİ)
Tez adı: The relationship of lovemarks with brand experience and brand equity
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İKTİSAT BÖLÜMÜ İKTİSAT PR. (İNGİLİZCE)
Handbook of Research on War Policies, Strategies, and Cyber Wars
yurdagel ayşe mıne, BAYCUR KEÇECİ GÖZDE, Yayın Yeri: ıgı global, Sayfa Sayısı: 21, ISBN: 9781668467411
2023 Bilimsel KitapManaging the Digital Workplace in the Post-Pandemic: A Companion for Study and Practice.
BAYCUR KEÇECİ GÖZDE, nejad amin, Yayın Yeri: Routledge, Sayfa Sayısı: 11, ISBN: 9781003283386
2022 Bilimsel KitapConflict Management in Digital Business
BAYCUR KEÇECİ GÖZDE, DELEN EZGİ, KAYIŞKAN DOĞU, Yayın Yeri: emerald, Sayfa Sayısı: 18, ISBN: 978-1-80262-774-9
2022 Bilimsel KitapREKLAMLARDAKİ ÜNLÜLERDEN SOSYAL MEDYADAKİ FENOMENLERE: INFLUENCER PAZARLAMASINA BÜTÜNCÜL BİR BAKIŞ
BAYCUR KEÇECİ GÖZDE, KARACA HÜSEYİN SAMİ, Yayın Yeri: pazarlama ve pazarlama araştırmaları dergisi, 2022
Ulusal Hakemli TR DİZİN Derleme Makale