Skip to main content

Assist. Prof. Dr. Gözde Baycur

Gözde Baycur

Assist. Prof. Dr.

Gözde Baycur

gozde.baycur@yeditepe.edu.tr

Faculty of Economics and Administrative Sciences

Bölüm
  • International Trade and Business Undergraduate Program
Education Information
  • 2005-2011
    Lisans

    BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İKTİSAT BÖLÜMÜ İKTİSAT PR. (İNGİLİZCE)

  • 2013-2015
    Yüksek Lisans

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İNGİLİZCE İŞLETME YÖNETİMİ (YL) (TEZLİ)

    Tez adı: The relationship of lovemarks with brand experience and brand equity

  • 2015-2022
    Doktora

    BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)

    Tez adı: #Paidpartnership: How do influencers shape customer decision journey?

Books
  • Handbook of Research on War Policies, Strategies, and Cyber Wars

    yurdagel ayşe mıne, BAYCUR KEÇECİ GÖZDE, Yayın Yeri: ıgı global, Sayfa Sayısı: 21, ISBN: 9781668467411

    2023Bilimsel Kitap
  • Managing the Digital Workplace in the Post-Pandemic: A Companion for Study and Practice.

    BAYCUR KEÇECİ GÖZDE, nejad amin, Yayın Yeri: Routledge, Sayfa Sayısı: 11, ISBN: 9781003283386

    2022Bilimsel Kitap
  • Conflict Management in Digital Business

    BAYCUR KEÇECİ GÖZDE, DELEN EZGİ, KAYIŞKAN DOĞU, Yayın Yeri: emerald, Sayfa Sayısı: 18, ISBN: 978-1-80262-774-9

    2022Bilimsel Kitap
Articles
  • REKLAMLARDAKİ ÜNLÜLERDEN SOSYAL MEDYADAKİ FENOMENLERE: INFLUENCER PAZARLAMASINA BÜTÜNCÜL BİR BAKIŞ

    BAYCUR KEÇECİ GÖZDE, KARACA HÜSEYİN SAMİ, Yayın Yeri: pazarlama ve pazarlama araştırmaları dergisi, 2022

    UlusalHakemliTR DİZİNDerleme Makale