YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
İKTİSAT FAKÜLTESİ İKTİSAT BÖLÜMÜ İKTİSAT PR.
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZLİ)
Tez adı: İşletmelerin dış pazarlama performansı ile dış pazarlama stratejisi değişkenleri arasındaki ilişki ve Adana ili dokuma sanayi üretici işletmeleri üzerine bir araştırma
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
Tez adı: Pazarlama yöneticilerinin etiksel karar sürecine etkileyen değişkenler üzerine bir araştırma
Michigan State University
The Elibroad Graduate School of Management
İktisadi Konulara Davranışsal Yaklaşım IV
Samat Mahmut,URAL TÜLİN, Yayın Yeri: Gazi Kitabevi Tic.Lim.Şti., Sayfa Sayısı: 229, ISBN: 978-625-365-904-2
2025 Bilimsel KitapEurasian Studies in Business and Economics
Akkor Koktekin Muge,URAL TÜLİN, Yayın Yeri: Springer Nature Switzerland AG 2024, Sayfa Sayısı: 302, ISBN: ISBN 978-3-031-62719-4
2024 Bilimsel KitapInterdisciplinary Perspectives on Social Sciences Cambridge Scholars Publishing
URAL TÜLİN,Ötken G Gülin, Yayın Yeri: Cambridge Scholars Publishing,, Sayfa Sayısı: 10, ISBN: 10:1-4438-5579-0
2014 Bilimsel KitapThe New Digital Era: Digitalisation, Emerging Risks and Opportunities (Contemporary Studies in Economic and Financial Analysis
EKŞİOĞLU ŞAHNAZ, URAL TÜLİN, Yayın Yeri: Emerald Publishing Limited, Bingley,, Sayfa Sayısı: 700, ISBN: ISBN: 978-1-80382-980-7, eISBN: 978-1-80382-979-1 ISSN: 1569-3759
2022 Bilimsel KitapDoç.Dr.Betül Balıkçıoğlu'nu anlamak: İktisadi ve Politik Konular
URAL TÜLİN, Yayın Yeri: Detay Yayıncılık, Sayfa Sayısı: 297, ISBN: 978-605-254-931-5
2024 Bilimsel KitapCircular Economy: Multidisciplinary Approaches from Turkey
URAL TÜLİN, OYPAN OĞUZ, Yayın Yeri: Lexington Books, Sayfa Sayısı: 262, ISBN: 9781666921083
2022 Bilimsel Kitapİşletme ve Pazarlama Etiği
URAL TÜLİN, Yayın Yeri: Detay, Sayfa Sayısı: 244, ISBN: 9758326546
2003 Bilimsel KitapKonaklama İşletmelerinde Pazar Yönlülük
URAL TÜLİN,ÖRS HÜSNİYE, Yayın Yeri: Detay, Sayfa Sayısı: 148, ISBN: 9789944223799
2009 Bilimsel KitapEtik
URAL TÜLİN, Yayın Yeri: Zeus Kitabevi, Sayfa Sayısı: 10, ISBN: 978-605-5348-09-0
2012 Bilimsel KitapMarkalamada Yol Haritası
URAL TÜLİN, Yayın Yeri: Nobel, Sayfa Sayısı: 178, ISBN: 9786053951636
2009 Bilimsel KitapMustafa Kemal Üniversitesi Yüksek Öğrenim Sistemine Bakışımız
URAL TÜLİN, Yayın Yeri: MKU, Sayfa Sayısı: , ISBN: 978-975-7989-54-7
2014 Bilimsel Kitapİmalat sanayinde yeşil pazarlama yöneliminin sürdürülebilir işletme performansı üzerindeki etkileri
Hallumoglu Çilem Eda,URAL TÜLİN, Yayın Yeri: Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2025
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleTüketici Temelli Marka Değerinin Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi Kişisel Bilgisayar Sektöründe Bir Çalışma
URAL TÜLİN,Perk Gul, Yayın Yeri: Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2012
Uluslararası Hakemli EconLit Özgün MakaleDeğer Temelli Fiyatlama Ürünün Tüketici Değer Algısına Göre Fiyatlanması
URAL TÜLİN, Yayın Yeri: Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2008
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleYeni Tip İşletmeler Global Doğan İşletmelerin Oluşum Nedenleri ve Özellikleri
URAL TÜLİN,Küçükaslan Ekmekçi Aslı, Yayın Yeri: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi, 2008
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakalePazarlamada Yeni Yaklaşım Nöropazarlama Üzerine Kuramsal Bir Değerlendirme
URAL TÜLİN, Yayın Yeri: Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2008
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleIs Ethıcal Judgement Influenced by Socıal Desırabılıty in Respondıng An Analyse on Turkısh Accountants
URAL TÜLİN,Ozbirecikli Mehmet, Yayın Yeri: Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2006
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makaleİnternetle Bankacılıkta Tüketici Güveninin Kullanıma Etkisi Üzerine Bir Araştırma Antakya Örneği
URAL TÜLİN,Korkmaz Emine Vafiye, Yayın Yeri: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi, 2007
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleMarkanın Gelişim Modeli Bölgesel Markadan Ulusal ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları
URAL TÜLİN,Küçükaslan Ekmekçi Aslı, Yayın Yeri: Marmara Üniversitesi İİBF Dergisi, 2006
Uluslararası Hakemli EconLit Özgün MakaleMuhasebecilerin Mesleki Kararlarında Etik ve Sosyal Sorumluluğun Önemini Algılama Düzeyleri ve Etiksel Karar Alma Süreci Türkiye Örneği
ÖZBİRECİKLİ MEHMET, URAL TÜLİN, Yayın Yeri: İktisat, İşletme ve Finans Dergisi, 2007
Uluslararası Hakemli EkonLit Özgün MakaleMuhasebe Mesleğinde Yaşanan Etikdışı Davranışların Tespiti ve Etiksel Değerlemesi Türkiye Örneği
URAL TÜLİN,Ozbirecikli Mehmet, Yayın Yeri: İktisat, İşletme ve Finans Dergisi, 2006
Uluslararası Hakemli EconLit Özgün MakalePazarlama Yöneticilerinin Mesleki Değerlerinin Etiksel Algılama Üzerindeki Oransal Etkileri
URAL TÜLİN, Yayın Yeri: Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, 2001
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleÇok Uluslu İşletmelerin Tutundurma Faaliyetleri ve Kitle İletişim Araçlarının Küresel Tüketici Kültürü Üzerine Etkisi
URAL TÜLİN, Yayın Yeri: Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2008
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleThe Dominant Effect of Emotional Responses on Actual Green Purchase Behavior Segments of Turkish Young Generation
URAL TÜLİN,Çoskun Ömer Faruk,Efe Dilek,Avara Adem, Yayın Yeri: European Journal of Business and Social Sciences, 2015
Uluslararası Hakemli International Science Index (ISI) Özgün MakaleService Quality of Dental Health Care Top of Patients Priorities from Perspective of Turkish Culture
URAL TÜLİN, Yayın Yeri: The Business Review Cambridge, 2014
Uluslararası Hakemli The Cambridge Social Science Citation Index, CSSCI. Özgün MakaleGüçlü Kent Markası Oluşturmada Destinasyon Kişiliği, Bilişsel ve Duygusal İmajın Rolü: Hatay Örneği
URAL TÜLİN,Tercan Ebru,Arslan Müzeyyen,Taner Demet, Yayın Yeri: Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2016
Uluslararası Hakemli EBSCO Özgün MakaleTHE ROLE OF INTERNET TOWARD EXPORTING PERFORMANCE UNDER INTER-COUNTRIES POLITICAL CONFLICT CONDITIONS: A CASE OF TURKEY
URAL TÜLİN,Hallumoğlu Eda, Yayın Yeri: International Journal of Economics, Commerce and Management, 2017
Uluslararası Hakemli OA Journal Index, Advanced Science Index, Özgün MakaleThe specific dimensions of mental well-being: educators perception of the ethicality and relationship quality
URAL TÜLİN, Yayın Yeri: ıNTERNATİONAL jOURNAL OF ECONOMICS, COMMERCE AND MANAGEMENT, 2017
Uluslararası Hakemli OA Journal Index, Advanced Science Index, Özgün MakaleFactors effecting online consumer purchase intention
URAL TÜLİN,Devrimağ Ece, Yayın Yeri: International Journal of Economics, Commerce and Management, 2017
Uluslararası Hakemli OA Journal Index, Advanced Science Index, Özgün MakaleHisse Senedi Getirisi ve Sermaye Yapısı İlişkisine Etki Eden Faktörlerin Yapısal Eşitlik Modellemesi ile Analizi
KAKİLLİ ACARAVCI SONGÜL,URAL TÜLİN,KARAÖMER YUNUS, Yayın Yeri: İktisat ve İşletme Çalışmaları Dergisi, 2018
Uluslararası Hakemli Index-Copernicus Özgün MakaleTüketim değerlerinin gösterişçi tüketim eğilimi ve satınalma niyeti üzerindeki etkileri:Hatay örneği
URAL TÜLİN,Hallumoglu Çilem Eda, Yayın Yeri: İşletme ve İktisat Çalışmaları Dergisi, 2018
Uluslararası Hakemli IndexCopernicus Özgün MakaleAn Empirical Study on Antecedents of Consumption Values: The Moderating Effect of Social Class
URAL TÜLİN,BALIKÇIOĞLU BETÜL,OYPAN OĞUZ, Yayın Yeri: International Journal of Economic and Administrative Studies, 2020
Uluslararası Hakemli EconLit Özgün MakaleSegmenting Youth Market Based On Beliefs Related To High Technology A Study From Turkey
URAL TÜLİN, Yayın Yeri: Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2005
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakalePazar Yönlülük Pazarlama Yönlülük ve İşletme Performansı İlişkisi Bilgi ve İletişim Sektöründe Bir Araştırma
URAL TÜLİN,BALIKÇIOĞLU BETÜL,YÜKSELEN CEMAL, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası, 2002
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makaleİşletmelerin Dış Pazarlama Performansı ile Dış Pazarlama Değişkenleri Arasındaki İlişki ve Adana İli Dokuma Sanayii Üretici İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma
URAL TÜLİN, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası, 1996
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün MakaleMuhasebe Mesleği Mensuplarının Etiksel Davranışlarına Etki Eden Faktörler Üzerine Bir Araştırma
URAL TÜLİN,ÖZBİRECİKLİ MEHMET, Yayın Yeri: Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi (MÖDAV), 2004
Uluslararası Hakemli Art Index (Art Research Database, EBSCO) Özgün MakaleMediating Effect of Corporate Social Responsibility in the Relationship between Innovation and Firm Value
URAL TÜLİN,KAKİLLİ ACARAVCI SONGÜL,OYPAN OĞUZ,KARAÖMER YUNUS, Yayın Yeri: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 2019
Uluslararası Hakemli ESCI Özgün MakaleTARİHSEL REKLAMLARIN SOSYO-EKONOMİK VE KÜLTÜREL AÇIDAN YANSITTIKLARI: 1938 YILINDA HATAY GAZETESİ’NDE YAYINLANAN REKLAMLARIN İÇERİK ANALİZİ
URAL TÜLİN,ÖZKAYA DUMAN OLCAY,OYPAN OĞUZ, Yayın Yeri: Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2019
Uluslararası Hakemli ESCI Özgün MakaleFactors Affecting the Success of Store Brands in Turkish Retailing Market
URAL TÜLİN, Yayın Yeri: Innovative Marketing, 2008
Uluslararası Hakemli Scopus Özgün MakaleConsumer Responses to Process and Outcome Failures in Service Firms
URAL TÜLİN, Yayın Yeri: Problems and Perspectives in Management, 2008
Uluslararası Hakemli Scopus Özgün MakaleThe Examination of the Antecedents of Consumer Attitude toward Global Brands from Perspective of Turkish Culture
URAL TÜLİN,Ekmekci Asli Kucukaslan, Yayın Yeri: Innovative Marketing, 2011
Uluslararası Hakemli Scopus Özgün MakaleThe Impact of Sales Management Practices on Job Satisfaction of Salespeople
URAL TÜLİN, Yayın Yeri: Innovative Marketing, 2008
Uluslararası Hakemli Scopus Özgün MakaleGençlerin İleri Teknolojiye Dayalı Ürün ve Hizmetleri Kullanmalarında Etkin Faktörler
URAL TÜLİN,BALIKÇIOĞLU BETÜL, Yayın Yeri: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi, 2005
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakalePazarlama Yöneticilerinin Etiksel Yargılamaları ve Davranışsal Niyetlerini Açıklayan Değerleme Dinamikleri Üzerine Bir Araştırma
URAL TÜLİN, Yayın Yeri: Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, 2001
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleSatışçıların Bilişsel ve Duyuşsal Değerlendirmelerinin Mesleki Yaşam Mutluluğu Üzerindeki Etkileri
URAL TÜLİN,Basık Hamit, Yayın Yeri: Paradoks, 2015
Uluslararası Hakemli EBSCO, ASOS Özgün MakaleHow do Accountants Perceive the Ban of Advertising in Accounting Profession A Turkish Experience
URAL TÜLİN,Kırıtoglu Cenk, Yayın Yeri: International Journal of Economics, Commerce and Management, 2015
Uluslararası Hakemli OA Journal Index Özgün MakaleThe Mediating Roles of Perceived Customer Equity Drivers Between Social Media Marketing Activities and Purchase Intention A Study on Turkish Culture
URAL TÜLİN,Yuksel Duygu, Yayın Yeri: International Journal of Economics, Commerce and Management, 2015
Uluslararası Hakemli OA Journal Index Özgün MakaleThe Effects of Relationship Quality on Export Performance A Classification of Small and Medium Sized Turkish Exporting Firms Operating In Single Export Market Ventures
URAL TÜLİN, Yayın Yeri: European Journal of Marketing, 2009
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakaleTüketicilerin Sosyal Medyada Yer Alan Kişisel Verilerinin İşletmeler Tarafından Kullanılmasına Yönelik Rahatlık Algısını Etkileyen Faktörler
URAL TÜLİN, OYPAN OĞUZ, Yayın Yeri: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH-TURK, 2020
Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleAttitudes of Turkish Young People toward Organ Donation The Roles of Public Service Advertisements and Personality Differences
URAL TÜLİN,Yıldırım Emre S,Durmuscelebi Cemal,İhtiyat Gamze,Kundakcı Burak,Akın Mustafa, Yayın Yeri: European Journal of Business and Social Sciences, 2015
Uluslararası Hakemli International Science Index (ISI), EconLit, Cabell’s Economic and Finance Directory, Ulrich's International Periodicals Directory, ProQuest- The International Bibliography of the Social Sciences, ABI/Inform Özgün MakaleThe Antecedents and Consequences of Relationship Quality According to Stages of the Relationship between Exporters and Importers
URAL TÜLİN, Yayın Yeri: Problems and Perspectives in Management-International Research Journal, 2007
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakaleThe Effects of Firm s Strategic Factors on Export and Firm Performance A Comparison of Permanent and Sporadic Exporters
URAL TÜLİN,Acaravci S Kakilli, Yayın Yeri: Problems and Perspectives in Management-International Research Journal, 2006
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakaleAdolescents Skepticism Toward Advertising A Study In Turkish Culture Ergenlerin Reklamlara Duyduğu Güvensizlik Türk Kültüründe bir Çalışma
Ural T., Yayın Yeri: İktisat, İşletme ve Finans Dergisi, 2010
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakaleThe Role of Innovation Capability and Appropriability Regime in Internationalization Empirical Evidence from Turkish Firms
Ural T., Acaravcı S. K., Yayın Yeri: Actual Problems of Economies, 2012
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makaleİhracatçı ve İhracatçı Olmayan İşletmeler Arasındaki Ayırıcı Değişkenler ve Adana İli Dokuma Sanayii Üretici İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma
Ural T., Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası, 1997
Ulusal Hakemli Özgün MakaleSystem View of Analysis of Firm Performance Effects of Green Marketing Practices
URAL TÜLİN, Yayın Yeri: Actual Problems of Economies, 2012
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün MakaleThe Effect of Online Turkish Shoppers’ Perceptions on Purchase Intention in Fashion Industry
URAL TÜLİN,Akkor Koktekin Muge(12.01.2023), Yayın Yeri: 42nd EBES Conference Proceeding Lisbon/ Portugal,
Uluslararası Tam metin bildiriThe Impact of blockchain technology on brand loyalty in the context of sustainability in the fashion industry
EYİNÇ ELYESA,URAL TÜLİN(02.10.2024), Yayın Yeri: VIII. International Applied Social Sciences Congress - C-iasoS 2024 Peja –Kosovo, 2-5 October 2024,
Uluslararası Tam metin bildiriPazar araştırmaları sektörü
URAL TÜLİN(13.10.2022), Yayın Yeri: 8.Uluslararası Ekonomi Yönetimive Pazar Araştırmaları Kongresi,
Ulusal Tam metin bildiriNEUROMARKETING STUDIES ON CONSUMER BEHAVIOR
URAL TÜLİN(28.10.2022), Yayın Yeri: Neuromarketing Webinar, Academia vs Industry,
Ulusal Tam metin bildiriAn Examination of Relationship between COMMUNICATION QUALITY, PERFORMANCE Score, AND RECOMMENDATION of A HOSPITAL using IMPORTANCE-PERFORMANCE MAP ANALYSIS
HİKMET NEŞET, URAL TÜLİN, ATILGAN EMRAH(30.03.2023), Yayın Yeri: Northeast Decision Science Institu 52nd Annual Conference; RISK, RESILIENCE AND RECOVERY IN TURBULENT BUSINESS ENVIRONMENTS; HOST INSTITUTION School of Business and Public Administration University of the District of Columbia.,
Uluslararası Tam metin bildiriThe Effect of Supply Chain Agility and Supply Chain Resilience on Firm Performance: A Study of the Marmara Organized Industrial Zones
GÖKHAN ESRA NUR,URAL TÜLİN(20.06.2024), Yayın Yeri: 4. CIBES Conference: Current Issues in Business CIBES & Economic Studies,
Ulusal Özet bildiriTüketim değerlerinin gösterişçi tüketim eğilimi üzerindeki etkileri: Hatay örneği
URAL TÜLİN, Hallumoglu Çilem Eda(27.06.2018), Yayın Yeri: 23. Pazarlama Kongresi-Kocaeli Üniversitesi,
Ulusal Özet bildiriAntecedents of Consumers’ E-Waste Recycling Behavioral Intentions Based on Theory of Planned Behavior
URAL TÜLİN, OYPAN OĞUZ(26.11.2021), Yayın Yeri: YUVAM-YIRCoBS’21 5 thYeditepe International Research Conference on Business Strategies “Circular Economy for a Sustainable Future: A Multidisciplinary Approach ” 26-27 November 2021,
Uluslararası Tam metin bildiriTHE EFFECTS OF TECHNOLOGY READINESS ON INTENTION OF USING THE MOBILE PAYMENT APPLICATIONS
URAL TÜLİN, EKŞİOĞLU ŞAHNAZ(07.10.2021), Yayın Yeri: V. Congress of International Applied Social Sciences C-iasoS 2021 Kuşadası-Turkey,
Uluslararası Tam metin bildiriYenilik ve Pazarlama Performansı İlişkisi Üzerine Bir Literatür Çalışması
BALIKÇIOĞLU BETÜL,URAL TÜLİN(28.10.2017), Yayın Yeri: VI. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series-Ohrid/Macedonia,
Uluslararası Tam metin bildiriKüreselleşme Sürecinde Fırsatlar ve Sorunlar Temelinde E Perakendeciliğe Uyum Modeli
URAL TÜLİN(12.11.2008), Yayın Yeri: Küreselleşme Sürecinde Türkiye: Fırsatlar ve Sorunlar Sempozyum’u,
Ulusal Tam metin bildiriDeneye Dayalı Pazarlama Çalışmalarının Bulgularını Sentezleme Tekniği Meta Analiz
URAL TÜLİN(01.10.2007), Yayın Yeri: 12. Ulusal Pazarlama Kongresi Sakarya kongresi,
Ulusal Tam metin bildiriA Research on Certain Variables That Affect Marketing Managers Ethical Decision Making Process
URAL TÜLİN(01.05.2006), Yayın Yeri: Global Business and Technology Association, International Conference, Economies and Business in Transition,
Uluslararası Tam metin bildiriAile Şirketlerinde Kurumsallaşma ile Şirket Sahibinin Kültürel Değerleri Arasındaki İlişki Antakya ve Kayseri Örneği
URAL TÜLİN,BALIKÇIOĞLU BETÜL(17.04.2004), Yayın Yeri: 1. Aile İşletmeleri Kongresi,
Ulusal Tam metin bildiriThe Determinants of Profitability An Application On Manufacturing Sector In Turkey
URAL TÜLİN,Acaravcı Songul Kakilli(10.11.2005), Yayın Yeri: International conference on:Problems and Success Factors in Business: Perspectives From Emerging Markets and Transition Economies II,
Uluslararası Tam metin bildiriThe effects of attitudes and social norms on ecologically conscious consumption behavior
URAL TÜLİN(29.11.2018), Yayın Yeri: International congress on business and marketing’xx18,
Uluslararası Tam metin bildiriTüketim Değerlerinin gösterişçi tüketim eğilimi ve satın alma niyeti üzerindeki etkisi
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı 01.02.2018-11.11.2018 , 3000 TÜRK LİRASIProjedeki Görev: Yürütücü
Projedeki Ünvan: PROFESÖR
Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerde İşletme Sahibinin Deneyiminin Performans Üzerine Etkileri ve Bir Araştırma
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı 01.01.2002-01.01.2003 , 1000 TÜRK LİRASIProjedeki Görev: Yürütücü
Projedeki Ünvan: PROFESÖR
Küçülme Stratejileri ve Türkiye’nin İlk 500 Büyük İşletmesinde Krizle Gelen Küçülme Stratejileri Üzerine Bir Araştırma
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı 01.01.2002-01.01.2003 , 1000 TÜRK LİRASIProjedeki Görev: Yürütücü
Projedeki Ünvan: PROFESÖR
Yöresel Mutfak Sanatları Merkezi Kadın İstihdamı Destekleme Projesi
Avrupa Birliği Tamamlandı 01.02.2004-01.09.2004 , 350000 EUROProjedeki Görev: Eğitmen
Hatay Kültürel Değerlerinin Tanıtımı Geliştirilmesi ve Markalaştırılması Bağlamında İstihdam ve Girişimcilik Projesi
Avrupa Birliği Tamamlandı , 384000Projedeki Görev: Uzman
Muhasebecilerin Mesleki Kararlarında Etik ve Sosyal Sorumluluğun Önemini Algılama Düzeyleri ve Etiksel Karar Alma Süreci Türkiye Örneği
TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı , 17000Projedeki Görev: Araştırmacı
İhracatçı ve İthalatçı Arasındaki İlişki Kalitesinin Performans Üzerine Etkisi Kültürler arası Bir Karşılaştırma
TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı , 16000Projedeki Görev: Proje Koordinatörü
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2022-2023 | MARKETING PRINCIPLES | İngilizce | 3 |
2021-2022 | PERSONAL BRAND MANAGEMENT SKILLS | İngilizce | 2 |
2020-2021 | MARKETING MANAGEMENT | İngilizce | 3 |
2019-2020 | MARKETING PRINCIPLES | İngilizce | 3 |
2016-2017 | SATIŞ YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
2016-2017 | PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI I | Türkçe | 3 |
2016-2017 | İŞLETME ETİĞİ | Türkçe | 3 |
2016-2017 | ULUSLARARASI PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
2016-2017 | PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI II | Türkçe | 3 |
2015-2016 | İŞLETME ETİĞİ | Türkçe | 3 |
2015-2016 | ULUSLARARASI PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
2015-2016 | PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI II | Türkçe | 3 |
2015-2016 | SATIŞ YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
2015-2016 | PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI I | Türkçe | 3 |
2012-2013 | BUSINESS ETHICS | İngilizce | 3 |
2012-2013 | CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT | İngilizce | 3 |
2014-2015 | PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI II | Türkçe | 3 |
2014-2015 | ULUSLARARASI PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
2014-2015 | İŞLETME ETİĞİ | Türkçe | 3 |
2014-2015 | SATIŞ YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
2014-2015 | PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI I | Türkçe | 3 |
2013-2014 | PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI II | Türkçe | 3 |
2013-2014 | ULUSLARARASI PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
2013-2014 | İŞLETME ETİĞİ | Türkçe | 3 |
2013-2014 | SATIŞ YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
2013-2014 | PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI I | Türkçe | 3 |
2013-2014 | PAZARLAMA İLKELERİ | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2020-2021 | QUANTITATIVE RESEARCH TECHNIQUES | İngilizce | 3 |
2016-2017 | SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
2016-2017 | PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
2015-2016 | SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
2015-2016 | PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
2012-2013 | MARKETING | İngilizce | 3 |
2014-2015 | SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
2014-2015 | PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
2013-2014 | SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
2013-2014 | PAZARLAMA YÖNETİMİ | Türkçe | 1 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
---|---|---|---|
2020-2021 | ADVANCED QUANTITATIVE RESEARCH TECHNIQUES | İngilizce | 3 |
2016-2017 | NİCEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ | Türkçe | 3 |
2016-2017 | STRATEJİK PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
2015-2016 | NİCEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ | Türkçe | 3 |
2015-2016 | STRATEJİK PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
2014-2015 | NİCEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ | Türkçe | 3 |
2014-2015 | STRATEJİK PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
2013-2014 | NİCEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ | Türkçe | 3 |
2013-2014 | PAZARLAMA YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı | Üniversite |
---|---|---|---|
2003 | Esra B. | Küçülme Stratejileri ve Türkiye’nin İlk 500 Büyük İşletmesinde Krizle Gelen Küçülme Stratejileri Üzerine Bir Araştırma | HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ |
2003 | SEYLAN | Küçük ve orta ölçekli işletmelerde işletme sahibinin deneyiminin performans üzerine etkileri ve bir araştırma | Mustafa Kemal Üniversitesi |
2010 | H. GÜL | Tüketici temelli marka değerinin satın alma kararı üzerine etkisi | Mustafa Kemal Üniversitesi |
2011 | ŞÜKRAN | Algılanan kalite, tatmin ve bağlılık ilişkisi: Filtre sanayiinde kullanıcılar üzerine bir araştırma | Mustafa Kemal Üniversitesi |
2012 | GÖZDE GÜLİN | Müşteri ve teknoloji yönlülüğün işletmelerde yeni ürün geliştirme performansına etkileri üzerine bir araştırma | Mustafa Kemal Üniversitesi |
2006 | EMİNE VASFİYE | Tüketicilerin elektronik bankacılığa duyduğu güven düzeyinin kullanıma etkisi üzerine bir araştırma | Mustafa Kemal Üniversitesi |
2015 | DUYGU | Sosyal medya pazarlama faaliyetlerinin müşterinin algıladığı değer bileşenlerine etkisi üzerine ampirik bir çalışma | Mustafa Kemal Üniversitesi |
2018 | ÇİLEM EDA | Tüketim değerlerinin gösterişçi tüketim eğilimi üzerindeki etkileri: Hatay örneği | Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi |
2019 | MAHMUT | Aldatıcı reklamların tüketici tutum ve satın alma niyetine etkisi: Antakya'da bir araştırma | Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi |
2021 | BARAN | The effect of supply chain management (SCM) processes on competitive advantage (CA) and organizational performance (OP) | Yeditepe Üniversitesi |
2021 | BERNA | The impact of social media use on creating value for hotels | Yeditepe Üniversitesi |
2021 | ELYESA | The impact of blockchain technology on brand loyalty in the context of sustainability in fashion industry | Yeditepe Üniversitesi |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı | Üniversite |
---|---|---|---|
2024 | EVRİM | The effect of promotional activities on over-the-counter products' purchase intention, brand loyalty and brand image | Yeditepe Üniversitesi |
2024 | ŞULE | Value-based political communication strategy of the presidents of Turkiye and the U.S.A. on the Twitter during presidential campaigns from the eye of the generation Z | Yeditepe Üniversitesi |
2020 | BURCU | The Differences between Cultures Based on Consumer Shopping Behavior in Live Streaming Commerce | Yeditepe Üniversitesi |
2022 | MÜGE | The effect of online Turkish shoppers' perceptions on purchase intention in fashion industry | Yeditepe Üniversitesi |
2021 | OĞUZ | Genişletilmiş planlı davranış teorisi temelinde enerji tasarruflu ürünleri satın alma davranışı | Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi |
2023 | ESRA NUR | The effect of supply chain agility and supply chain resilience on firm performance: A study of the Marmara organized industrial zones | Yeditepe Üniversitesi |
2024 | İLKE | Mental Accounting and Reaction to Perceived Excessive Price: The Role of Cost Conscious | Yeditepe Üniversitesi |
2024 | ÇİLEM EDA | İşletmelerin yeşil pazarlama yönelimlerinin sürdürülebilir işletme performansı üzerindeki etkileri | Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi |
Yurt dışı doktora sonrası araştırma burs ödülü-BİDEB
TÜBİTAK
TÜRKİYE
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği
Üye 2009 -
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Michigan State University
TUBITAK BURSU
2006 Diğer